Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продуктові набори
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2020-10-28-002631-c a2e4cce9d4e74d1d8fb12f59ebce8d6e
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кучеренко Владислава Вадимівна

380444059271 sv_zarp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління соціального захисту населення Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498541
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, вул. Гната Юри, 14-Б
Контактна особа: Кучеренко Владислава Вадимівна
380444059271
sv_zarp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2020 12:43
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2020 17:00
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні


До продуктового набору входить: крупа гречана фасована 1кг, олія соняшникова рафінована 1 пет-пляшка, рис фасований 1 кг, цукор фасований 1 кг, борошно фасоване 2 кг, р/конс. шпроти 150 гр., рулет Празький 180 гр., пакет.

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-28-002631-c.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КЛИНЧУК СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2604310654
Дата подання: 04 грудня 2020 10:42
Причина відхилення.
Більш надуманої,формальної причини відхилення моєї пропозиції я не зустрічав.Звертаю увагу керівництво закладу,що ФОП Клинчук С.В. в складі своєї тендерної пропозиції подав ВСІ документи, ЯКІ ВИМАГАЛИСЯ ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ ,В ПОВНОМУ ОБСЯЗІ. В зв"язку з цим прошу аналювати рішення щодо відхилення моєї пропозиції і ВИЗНАТИ КЛИНЧУК С.В ПЕРЕМОЖЦЕМ В ДАНІЙ ЗАКУПІВЛІ ПО ДВУМ ЛОТАМ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 грудня 2020 16:03
Шановний учаснику,ми не можимо анолювати рішення щодо відхилення вашої пропозиції і визначити Вас переможцем, так як Вами не були подані усі документи згідно тендерної докумкентації а саме частини 7 Розділу 3, вами не була указана інформація про субпідрядника.Тому нажаль не можимо задовільнити Вашу вимогу.
Номер вимоги: UA-2020-10-28-002631-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Комунальне підприємство "Промінь в Святошинському районі м.Києва", Код ЄДРПОУ:21636104
Дата подання: 25 листопада 2020 14:48
Щодо відповідності КП "Промінь" вимогам тендерної документації
Система сертифікації якості ISO (ІСО) проводиться на відповідність
міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, InternationalOrganizationforStandardization). Організація ISO не проводить сертифікацію, а тільки розробляє стандарти відповідності. Функція сертифікації переходить на національні акредитовані установи, які займаються впровадженням стандартів на підприємстві, видають сертифікати та проводять наглядовий аудит. Законодавством не передбачено, що виключно державний сегмент підприємств має право видавати даний Сертифікату.
Відповідно до частини 2 пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації
Сертифікат ISO повинен бути виданий державним органом сертифікації. Вважаємо дану норму як дискримінацію інших учасників, з метою визнати переможцем особу «за домовленістю». Відповідно пунктів 4 та 5 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється за принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/ спрощеної закупівлі. Згідно частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
ЗакономУкраїни «Про публічнізакупівлі», а саме статтею 31, визначено
перелік підстав для відхилення Замовником тендерних пропозицій учасників, відповідно до яких комунальне підприємство «Промінь в Святошинському районі м.Києва» відповідає всім вимогам тендерної документації по закупівлі UA-2020-10-28-002631-c
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 листопада 2020 09:53
Шановний учаснику, повідомляємо Вас, що дана закупівля була проведена згідно Закону України "Про публічні закупівлі".
Дійсно, вимога Замовника щодо подання сертифікатів ISO виданих державним органом сертифікації, якоюсь мірою, є дискримінаційною. Тому було прийнято рішення задовольнити вимоги комунального підприємства "Промінь в Святошинському районі м.Києва" та визначити вимоги підприємства правомірними.
Номер вимоги: UA-2020-10-28-002631-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Комунальне підприємство "Промінь в Святошинському районі м.Києва", Код ЄДРПОУ:21636104
Дата подання: 25 листопада 2020 14:47
Щодо відповідності КП "Промінь" вимогам тендерної документації
Система сертифікації якості ISO (ІСО) проводиться на відповідність
міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, InternationalOrganizationforStandardization). Організація ISO не проводить сертифікацію, а тільки розробляє стандарти відповідності. Функція сертифікації переходить на національні акредитовані установи, які займаються впровадженням стандартів на підприємстві, видають сертифікати та проводять наглядовий аудит. Законодавством не передбачено, що виключно державний сегмент підприємств має право видавати даний Сертифікату.
Відповідно до частини 2 пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації
Сертифікат ISO повинен бути виданий державним органом сертифікації. Вважаємо дану норму як дискримінацію інших учасників, з метою визнати переможцем особу «за домовленістю». Відповідно пунктів 4 та 5 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється за принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/ спрощеної закупівлі. Згідно частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
ЗакономУкраїни «Про публічнізакупівлі», а саме статтею 31, визначено
перелік підстав для відхилення Замовником тендерних пропозицій учасників, відповідно до яких комунальне підприємство «Промінь в Святошинському районі м.Києва» відповідає всім вимогам тендерної документації по закупівлі UA-2020-10-28-002631-c
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 листопада 2020 09:54
Шановний учаснику, повідомляємо Вас, що дана закупівля була проведена згідно Закону України "Про публічні закупівлі". Дійсно, вимога Замовника щодо подання сертифікатів ISO виданих державним органом сертифікації, якоюсь мірою, є дискримінаційною. Тому було прийнято рішення задовольнити вимоги комунального підприємства "Промінь в Святошинському районі м.Києва" та визначити вимоги підприємства правомірними.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-28-002631-c.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: Комунальне підприємство "Промінь в Святошинському районі м.Києва", Код ЄДРПОУ:21636104
Щодо відповідності КП "Промінь" вимогам тендерної документації
Система сертифікації якості ISO (ІСО) проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, InternationalOrganizationforStandardization). Організація ISO не проводить сертифікацію, а тільки розробляє стандарти відповідності. Функція сертифікації переходить на національні акредитовані установи, які займаються впровадженням стандартів на підприємстві, видають сертифікати та проводять наглядовий аудит. Законодавством не передбачено, що виключно державний сегмент підприємств має право видавати даний Сертифікату. Відповідно до частини 2 пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації Сертифікат ISO повинен бути виданий державним органом сертифікації. Вважаємо дану норму як дискримінацію інших учасників, з метою визнати переможцем особу «за домовленістю». Відповідно пунктів 4 та 5 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється за принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/ спрощеної закупівлі. Згідно частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. ЗакономУкраїни «Про публічнізакупівлі», а саме статтею 31, визначено перелік підстав для відхилення Замовником тендерних пропозицій учасників, відповідно до яких комунальне підприємство «Промінь в Святошинському районі м.Києва» відповідає всім вимогам тендерної документації по закупівлі UA-2020-10-28-002631-c
Розгорнути Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Продуктові набори до Дня визволення України та визволення Києва від фашистських загарбників
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 150,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 16 листопада 2020 11:20
Закінчення: 16 листопада 2020 11:47
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

150 наб
Код ДК 021:2015 – 15897300-5 - продуктові набори (Продуктові набори до Дня визволення України та визволення Києва від фашистських загарбників)
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Гната Юри, 14-Б
Дата доставки: 26 листопада 2020  —  04 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару проводиться у національній грошовій одиниці на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі накладних протягом 7 банківських днів після поставки товару в повному обсязі. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлені товари здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання бюджетного фінансування, при цьому штрафні санкції до Покупця не застосовуються. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2020 11:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КЛИНЧУК СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" 29 820,00
UAH з ПДВ
29 820,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АС ТРЕЙД" 29 799,00
UAH з ПДВ
29 799,00
UAH з ПДВ
Документи
Комунальне підприємство "Промінь в Святошинському районі м.Києва" 30 000,00
UAH з ПДВ
30 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 листопада 2020 17:13
Пояснювальна.pdf
13 листопада 2020 15:30
Електронний підпис
13 листопада 2020 15:23
Дод1 ЦіноваПр 150.pdf
13 листопада 2020 15:23
СертифікатиКомпл.pdf
13 листопада 2020 15:23
ДовідкаПроЗахДовкілля.pdf
13 листопада 2020 15:23
Довідка НаСт17.pdf
13 листопада 2020 15:23
Дод4 ЗгодаПерсДані.pdf
13 листопада 2020 15:23
ЛистВикористПечатки.pdf
13 листопада 2020 15:23
НаявністьАвтотранспорту.pdf
13 листопада 2020 15:23
НаявністьМатерТехнБази.pdf
13 листопада 2020 15:23
ПП КлСВ ЄдПодаток.pdf
13 листопада 2020 15:23
ПП КлСВ ВипискаЄДР.pdf

Конфіденційні документи

13 листопада 2020 15:23
ФОП КлсВ повноваження.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Містяться персональні дані учасника

