Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лінгафонний кабінет та ноутбуки
Очікувана вартість
490 000,00 UAH
UA-2020-10-28-002122-b 2ef84fe1d3dc491e826b948aafca6a00
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Березова Наталія Анатоліївна

+380634914959 osvitakagarlik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Кагарлицької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143695
Вебсайт: http://kag-osvita.at.ua/
Місцезнаходження: 09200, Україна , Київська обл., місто Кагарлик, Київська обл., м. Кагарлик, пл. Незалежності,1
Контактна особа: Березова Наталія Анатоліївна
+380634914959
osvitakagarlik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2020 14:20
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2020 10:00
Очікувана вартість: 490 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 30 жовтня 2020 12:41
Дата відповіді: 03 листопада 2020 13:14
Доброго дня! Шановний Замовнику, в описі технічних характеристик Інтерактивної дошки Ви вказуєте, що мінімальна діагональ 85″, але Ви не конкретизували, чи це вся діагональ дошки , чи безпосередньо активної поверхні. Надайте роз'яснення та внесіть відповідні зміни до документації. Дякуємо!
Відповідь: Мінімальна активна поверхня повинна бути не менше 85 дюймів

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-28-002122-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 28 жовтня 2020 16:10
Умови
Відповідно до Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте наявна вимога: «З метою забезпечення оптимізації експлуатаційних витрат системний блок та монітор повинні бути від одного виробника». Це значно обмежує вибір обладнання та ще більше звужує коло потенційних учасників, що є також вітчизняними виробниками. Оскільки якісні та економічно вигідні системні блоки виготовляє чимало українських виробників на відміну від моніторів, які дійсно самостійно виготовляє лише єдиний виробник, що відповідно впливає на відчутне здорожчення пропозиції в силу монополії та дискримінує вітчизняних виробників. Крім цього,саме постачальник бере на себе зобов'язання щодо централізованого сервісного обслуговування всіх складових персонального комп’ютера в конкретному сервісному центрі. Навіть у разі, якщо складові вироблені різними компаніями, обслуговування та ремонт відбуватиметься в тому самому сервісному центрі за рахунок постачальника. Тому незрозуміло, які незручності можуть виникнути у Замовника, у порівнянні із тим випадком, коли всі складові будуь від одного виробника? В даному випадку Замовник об’єктивно не довів та не підтвердив документально необхідність встановлення у тендерній документації такої вимоги. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників. У випадку відмови просимо Замовника обґрунтувати своє рішення аргументовано. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 жовтня 2020 11:42
Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-10-28-002122-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 30 жовтня 2020 12:31
Зміна технічних характеристик проектора
Доброго дня!
Шановний Замовнику, у Технічній специфікації Ви вказуєте:
"Мультимедійний проєктор з короткофокусним об’єктивом
Технологія 3DLP або 3LCD
Кількість матриць для формування зображення: не менше 3;
світловий потік не менше 3500 ANSI люменів;
роздільна здатність проєктора повинна бути не менше WXGA (1280x800);
співвідношення сторін 16:10
проекційне співідношення не більше 0,30:1
контрастність не менше 14000:1
Акустична система вбудована: потужність не менше ніж 16 Вт."

По-перше, повідомляємо Вам, що проекторів із технологією 3DLP не існує.
Отже, наполягаємо на внесенні змін та видаленні неіснуючої технології або заміні її на DLP.

По-друге, під всі вказані Вами характеристики неможливо підібрати відповідну модель проектора.
Тому рекомендуємо Вам внести зміни та зменшити Ваші вимоги:
"світловий потік не менше 3000 ANSI люменів;
контрастність не менше 10000:1
Акустична система вбудована: потужність не менше ніж 10 Вт."

В іншому разі учасники будуть пропонувати Вам обладнання, що не відповідає всім Вашим вимогам та подаватимуть недостовірну інформацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 листопада 2020 13:13
Шановний учаснику!
З приводу Вашої вимоги повідомляємо наступне:
1).Технологія 3DLP існує і в мережі інтернет є достатньо інформації для ознайомлення.
Замовник самостійно визначає технічні та якісні характеристики предмету закупівлі виходячи зі своїх потреб та специфіки предмета закупівлі. керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Замовником були встановлені мінімальні вимоги до технічних характеристик обладнання, існує безліч виробників із зазначеними технічними характеристиками або кращими.
Номер вимоги: UA-2020-10-28-002122-b.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 30 жовтня 2020 12:37
Видалення дискримінаційних вимог
Шановний Замовнику, у Додатку 4 Ви вказуєте, що учасники повинні надати:
" • Авторизаційні листи від виробників або їх офіційних представництв в Україні запропонованого Учасником обладнання, а саме: ПК, ноутбук, проектор, інтерактивна дошка із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника.
• Авторизаційний лист від виробника або його офіційного представництва в Україні запропонованого Учасником спеціалізованого програмного забезпечення із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника. "

Також в описі технічних характеристик товарів Ви також посилаєтесь на надання авторизаційних листів.

Звертаємо Вашу увагу, що дані вимоги є дискримінаційними.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Просимо внести відповідні зміни до оголошення
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 листопада 2020 13:13
Щодо подання в тендері авторизаційних листів повідомляємо наступне: лист авторизація від виробника або його офіційного представництва обладнання вимагається для підтвердження співпраці Учасника тендерної процедури з виробником обладнання або його офіційного представника. Авторизаційні листи підтверджують оригінальність та офіційність придбання/ввезення на територію України обладнання. Окрім того Наявність листа-авторизації дозволяє Замовнику звертатися безпосередньо до виробника обладнання або його офіційного представника з будь яких питань що можуть виникнути під час експлуатації обладнання або сервісу.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лінгафонний кабінет
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 250,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13500 UAH

Аукціон

Початок: 16 листопада 2020 12:41
Закінчення: 16 листопада 2020 13:02
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 шт
Інтерактивна дошка
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09201, Україна, Київська область, місто Кагарлик, вул. Паркова, 1
Дата доставки: 20 грудня 2020
16 шт
Персональний комп'ютер форм-фактора десктоп у такому складі
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09201, Україна, Київська область, місто Кагарлик, вул. Паркова, 1
Дата доставки: 20 грудня 2020
16 шт
Гарнітура
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09201, Україна, Київська область, місто Кагарлик, вул. Паркова, 1
Дата доставки: 20 грудня 2020
1 шт
Мережевий комутатор
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09201, Україна, Київська область, місто Кагарлик, вул. Паркова, 1
Дата доставки: 20 грудня 2020
1 шт
Мультимедійний проєктор з короткофокусним об’єктивом
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09201, Україна, Київська область, місто Кагарлик, вул. Паркова, 1
Дата доставки: 20 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати: по лоту 1, 2 - протягом 10 робочих днів з моменту отримання Товару. Післяоплата 100%. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі»; Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: Лот 1: Лінгафонний кабінет – код ДК 021:2015: 30210000-4 Лот 2: Ноутбуки – код ДК 021:2015: 30210000-4; Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська з урахуванням вимог тендерної документації; Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): по лоту 1, 2 - електронна банківська гарантія, умови надання - відповідно до тендерної документації; Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону: не застосовується; Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень – відкриті торги застосовані критерії оцінки - ціна. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2020 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб" 446 636,64
UAH з ПДВ
446 636,64
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДЕПС СОЛЮШЕНЗ" 449 880,00
UAH з ПДВ
449 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 листопада 2020 15:05
Електронний підпис
24 листопада 2020 15:02
раніше укладені договори.pdf
24 листопада 2020 15:02
довідка торгівля людьми.pdf
24 листопада 2020 15:02
public_doc (1).pdf
24 листопада 2020 15:02
public_doc.p7s
24 листопада 2020 15:02
Dovidka_20311475910000757583.pdf
11 листопада 2020 16:58
Електронний підпис
11 листопада 2020 16:34
СЭС_2023 (1).pdf
11 листопада 2020 16:34
Декларация_24.07.2020.pdf
11 листопада 2020 16:34
Starboard_Дидактик_Кагарлик.pdf
11 листопада 2020 16:34
СанГиг комп. (1).pdf
11 листопада 2020 16:34
Microsoft_ НС (2) (1).pdf
11 листопада 2020 16:34
Авторизаційний лист ПК.pdf
11 листопада 2020 16:34
Висновок сес Epson проектор.jpg
11 листопада 2020 16:34
висновок сес Epson 2.jpg
11 листопада 2020 16:34
Епсон Авторизаційний (1).pdf
11 листопада 2020 16:34
Кеп лот №1.zip
11 листопада 2020 16:34
статут дидактик+опис.pdf
11 листопада 2020 16:34
технічна частина Лот №1.pdf
11 листопада 2020 16:34
ст.17.pdf
11 листопада 2020 16:34
мат.тех база довідка.pdf
11 листопада 2020 16:34
Лот №1 цінова.pdf
11 листопада 2020 16:34
захист довкілля.pdf
11 листопада 2020 16:33
достовірність інформації.pdf
11 листопада 2020 16:33
Аналог Договір довідка.pdf
11 листопада 2020 16:33
відомості про компанію.pdf
11 листопада 2020 16:33
Довідка про субпідрядникав.pdf
11 листопада 2020 16:33
Довідка працівники(досвід).pdf
11 листопада 2020 16:33
Довідка ст.17 зведена.pdf
11 листопада 2020 16:33
витяг ПДВ Дидактиклаб.pdf
11 листопада 2020 16:33
Доставка гарантійний лист.pdf

Публічні документи

11 листопада 2020 09:53
Електронний підпис
11 листопада 2020 09:52
Установчі документи - ДС.7z
11 листопада 2020 09:52
Таблиця 1 (лот№2).pdf
11 листопада 2020 09:52
Таблиця 1 (лот №1).pdf
11 листопада 2020 09:52
Пропозиція (лот №2).pdf
11 листопада 2020 09:52
Пропозиція (лот №1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб"

ТОВ "ДЕПС СОЛЮШЕНЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб"
#42831727
Переможець 446 636,64
UAH з ПДВ
18 листопада 2020 12:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2020 12:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб"
#42831727
446 636,64
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 15:57
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 14:44
Договір укладений
30 листопада 2020 12:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 446 636,64
UAH (в тому числі ПДВ 74 439,44 UAH)