Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки, персональні комп’ютери, планшети
Очікувана вартість
2 570 000,00 UAH
UA-2020-10-28-003712-b a5b4bf81382a46ef99106414a171eb9d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Романюк Михайло Борисович


380412431522
energiya@zu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирський державний університет імені Івана Франка
Код ЄДРПОУ: 02125208
Місцезнаходження: 10008, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул. В.Бердичівська, 40
Контактна особа: Романюк Михайло Борисович
,380412431522
energiya@zu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2020 23:55
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 13 листопада 2020 13:15
Очікувана вартість: 2 570 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територальної громади. Вид закупівлі - відкриті торги. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. В.Бердичівська, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30213100-6 — Портативні комп’ютери
50 штуки
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. В.Бердичівська, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30213100-6 — Портативні комп’ютери
75 штуки
Персональний комп'ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. В.Бердичівська, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери
32 штуки
Персональний комп'ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. В.Бердичівська, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери
6 штуки
Планшет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. В.Бердичівська, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30213200-7 — Планшетні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем фактично поставленого Товару, на підставі видаткових накладних, з відстрочкою платежу до 30 (тридцяти) банківських днів, за умови надання Покупцю затверджених належним чином Продавцем первинних документів. Вид закупівлі - відкриті торги. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 жовтня 2020 23:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2020 23:55
Додаток 3. Лист-згода ОПД.docx
28 жовтня 2020 23:55
Додаток 2. Технічне завдання.doc
28 жовтня 2020 23:55
Додаток 1. Проект договору.doc
28 жовтня 2020 23:55
ТД Компютери - Держ.університет ім.Франка.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 30 жовтня 2020 21:16
Дата відповіді: 03 листопада 2020 21:31
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 4 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент».
Відповідно п. 6.4. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації згідно предмету закупівлі: Ноутбуки, персональні комп’ютери, планшети (ДК 021:2015- 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)), у цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»».
Додатком 2 до тендерної документації «Технічне завдання щодо предмету закупівлі» Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Ноутбуки, персональні комп’ютери, планшети (ДК 021:2015- 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)), передбачено, що у випадку, якщо дані технічні вимоги до учасників, вказані у Додатку 2, мають посилання на конкретну торгову марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – вважати, що разом з цим міститься вираз «або еквівалент».
Відповідно до умов Тендерної документації, Замовник визначатиме запропонований товар як «еквівалент» чи «аналог» у разі, якщо він відповідатиме заданим або матиме кращі технічні характеристики.
Замовник розглядатиме системні блоки на базі процесора AMD, та визначить їх як «еквівалент», якщо вони відповідатимуть заданим у технічному завданні, або матимуть кращі технічні характеристики.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2020 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Портянко Олексій Юрійович 2 569 080,00
UAH з ПДВ
2 569 080,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 2 570 000,00
UAH з ПДВ
2 570 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2020 18:34
Електронний підпис
30 листопада 2020 18:28
Довідка податкова
30 листопада 2020 18:28
Довідка МВС
30 листопада 2020 18:28
довідка про дитячу працю
19 листопада 2020 12:27
Електронний підпис
19 листопада 2020 12:25
лист-відгук
12 листопада 2020 10:01
Електронний підпис
11 листопада 2020 20:51
Паспорт.pdf
11 листопада 2020 20:51
Лист-згода на обробку ПД.pdf
11 листопада 2020 20:51
Лист-відгук.pdf
11 листопада 2020 20:51
Лист про санкції.pdf
11 листопада 2020 20:51
Ідентифікаційний код.pdf
11 листопада 2020 20:51
Довідка стаття 17.pdf
11 листопада 2020 20:51
сертифікати планшет.pdf
11 листопада 2020 20:51
сертифікати монітор.pdf
11 листопада 2020 20:51
сертифікати АСЕР.pdf
11 листопада 2020 20:51
сертифікати Lenovo.pdf
11 листопада 2020 20:51
серитифікати ПК.pdf
11 листопада 2020 20:51
Технічна специфікація.pdf
11 листопада 2020 20:51
Тендерна пропозиція.pdf
11 листопада 2020 20:51
сторінка.pdf
11 листопада 2020 20:51
Проект договору.pdf
11 листопада 2020 20:51
Виписка.pdf

Публічні документи

12 листопада 2020 20:33
Статут Комел 2018.pdf
12 листопада 2020 20:33
Свідоцтво ПДВ.jpg
12 листопада 2020 20:33
Свідоцтво з ЄДРПОУ.jpg
12 листопада 2020 20:33
Витяг Комел 30.10.2020.pdf
12 листопада 2020 20:33
Витяг з реєстру ПДВ 07.05.2019.pdf
12 листопада 2020 20:33
Виписка з ЄДРПОУ 2015 нов..pdf
12 листопада 2020 20:33
p.pdf
12 листопада 2020 20:33
Довідка про санції.pdf
12 листопада 2020 20:33
Довідка про підприємство.pdf
12 листопада 2020 20:33
Довідка про ліцензування.pdf
12 листопада 2020 20:33
Довідка про корупцію.pdf
12 листопада 2020 20:33
Довідка про банкрутство.pdf
12 листопада 2020 20:33
Гарантійний лист.pdf
12 листопада 2020 20:33
39 Довідка про банкрутство.pdf
12 листопада 2020 20:33
38 Довідка про судимість.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Портянко Олексій Юрійович

ТОВ "КОМЕЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Портянко Олексій Юрійович
#3003117958
Переможець 2 569 080,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2020 20:37
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 листопада 2020 19:06

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФОП Портянко Олексій Юрійович: 1) перелік виявлених невідповідностей – Лист-відгук від ТОВ «Комтех Полісся» до Договору №39 від 01 жовтня 2020 року не підтверджує відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, а саме він не завірений підписом керівника замовника, не містить інформацію щодо найменування предмету закупівлі згідно аналогічного договору, дотримання учасником умов договору, в тому числі в частині повноти комплектації товару, відсутність фактів виявлення недоліків щодо якості поставленого товару в процесі експлуатації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності – пункт 5.2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції - для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, учасник повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - сканкопію аналогічного договору (під аналогічним договором в цій ТД розуміється виконання учасником договорів щодо поставок товару, що є предметом закупівлі по даних торгах); - сканкопію (-ї) видаткових або податкових, або товаро-транспортних накладних, або інших документів, що підтверджують отримання покупцем (замовником) товару згідно з аналогічним договором, наданим у пропозиції (у кількості від одної до трьох одиниць). - позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно аналогічного договору, інформацію про виконання якого надано у складі тендерної пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), завірений підписом керівника замовника, окрім цього відгук повинен містити інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надається такий відгук (дата укладення, номер за наявності), а також найменування предмету закупівлі згідно договору, та інформацію про: вартість договору, дотримання учасником умов договору, в тому числі в частині повноти комплектації товару, відсутність фактів виявлення недоліків щодо якості поставленого товару в процесі експлуатації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей надати позитивний відгук (рекомендаційний лист) від ТОВ «Комтех Полісся» до Договору №39 від 01 жовтня 2020 року, інформацію про виконання якого надано у складі тендерної пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), завірений підписом керівника замовника, окрім цього відгук повинен містити інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надається такий відгук (дата укладення, номер за наявності), а також найменування предмету закупівлі згідно договору, та інформацію про: вартість договору, дотримання учасником умов договору, в тому числі в частині повноти комплектації товару, відсутність фактів виявлення недоліків щодо якості поставленого товару в процесі експлуатації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2020 20:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Портянко Олексій Юрійович
#3003117958
2 569 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 18:03
Специфікація_компьютери.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 18:02
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 21:17
ДУ_компьютери.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 21:16
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 15:55
Договор 318_Портянко_ВТ_компьютери 2.pdf укладений
02 грудня 2020 15:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в технічну характеристику товару з покращенням якості. Покращення якості предмета закупівлі не призведе до збільшення суми, визначеному в договорі № 318 від 02.12.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 318
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з технічною помилкою викладення вірної Специфікації до договору № 318 від 02.12.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 318
Договір:
Номер додаткової угоди: Специфікація дод договору № 318 від 02.12.2020 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 569 080,00
UAH