Публічні документи

21 листопада 2020 02:15
потужність АС.pdf
21 листопада 2020 02:15
потуж Майстренко.pdf
21 листопада 2020 02:15
Договір оренди АС все.pdf
21 листопада 2020 02:15
нак. 2597 від 28.05.2019 реєстр.pdf
21 листопада 2020 02:15
нак. 4575 від 26.08.2020 реєстр.pdf
13 листопада 2020 12:29
Електронний підпис
13 листопада 2020 11:50
Копії.pdf
13 листопада 2020 11:32
Копія рішення директор.pdf
13 листопада 2020 11:32
Наказ директор.pdf
13 листопада 2020 11:26
Документ 8.pdf
13 листопада 2020 11:10
Документ 7.pdf
13 листопада 2020 10:55
тех прод наб.pdf
13 листопада 2020 10:53
цп лот2 (Восстановлен).pdf
06 листопада 2020 15:01
Електронний підпис
06 листопада 2020 13:56
Висновок СЕС 1 Бегленд.pdf
06 листопада 2020 13:56
Висновок СЕС 2 Бегленд.pdf
06 листопада 2020 13:56
Документ 5.pdf
04 листопада 2020 15:52
СЕРТ.pdf
04 листопада 2020 15:07
мтб 1353 вся оренда.pdf
04 листопада 2020 15:03
Електронний підпис
04 листопада 2020 14:51
Договір оренди АС все.pdf
04 листопада 2020 14:50
Копія статуту АС ост.pdf
04 листопада 2020 14:50
статут_АС_ТРЕЙД.pdf
04 листопада 2020 13:48
свідотство авто1353 оригинал.pdf
04 листопада 2020 13:48
потужність АС.pdf
04 листопада 2020 13:48
потуж Майстренко.pdf
04 листопада 2020 13:47
ПДВ.pdf
04 листопада 2020 13:47
Паспорт Герасимчук все.pdf
04 листопада 2020 13:47
Накл.хол..pdf
04 листопада 2020 13:47
мед.осмотр водія Майстр..pdf
04 листопада 2020 13:47
мед книжки АС з Майстр.pdf
04 листопада 2020 13:47
Ліценз експл доз.pdf
04 листопада 2020 13:47
Лист-згод проект.pdf
04 листопада 2020 13:47
Копія статуту.pdf
04 листопада 2020 13:47
Копія рішення директор.pdf
04 листопада 2020 13:47
Копія ПДВ.pdf
04 листопада 2020 13:47
Копія наказ директор.pdf
04 листопада 2020 13:47
ісо.pdf
04 листопада 2020 13:47
захист перс.pdf
04 листопада 2020 13:47
Договір оренди обладнання.pdf
04 листопада 2020 13:47
дог трансп 1353.pdf
04 листопада 2020 13:47
довк.pdf
04 листопада 2020 13:47
довідка щодо ісо.pdf
04 листопада 2020 13:47
дез 1353.pdf
04 листопада 2020 13:47
ГЛ щодо якості.pdf
04 листопада 2020 13:47
ВТК-05.pdf
04 листопада 2020 13:47
відомості про підпр.pdf
04 листопада 2020 13:47
Витяг ЄДР.pdf
04 листопада 2020 13:47
Виписка.pdf
04 листопада 2020 13:47
1353 мтб все.pdf
04 листопада 2020 13:47
17.pdf
04 листопада 2020 13:40
ЮЛЕ Коруп.zip
04 листопада 2020 13:40
довідка про банкр АСТРЕЙД.pdf
04 листопада 2020 13:35
до печат.pdf
04 листопада 2020 13:31
лист-згод.pdf
04 листопада 2020 13:29
цп лот2.pdf
04 листопада 2020 13:29
тех прод наб.pdf
04 листопада 2020 13:29
17.pdf

Публічні документи

12 листопада 2020 14:49
1.Цінова пропозиція 150п..pdf
12 листопада 2020 14:48
11.Лст-згода.pdf
12 листопада 2020 14:48
12.Статут.pdf
12 листопада 2020 14:48
7.Технічні та якісні характ..pdf
12 листопада 2020 14:48
13.Довідка про печатку.pdf
12 листопада 2020 14:48
3.Документи приміщення.pdf
12 листопада 2020 14:48
5.Реєстрація транспорту...pdf
12 листопада 2020 14:48
2.Довідка обладнання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КЛИНЧУК СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"

ТОВ "АС ТРЕЙД"

Комунальне підприємство "Промінь в Святошинському районі м.Києва"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "АС ТРЕЙД"
#40733720
Відхилено 29 799,00
UAH з ПДВ
23 листопада 2020 09:19
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 листопада 2020 13:47
ФОП "КЛИНЧУК СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"
#2604310654
Відхилено 29 820,00
UAH з ПДВ
24 листопада 2020 13:01
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 листопада 2020 12:11
Комунальне підприємство "Промінь в Святошинському районі м.Києва"
#21636104
Відхилено 30 000,00
UAH з ПДВ
24 листопада 2020 14:39

Вимога про усунення невідповідностей

Відсутність інформації по ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме ненаданні документи на складські приміщення.

Документи

23 листопада 2020 09:16
Електронний підпис
23 листопада 2020 09:13
Рішення № 8 від 23.11.2020.pdf
16 листопада 2020 12:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Відсутність інформації по ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме не наданна копія договору про надання транспортних послуг, або копія оригіналу договору купівлі-продажу транспортного засобу, або копія оригіналу договору оренди транспорту, в якому зазначений перелік автомобілів, які будуть задіяні учасником для доставки продуктових наборів.

Документи

24 листопада 2020 12:57
Електронний підпис
24 листопада 2020 12:54
Рішення № 10 від 24.11.2020.pdf
23 листопада 2020 09:19
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

24 листопада 2020 14:38
Електронний підпис
24 листопада 2020 14:35
Рішення № 12 від 24.11.2020.pdf
24 листопада 2020 14:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
24 листопада 2020 13:27

код ЄДРПОУ 21636104 у ЄДР не знайдено.

Інформація про відміну

Дата відміни
24 листопада 2020 14:42
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі