Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярське приладдя
Очікувана вартість
21 600,00 UAH
UA-2020-10-28-003481-a 5ac711f92e2f4c61901b0c625bc118a0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Васинчук

+380412225564
+380966180019
pbcu.05@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ""ЖИТОМИРСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДИРЕКЦІЯ"
Код ЄДРПОУ: 40020187
Вебсайт: http://www.tvradiozt.com.ua/
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Театральна, 7
Контактна особа: Олена Васинчук
+380412225564,+380966180019
pbcu.05@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2020 11:33
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 13 листопада 2020 14:41
Очікувана вартість: 21 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 108,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штуки
Ручка кулькова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
Автоматична ручка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Стержень до механічного олівця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Коректор - стрічка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
Клей ПВА 50 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Клей ПВА 100 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Клей силікатний 50 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
40 штуки
Олівець графітний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 штуки
Горизонтальний діловий щоденник 2021
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 упаковка
Файл А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
Індекс регістри кольорові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
40 штуки
Швидкозшивач пластиковий з перфорацією
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
Степлер великий -100 арк., металевий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штуки
Скоби металеві 23/6-23/13 (1000 шт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 штуки
Ножиці офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Папка –реєстратор А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
Гумка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 штуки
Папір А4, 200 г. 250 арк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
150 штуки
Папір А4 80 г/м клас С 500 арк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 упаковка
Набір текстових маркерів (кольорові)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 упаковка
Папір закладки з клейким шаром
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Календар перекидний 2021
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6 штуки
Блокнот записник А5, 256 стр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штуки
Лоток вертикальний пластиковий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 упаковка
Набір папок картонних на зав’язках А4 (50 шт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Покупець сплачує Постачальнику загальну вартість Товару на підставі рахунку-фактури Постачальника, після поставки повного комплекту обладнання вказаного у Специфікації (Додатку № 1) до Договору шляхом перерахування суми коштів, зазначеної у Договорі на поточний рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 жовтня 2020 11:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2020 11:34
Додаток-5.docx
28 жовтня 2020 11:34
Додаток-4.docx
28 жовтня 2020 11:34
Додаток-2 тех. умови тендерної документації.doc
28 жовтня 2020 11:34
Додаток-3.docx
28 жовтня 2020 11:34
Додаток-1.docx
28 жовтня 2020 11:34
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2020 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 15 514,74
UAH з ПДВ
15 514,74
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 19 112,34
UAH з ПДВ
19 112,34
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2020 17:02
Електронний підпис
12 листопада 2020 17:01
d4623.pdf
12 листопада 2020 17:01
цп.pdf
12 листопада 2020 17:01
тв.pdf
12 листопада 2020 17:01
сканирование0016.pdf
12 листопада 2020 17:01
Сертифікат Смарт.pdf
12 листопада 2020 17:01
Свідоцтво ПДВ.pdf
12 листопада 2020 17:01
Протокол.pdf
12 листопада 2020 17:01
Протокол №19.pdf
12 листопада 2020 17:01
протокол №16 від 10.01.2020.pdf
12 листопада 2020 17:01
проект договору.pdf
12 листопада 2020 17:01
Опис.pdf
12 листопада 2020 17:01
Наказ.pdf
12 листопада 2020 17:01
ліцензування.pdf
12 листопада 2020 17:01
лист-гарантія ст 17.pdf
12 листопада 2020 17:01
Коректори.pdf
12 листопада 2020 17:01
Звітність на 23.10.2020р..pdf
12 листопада 2020 17:01
довідка щодо сертифікації.pdf
12 листопада 2020 17:01
Довідка щодо оподаткування.pdf
12 листопада 2020 17:01
довідка санкції.pdf
12 листопада 2020 17:01
довідка про субпідрядників.pdf
12 листопада 2020 17:01
довідка про рахунки 02.11.2020.pdf
12 листопада 2020 17:01
довідка про довкілля.pdf
12 листопада 2020 17:01
Довідка ЄДРПОУ.pdf
12 листопада 2020 17:01
довідка досвід.pdf
12 листопада 2020 17:01
Витяг ПДВ Ромус.pdf
12 листопада 2020 17:01
Витяг з ЄДР від 25.08.2020р..pdf
12 листопада 2020 17:01
Виписка.pdf
12 листопада 2020 17:01
Австрія_Висновок СЕС_2020.pdf
12 листопада 2020 17:01
300-60.pdf
12 листопада 2020 17:01
001590#OHSAS18001.pdf
12 листопада 2020 17:01
001590#ISO9001.pdf
12 листопада 2020 17:01
001590#ISO14001.pdf
12 листопада 2020 17:01
001590#Висновок СЕС.PDF

Публічні документи

26 листопада 2020 09:54
Електронний підпис
26 листопада 2020 09:53
Цінова.pdf
26 листопада 2020 09:53
Лист - гарантія ст.17.pdf
26 листопада 2020 09:53
Довідка ДПС до 04.12.zip
26 листопада 2020 09:52
Dovidka_20302684960450670320 от 09,11.pdf
11 листопада 2020 14:54
Електронний підпис
11 листопада 2020 14:53
Технічні характеристики.pdf
11 листопада 2020 14:28
Електронний підпис
11 листопада 2020 14:27
Тенднрна пропозиція.pdf
11 листопада 2020 14:27
Статут звірено.pdf
11 листопада 2020 14:27
Папір.pdf
11 листопада 2020 14:27
Лист-згода з договором.pdf
11 листопада 2020 14:27
Лист-гарантія ст.17.pdf
11 листопада 2020 14:27
Контактні дані.pdf
11 листопада 2020 14:27
Договір.pdf
11 листопада 2020 14:27
Довіреність завірена.pdf
11 листопада 2020 14:27
Довідка з захисту довкілля.pdf
11 листопада 2020 14:27
Довідка аналогічний.pdf
11 листопада 2020 14:27
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Ромус-Поліграф"

ТОВ "ВКФ "ВВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
Відхилено 15 514,74
UAH з ПДВ
19 листопада 2020 18:04
ТОВ "ВКФ "ВВ"
#14236166
Переможець 19 112,34
UAH з ПДВ
23 листопада 2020 16:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 листопада 2020 16:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ"
#14236166
19 112,34
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 13:29
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2020 17:08
Протокол_уточнення01.pdf зміни до договору
08 грудня 2020 17:08
ДУ01.pdf зміни до договору
08 грудня 2020 17:08
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 17:04
Договір53.pdf укладений
08 грудня 2020 17:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи загальну вартість Договору, а також те, що джерелом фінансування закупівлі є кошти Державного бюджету України та кошти отримані від господарської діяльності Сторони домовились внести зміни до пункту 5.1 Договору та викласти в наступній редакції: «Загальна вартість Товару за цим Договором становить – 19112,34 грн. (Дев’ятнадцять тисяч сто дванадцять гривень, 34 копійки), у т.ч. ПДВ (20%) – 3185,39 грн (три тисячі сто вісімдесят п’ять гривень, 39 копійок), відповідно до Специфікації (Додатку № 1) до цього Договору. З урахуванням джерела фінансування закупівлі розрахунок за поставлений Товар здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету України в розмірі 13881,66 грн. (тринадцять тисяч вісімсот вісімдесят одна гривня, 66 копійок), у т.ч. ПДВ (20%) 2313,61 грн. (дві тисячі триста тринадцять гривень, 61 копійка ) та за рахунок коштів отриманих від господарської діяльності в розмірі 5230,68 грн. (п'ять тисяч двісті тридцять гривень, 68 копійок, у т.ч. ПДВ (20%) 871.78 грн. (вісімсот сімдесят одна гривня сімдесят вісім копійок).»
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 19 112,34
UAH (в тому числі ПДВ 3 185,39 UAH)