Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДБН А.2.2-3:2014 «Поточний ремонт актової зали ЗЗСО № 71 за адресою: м. Київ, пров. Польовий, 10 у Солом'янському районі м. Києва (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)»
Очікувана вартість
303 500,00 UAH
UA-2020-10-28-001818-c ● 4772362688ad42d6883586f8daa7d0fb
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37485490 |
Місцезнаходження: | 03087, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вулиця Пітерська, 12 |
Контактна особа: |
Толок Анастасія Геннадіївна 380442423706 tolok_n@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 жовтня 2020 11:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 листопада 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 16 листопада 2020 12:28 |
Очікувана вартість: | 303 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 517,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДБН А.2.2-3:2014 «Поточний ремонт актової зали ЗЗСО № 71 за адресою: м. Київ, пров. Польовий, 10 у Солом'янському районі м. Києва (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 жовтня 2020 13:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 жовтня 2020 11:23 |
ТД поточка 71 актова.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-28-001818-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ КДВ, Код ЄДРПОУ:42661428
Дата подання: 19 листопада 2020 18:25
Вимога щодо перегляду рішення
ТОВ КДВ уважно ознайомилось з рішенням комісії про відхилення нас, як переможця через причини, які не відповідають дійсності, а саме:
в протоколі вказано,що в дефектному акті п1 не відповідає п1 дефектного акту Замовника, але відповідно до Тендерної документації Замовник не вимагає надати такий документ, як дефектний акт взагалі. Таким чином цей документ не є підставою для відхилення нас. Але ми надали в складі своєї пропозиції такий документ, як дефектний акт окремо, де всі позиції едентичні дефектному акту Замовника.
Щодо другого зауваження, що Лист-згода на обробку персональних даних не відповідає зразку, повідомляємо те, що цей лист ідентичний Додатку 3 до тендерної документації. Таким чином вимагаємо скасувати рішення про переможця і уважно переглянути нашу документацію та приняти відповідне рішення. В разі не задоводення вимоги ми звернемося до Антімонопольного комітету зі скаргою, а також повідомимо ДАСУ про порушення Вами закону Про Публічні Закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
в протоколі вказано,що в дефектному акті п1 не відповідає п1 дефектного акту Замовника, але відповідно до Тендерної документації Замовник не вимагає надати такий документ, як дефектний акт взагалі. Таким чином цей документ не є підставою для відхилення нас. Але ми надали в складі своєї пропозиції такий документ, як дефектний акт окремо, де всі позиції едентичні дефектному акту Замовника.
Щодо другого зауваження, що Лист-згода на обробку персональних даних не відповідає зразку, повідомляємо те, що цей лист ідентичний Додатку 3 до тендерної документації. Таким чином вимагаємо скасувати рішення про переможця і уважно переглянути нашу документацію та приняти відповідне рішення. В разі не задоводення вимоги ми звернемося до Антімонопольного комітету зі скаргою, а також повідомимо ДАСУ про порушення Вами закону Про Публічні Закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 листопада 2020 16:16
Шановний Учаснику!
Тендерним комітетом управління освіти Солом’янської районної в місті Києві розглянуто вимогу щодо скасування рішення про відхилення Вашої тендерної пропозиції та повідомляємо.
Відповідно до п.1 Розділу III Тендерної документації пропозиція Учасника подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
- інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям;
- інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону;
- інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених у цій документації;
- документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
- інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації.
В ході оцінки тендерної пропозиції ТОВ КДВ Замовником розглядались всі документи Учасника, які він вважав за необхідне завантажити в складі тендерної пропозиції, в тому числі і кошторисні розрахунки передбачені Додатком 1 тендерною документацією «Перелік виконання робіт ДЕФЕКТНИЙ АКТ».
Отже, якщо Учасником завантажено у складі кошторисних розрахунків дефектний акт, відповідно до якого відображені розрахунки в локальному кошторисі то Замовник звернув увагу щодо невідповідності пп.1,2 дефектного акту та локального кошторису Учасника, зокрема, «п. 1 Розбирання плит стельових в каркас стелі "Армстронг»; «п.2 Розбирання плит стельових в каркас стелі "Армстронг» з дефектним актом Замовника, де чітко зазначено «п.1 Розбирання каркасу підвісних стель "Армстронг"; «п. 2 Розбирання плит стельових в каркас стелі "Армстронг"».
Враховуючи вищевказане Учасником не дотримано вимоги Додатку 1 «Перелік виконання робіт ДЕФЕКТНИЙ АКТ» Тендерної документації Замовника та двічі зазначив у своїх кошторисних розрахунках один і той же вид робіт.
Тендерним комітетом управління освіти Солом’янської районної в місті Києві розглянуто вимогу щодо скасування рішення про відхилення Вашої тендерної пропозиції та повідомляємо.
Відповідно до п.1 Розділу III Тендерної документації пропозиція Учасника подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
- інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям;
- інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону;
- інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених у цій документації;
- документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
- інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації.
В ході оцінки тендерної пропозиції ТОВ КДВ Замовником розглядались всі документи Учасника, які він вважав за необхідне завантажити в складі тендерної пропозиції, в тому числі і кошторисні розрахунки передбачені Додатком 1 тендерною документацією «Перелік виконання робіт ДЕФЕКТНИЙ АКТ».
Отже, якщо Учасником завантажено у складі кошторисних розрахунків дефектний акт, відповідно до якого відображені розрахунки в локальному кошторисі то Замовник звернув увагу щодо невідповідності пп.1,2 дефектного акту та локального кошторису Учасника, зокрема, «п. 1 Розбирання плит стельових в каркас стелі "Армстронг»; «п.2 Розбирання плит стельових в каркас стелі "Армстронг» з дефектним актом Замовника, де чітко зазначено «п.1 Розбирання каркасу підвісних стель "Армстронг"; «п. 2 Розбирання плит стельових в каркас стелі "Армстронг"».
Враховуючи вищевказане Учасником не дотримано вимоги Додатку 1 «Перелік виконання робіт ДЕФЕКТНИЙ АКТ» Тендерної документації Замовника та двічі зазначив у своїх кошторисних розрахунках один і той же вид робіт.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 листопада 2020 13:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ КДВ |
288 000,00
UAH з ПДВ
|
248 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНТЕРСТАТУС" |
286 205,65
UAH з ПДВ
|
250 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ" |
280 000,52
UAH з ПДВ
|
259 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Рітейлбуд" |
286 967,00
UAH з ПДВ
|
286 967,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТАРАКАН ЮЛІЯ ІГОРІВНА |
303 215,00
UAH з ПДВ
|
301 620,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛДЕН СМАРТ" |
303 500,00
UAH з ПДВ
|
303 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ КДВ #42661428 |
Відхилено |
248 800,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2020 16:58
|
ТОВ "ІНТЕРСТАТУС" #41168601 |
Переможець |
250 000,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2020 14:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2020 10:56
|
330-2.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2020 16:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2020 09:48
|
1-330.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2020 09:48
|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2020 17:20
|
330 договір.pdf | укладений |
01 грудня 2020 16:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | необхідність закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у Підрядчика на суму економії |
Номер договору про закупівлю: | 330 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 330 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |