Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі різні
Очікувана вартість
339 000,00 UAH
UA-2020-10-28-002646-a b8b2999753a7440b91b9dadfafc808c0
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Гребельник

+380445287145 tender@dei.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна екологічна інспекція України
Код ЄДРПОУ: 37508533
Вебсайт: http://dei.gov.ua
Місцезнаходження: 01042, Україна , Київська обл., м.Київ, провулок Новопечерський, 3, корпус 2
Контактна особа: Марина Гребельник
+380445287145
tender@dei.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2020 10:56
Звернення за роз’ясненнями: до 10 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2020 16:58
Очікувана вартість: 339 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 695,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Шафа для одягу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50103, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Героїв АТО,92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
15 штуки
Шафа для паперу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50103, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Героїв АТО,92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
26 штуки
Стіл письмовий з мобільною тумбою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50103, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Героїв АТО,92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
44 штуки
Крісло офісне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50103, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Героїв АТО,92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
26 штуки
Стіл комп’ютерний з підставкою для комп’ютера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50103, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Героїв АТО,92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
5 штуки
Сейф
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50103, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Героїв АТО,92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Кабінет керівника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50103, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Героїв АТО,92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 листопада 2020 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2020 16:58
Передік змін меблі.docx
10 листопада 2020 16:58
РУО щодо внесення змін в ТД на меблі.pdf
10 листопада 2020 16:58
2020_11_10_ЗМІНИ_ТД_меблі.docx
28 жовтня 2020 10:56
2020_10_28_ТД_меблі.docx
10 листопада 2020 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2020 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2020 16:58
Передік змін меблі.docx
10 листопада 2020 16:58
РУО щодо внесення змін в ТД на меблі.pdf
10 листопада 2020 16:58
2020_11_10_ЗМІНИ_ТД_меблі.docx
28 жовтня 2020 10:56
2020_10_28_ТД_меблі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

сертифікати відповідності
Дата подання: 02 листопада 2020 14:15
Дата відповіді: 03 листопада 2020 11:43
Добрий день! Відповідно до додатку № 3 тендерної документації вимагається надання копії чинного на дату розкриття сертифікату відповідності виробника меблів ДСТУ ГОСТ 16371:2016 "Меблі загальні технічні умови." та ДСТУ СЕN/TR 14073-1:2007 "Меблі для адміністративних приміщень зберігальні. Частина 1. Розміри." на товар що пропонується, засвідчена печаткою та підписом уповноваженої особи виробника. Згідно положень Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» № 124-VIII від 15.01.2015 р., Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції» № 2736-VI від 26.03.2020 р., Директиви 2001/95/ЄС Європейського парламенту та Ради від 03.12.2001 р. щодо загальної безпеки продукції, інших Законів України та нормативно-правових документів у сфері підтвердження відповідності, продукція меблі, виготовлені відповідно до чинних в Україні нормативних документів не підлягають обов’язковим процедурам підтвердження відповідності шляхом сертифікації та декларування. Таким чином, вимоги надання «сертифікатів відповідності» є незаконними та такими, що перешкоджають конкуренції. Просимо Замовника вилучити з тендерної документації вимогу надання «сертифікатів відповідності» на меблі, що є предметом закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно до п.5 ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Документ про якість (сертифікат відповідності, або сертифікат /паспорт якості, або декларація про відповідність, або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар, тощо) встановлений діючим законодавством на продукцію, що підлягає закупівлі. Враховуючи, що меблі закуповуються за державні кошти, відповідальність за якість несе замовник. А якість і відповідність меблів стандарту України може бути підтверджена Сертифікатами відповідності, чинними на момент виготовлення меблів. І відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922–VІІІ від 25.12.2015 р. тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Виробництво меблів регламентується ДСТУ ГОСТ 16371:2016 «Меблі. Загальні технічні умови». Зазначена вимога встановлена з метою підтвердження технічних та якісних характеристик товару, які впливають в подальшому на безпечність та тривалість експлуатації.
Запропонування Учасником товару, який отримав сертифікат відповідності це показник визнаної якості товару, що безсумнівно підтверджує відповідність товару вимогам чинного законодавства.
Виходячи з вищенаведеного, дана вимога стосується усіх учасників та процесу проведення процедури відкритих торгів, а також залишається однаковою для усіх учасників.

Інформація про відміну

Дата відміни
20 листопада 2020 16:58
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій