Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45453000-7 (Капітальний ремонт пл.Незалежності в м.Перечин Закарпатської області)
Очікувана вартість
3 353 536,00 UAH
UA-2020-10-28-002584-b 450332320dae4449aea83b575bdc96b5
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попович Ярміла Павлівна

+380314521955 prozorro-miskarada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Перечинська міська рада Закарпатської області
Код ЄДРПОУ: 04351274
Місцезнаходження: 89200, Україна , Закарпатська обл., місто Перечин, пл Народна 16
Контактна особа: Попович Ярміла Павлівна
+380314521955
prozorro-miskarada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2020 15:28
Звернення за роз’ясненнями: до 07 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 листопада 2020 15:32
Очікувана вартість: 3 353 536,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 767,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Кошторисні призначення на 2020 рік 1035721.00грн.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт пл.Незалежності в м.Перечин Закарпатської област
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89200, Україна, Закарпатська область, м.Перечин, пл.Незалежності
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Проміжні платежі за виконані Роботи здійснюються на підставі акту виконаних робіт (форма КБ-2в), та довідки про виконані роботи (форми КБ-3), підписаною уповноваженими представниками Сторін, представником спеціалізованої організації, що здійснює технічний нагляд за виконанням робіт., по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника - Розпорядника коштів. 4.2 Замовник, при надходженні бюджетних коштів, перераховує Генеральному підряднику аванс у розмірі не більше 30% ціни річного обсягу Робіт за Договором відповідно до наданого рахунку, згідно до Календарного графіку виконання Робіт, протягом трьох місяців, з моменту надходження бюджетних коштів, для придбання Підрядником необхідних для виконання кожного виду робіт матеріалів, обладнання, конструкцій та виробів у порядку, передбачених Постановами Кабінету Міністрів України (далі Постанови КМУ) від 27.12.01р. № 1764 “Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва” та від 23.04.14 № 117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”. Згідно з постановою КМУ № 117 від 23.04.14 попередня оплата передбачається на строк не більше трьох місяців. Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Проміжні платежі за виконані Роботи здійснюються на підставі акту виконаних робіт (форма КБ-2в), та довідки про виконані роботи (форми КБ-3), підписаною уповноваженими представниками Сторін, представником спеціалізованої організації, що здійснює технічний нагляд за виконанням робіт., по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника - Розпорядника коштів. 4.2 Замовник, при надходженні бюджетних коштів, перераховує Генеральному підряднику аванс у розмірі не більше 30% ціни річного обсягу Робіт за Договором відповідно до наданого рахунку, згідно до Календарного графіку виконання Робіт, протягом трьох місяців, з моменту надходження бюджетних коштів, для придбання Підрядником необхідних для виконання кожного виду робіт матеріалів, обладнання, конструкцій та виробів у порядку, передбачених Постановами Кабінету Міністрів України (далі Постанови КМУ) від 27.12.01р. № 1764 “Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва” та від 23.04.14 № 117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”. Згідно з постановою КМУ № 117 від 23.04.14 попередня оплата передбачається на строк не більше трьох місяців. Пiсляоплата 7 Робочі 70 Документація Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 листопада 2020 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2020 15:37
ТД Капітальний ремонт пл.Незалежності.docx
06 листопада 2020 15:37
Додаток 4 кваліфікаційні критерії (1).docx
06 листопада 2020 15:37
Зміни .docx
28 жовтня 2020 15:28
ТД Капітальний ремонт пл.Незалежності.docx
28 жовтня 2020 15:28
Додаток 8Технічне завдання.docx
28 жовтня 2020 15:28
Додаток 7 договір.docx
28 жовтня 2020 15:28
Додаток 6 субпідрядник.docx
28 жовтня 2020 15:28
Додаток 5 гарантійний лист.docx
28 жовтня 2020 15:28
Додаток 4 кваліфікаційні критерії.docx
28 жовтня 2020 15:28
Додаток 3 лист згода.docx
28 жовтня 2020 15:28
Додаток 2 ст 17.docx
28 жовтня 2020 15:28
Додаток 1 інф.про учасн..docx
06 листопада 2020 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2020 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2020 15:37
ТД Капітальний ремонт пл.Незалежності.docx
06 листопада 2020 15:37
Додаток 4 кваліфікаційні критерії (1).docx
06 листопада 2020 15:37
Зміни .docx
28 жовтня 2020 15:28
ТД Капітальний ремонт пл.Незалежності.docx
28 жовтня 2020 15:28
Додаток 8Технічне завдання.docx
28 жовтня 2020 15:28
Додаток 7 договір.docx
28 жовтня 2020 15:28
Додаток 6 субпідрядник.docx
28 жовтня 2020 15:28
Додаток 5 гарантійний лист.docx
28 жовтня 2020 15:28
Додаток 4 кваліфікаційні критерії.docx
28 жовтня 2020 15:28
Додаток 3 лист згода.docx
28 жовтня 2020 15:28
Додаток 2 ст 17.docx
28 жовтня 2020 15:28
Додаток 1 інф.про учасн..docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 листопада 2020 15:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕЛІТСТРОЙГРАД" 3 172 520,00
UAH з ПДВ
3 172 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 листопада 2020 15:30
Електронний підпис
17 листопада 2020 15:28
Цінова пропозиція_repaired.pdf.p7s
17 листопада 2020 15:28
Технічне завдання.pdf.p7s
17 листопада 2020 12:44
Електронний підпис
17 листопада 2020 12:43
Тендер Перечин.rar
17 листопада 2020 12:43
Перелік документів.pdf.p7s
17 листопада 2020 12:43
Цінова пропозиція.pdf.p7s
17 листопада 2020 11:50
Електронний підпис
17 листопада 2020 11:49
Перелік документів.pdf
17 листопада 2020 11:49
Цінова пропозиція.pdf
17 листопада 2020 11:49
Додаток 7. Проект Договору.pdf
17 листопада 2020 11:49
Додаток 5. Гарантійний лист.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕЛІТСТРОЙГРАД"

Інформація про відміну

Дата відміни
17 листопада 2020 15:32
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій