Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

9092 Послуги дератизації та дезінсекції
Очікувана вартість
66 000,00 UAH
UA-2020-10-28-003112-b b1657a6f9e874acd95cabf2126ea657c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Грабовський Олег Анатолійович

+380442814417 postach.kpjs@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство з експлуатації і ремонту житлового фонду "Житло-сервіс"
Код ЄДРПОУ: 31025659
Вебсайт: http://zhitlo-service.kiev.ua/
Місцезнаходження: 02081, Україна , Київська обл., Київ, Дніпровська набережна, буд.25 Б
Контактна особа: Грабовський Олег Анатолійович
+380442814417
postach.kpjs@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2020 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2020 18:00
Початок аукціону: 09 листопада 2020 11:20
Очікувана вартість: 66 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 330,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90920000-2: Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
9092 Послуги дератизації та дезінсекції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02081, Україна, м. Київ, Київ, Дніпровська набережна, 25-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Послуги дератизації та дезінсекції Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-28-003112-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Укрбіоекологія", Код ЄДРПОУ:34617039
Дата подання: 02 листопада 2020 11:15
Про усунення дискримінаційних умов та приведення тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства
Шановний Замовнику! Відповідно до п. 7 тендерної документації "7. Вимоги до кваліфікації Учасників: для підтвердження професійних якостей та кваліфікаційних даних Учасника суб’єкт господарювання, що проводить дератизаційні та дезінсекційні роботи, для організації цих робіт повинен мати не менше двох штатних спеціалістів, які мають спеціальну освіту і відповідають єдиним кваліфікаційним вимогам та не менше п’ятнадцяти дезінфекторів що безпосередньо задіяні у виконанні дезробіт". Вказані вимоги є дискримінаційними, тому
Просимо надати розгорнуте пояснення щодо :
1. яких спеціалістів ви маєте на увазі та на яких підставах?
2. вказати нормативно-правові акти, якими регламентується кількість працівників, що вимагається у тендерної документації. А саме, на яких підставах та яким чином розраховувалась вимога щодо кількості працівників, окрім п. 3 ст. 22 Закону "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 листопада 2020 13:08
Шановний потенційний учасник. Керуючись «Статтею 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі

1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.

2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:

1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;

2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;»
та кількістю об’єктів обслуговування.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-10-28-003112-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Укрбіоекологія", Код ЄДРПОУ:34617039
Дата подання: 02 листопада 2020 14:58
Про усунення дискримінаційних умов та приведення тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства
Шановний Замовнику! Відповідь за ID UA-2020-10-28-003112-b.c1 від 02.11.2020 року на вимогу щодо усунення дискримінаційних умов та приведення тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства не відповідає на конкретні запитання від потенційного учасника, а саме : Просимо надати розгорнуте пояснення щодо : 1. яких спеціалістів ви маєте на увазі та на яких підставах? 2. вказати нормативно-правові акти, якими регламентується кількість працівників, що вимагається у оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі, а саме, на яких підставах та яким чином розраховувалась вимога щодо кількості працівників, окрім п. 3 ст. 22 Закону "Про публічні закупівлі". ЩЕ РАЗ ПРОСИМО ВІДПОВІСТИ НА ПОСТАВЛЕНІ ЗАПИТАННЯ, ТОМУ ЩО ВІДПОВІДІ НА ПОСТАВЛЕНІ РАНІШЕ ЗАПИТАННЯ НЕ ОТРИМАНІ! Також хочемо нагадати, що Кваліфікаційні критерії що встановлені у ст. 16 Закону вимагаються замовником лише при проведені процедур закупівель, що встановлені ч. 1 ст. 13 Закону, а саме : відкриті торги, торги з обмеженою участю, конкурентний діалог. Також нагадуємо, що відповідальність за порушення у проведенні процедури закупівлі накладається на уповноважену особу.
Просимо :
1. Надати обґрунтовану відповідь яких спеціалістів ви маєте на увазі та на яких підставах?
2.Вказати нормативно-правові акти, якими регламентується кількість працівників, що вимагається у оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі, а саме, на яких підставах та яким чином розраховувалась вимога щодо кількості працівників (кв.метри/працівник)?
3. Усунути дискримінаційні вимоги, що обмежують коло потенційних учасників!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 листопада 2020 10:51
Прописані в документації кваліфікаційні вимоги не є дискримінаційними, а є необхідними для Замовника закупівлі, виходячи з впевненості щодо спроможності Виконавця робіт забезпечити одномоментне своєчасне і якісне надання послуг з профілактичної дезінфекції в житлових будинках Замовника, враховуючи розташування об’єктів як на правобережній, та і на лівобережній частині міста. Виконання цих заходів має відбуватися під постійним кваліфікованим контролем відповідних спеціалістів дезінфекційної справи.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2020 11:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КЛІТЕКО" 42 300,00
UAH з ПДВ
42 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТ-ГРУП" 62 716,61
UAH з ПДВ
62 716,61
UAH з ПДВ
Документи
КП "Профдезінфекція" 63 253,87
UAH з ПДВ
63 253,87
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 листопада 2020 17:51
Документи на тендер.rar

Публічні документи

07 листопада 2020 12:47
Електронний підпис
07 листопада 2020 12:46
документи для тендеру.zip
07 листопада 2020 12:46
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

06 листопада 2020 15:37
Електронний підпис
06 листопада 2020 15:31
Цінова пропозиція.pdf
06 листопада 2020 15:31
Препарати.rar
06 листопада 2020 15:31
Устан та дозв док-ти.rar
06 листопада 2020 15:31
Відом про підпр-во.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КЛІТЕКО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТ-ГРУП"

КП "Профдезінфекція"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КЛІТЕКО"
#43695861
Відхилено 42 300,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2020 11:30
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТ-ГРУП"
#38834879
Відхилено 62 716,61
UAH з ПДВ
11 листопада 2020 14:25
КП "Профдезінфекція"
#39064171
Переможець 63 253,87
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 10:46

Документи

11 листопада 2020 11:30
Рішення

Документи

11 листопада 2020 14:24
Рішення

Документи

16 листопада 2020 10:46
Рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 листопада 2020 10:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "Профдезінфекція"
#39064171
63 253,87
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 листопада 2020 10:46
Рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 грудня 2021 11:34
ДУ 8 612-20.pdf зміни до договору
02 грудня 2021 11:23
ДУ7.pdf зміни до договору
03 листопада 2021 09:33
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2021 10:07
ДУ 6 612-20.pdf зміни до договору
01 жовтня 2021 10:03
Електронний підпис укладений
02 серпня 2021 11:54
ДУ 5 612-20.pdf зміни до договору
02 серпня 2021 11:50
Електронний підпис укладений
02 червня 2021 10:54
ДУ 4 612-20.pdf зміни до договору
02 червня 2021 10:51
ДУ 3 612-20.pdf зміни до договору
02 червня 2021 10:51
ДУ 2 612-20.pdf зміни до договору
01 березня 2021 11:10
ДУ 1 612-20.pdf зміни до договору
04 лютого 2021 15:57
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 16:40
Договір укладений
26 листопада 2020 16:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни у зв'язку з припиненням обслуговування Замовником житлових будинків за адресами: вул. С. Крушельницької, 15-А, вул. В.Забіли,5, вул.Ф. Пушиної, 19, вул. Укрлівська, 11/44
Номер договору про закупівлю: 612-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з припиненням надання послуги з утримання Замовником житлових будинків за адресою: вул. Дніпровська Набережна, 19В; вул. Теремківська, ЗА
Номер договору про закупівлю: 612-20
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з припиненням надання послуги з утримання Замовником житлових будинків за адресою: вул. Дніпровська Набережна, 19В; вул. Теремківська, ЗА
Номер договору про закупівлю: 612-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з припиненням надання послуги з утримання Замовником житлового будинку за адресою: вул. Дніпровська Набережна, 23
Номер договору про закупівлю: 612-20
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з припиненням надання послуги з утримання Замовником житлового будинку за адресою: вул. Урлівська, 23-Б,вул. Мартиросяна, 5, бульвар Верховної Ради, 21-Б вул. Мініна, 9
Номер договору про закупівлю: 612-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з припиненням надання послуги з утримання Замовником багатоквартирного житлового будинку і споруд та прибудинкової тереторії за адресою: вул.Дніпровська набережна, 25
Номер договору про закупівлю: 612-20
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни у зв'язку з припиненням утримання житлових будинків за пдресаю: пров. МОторний 9 та 9А
Номер договору про закупівлю: 612-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 612-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з припиненням надання послуги з утримання Замовником житлових будинків за адресою: вул. Драй Хмари, 44
Номер договору про закупівлю: 612-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML