Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Electricity
Очікувана вартість
3 248 253,00 UAH
UA-2020-10-28-002912-b 97a3a4180ba34f49a607496d39deadfb
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Круль Марина Васильевна

048-738-17-66 Maryna.Krul@pf.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ)
Код ЄДРПОУ: 38728549
Вебсайт: http://yuz-uspa.com.ua
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська область обл., Южне, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
Контактна особа: Круль Марина Васильевна
048-738-17-66
Maryna.Krul@pf.uspa.gov.ua
Додаткові контактні особи: Мошун Наталія Володимирівна
(048)738-17-19
Nataliia.Moshun@pf.uspa.gov.ua
Станкевич Михайло Михайлович
(048)738-17-14
Mykhailo.Stankevych@pf.uspa.gov.ua
Медведєв Станіслав Сергійович
(048)738-17-47
Stanislav.Medvediev@pf.uspa.gov.ua
Круль Марина Василівна
(048)738-17-66
Maryna.Krul@pf.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ)
National ID: 38728549
Contact point: Moshun Nataliia Volodymyrivna
048-738-17-66
Maryna.Krul@pf.uspa.gov.ua
Additional contacts: Moshun Nataliia Volodumurivna
(048)738-17-19
Nataliia.Moshun@pf.uspa.gov.ua
Stankevych Mykhailo Mukhailovich
(048)738-17-14
Mykhailo.Stankevych@pf.uspa.gov.ua
Medvediev Stanislav Sergeevich
(048)738-17-47
Stanislav.Medvediev@pf.uspa.gov.ua
Krul Marina Vasilivna
(048)738-17-66
Maryna.Krul@pf.uspa.gov.ua

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 жовтня 2020 16:15
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2020 15:00
Початок аукціону: 22 грудня 2020 12:44
Очікувана вартість: 3 248 253,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 241,27 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 28 жовтня 2020 16:15
Enquiries until: 27 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 03 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 грудня 2020 15:00

Information

Estimated total value: 3 248 253 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 16 241 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Scope of the procurement
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: товари. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Електрична енергія за кодом ДК 021:2015 - 09310000-5 Електрична енергія. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 097 000 кВт/год. 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 65481, Одеська область, м. Южне, вул. Берегова, буд. 11, ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний); 65481, Одеська область, м. Южне, вул. Приморська буд. 1, м. Южне, Санаторій-Профілакторій «Портовик». 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: з 01.01.2021 до 31.12.2021. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: : 3 248 253,00 грн. без ПДВ /3 897 903,60 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30.11.2020 о 15:00 год. 12. Умови оплати: до початку розрахункового періоду, що передує розрахунковому, попереднім платежем 100% вартості договірної величини споживання електричної енергії згідно з запланованим обсягом споживання електричної енергії на даний місяць, або вартості величини очікуваного споживання при значному відхиленні споживання електроенергії у розрахунковому періоді, на підставі рахунку на попередню оплату Постачальника, з наступним перерахунком (остаточним розрахунком), що проводиться за фактично спожиту електричну енергію. Розрахунковим вважається період з 1 числа розрахункового періоду до такого ж числа наступного місяця. Розрахунковий період прирівнюється до календарного місяця. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: 30.11.2020 о 15:00 год. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5% 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Розгорнути Згорнути
1. Name of the Customer: State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” acting through Pivdennyi Branch of the State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” (Pivdennyi Sea Port Authority).
2. Location of the Customer: 11 Berehova Str., Yuzhne, Odesa Region, 65481.
3. Identification code of the Customer in the Unified State Register of Legal Entities, Individual Entrepreneurs and Public Organizations: 38727770/38728549.
4. Category of the Customer: According to Paragraph 4 of the First Part of Article 2 of the Law of Ukraine «On Public Procurement» - legal entity and/or business entity, that operates in one or several separate spheres of management
5. Type of procurement: Goods.
6. Name of procurement item with the code under Unified Procurement Dictionary (in the case of division into lots, such information shall be specified for each lot) and names of the corresponding classifier of procurement item, and parts of procurement item (lots) (if available): Electricity under code DK021:2015 - 0931000-5.
Electricity.
7. Quantity of Goods, scope of Works performed or Services rendered: 2 097 000 kWh.
8. Place of supplying Goods, performing Works or rendering Services: 11 Berehova Str., Yuzhne, Odesa Region, 65481, Pivdennyi Branch of the State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” (Pivdennyi Sea Port Authority); 1 Primorska Str. Yuzhne, Odesa Region, 65481, Sanatorium–preventorium “Portovyk”
9. Term of supplying Goods, performing Works or rendering Services: from 01/01/2021 to 31/12/2021.
10. Expected cost of the procurement item: UAH 3 248 253,00 excluding VAT/UAH 3 897 903,60 including VAT.
11. Deadline for submission of tender bids: 30.11.2020 at 3:00 p.m.
12. Payment term: prior to the beginning of the calculation period preceding the calculation one, by prepayment of 100% of the contractual electric energy consumption value according to the planned electric energy consumption volume for the month, or the cost of expected consumption with significant deviation of electric energy consumption in the calculation period, based on prepayment invoice of the Supplier, with the subsequent recalculation (final calculation), which is carried out for the actually consumed electric energy. The calculation period is the period from the 1st date of the calculation period to the same date of the next month. The calculation period is equated to a calendar month.
13. The language (s) to be used for preparing tender bids: During procurement procedures, all documents prepared by the customer shall be set forth in Ukrainian. Tender bids of participants in the procurement procedure should be made in Ukrainian. Documents or copies of documents provided by participants in the procurement procedure as part of their tender bids, set out forth in other languages, should be provided together with their authentic translation into Ukrainian, in accordance with the requirements of the Tender documentation. At the same time, project, technical documentation, documents confirming the compliance of the participant in the procurement procedure with the qualification criteria, as well as constituent and entitling documents, set fort in the original in Russian, should not require translation into Ukrainian. The determining factor is the text set forth in Ukrainian. Standard characteristics, requirements, abbreviations and terminology related to the goods (services, works) that are procured, stipulated by existing international or national standards, norms and rules, are set out in the language of their generally accepted application.
14. Amount of tender security (if required by the Customer): not required.
15. Type and terms for providing tender security (if required by the Customer): not required.
16. Date and time of disclosure of tender bids, if the announcement on conducting open bidding is made public in accordance with Article 10 (3) of the Law of Ukraine “On Public Procurement”: 30.11.2020 at 3:00 p.m.
17. Amount of minimum step of price reduction during an electronic auction within the range of 0.5 percent to 3 percent of the expected purchase price or in monetary units: 0.5%.
18. Mathematical formula to calculate the present price (in case of application): not applicable.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1367000 кВт⋅год
Електрична енергія, ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, Южне, Берегова, 11
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Electricity, Pivdennyi Branch of the State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” (Pivdennyi Sea Port Authority)
CPV: 09310000-5
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021
730000 кВт⋅год
Електрична енергія, Санаторій-Профілакторій «Портовик»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, Южне, Приморська, 1
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Electricity, Sanatorium–preventorium “Portovyk”
CPV: 09310000-5
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія до початку розрахункового періоду, що передує розрахунковому, попереднім платежем 100% вартості договірної величини споживання електричної енергії згідно з запланованим обсягом споживання електричної енергії на даний місяць, або вартості величини очікуваного споживання при значному відхиленні споживання електроенергії у розрахунковому періоді, на підставі рахунку на попередню оплату Постачальника, з наступним перерахунком (остаточним розрахунком), що проводиться за фактично спожиту електричну енергію. Розрахунковим вважається період з 1 числа розрахункового періоду до такого ж числа наступного місяця. Розрахунковий період прирівнюється до календарного місяця Аванс 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2020 11:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2020 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2020 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 11:30
Перелік змін від 27.11.2020.docx
27 листопада 2020 11:30
Оголошення про проведення відкритих торгів (зі змінами).docx
28 жовтня 2020 16:12
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx
27 листопада 2020 11:30
ТД Електрична енергія (редакція 2).docx
28 жовтня 2020 16:12
ТД Електрична енергія.docx
27 листопада 2020 11:30
ANNOUNCEMENT on conducting open bidding (with changes).docx
28 жовтня 2020 16:12
ANNOUNCEMENT on conducting open bidding.docx
03 листопада 2020 16:33
Протокол щодо приведення у відповідність оголошення в ситемі.docx
28 жовтня 2020 16:12
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.DOCX

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Оплата послуг розподілу
Дата подання: 29 жовтня 2020 10:40
Дата відповіді: 03 листопада 2020 10:15
Шановний Замовнику, Чи включено до тарифу плату за послуги розподілу? Чи Замовник самостійно сплачує Оператору Системи Розподілу?
Відповідь: Роз’яснення 1
Затверджено рішенням ТК від 03.11.2020р.
Роз’яснення на запитання
(подання запитання – 29 жовтня 2020 року об 10:40год.)
по відкритим торгам на закупівлю: Електрична енергія за кодом ДК 021:2015 - 09310000-5 Електрична енергія.
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2020-10-28-002912-b.
Стосовно поставленого запитання, щодо оплати послуг розподілу, повідомляємо наступне:
Адміністрація МП Південний здійснює плату за послугу з розподілу електричної енергії безпосередньо оператору системи розподілу згідно з чинним договором, який укладений з оператором системи АТ «ДТЕК ОДЕСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ», відповідно до постанови від 14.03.2018р. № 312 «Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії».
Також відповідно до пункту 5.15 проекту Договору «Споживач здійснює плату за послугу з розподілу електричної енергії безпосередньо оператору системи розподілу. Споживач може змінити спосіб оплати за послуги з розподілу електричної енергії (оплату безпосередньо оператору системи розподіли на оплату через діючого Постачальника) в установленому ПРРЕЕ порядку.
Щодо складової вартості пропозиції
Дата подання: 30 жовтня 2020 14:54
Дата відповіді: 03 листопада 2020 16:23
Шановний Замовнику! Відповідно до завантаженої Вами Тендерної документації обсяг закупівлі становить 2 097 000 кВт/год. Проте на торгівельному майданчику загальгий обсяг закупівлі становить 1 145 000 кВт/год. Який обсяг закупівлі є вірним?
Відповідь: Роз’яснення 2
Затверджено рішенням ТК від 03.11.2020р.


Роз’яснення на запитання
(подання запитання – 30 жовтня 2020 року об 14:54год.)
по відкритим торгам на закупівлю: Електрична енергія за кодом ДК 021:2015 - 09310000-5 Електрична енергія.
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2020-10-28-002912-b.
Стосовно поставленого запитання, щодо складової вартості пропозиції, повідомляємо наступне:
Обсяг закупівлі становить 2 097 000 кВт/год.
Інформація, яка розміщена в електронній системі закупівель, буде приведена у відповідність до затверджених документів формату Word, а саме Тендерній документації та «Оголошення про проведення відкритих торгів» на закупівлю: Електрична енергія за кодом ДК 021:2015 - 09310000-5 Електрична енергія.
тариф на послуги з передачі
Дата подання: 06 листопада 2020 17:54
Дата відповіді: 11 листопада 2020 15:53
Доброго дня! Шановний Замовнику до очікуваної вартості закупівлі Вами включено тариф на послуги з передачі електричної енергії ПРАТ «НЕК «УКРЕНЕРГО» згідно Постанови НКРЕКП № 1329 від 11.07.2020, чи вже нової Постанови НКРЕКП № 1998 від 04.11.2020року ?
Відповідь: Роз’яснення 3
Затверджено рішенням ТК від 11.11.2020р.
Роз’яснення на запитання
(подання запитання –06 листопада 2020 об 17:54)
по відкритим торгам на закупівлю: Електрична енергія за кодом ДК 021:2015 - 09310000-5 Електрична енергія.
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2020-10-28-002912-b.
Стосовно поставленого запитання, щодо тарифу на послуги з передачі, повідомляємо наступне:
При розрахунку очікуваної вартості за одиницю товару (1 кВт / год) був врахований тариф на послуги з передачі електричної енергії ПРАТ «НЕК «УКРЕНЕРГО» згідно з Постановою НКРЕКП що був чинний на момент оприлюднення, а саме №1329 від 11.07.2020р., також було передбачено можливе коливання ціни за одиницю електричної енергії (1кВт/год) та тарифу на передачу електричної енергії ПРАТ «НЕК «УКРЕНЕРГО».
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-28-002912-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ", Код ЄДРПОУ:36860996
Дата подання: 30 жовтня 2020 10:20
вимога на умови ДКТ
Шановний Замовнику! Тендерною документацією, додатками та проектом договору, зокрема пункт 5.3. проекту договору передбачено, істотні умови цього Договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань Сторонами в повному обсязі, крім випадків:
5.3.1. Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Споживача.
5.3.2. Зміни ціни за одиницю електричної енергії до 10 (десяти) відсотків пропорційно зміні ціни електричної енергії на ринку у разі коливання ціни на електричну енергію на ринку, НЕ РАНІШЕ, НІЖ ЧЕРЕЗ ОДИН МІСЯЦЬ ВІД ДАТИ ПОЧАТКУ ПОСТАЧАННЯ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ, за умови, що ці зміни не призведуть до збільшення ціни цього Договору, зазначеної в п. 5.2. цього Договору…
Зауважимо, що Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) не встановлено обмеження щодо строку зміни ціни, а так само не встановлено, що ціна повинна змінюватися після поставки певного об’єму товару. Так, п. ч.5 ст.41 Закону зазначено, що збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. ОБМЕЖЕННЯ ЩОДО СТРОКІВ ЗМІНИ ЦІНИ ЗА ОДИНИЦЮ ТОВАРУ НЕ ЗАСТОСОВУЄТЬСЯ У ВИПАДКАХ ЗМІНИ УМОВ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ БЕНЗИНУ ТА ДИЗЕЛЬНОГО ПАЛЬНОГО, ГАЗУ ТА ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ.
Виходячи з вище описаного, просимо відкоригувати умову в проекті договору та тендерній документації щодо Зміни ціни за одиницю електричної енергії до 10 (десяти) відсотків пропорційно зміні ціни електричної енергії на ринку у разі коливання ціни на електричну енергію на ринку, НЕ РАНІШЕ, НІЖ ЧЕРЕЗ ОДИН МІСЯЦЬ ВІД ДАТИ ПОЧАТКУ ПОСТАЧАННЯ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ, за умови, що ці зміни не призведуть до збільшення ціни цього Договору, зазначеної в п. 5.2. цього Договору, видаливши умову «НЕ РАНІШЕ, НІЖ ЧЕРЕЗ ОДИН МІСЯЦЬ ВІД ДАТИ ПОЧАТКУ ПОСТАЧАННЯ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ».
Розгорнути Згорнути
Рішення закупівельника: Вимога відхилена
03 листопада 2020 16:38
Затверджено рішенням ТК від 03.11.2020р.
Надання відповіді на вимогу
(подання вимоги – 30 жовтня 2020 року об 10:20год.
номер вимоги: UA-2020-10-28-002912-b.b1)
по відкритим торгам на закупівлю: Електрична енергія за кодом ДК 021:2015 - 09310000-5 Електрична енергія.
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2020-10-28-002912-b.
Стосовно вимоги від потенційного учасника процедури закупівлі опублікованої в електронній системі закупівлі, щодо вимоги на умови ДКТ, повідомляємо наступне:
Частиною 1 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до частини 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі.
Частиною 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено вичерпний перелік умов, при яких до договору про закупівлю можуть бути внесені відповідні зміни.
Разом з тим, згідно з частиною 1 статті 627 Цивільного кодексу України, сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Відповідно до положень статті 6 Цивільного кодексу України Сторони мають право врегулювати у договорі, який передбачений актами цивільного законодавства, свої відносини, які не врегульовані цими актами. Сторони в договорі можуть відступити від положень актів цивільного законодавства і врегулювати свої відносини на власний розсуд. Сторони в договорі не можуть відступити від положень актів цивільного законодавства, якщо в цих актах прямо вказано про це, а також у разі, якщо обов'язковість для сторін положень актів цивільного законодавства випливає з їх змісту або із суті відносин між сторонами.
Враховуючи вище викладе, повідомляємо, що Замовник вважає доцільним встановити порядок внесення змін до договору про закупівлю з урахуванням своїх законних прав та охоронюваних законом інтересів.
Окрім того наголошуємо, що положення частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» не зобов’язує Замовника вносити зміни до договору в перелічених випадках.

Документи

03 листопада 2020 16:38
Відповідь на вимогу.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 грудня 2020
UA-2020-10-28-002912-b97a3a4180ba34f49a607496d39deadfb
Найменування закупівельника: ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ)
Код ЄДРПОУ: 38728549
Місцезнаходження закупівельника: 65481, Україна, Одеська область обл., Южне, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАВЕР ІНЖИНІРІНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

13 січня 2021 12:59
Електронний підпис
13 січня 2021 12:59
Електронний підпис
13 січня 2021 12:57
Рішення 45.pdf
13 січня 2021 12:57
Постанова НКРЕКП.pdf
13 січня 2021 12:57
Dovidka_20364471220060473722.pdf
13 січня 2021 12:57
public_doc.pdf
13 січня 2021 12:57
public_doc.p7s
13 січня 2021 12:57
Dovidka_20364471220060473722.pdf.p7s
07 грудня 2020 13:07
Електронний підпис
07 грудня 2020 13:07
Електронний підпис
07 грудня 2020 12:54
Статут.pdf
07 грудня 2020 12:54
Договір на передачу.pdf
07 грудня 2020 12:54
Фін. звітність.pdf
07 грудня 2020 12:54
Постанова НКРЕКП.pdf
07 грудня 2020 12:54
Рішення 45.pdf
07 грудня 2020 12:54
ПДВ.pdf
07 грудня 2020 12:54
Наказ Директор.pdf
07 грудня 2020 12:54
Згода учасника.pdf
07 грудня 2020 12:53
Довідка_Ліцензія.pdf
07 грудня 2020 12:53
Довідка_код доступу.pdf
07 грудня 2020 12:49
17 ст. нова редакція.pdf

Документи

Публічні документи

28 грудня 2020 15:57
Електронний підпис
28 грудня 2020 15:56
Електронний підпис
28 грудня 2020 13:20
Розшукові обліки МВС.pdf
28 грудня 2020 13:20
Довідка НАЗК (ТОВ ЕІП).zip
28 грудня 2020 13:19
Dovidka_20338569090710997599.pdf
28 грудня 2020 13:19
Dovidka_20338569090710997599.pdf.p7s
07 грудня 2020 14:37
Електронний підпис
07 грудня 2020 14:37
Електронний підпис
07 грудня 2020 14:36
3.8. Витяг ПДВ (ЕІП).pdf
07 грудня 2020 14:35
4.2.2. АТ ОДЕСАОБЛЕНЕРГО.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАВЕР ІНЖИНІРІНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 грудня 2020 13:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ" 3 193 200,00
UAH
3 193 200,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАВЕР ІНЖИНІРІНГ" 3 248 253,00
UAH
3 248 253,00
UAH
Документи

Публічні документи

28 грудня 2020 15:57
Електронний підпис
28 грудня 2020 15:56
Електронний підпис
28 грудня 2020 13:20
Розшукові обліки МВС.pdf
28 грудня 2020 13:20
Довідка НАЗК (ТОВ ЕІП).zip
28 грудня 2020 13:19
Dovidka_20338569090710997599.pdf
28 грудня 2020 13:19
Dovidka_20338569090710997599.pdf.p7s
07 грудня 2020 14:37
Електронний підпис
07 грудня 2020 14:37
Електронний підпис
07 грудня 2020 14:36
3.8. Витяг ПДВ (ЕІП).pdf
07 грудня 2020 14:35
4.2.2. АТ ОДЕСАОБЛЕНЕРГО.PDF

Публічні документи

13 січня 2021 12:59
Електронний підпис
13 січня 2021 12:59
Електронний підпис
13 січня 2021 12:57
Рішення 45.pdf
13 січня 2021 12:57
Постанова НКРЕКП.pdf
13 січня 2021 12:57
Dovidka_20364471220060473722.pdf
13 січня 2021 12:57
public_doc.pdf
13 січня 2021 12:57
public_doc.p7s
13 січня 2021 12:57
Dovidka_20364471220060473722.pdf.p7s
07 грудня 2020 13:07
Електронний підпис
07 грудня 2020 13:07
Електронний підпис
07 грудня 2020 12:54
Статут.pdf
07 грудня 2020 12:54
Договір на передачу.pdf
07 грудня 2020 12:54
Фін. звітність.pdf
07 грудня 2020 12:54
Постанова НКРЕКП.pdf
07 грудня 2020 12:54
Рішення 45.pdf
07 грудня 2020 12:54
ПДВ.pdf
07 грудня 2020 12:54
Наказ Директор.pdf
07 грудня 2020 12:54
Згода учасника.pdf
07 грудня 2020 12:53
Довідка_Ліцензія.pdf
07 грудня 2020 12:53
Довідка_код доступу.pdf
07 грудня 2020 12:49
17 ст. нова редакція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАВЕР ІНЖИНІРІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ"
#34633789
Рішення скасоване 3 193 200,00
UAH
05 січня 2021 16:05
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ"
#34633789
Відхилено 3 193 200,00
UAH
05 січня 2021 16:06
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАВЕР ІНЖИНІРІНГ"
#43334431
Переможець 3 248 253,00
UAH
05 січня 2021 16:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 січня 2021 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАВЕР ІНЖИНІРІНГ"
#43334431
3 248 253,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 09:47
Звіт про виконання договору про закупівлю 17-В-ПВФ-21 від 22.012021.docx укладений
31 грудня 2021 09:46
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2021 13:42
ду 2 к 17-В-ПВФ-21 від 22.01.2021 ТОВ ПАВЕР ІНЖИНІРІНГ (1).pdf зміни до договору
26 лютого 2021 13:41
повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю (2) (1).docx зміни до договору
26 лютого 2021 13:41
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2021 13:47
ду 1 к 17-В-ПВФ-21 від 22.01.2021 ТОВ ПАВЕР ІНЖИНІРІНГ (1).pdf зміни до договору
29 січня 2021 13:46
повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю (1).docx зміни до договору
29 січня 2021 13:46
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 11:49
17-В-ПВФ-21 від 22.01.2021 ТОВ ПАВЕР ІНЖИНІРІНГ.pdf укладений
25 січня 2021 11:49
звіт про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи зак.docx укладений
25 січня 2021 11:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору відповідно до статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»: згідно із п. 1 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; та п. 7 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: «1. Відповідно до п. 13.4. Договору, Сторони досягли згоди п. 3.1. викласти в наступній редакції: «3.1. Строк поставки електричної енергії за цим Договором: з 01.02.2021 до 31.12.2021.». 2. Відповідно до п. 13.4. Договору, Сторони досягли згоди абз.1 п. 5.2. викласти в наступній редакції: «5.2. Загальна ціна цього Договору складає 3 064 362,40 грн. (три мільйони шістдесят чотири тисячі триста шістдесят дві грн., 40 коп.) без ПДВ, крім того ПДВ 612 872,48 грн. (шістсот дванадцять тисяч вісімсот сімдесят дві грн, 48 коп.). Разом ціна цього Договору становить 3 677 234,88 грн. (три мільйони шістсот сімдесят сім тисяч двісті тридцять чотири грн., 88 копійок) з ПДВ.». 3. Відповідно до п. 13.4. Договору, Сторони досягли згоди п. 5.11. викласти в наступній редакції: «5.11. Строк оплати рахунку за спожиту електричну енергію не повинен перевищувати 5 (п’яти) робочих днів з дня отримання рахунку, але не пізніше ніж до 15 (п’ятнадцятого) числа місяця, що слідує за розрахунковим.». 4. Відповідно до п. 13.4. Договору, Сторони досягли згоди п.п. 7.2.3. викласти в наступній редакції: «7.2.3. До 10 (десятого) числа місяця, наступного за розрахунковим, надати Споживачу оригінали рахунків, Актів приймання-передачі товарної продукції за розрахунковий місяць.». 5. Відповідно до п. 13.4. Договору, Сторони досягли згоди Додаток № 1 – «Заявка-приєднання», Додаток № 2 – «Комерційна пропозиція», Додаток № 3 – «Обсяги очікуваного споживання (постачання) електричної енергії споживачу» викласти в нових редакціях, що додаються до цієї Угоди та є невід’ємними частинами Договору.»
Номер договору про закупівлю: 17-В-ПВФ-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору відповідно до статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»: згідно із п. 2 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: «1. Відповідно до пункту 13.4. Договору, Сторони досягли згоди пункт 2.4. Договору викласти в наступній редакції: «2.4. Очікуваний загальний обсяг споживання електричної енергії, за цим Договором складає 1 767 786 кВт/год.». 2. Відповідно до п. 13.4. Договору, Сторони досягли згоди пункт 5.2. Договору викласти в наступній редакції: «5.2. Загальна ціна цього Договору складає 3 064 361,57 грн. (три мільйони шістдесят чотири тисячі триста шістдесят одна грн., 57 коп.) без ПДВ, крім того ПДВ 612 872,31 грн. (шістсот дванадцять тисяч вісімсот сімдесят дві грн., 31 коп.). Разом ціна цього Договору становить 3 677 233,88 грн. (три мільйони шістсот сімдесят сім тисяч двісті тридцять три грн., 88 коп.) з ПДВ.». 3. Відповідно до пункту 13.4. Договору, Сторони досягли згоди Додаток № 2 – «Комерційна пропозиція» та Додаток № 3 – «Обсяг очікуваного споживання (постачання) електричної енергії споживачу» викласти в нових редакціях, що додаються до цієї Угоди та є невід’ємними частинами цього Договору.»
Номер договору про закупівлю: 17-В-ПВФ-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 032 464,92
UAH (в тому числі ПДВ 172 077,49 UAH)