Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
56 000,00 UAH
UA-2020-10-28-002335-a 8e860ade4671454d9500adf1b0198ad2
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лілія Борисенко

+380982395542 school.48@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МАРІУПОЛЬСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС "ЛІЦЕЙ- ШКОЛА №48" МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 25342718
Місцезнаходження: 87550, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, ПРОСПЕКТ СВОБОДИ, будинок 45
Контактна особа: Лілія Борисенко
+380982395542
school.48@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2020 10:41
Звернення за роз’ясненнями: до 04 листопада 2020 10:38
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 листопада 2020 10:39
Очікувана вартість: 56 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 560,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Інформаційно-конструкційне обладнання для інклюзивного класу Ноутбуки - 3шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Ноутбуки за кодом ДК 021:2015 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87526, Україна, Донецька область, Мариуполь, пр. Свободи,45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 листопада 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 жовтня 2020 10:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2020 10:41
Оголошення ноутбуки.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-28-002335-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІТ-БЛОК", Код ЄДРПОУ:40888326
Дата подання: 29 жовтня 2020 13:24
Внесення змін до тендерної документації
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Або документально довести своє право на встановлення ліцензійної програмної продукції Microsoft, завдяки договору з офіційним дистриб'ютером та участю у партнерскій програмі Microsoft.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 жовтня 2020 13:11
Доброго дня! У нашому ТЗ правильно вказані вимоги до ОС. Вимоги до операційної системи OEM Windows 10 Professional: ● Операційна система повинна мати Сертифікат автентичності (Certificate of Authenticity) Microsoft - спеціальну наклейку, яка кріпиться на поверхню або задню панель системного блоку комп’ютера, має глибокий друк, приховане зображення та знак несанкціонованого видалення (зміна кольору при видаленні), містить позначку “OEM”, а також 25-ти значний ключ продукту, що має співпадати з ключем, який зазначається при активації програми. ● Комплектація оригінальним носієм – лазерним диском з голографічним захистом та чотиризначним СІД-кодом (призначений виключно для відновлення операційної системи). Оригінальний носій є обов’язковим компонентом ліцензійного програмного забезпечення ОЕМ версій, що постачається локальними виробниками комп’ютерної техніки. ● Інформація щодо справжності ліцензій Windows 10 OEM Учасника торгів може бути перевірена Замовником в представництві компанії Майкрософт. Вимоги до операційної системи, що постачається виробником обладнання: ● Обладнання повинне мати етикетку справжнього програмного забезпечення Microsoft (Genuine Microsoft Label (GML) – наклейка, розміщена на нових комп’ютерах міжнародних виробників та локальних прямих ОЕМ партнерів, які містять попередньо інстальовану копію операційної системи Windows. Така етикетка замість Сертифікату автентичності Microsoft розміщується зазвичай на задній або нижній панелі пристрою, вона не містить ключ продукту, але захищена фарбою, що змінює колір залежно від куту зору. ● Учасник закупівлі повинен обов’язково надати авторизаційний лист виробника комп’ютерної техніки в якому виробник гарантує ліцензійність операційної системи на запропонованій техніці. ● Учасник закупівлі має надати носій (диск або флеш-накопичувач) для відновлення операційної системи. ● Якщо виробником обладнання не передбачено надання носія (диску або флеш- накопичувача) для відновлення операційної системи, учасник має повідомити Замовника листом у довільній формі на власному бланку. Умови гарантійного обслуговування: ● Термін гарантії - не менше 12 місяців; ● Доставка устаткування в сервісний центр для ремонту і Покупцеві з ремонту виконується силами і за рахунок Постачальника; ● Години прийому звернень Покупця і обслуговування устаткування - з 8 г. 00 хв. до 18 г 00 хв. в робочі дні по телефону та електронній пошті; ● Реакція на звернення - по телефону або електронній пошті: протягом 2-х годин з моменту отримання повідомлення Постачальник реєструє звернення Покупця, привласнює заявці індивідуальний номер і повідомляє його Покупцеві для ідентифікації гарантійного випадку; ● Час відновлення працездатності устаткування, що поставляється, по гарантійних ремонтах - до 10 робочих днів; ● Якщо час гарантійного ремонту устаткування перевищує 10 робочих днів, на час ремонту Постачальник надає рівноцінне устаткування або окремі вузли; ● У разі невиконання умов гарантійного обслуговування Постачальник виплачує Покупцеві штрафні санкції в сумі вартості устаткування, що вийшло з ладу.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-10-28-002335-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІТ-БЛОК", Код ЄДРПОУ:40888326
Дата подання: 30 жовтня 2020 17:09
OEM ліцензія, яку не можна використовувати для ноутбуків
Шановний замовнику, хочемо зауважити, що ноутбуки постачаються або в встановленою ліцензію з заводу, або без неї.
Ліцензія, яка вказана у Вашій закупівлі використовується для виробників системних блоків.
Для їївстановлення необхідно мати дозвіл від компанії Microsoft, та мати договір з офіційним дистриб'ютером Microsoft в Україні. Тому наполегливо рекомендуємо Вам змінити вимоги у тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 жовтня 2020 16:04
Добрий день, спасибі за рекомендації, Ми переглянемо вимоги в тендерній документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 листопада 2020 10:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" 47 580,00
UAH з ПДВ
47 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 листопада 2020 17:35
Електронний підпис
09 листопада 2020 17:34
Штатний розпис.pdf
09 листопада 2020 17:34
Фінансова звітність.pdf
09 листопада 2020 17:34
Сертифікати Lenovo ThinkBook 14 15.pdf
09 листопада 2020 17:34
Сертифікати 2E.pdf
09 листопада 2020 17:34
Наказ (директор).pdf
09 листопада 2020 17:34
Лист-відгук (Тульчин).pdf
09 листопада 2020 17:34
Лист-відгук (Вороновиця).pdf
09 листопада 2020 17:34
Лист відгук Якушинці.pdf
09 листопада 2020 17:34
Інформаційний лист Lenovo.pdf
09 листопада 2020 17:34
Гарантійний лист (санкції).pdf
09 листопада 2020 17:34
Витяг розширений (ЄДР).pdf
09 листопада 2020 17:34
Витяг (ПДВ).pdf
09 листопада 2020 17:34
Виписка з ЄДР.pdf
09 листопада 2020 17:34
Авторизація Lenovo.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
#40098570
Переможець 47 580,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 12:13

Документи

16 листопада 2020 12:13
Електронний підпис
16 листопада 2020 09:54
протокол 16.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 листопада 2020 12:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
#40098570
47 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 листопада 2020 12:13
Електронний підпис
16 листопада 2020 09:54
протокол 16.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 11:40
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 16:04
повідомлення (15).pdf зміни до договору
10 грудня 2020 16:03
додаткова угода 1 ноут.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 16:03
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 14:50
Протокол тех.помилки.pdf укладений
02 грудня 2020 14:48
Договір 48.pdf укладений
02 грудня 2020 14:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 48
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 47 580,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 930,00 UAH)