Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт вул. Вокзальна в м.Жовква Львівської області
Current repairs of street Station in Zhovkva, Lviv region
Очікувана вартість
18 945 588,00 UAH
UA-2020-10-28-003107-b 7a257d2b15504928b0cb960c91a7cbd2
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козар Галина Володимирівна

+380325221264 andriy_das@hotmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Жовківська міська рада Жовківського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 04056248
Місцезнаходження: 80300, Україна , Львівська область обл., Жовква, пл. Вічева, 1
Контактна особа: Козар Галина Володимирівна
+380325221264
andriy_das@hotmail.com
Додаткові контактні особи: Дворніков Андрій Сергійович
+380973546350
andriy_mazan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Zhovkva City Council of Zhovkva District of Lviv Region
National ID: 04056248
Contact point: Kozar Galina Volodymyrivna
+380325221264
andriy_das@hotmail.com
Additional contacts: Dvornikov Andrey Sergeevich
+380973546350
andriy_mazan@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 жовтня 2020 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 10 грудня 2020 15:47
Очікувана вартість: 18 945 588,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 94 727,94 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 250000 UAH
Publication date: 28 жовтня 2020 16:37
Enquiries until: 20 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 26 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 листопада 2020 00:00

Information

Estimated total value: 18 945 588 UAH including VAT
Minimal lowering step: 94 728 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Scope of the procurement
Тендерна пропозиція складається українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений підписом та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Умови забезпечення цінових пропозицій визначені п.2 та п.3 Розділу 3 Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
The tender offer is made in Ukrainian. If the participant submits any documents in a foreign language, they must be translated into Ukrainian. The translation must be certified by the signature and seal of the bidder, or notarized (at the discretion of the bidder). Terms of securing price proposals are defined in paragraph 2 and paragraph 3 of Section 3 of the Bidding Documents.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт вул. Вокзальна в м.Жовква Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Current repairs of street Station in Zhovkva, Lviv region
CPV: 45000000-7
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) до 20-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-16-000022 ● 6371c240277e42bcabb7b910e76620db
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 січня 2021 15:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

16.01.2021 № 10

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.01.2021 № 10.
.

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:UA-2020-10-28-003107-b, 28.10.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі У відповідь на ваш висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2020-10-28-003107-b повідомляємо вам наступне: Щодо частини першої висновку: В оголошенні про проведення відкритих торгів відображено інформацію про місце надання послуги. Зокрема, при заповненні Оголошення відкритих торгів у замовника функціонал майданчика надає два варіанти як вказати місце надання послуги. Це або зазначення країни, регіону, міста, вулиці, номера будинку, або можна вибрати країну та натиснути поле місце надання послуги «Відповідно до документації». Оскільки Поточний ремонт здійснюється не в конкретному місці чи будівлі, а є розтягнутий територіально по вул. Вокзальна в м.Жовква Львівської області, то Замовник в електронній системі закупівель не може вказати точну адресу із зазначенням номера будинку, а при не зазначенні точної адреси функціонал майданчика не дозволить опублікувати оголошення. Відтак,Замовником було обрано режим місце надання послуги «Відповідно до документації». Відповідно до абз. 3 ч. 4 Розділу 1 Тендерної документації Місце виконання робіт: вул. Вокзальна в м.Жовква Львівської області. Закон України Про публічні закупівлі не містить визначення що таке місце надання послуг, чи будь – якого іншого трактування що слід розуміти під цим поняттям, також не містить інформації що саме повинен вказати Замовник при заповненні місця надання послуг. А тому Замовником дотримано п.6 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» ти зазначено місце надання послуг в умовах Тендерної документації та п. 3 ч.2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» та зазначено місце надання послуг в умовах оголошення. Щодо частини другої висновку: Відповідно до абз.3 ч. 2 Розділу 1 Тендерної документації З усіх питань, пов’язаних з організацією проведення процедури закупівлі, підготовкою та подачею тендерної пропозиції, отримання інформації щодо предмета закупівлі, його технічних, якісних та кількісних характеристик звертатися до Козар Галини Володимирівни +380325221264 andriy_das@hotmail.com Крім того, в умовах оголошення вказано всі необхідні Додаткові контактні дані ще однієї особи: Дворніков Андрій Сергійович +380973546350 andriy_mazan@ukr.net. Відтак, не зазначення посади особи Замовника уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками, але зазначення її прізвища, імені, по-батькові, номера тел., електронної пошти і таких же даних Додаткової контактної особи не повпливало жодним чином на перебіг закупівлі, адже всі бажаючі мали достатньо інформації та можливостей звернутися до контактних осіб Замовника в будь – який зручний для них час та спосіб. Просимо взяти до уваги надане роз’яснення та повідомляємо що в подальшому візьмемо до уваги ваші зауваження щодо зазначення посади особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками в умовах Тендерної документації. Щодо частини третьої висновку: Відтак, відповідно до ч. 7 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» у якій зазначено, що … ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію/пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених цією статтею. У ч. 6 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» законодавець чітко встановлює, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. А також, у ч. 5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» законодавець зазначає, що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. В даній частині Закон не розділяє та не виділяє застосування даної норми до учасника окремо чи до переможця окремо, а отже вона відноситься до обох і може застосовуватись, як при подачі пропозиції учасниками так і до переможця в період підтвердження відсутності підстав після повідомлення про намір укласти договір. Таким чином, Замовник жодним чином не порушив норми закону та не погоджується з даним висновком. Крім того, Замовник чітко прописав які документи і по якому пункту ст. 17 повинен подати Учасник та Переможець закупівлі. Щодо частини четвертої висновку: Відповідно до п. 8 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» У тендерній документації зазначаються такі відомості:… 8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов; Відповідно до ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»: Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії; 3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку; 6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті. Зазначення в умовах проекту договору пункту 2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; не може суперечити положенням ст 41 Закону України «Про публічні закупівлі», адже є власне пунктом із ст 41 даного закону. Закон України «Про публічні закупівлі» не дає роз’яснення щодо того, чи повинен замовник при складанні проекту договору завжди вказувати всі пункти ч. 5 ст 41, чи лише ті, що стосуються певного виду предмету закупівлі. Відповідно до ч. 4 ст. 41 Закон України «Про публічні закупівлі» Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону. Відтак, задля дотримання та не порушення ч. 4 ст. 41 Закону. Замовником укладено договір відповідно до змісту тендерної пропозиції, в якій міститься підписаний проект договору та згода Учасника з проектом договору. Звертаємо вашу увагу, що предметом закупівлі є послуги а тому застосування в умовах проекту договору та умовах договору пункту 2) ч. 5 ст. 41 Закону не несе жодних наслідків при виконанні договору. Щодо частини п’ятої висновку: Відповідно до вимог частини 6 розділу 3 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) тендерної документації Замовника для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, розрахунок загальновиробничих витрат. Звертаємо вашу увагу, умовами Тендерної документації не передбачено вимого щодо того, що такий розрахунок повинен бути сформований окремим документом чи будь-які інших вимог до такого розрахунку. У складі своєї тендерної пропозиції вказаним учасником надано розрахунок договірної ціни та пояснювальну записку (файл «Договірна ціна та кошторис.pdf»), у яких враховано статтю витрат «загальновиробничі витрати» в сумі 67,905 тис. гривень. В пояснюючій записці до договірної ціни зазначено, що загальновиробничi витрати розрахованi вiдповiдно до усереднених показникiв Додатка Б до ДСТУН Б Д.1.1-3-2013. Відповідно до п.6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» загальновиробничі витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3, виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів). Додаток Б ДСТУ-Н Б Д.1.1-3 містить усереднені показники для визначення трудовитрат працівників, заробітна плата яких враховується у загальновиробничих витратах, та коштів на покриття решти статей загальновиробничих витрат в розрахунку на 1 люд/год нормативнорозрахункової кошторисної трудомісткості будівельних робіт, які передбачаються у прямих витратах, в залежності від виду будівельних робіт. Також, Додаток В ДСТУ-Н Б Д.1.1-3 містить усереднені коефіцієнти переходу від нормативно-розрахункової кошторисної трудомісткості робіт, які передбачаються у прямих витратах, до трудовитрат працівників, заробітна плата яких враховується у загальновиробничих витратах, а також усереднені показники для визначення коштів на покриття решти статей загальновиробничих витрат в залежності від видів будівельних робіт. Крім того, учасником подано у складі документу «Договірна ціна та кошторис.pdf» ст. 8-9 Розрахунки №№1 - 4. Прямі витрати і загальновиробничі витрати: будівельні роботи / монтажні роботи, тис. грн., що відповідає вимогам частини 6 розділу 3 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) тендерної документації. А тому пропозиція учасника відповідає вимогам Тендерної документації. Щодо зобов’язань визначених у Висновку про результати даного моніторингу процедур про здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення в подальшому порушення вимог Закону (в тому числі статті 21 Закону) при заповненні форм документів, що оприлюднюються в електронній системі закупівель, та вимог частини шостої статті 17, частини 2 статті 22, частини сьомої статті 33 та частини п’ятої статті 41 Закону при складанні тендерної документації, а також вжити заходів щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Як зазначено вище, вимога про розірвання договору повинна відбутись відповідно до норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Відтак, вимоги вищенаведеного законодавства передбачають спосіб та порядок розірвання договору. Відповідно до ст. 188 ГК України Порядок зміни та розірвання господарських договорів 1. Зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. 2. Сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором. 3. Сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду. 4. У разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду. 5. Якщо судовим рішенням договір змінено або розірвано, договір вважається зміненим або розірваним з дня набрання чинності даним рішенням, якщо іншого строку набрання чинності не встановлено за рішенням суду. Відповідно до ст. 651 ЦК України Підстави для зміни або розірвання договору 1. Зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. 2. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. 3. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. Як вбачається з норм ст. 188 ГК України зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Договір який підписано сторонами передбачає наступний механізм розірвання договору : 10.2. Розірвання Договору можливе за згодою сторін. Розірвання Договору здійснюється не раніше ніж через 10 днів після отримання другою стороною письмового повідомлення про намір розірвати Договір з обґрунтуванням причин. 10.3. Замовник може розірвати Договір в односторонньому порядку, письмово повідомивши про це Підрядника не менш як за 10 днів за таких обставин: 10.3.1. Відсутності у Замовника коштів для фінансування будівництва. 10.3.2. Виявлення недоцільності, або неможливості продовжувати роботи на об’єкті, в тому числі на підставі рішень відповідних контролюючих органів. 10.3.3. Прийняття рішення про припинення будівництва, в тому числі шляхом консервації або ліквідації незавершеного будівництва. 10.3.4. Суттєвого порушення Підрядником своїх зобов'язань, що створює передумови для затримки виконання замовлення у встановлені Графіком виконання робіт терміни більше, ніж на 30 календарних днів 10.3.5. Якщо роботи не розпочато з вини Підрядника, Замовник має право розірвати договір. 10.3.6. Грубих порушень Підрядником будівельних норм і правил у випадку відмови Підрядника від їх усунення. 10.3.7. Прийняття судом постанови про визнання Підрядника банкрутом. Відтак ми не маємо можливості виконати висновок ДАСУ шляхом розірвання договору, адже не маємо для цього підстав. Відповідно до вище викладеного ми не погоджуємося із висновком про результати моніторингу закупівлі та повідомляємо, що Замовником дотримано всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі».

2021-01-28 20:04:44


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 05 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 грудня 2020
UA-2020-10-28-003107-b7a257d2b15504928b0cb960c91a7cbd2
Найменування: Жовківська міська рада Жовківського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 04056248
Місцезнаходження: 80300, Україна, Львівська область обл., Жовква, пл. Вічева, 1
Учасник Документи Рішення
ПП Рома Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з додатковою відповідальністю "Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

30 листопада 2020 00:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

15 грудня 2020 12:19
Електронний підпис
15 грудня 2020 12:16
Довідка з МВС
25 листопада 2020 12:34
Електронний підпис
25 листопада 2020 12:34
Електронний підпис
25 листопада 2020 12:21
27 Додаток 5 Проєкт договору.pdf
25 листопада 2020 12:21
26 Додаток 4 ст17.pdf
25 листопада 2020 12:21
23 Сертифікат ISO 9001.pdf
25 листопада 2020 12:21
22 Статут нова редакція.pdf
25 листопада 2020 12:21
19 Фінансова звітність.pdf
25 листопада 2020 12:20
18 Листи відгуки.pdf
25 листопада 2020 12:20
Підписаний_Ліцензія_Zavirena.pdf
25 листопада 2020 12:20
16 КБ-3 вул.Б.Хмельницького.pdf
25 листопада 2020 12:20
15 КБ -2вул.Б.Хмельницького.pdf
25 листопада 2020 12:20
Підписаний_Витяг від 17.11.2020.pdf
25 листопада 2020 12:20
Підписаний_Rating_Privatbank.pdf
25 листопада 2020 12:20
13 Звіт з праці 1-ПВ.pdf
25 листопада 2020 12:20
Підписаний_G1120-6777-GL_tender.pdf
25 листопада 2020 12:20
12 Звіт 1 ДФ.PDF
25 листопада 2020 12:20
document.pdf
25 листопада 2020 12:20
11 Штатний розпис.PDF
25 листопада 2020 12:20
63875067427266.pdf
25 листопада 2020 12:20
9.1Переклад трудових книжок.pdf
25 листопада 2020 12:20
63875020569932.pdf
25 листопада 2020 12:20
9 Трудові книжки ІТР.pdf
25 листопада 2020 12:20
6386841358453X.pdf
25 листопада 2020 12:20
8 Дипломи ІТР.pdf
25 листопада 2020 12:20
84.imd
25 листопада 2020 12:20
7 Листи підтвердження.pdf
25 листопада 2020 12:20
28 Довідка з Ощадбанку.pdf
25 листопада 2020 12:20
2 Додаток 2.pdf

Документи

30 листопада 2020 00:01
Звіт з ЄДР (припинено)
30 листопада 2020 00:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

27 листопада 2020 16:59
Електронний підпис
27 листопада 2020 16:59
Електронний підпис
27 листопада 2020 16:58
Трудові книжки.rar
27 листопада 2020 16:58
Технічні паспорти.pdf
27 листопада 2020 16:58
Статут 2019.pdf
27 листопада 2020 16:58
Технічна специфікація.pdf
27 листопада 2020 16:57
Переклад трудових книжок.pdf
27 листопада 2020 16:57
Копія ліцензії.pdf
27 листопада 2020 16:57
Документи про освіту.rar
27 листопада 2020 16:57
Звіт 1-ДФ 3 квартал 2020.pdf
27 листопада 2020 16:57
Звіт з праці жовтень 2020.pdf
27 листопада 2020 16:57
Витяг штатного.pdf
27 листопада 2020 16:57
Форма Цінова пропозиція.pdf
27 листопада 2020 16:57
Листи згоди.pdf
27 листопада 2020 16:57
Гарантійні листи.pdf
27 листопада 2020 16:57
Інші довідки.pdf
27 листопада 2020 16:57
Свідоцтво рейтинг.ZIP
27 листопада 2020 16:57
Витяг ПДВ.pdf
27 листопада 2020 16:57
List_pidtver_platospromozhnist.ZIP
27 листопада 2020 16:57
135_18_80_250 000.ZIP
27 листопада 2020 16:57
Dovirenist_Davydchuk.zip
27 листопада 2020 16:57
Дов_дка_80.ZIP
27 листопада 2020 16:57
Довідка Полтава-банк 27.11.2020.pdf
27 листопада 2020 16:57
Довідка Банк Січ.pdf
27 листопада 2020 16:57
Bank_licenzia.zip
27 листопада 2020 16:57
Nakaz_Davydchuk.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Рома

Товариство з додатковою відповідальністю "Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2020 16:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Рома 15 505 245,60
UAH з ПДВ
15 505 245,60
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з додатковою відповідальністю "Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65" 18 297 738,29
UAH з ПДВ
18 297 738,29
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 грудня 2020 12:19
Електронний підпис
15 грудня 2020 12:16
Довідка з МВС
25 листопада 2020 12:34
Електронний підпис
25 листопада 2020 12:34
Електронний підпис
25 листопада 2020 12:21
27 Додаток 5 Проєкт договору.pdf
25 листопада 2020 12:21
26 Додаток 4 ст17.pdf
25 листопада 2020 12:21
23 Сертифікат ISO 9001.pdf
25 листопада 2020 12:21
22 Статут нова редакція.pdf
25 листопада 2020 12:21
19 Фінансова звітність.pdf
25 листопада 2020 12:20
18 Листи відгуки.pdf
25 листопада 2020 12:20
Підписаний_Ліцензія_Zavirena.pdf
25 листопада 2020 12:20
16 КБ-3 вул.Б.Хмельницького.pdf
25 листопада 2020 12:20
15 КБ -2вул.Б.Хмельницького.pdf
25 листопада 2020 12:20
Підписаний_Витяг від 17.11.2020.pdf
25 листопада 2020 12:20
Підписаний_Rating_Privatbank.pdf
25 листопада 2020 12:20
13 Звіт з праці 1-ПВ.pdf
25 листопада 2020 12:20
Підписаний_G1120-6777-GL_tender.pdf
25 листопада 2020 12:20
12 Звіт 1 ДФ.PDF
25 листопада 2020 12:20
document.pdf
25 листопада 2020 12:20
11 Штатний розпис.PDF
25 листопада 2020 12:20
63875067427266.pdf
25 листопада 2020 12:20
9.1Переклад трудових книжок.pdf
25 листопада 2020 12:20
63875020569932.pdf
25 листопада 2020 12:20
9 Трудові книжки ІТР.pdf
25 листопада 2020 12:20
6386841358453X.pdf
25 листопада 2020 12:20
8 Дипломи ІТР.pdf
25 листопада 2020 12:20
84.imd
25 листопада 2020 12:20
7 Листи підтвердження.pdf
25 листопада 2020 12:20
28 Довідка з Ощадбанку.pdf
25 листопада 2020 12:20
2 Додаток 2.pdf

Публічні документи

27 листопада 2020 16:59
Електронний підпис
27 листопада 2020 16:59
Електронний підпис
27 листопада 2020 16:58
Трудові книжки.rar
27 листопада 2020 16:58
Технічні паспорти.pdf
27 листопада 2020 16:58
Статут 2019.pdf
27 листопада 2020 16:58
Технічна специфікація.pdf
27 листопада 2020 16:57
Переклад трудових книжок.pdf
27 листопада 2020 16:57
Копія ліцензії.pdf
27 листопада 2020 16:57
Документи про освіту.rar
27 листопада 2020 16:57
Звіт 1-ДФ 3 квартал 2020.pdf
27 листопада 2020 16:57
Звіт з праці жовтень 2020.pdf
27 листопада 2020 16:57
Витяг штатного.pdf
27 листопада 2020 16:57
Форма Цінова пропозиція.pdf
27 листопада 2020 16:57
Листи згоди.pdf
27 листопада 2020 16:57
Гарантійні листи.pdf
27 листопада 2020 16:57
Інші довідки.pdf
27 листопада 2020 16:57
Свідоцтво рейтинг.ZIP
27 листопада 2020 16:57
Витяг ПДВ.pdf
27 листопада 2020 16:57
List_pidtver_platospromozhnist.ZIP
27 листопада 2020 16:57
135_18_80_250 000.ZIP
27 листопада 2020 16:57
Dovirenist_Davydchuk.zip
27 листопада 2020 16:57
Дов_дка_80.ZIP
27 листопада 2020 16:57
Довідка Полтава-банк 27.11.2020.pdf
27 листопада 2020 16:57
Довідка Банк Січ.pdf
27 листопада 2020 16:57
Bank_licenzia.zip
27 листопада 2020 16:57
Nakaz_Davydchuk.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Рома

Товариство з додатковою відповідальністю "Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2020 14:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Рома
#22357406
15 505 245,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 13:48
Електронний підпис укладений
27 грудня 2021 16:59
ВОКЗАЛЬНА.pdf зміни до договору
27 грудня 2021 16:54
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:34
Підписаний договір укладений
31 грудня 2020 11:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна джерела фінансування
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 14 660 192,70
UAH (в тому числі ПДВ 2 443 365,45 UAH)