Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з дератизації, дезінсекції у підвальних приміщеннях, техпідпіллях та сміттєзбірниках житлових будинків Деснянського району м. Києва, що перебувають на праві господарського відання у Замовника За ДК 021:2015 код 90920000-2 – Послуги з санітарно-гігієнічної обробки приміщень.
Очікувана вартість
1 818 181,46 UAH
UA-2020-10-28-003089-c 39f91e3830014f64a760218479dc15d8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аміров Дмитро Ібрагімович

380445159374 kkdesntender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 39605452
Місцезнаходження: 02217, Україна , Київська обл., Київ, Закревського, 15
Контактна особа: Аміров Дмитро Ібрагімович
380445159374
kkdesntender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2020 13:14
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2020 09:00
Початок аукціону: 07 грудня 2020 13:15
Очікувана вартість: 1 818 181,46 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 091,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90920000-2: Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень


Номенклатурні позиції за ДК 021:2015 :
-дезінсекція 90921000-9 Послуги з дезінфікування та витравлювання;
- дератизація 90923000-3 Послуги з дератизації;
Категорія Замовника: встановлена п. 3 частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови) якою ( якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13127664 метри квадратні
Послуги з дератизації, дезінсекції у підвальних приміщеннях, техпідпіллях та сміттєзбірниках житлових будинків Деснянського району м. Києва, що перебувають на праві господарського відання у Замовника За ДК 021:2015 код 90920000-2 – Послуги з санітарно-гігієнічної обробки приміщень.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, щомісяця після 25 числа наступного місяця за розрахунковим по кожному належно оформленому акту наданих послуг. Пiсляоплата 25 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2020 16:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2020 10:08
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2020 16:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2020 13:19
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 16:23
ОГОЛОШЕННЯ зі змінами від 25.11.2020.pdf
28 жовтня 2020 13:18
ОГОЛОШЕННЯ Дератиз Дезинс 2021.pdf
25 листопада 2020 16:21
Протокол розгляду рішення АМКУ та змін від 25.11.2020.pdf
25 листопада 2020 16:20
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 25.11.2020.pdf
25 листопада 2020 16:20
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД ДЕРАТИЗ та ДЕЗІНСЕКЦ на 2021.pdf
29 жовтня 2020 10:06
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 28.10.2020.pdf
28 жовтня 2020 16:13
ТД ДЕРАТИЗ та ДЕЗІНСЕКЦ на 2021.pdf
28 жовтня 2020 13:16
ТД_ДЕРАТИЗ ТА ДЕЗІНС на 2021.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-28-003089-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕМПЕКС", Код ЄДРПОУ:40100480
Дата подання: 02 листопада 2020 14:23
Щодо неправомірної вимоги.
У п. 1.2 Додатку 2 тендерної документації вимагається "Копія санітарного паспорту на складське приміщення на право одержання, зберігання й застосування пестицидів, видане Держпродспоживслужбою. Санітарний паспорт повинен бути дійсним не менше ніж протягом шести наступних місяців після дати розкриття тендерних пропозицій." Вказана вимога є незаконною та суперечить загальній меті та, зокрема, ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" щодо добросовісної конкуренції та недискримінації учасників виходячи з наступного. У п. 5.1.21 ДСП 8.8.1.2.001-98 "Транспортування, зберігання та застосування пестицидів у народному господарстві" вказано, що паспортизація об'єктів здійснюється щорічно. Таким чином, учасники, що мають чинний санітарний паспорт але з терміном дії, що завершується менше ніж за шість місяців, не зможуть прийняти участь у закупівлі.
Зважаючи на вищевикладене вимагаємо вилучити дискримінаційну вимогу та пропонуємо у п. 1.2 Додатку 2 слова "не менше ніж протягом шести наступних місяців після дати розкриття тендерних пропозицій" замінити словами "на дату укладення угоди з переможцем".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 листопада 2020 11:10
Вимога щодо надання копії санітарного паспорту на складське приміщення на право одержання, зберігання й застосування пестицидів, видане Держпродспоживслужбою є правомірною.
По-перше, паспортизація складу для зберігання пестицидів це документальне засвідчення наявності належних умов для виробництва, транспортування, зберігання та роботи з пестицидами.
Відповідно до статті 11 Закону України «Про пестициди і агрохімікати» транспортування, зберігання, застосування, утилізація, знищення та знешкодження пестицидів і агрохімікатів та торгівля ними здійснюються відповідно до вимог, встановлених чинним законодавством, санітарними правилами транспортування, зберігання і застосування пестицидів і агрохімікатів та іншими нормативними актами.
По-друге, згідно з пунктом 5.1.1 ДСП 8.8.1.2.001-98 Зберігання пестицидів допускається тільки в спеціально призначених для цього складах, які відповідають вимогам СНіП 11-108-78 "Склады сухих минеральных удобрений и химических средств защиты растений" і "Норм технологического проектирования складов твердых минеральных удобрений и пестицидов для колхозов, совхозов и пунктов химизации".
Відповідно до пункту 5.1.21. Зберігання пестицидів на складі допускається тільки
після його погодження установами санепідслужби та охорони природи
і отримання паспорта (Додаток N 4). Зберігання пестицидів на непаспортизованих складах заборонено.
Щодо дійсності санітарного паспорту не менше ніж протягом шести наступних місяців після дати розкриття тендерних пропозицій повідомляємо наступне.
Посилання Скаржником на те, що відповідно до п. 5.1.21. ДСП 8.8.1.2.001-98 паспортизація здійснюється щорічно і учасники, що мають чинний санітарний паспорт але з терміном дії, що завершується менше ніж за шість місяців, не зможуть прийняти участь у закупівлі – є нерелевантним, оскільки:
• По-перше, норма про те, що «паспортизація здійснюється щорічно» означає обов’язок суб’єкта здійснювати паспортизацію не рідше ніж 1 раз на рік. Проте, суб’єкт не обмежений правом здійснити паспортизацію до закінчення річного терміну. Тому, у разі якщо термін дії санітарного паспорту суб’єкта, який бажає прийняти участь у закупівлі, завершується менше ніж за шість місяців – такий суб’єкт має можливість здійснити паспортизацію та отримати санітарний паспорт із належним строком дії для участі у закупівлі;

• По-друге, згідно з статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.

Вимога про дію санітарного паспорту протягом наступних шести місяців Замовник вважає необхідною для забезпечення законності та належності надання послуг постачальником. Адже у разі, якщо, наприклад, на наступний день після підписання договору, у постачальника послуг закінчиться дія санітарного паспорту і він не зможе законно зберігати матеріали для надання послуг на своєму складі – це може мати наслідком зрив у наданні послуг, або наданні послуг із порушенням приписів законодавства. А сама по собі вимога у тендерній документації про надання санітарного паспорту без уточнення мінімального строку його дії – не мала б ніякого практичного значення.
Зазначені вимоги обумовлені тим, щоб Замовник хоче бути впевненим у дотриманні санітарних вимог зберігання пестицидів, які будуть використовуватися під час надання послуг, також переконатися у чинності допусків (посвідчень) на право роботи, пов’язаної з транспортуванням, зберіганням, застосуванням та торгівлею пестицидами і агрохімікатами.
Разом з тим, згідно з статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-10-28-003089-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕМПЕКС", Код ЄДРПОУ:40100480
Дата подання: 02 листопада 2020 14:52
щодо посвідчення та сертифіката «Спеціаліст пест контролю»
У пп. 2.1. Додатку 2 тендерної документації від учасників вимагається надати копії посвідчення та сертифіката «Спеціаліст пест
контролю». Проте вказані вимоги є неправомірними та дискримінаційними оскільки жодним нормативно-правовим актом не передбачено вимоги до суб'єктів господарювання щодо отримання для своїх працівників вказаних посвідчень та сертифікатів. Окрім того у ДК 003:2010 "Класифікатор професій" відсутнє таке найменування професії як "Спеціаліст пест контролю", а отже без порушення трудового законодавства суб'єкт господарювання не зможе увести в штатний розпис посаду працівника з такою назвою.
Зважаючи на викладене вимагаємо вилучити дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 листопада 2020 11:08
Згідно з статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Пест-контроль – це комплекс санітарно-профілактичних заходів, метою яких є обмеження і подальший контроль чисельності шкідників, що мешкають на певній ділянці. Пест-контроль дозволяє вирішувати ширший спектр завдань, ніж традиційні заходи – дератизація або дезінсекція. Шкідники в цьому випадку розглядаються не тільки як причина поширення небезпечних інфекцій, але і як причина матеріальних збитків.
Програму пест-контролю (план заходів по боротьбі з шкідниками) розробляють індивідуально для кожного об'єкта з урахуванням місцевих особливостей, клімату, флори і фауни шкідників, тому для Замовника важлива наявність спеціаліста пест контролю на підприємстві учасника. Звертаємо увагу, що в тендерній документації відсутня вимога шодо наявності працівника саме на посаді «спеціаліст пест контролю», а вимагається лише наявність документу про проходження навчання за вказаним курсом. Наявність працівників, які пройшли навчання за курсом «Спеціаліст пест контролю», що володіють достатніми знаннями в цій сфері може бути підтверджено лише відповідним освітнім документом.
Встановлена Замовником вимога покликана на отримання послуг учасника, працівники якого є професіоналами та мають найкращі знання для надання відповідних послуг.
Разом з тим, не доведено факт неможливості забезпечити навчання працівника за курсом «Спеціаліст пест контролю» - будь-який суб’єкт господарювання без обмежень у будь-який час може забезпечити своїх працівників навчанням за курсом «Спеціаліст пест контролю». Проходити навчання може необмежена кількість осіб, курси знаходяться у вільному доступі, не є обмеженими – а отже така вимога не є дискримінаційною. Також стосовно того, що зазначена вимога не є дискримінаційною повідомляємо, що зазначена вимога не спрямована конкретно проти якогось суб’єкта господарювання, а стосується всіх учасників процедури закупівлі – і всі такі учасники мають можливість отримати сертифікати про проходження навчання за курсом «Спеціаліст пест контролю» для своїх працівників.
Номер вимоги: UA-2020-10-28-003089-c.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕМПЕКС", Код ЄДРПОУ:40100480
Дата подання: 11 грудня 2020 16:53
Щодо порушення вимог п. 9), ч.1, ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»
Згідно з п. 9), ч.1, ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та ЗОБОВЯЗАННИЙ ВІДХИЛИТИ тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо:
9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів);
Так, у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація про кінцевого бенефіціарного власника ТОВ «НАНО ФРЕШ» (ЄДРПОУ 37889335).
Керуючись ст.17 Закону та п.5, розділу IIІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимагаємо відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «НАНО ФРЕШ».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 грудня 2020 15:56
Згідно з п. 9 ч. 2 ст. 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб:
«9) інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу).
У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності;»
Згідно з ч. 1 ст. 1 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" «Терміни "кінцевий бенефіціарний власник" та "структура власності" вживаються у значенні, наведеному у Законі України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення"».
Згідно з п. 30) ч. 1 ст. 1 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення":
«30) кінцевий бенефіціарний власник - будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив (контроль) на діяльність клієнта та/або фізичну особу, від імені якої проводиться фінансова операція.
Кінцевим бенефіціарним власником є:
для юридичних осіб - будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив на діяльність юридичної особи (в тому числі через ланцюг контролю/володіння);
для трастів, утворених відповідно до законодавства країни їх утворення, - засновник, довірчий власник, захисник (за наявності), вигодоодержувач (вигодонабувач) або група вигодоодержувачів (вигодонабувачів), а також будь-яка інша фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив на діяльність трасту (в тому числі через ланцюг контролю/володіння);
для інших подібних правових утворень - особа, яка має статус, еквівалентний або аналогічний особам, зазначеним для трастів.
Ознакою здійснення прямого вирішального впливу на діяльність є безпосереднє володіння фізичною особою часткою у розмірі не менше 25 відсотків статутного (складеного) капіталу або прав голосу юридичної особи.»

Таким чином, зазначена вище норма п. 9 ч. 2 ст. 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" стосується юридичних осіб, засновниками яких є юридичні особи. І не застосовується якщо засновником юридичної особи є фізичні особи.
Також, згідно із Листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 3302-06/38247-06 щодо застосування законодавства у сфері закупівель, який адресований органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб'єктам сфери закупівель: "У разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається".

Зауважимо, що аналогічна позиція викладена Антимонопольним комітетом України у:
Рішенні №21553-р/пк-пз від 19.11.2020 р.;
Рішенні №17267-р/пк-пз від 14.09.2020 р.

Відповідно до інформації, розміщеної у ЄДР єдиним засновником та бенефіціарним власниками ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАНО ФРЕШ" є фізична особа - ТИХОНОВ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ.
Враховуючи наведене, відсутні підстави для задоволення Вимоги.

Документи

04 листопада 2020 11:09
Протокол розгляду ВИМОГ.pdf

Документи

04 листопада 2020 10:44
Протокол розгляду ВИМОГ.pdf
04 листопада 2020 11:05
Протокол розгляду ВИМОГ.pdf

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-28-003089-c.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЕМПЕКС", Код ЄДРПОУ:40100480
Дата подання: 06 листопада 2020 16:36
Щодо дискримінаційних вимог у тендерній документації
Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва» (далі – Замовник) було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги) закупівлі за ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (Послуги з дератизації, дезінсекції у підвальних приміщеннях, техпідпіллях та сміттєзбірниках житлових будинків Деснянського району м. Києва, що перебувають на праві господарського відання у Замовника) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-10-28-003089-c. ТОВ «ЕМПЕКС» (надалі - Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та ретельно вивчивши вимоги тендерної документації Замовника були виявлені дискримінаційні та протизаконні вимоги щодо відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, а також обмежено конкуренцію серед потенційних учасників процедури, зокрема: 1. У п. 1.2 Додатку 2 тендерної документації вимагається "Копія санітарного паспорту на складське приміщення на право одержання, зберігання й застосування пестицидів, видане Держпродспоживслужбою. Санітарний паспорт повинен бути дійсним не менше ніж протягом шести наступних місяців після дати розкриття тендерних пропозицій." Вказана вимога є незаконною та суперечить загальній меті та, зокрема, ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" щодо добросовісної конкуренції та недискримінації учасників виходячи з наступного. У п. 5.1.21 ДСП 8.8.1.2.001-98 "Транспортування, зберігання та застосування пестицидів у народному господарстві" вказано, що паспортизація об'єктів здійснюється щорічно. Відповідно термін дії санітарного паспорта становить 1 рік. У відповідності до вимог чинного законодавства ТОВ «ЕМПЕКС» отримано в ГУ Держпродспоживслужби у м. Києві санітарний паспорт №053/2264 від 07.02.2020 р на право одержання, зберігання і застосування пестицидів і мінеральних добрив, який є дійсним до 07.02.2021 року, тобто ТРИ місяці після дати розкриття тендерних пропозицій. Слід зазначити, що ТОВ «ЕМПЕКС» щороку отримує згаданий санітарний паспорт з дотриманням термінів його дії. Окрім того, для отримання санітарного паспорта необхідно більше 30 днів і потенційні учасники не зможуть протягом 14 днів отримати нові санітарні паспорти на вимогу тендерної документації після оголошення закупівлі і до завершення подачі пропозицій. Для отримання санітарного паспорта працівники учасника спочатку повинні пройти медичний огляд, отримати Посвідчення про проходження спеціальної підготовки з питань безпечного виконання роботи з пестицидами і агрохімікатами та отримати Допуски (посвідчення) на право роботи, поводження з пестицидами і агрохімікатами, які також видаються Держпродспоживслужбою на один рік, відповідно до постави Кабінету Міністрів України від 18 вересня 1995 р. №746 «Про затвердження Порядку одержання допуску (посвідчення) на право роботи, пов'язаної з транспортуванням, зберіганням, застосуванням та торгівлею пестицидами і агрохімікатами» та п. 6.1.3 ДСП 8.8.1.2.001-98. Після цього необхідно звернутися до Держпродспоживслужби щодо проведення позапланової перевірки, яка не призначається в день звернення і може тривати 14 днів, та отримати Акт санітарно-епідеміологічного обстеження складського приміщення. Після проходження медоглядів, отримання Допусків та Акту суб’єкт господарювання може звернутися до Держпродспоживслужби і отримати санітарний паспорт на складське приміщення. Таким чином, учасники, які мають чинний санітарний паспорт але з терміном дії, що завершується менше ніж за шість місяців після дати розкриття тендерних пропозицій, не зможуть прийняти участь у закупівлі через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника. Вимога ТОВ «ЕМПЕКС» UA-2020-10-28-003089-c.c1. від 02.11.2020 р була відхилена Замовником. 2. У пп. 2.1. Додатку 2 тендерної документації від учасників вимагається надати копії посвідчення та сертифіката «Спеціаліст пест контролю». Проте вказані вимоги є неправомірними та дискримінаційними оскільки жодним нормативно-правовим актом не передбачено вимоги до суб'єктів господарювання щодо отримання для своїх працівників вказаних посвідчень та сертифікатів. Окрім того у ДК 003:2010 "Класифікатор професій" відсутнє таке найменування професії як "Спеціаліст пест контролю", а отже без порушення трудового законодавства суб'єкт господарювання не зможе увести в штатний розпис посаду працівника з такою назвою. Відповідно до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 78., затвердженого наказом МОЗ від 29 березня 2002 р. №117 (далі -Довідник) дезінсекція, дератизація та дезіфекція виконується фахівцями, що мають спеціальну освіту, досвід та кваліфікацію, вказані у Довіднику, зокрема, це дезінфектор, інструктор-дезіфектор та лікар-дезінфекціоніст. Відповідно до ч. 3, ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином замовник не може встановлювати вимоги щодо наявності у учасника сертифікатів чи посвідчень із будь якою довільною назвою. Вимога внести зміни до Тендерної документації та вилучити дискримінаційні вимоги Замовником відхилена чим також порушено наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 листопада 2020 22:49
Рішення від 11.11.2020 № 20929 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 11 листопада 2020 22:49
Рішення від 19.11.2020 № 21557.pdf
Дата публікації: 24 листопада 2020 21:36
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відпровідно до рішення №582/2020 від 25.11.2020 уповноваженої особи на підставі Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №21557-р/пк-пз від 19.11.2020, яким частково задоволно скаргу, вирішено усунути порушення, та внести зміни до тендерної документації. Внесеними змінами від 25.11.2020 порушення усунуто.
Дата виконання рішення замовником: 25 листопада 2020 16:31
Номер скарги: UA-2020-10-28-003089-c.c5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ЕМПЕКС", Код ЄДРПОУ:40100480
Дата подання: 18 грудня 2020 20:50
Щодо незаконного визначення переможця
Згідно з п. 9), ч.1, ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та ЗОБОВЯЗАННИЙ ВІДХИЛИТИ тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо: 9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів). Вимогами вказаної статті встановлено обов’язок, а не право замовника відхиляти тендерну пропозицію учасника, який не розкрив інформацію щодо кінцевого бенефіціарного власника. Так, у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація про кінцевого бенефіціарного власника ТОВ «НАНО ФРЕШ» (ЄДРПОУ 37889335). Керуючись ст.17 Закону та п.5, розділу IIІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» власної тендерної документації замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «НАНО ФРЕШ».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 23 грудня 2020 16:08
Рішення від 22.12.2020 № 23671 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 грудня 2020 16:07
Рішення від 05.01.2021 № 103.pdf
Дата публікації: 12 січня 2021 18:12

Документи подані скаржником

06 листопада 2020 16:08
Скарга до АМК Емпекс.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

24 листопада 2020 21:36
Рішення від 19.11.2020 № 21557.pdf

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАНО ФРЕШ" 1 247 128,08
UAH з ПДВ
991 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕМПЕКС" 1 299 638,73
UAH з ПДВ
992 451,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБІОЕКОЛОГІЯ" 1 437 479,28
UAH з ПДВ
1 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТ-ГРУП" 1 575 319,68
UAH з ПДВ
1 181 489,76
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛІНІНГ СЕРВІС - 2018" 1 636 363,30
UAH з ПДВ
1 636 363,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 грудня 2020 14:49
Електронний підпис
15 грудня 2020 14:48
Додаток 4.rar
01 грудня 2020 11:31
Електронний підпис
01 грудня 2020 11:22
Наказ_Фролова_Ю.1.7Z
01 грудня 2020 11:22
Лист_для_клieнтi1.7z
01 грудня 2020 11:22
Довiдка_покриття_9725-20.pdf
01 грудня 2020 11:21
Гарантiя_9725-20.7z
01 грудня 2020 11:21
Витяг_iз_Статут1.7z
01 грудня 2020 11:21
Виписка_9725-20.pdf
01 грудня 2020 11:20
Банкiвс_ка_лiцензi1.7z
11 листопада 2020 21:24
Електронний підпис
11 листопада 2020 21:23
Додаток 2 частина 1.pdf
11 листопада 2020 21:23
Додаток 2 частина 2.pdf
11 листопада 2020 21:23
Витяг_iз_Статут1.7z
11 листопада 2020 21:23
Банкiвс_ка_лiцензi1.7z
11 листопада 2020 21:23
Протокол_НР.7Z
11 листопада 2020 21:23
Лист_для_клieнтi1.7z
11 листопада 2020 21:23
Довiдка_покриття_9725-20.pdf
11 листопада 2020 21:23
Гарантiя_9725-20.7z
11 листопада 2020 21:23
Наказ_Фролова_Ю.1.7Z
11 листопада 2020 21:23
виписка 9725-20_page-0001.pdf
11 листопада 2020 21:23
Цінова пропозиція.pdf
11 листопада 2020 21:23
Додаток 3 ст.17.pdf
11 листопада 2020 21:23
Додаток 5.pdf

Публічні документи

04 грудня 2020 07:58
Електронний підпис
04 грудня 2020 06:07
Щодо захисту довкілля.pdf
04 грудня 2020 06:07
Цінова пропозиція.pdf
04 грудня 2020 06:07
Статут 2019 + опис.pdf
04 грудня 2020 06:07
Сертифікати ISO.pdf
04 грудня 2020 06:07
Протокол зборів, наказ.pdf
04 грудня 2020 06:07
Досвід робіт.pdf
04 грудня 2020 06:07
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
04 грудня 2020 06:07
Витяг з ЄДР 08.11.2020.pdf

Публічні документи

03 грудня 2020 20:01
Електронний підпис
03 грудня 2020 16:05
Електронний підпис
03 грудня 2020 16:05
Зміни до Гарантії 10741-20.7z
03 грудня 2020 16:05
Протокол Н1.7Z
03 грудня 2020 16:05
Наказ Фролова Ю.1.7Z
03 грудня 2020 16:05
Лист для клієнті1(1).7z
03 грудня 2020 16:05
Витяг із Статут1.7z
03 грудня 2020 16:05
Банківська ліцензі1(1).7z
12 листопада 2020 17:36
Електронний підпис
12 листопада 2020 17:35
Цінова пропозиція.pdf
12 листопада 2020 17:35
Фінансова звітність.pdf
12 листопада 2020 17:35
Технічна відповідність.pdf
12 листопада 2020 17:35
Протокол НР.7Z
12 листопада 2020 17:35
Персональні дані.pdf
12 листопада 2020 17:35
ОПИС+СТАТУТ АНТ_compressed.pdf
12 листопада 2020 17:35
Наказ Фролова Ю.1.7Z
12 листопада 2020 17:35
Наказ на керівника АНТ-ГРУП.pdf
12 листопада 2020 17:35
Лист для клієнті1.7z
12 листопада 2020 17:35
Копія штатного розкладу.pdf
12 листопада 2020 17:35
Контактна особа.pdf
12 листопада 2020 17:35
Інформація про учасника.pdf
12 листопада 2020 17:35
Гарантія 10741-20.7z
12 листопада 2020 17:35
Витяг із Статут1.7z
12 листопада 2020 17:35
Виписка, Витяг, св-во ПДВ.pdf
12 листопада 2020 17:35
Банківська ліцензі1.7z

Публічні документи

30 листопада 2020 11:41
Електронний підпис
11 листопада 2020 17:12
Електронний підпис
11 листопада 2020 17:11
Контактна особа.pdf
11 листопада 2020 17:11
Наявність досвіду.pdf
11 листопада 2020 17:11
Опис.pdf
11 листопада 2020 17:11
Про субпідрядників.pdf
11 листопада 2020 17:11
Згода з договором.pdf
11 листопада 2020 17:11
ст 17.pdf
11 листопада 2020 17:11
Статут.pdf
11 листопада 2020 17:11
Захист довкілля.pdf
11 листопада 2020 17:11
Відомість про учасника.pdf
11 листопада 2020 17:11
Уповноважений на підпис.pdf
11 листопада 2020 17:11
Наявність працівників.pdf
11 листопада 2020 17:11
Препарати.pdf
11 листопада 2020 17:11
Наявність МТБ.pdf
11 листопада 2020 17:11
Статистика.pdf
11 листопада 2020 17:11
Протокол.pdf
11 листопада 2020 17:11
Лист погодження з ТП.pdf
11 листопада 2020 17:11
Договір.pdf
11 листопада 2020 17:11
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАНО ФРЕШ"

ТОВ "ЕМПЕКС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБІОЕКОЛОГІЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТ-ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛІНІНГ СЕРВІС - 2018"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАНО ФРЕШ"
#37889335
Переможець 991 100,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2020 16:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2020 16:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАНО ФРЕШ"
#37889335
991 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 13:03
Звіт про виконання.pdf укладений
06 січня 2022 13:02
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2022 12:57
Додаткова угода №2 зменшення ціни НАНО ФРЕШ.pdf зміни до договору
06 січня 2022 12:54
ПОВІДОМЛ зміни 9092_1_2021 Нано Фреш.pdf зміни до договору
06 січня 2022 12:54
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 16:30
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 16:27
ДОГОВІР СКАН.pdf укладений
14 січня 2021 12:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.3.2., п.11.1 Договору № 9092/1-2021 від 12.01.21: 1. Пункт 3.1. Договору викласти у новій редакції, а саме: «3.1. Ціна цього Договору встановлюється в національній валюті та становить 958 544 (дев’ятсот п’ятдесят вісім тисяч п’ятсот сорок чотири гривень) 24 коп. без ПДВ». 2. Викласти Додаток №2 до договору у новій редакції, який є невід’ємною частиною Додаткової угоди №2 зі зменшеними загальної вартості за весь період надання послуги.
Номер договору про закупівлю: 9092/1-2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 958 544,24
UAH