Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво автомобільної дороги державного значення М-04 Знам’янка – Луганськ – Ізварине (на м. Волгоград через мм. Дніпро, Донецьк) на ділянці обходу м. Дніпра від автомобільної дороги державного значення Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь до межі м. Дніпра, км 4+200 – межа м. Дніпра(45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Construction of the highway of state importance M-04 Znamyanka - Luhansk - Izvaryne (in Volgograd through the city of Dnipro, Donetsk) on the bypass of the city of Dnipro from the highway of state importance H-08 Boryspil - Dnipro - Zaporizhia Kremenchuk) - Mariupol to the border of Dnipro, km 4 + 200 - border of Dnipro(45230000-8- Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
Construction of the highway of state importance M-04 Znamyanka - Luhansk - Izvaryne (in Volgograd through the city of Dnipro, Donetsk) on the bypass of the city of Dnipro from the highway of state importance H-08 Boryspil - Dnipro - Zaporizhia Kremenchuk) - Mariupol to the border of Dnipro, km 4 + 200 - border of Dnipro(45230000-8- Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
Очікувана вартість
312 690 980,00 UAH
UA-2020-10-28-001553-c ● 42d58833336845cfbe294c9bb6cb96d7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 25843931 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, Воскресенська, 24 |
Контактна особа: |
Свізінська Ганна Анатоліївна 380567445263, svyzynskaia@sad.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Dnipropetrovsk Oblast |
National ID: | 25843931 |
Contact point: |
Svizinska Hanna Anatolyevna 380567445263, svyzynskaia@sad.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 28 жовтня 2020 11:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 15 грудня 2020 15:35 |
Очікувана вартість: | 312 690 980,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 563 454,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1563000 UAH |
Publication date: | 28 жовтня 2020 11:03 |
Enquiries until: | 23 листопада 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 29 листопада 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 грудня 2020 17:00 |
Information
Estimated total value: | 312 690 980 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 563 455 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
нулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. Також, виняток складають стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування; інформація коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). У разі неможливості подання учасниками документів до складу тендерної пропозиції українською мовою, вони можуть бути надані іноземною мовою. При цьому документи, які складені іноземною мовою беспосередньо учасником - довідкі, гарантійні листи, листи у довільній формі або інше, обовязково надаються з перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача. Щодо подання учасниками до складу тендерної пропозиції офіційних документів, які складені іноземною мовою: Для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів учасника, з метою використання їх на території України, документи повинні бути легалізовані у встановленому порядку або засвідчені спеціальним штампом «Apostille» (апостиль), якщо країна, в якій цей учасник зареєстрований, підписала відповідну конвенцію, крім випадку, якщо існують угоди між двома або декількома державами, які відміняють або спрощують зазначену процедуру або звільняють сам документ від легалізації. Документи легалізуються учасниками торгів –іноземними суб’єктами господарювання наступним чином: а) за спрощеною процедурою проставлення Апостиля (Apostille) відповідно до статей 3 та 4 Гаазької Конвенції від 05.10.1961 року або б) за процедурою консульської легалізації відповідно до Віденської Конвенції «Про консульські зносини» 1963 року або в) завірений(-і) нотаріально відповідно до глави 11 Закону України «Про нотаріат» (в разі, якщо документ не потребує легалізації згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та країною-учасника торгів ) та в такому випадку надається лист-роз‘яснення, складений в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцію тощо) між Україною та країною-учасника торгів, згідно з якою документ не потребує легалізації. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5% очікуваної вартості закупівлі, а саме 1 563 000,00 (один мільйон п’ятсот шістдесят три тисячі гривень 00 коп.) гривні. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантвю. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття , видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області код ЄДРПОУ:25843931 ПАТ КБ «Приватбанк» р/р UA773052990000026009050020830 Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
The tender offer must be accompanied by a document confirming the provision by the Bidder of the tender offer security, which must be provided in the form of an electronic bank guarantor (hereinafter - the bank guarantee) with an electronic digital signature / qualified electronic signature of the guarantor (hereinafter - the guarantor bank). in accordance with the requirements of current legislation. The electronic guarantee must contain a link to the details of the purchase, its name and number on the web portal of the Authorized Body. The electronic guarantee is provided as part of the tender offer in a format that allows verifying the electronic digital signature / qualified electronic signature of the guarantor bank using the official website of the Central Certification Authority of the Ministry of Justice of Ukraine. In case of absence or non-confirmation of EDS / CEP of the bank guarantee, the tender offer submitted by the bidder is rejected by the Customer. The bank guarantee provided by a resident bank of Ukraine must be issued in accordance with the requirements of the NBU Board Resolution of 15.12.2004 № 639 "On approval of the regulations on the procedure for banks to carry out guarantee operations in national and foreign currencies". The authority of the person signing the bank guarantee must be confirmed by the relevant document with the imposition of EDS / CEP of the guarantor (if the signatory is not the chairman of the board). The amount of security for the tender offer is 0.5% of the expected purchase price, namely UAH 1,563,000.00 (one million five hundred sixty-three thousand hryvnias 00 kopecks). The term of the tender offer security (guarantee period) is not less than 120 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is specified in the announcement on the web portal of the Authorized Body. The guarantee must take effect from the date of its provision. If the Bidder participates in one tender of the Customer, but for certain lots, it provides a separate guarantee for each lot. The guarantee should provide only for the possibility of payment of the full amount for which it is issued (partial payments are prohibited). The text of the guarantee must state: - Obligation of the Guarantor Bank to pay the guarantee amount to the Customer in a single payment within 5 banking days from the date of receipt of the Customer's claims without submitting any other documents or fulfilling any other conditions; - The terms of the guarantee cannot be changed and it cannot be terminated by the Guarantor Bank, including according to the application of the Participant, without the consent of the Customer, after its transfer / sending to the Customer. The bank guarantee must be issued with full cash coverage for the entire term of such guarantee. To confirm the availability of cash coverage, a certificate from the bank on the availability of full cash coverage for the entire term of the guarantee and a statement from the Bank on the coverage account, confirming the crediting of cash coverage to the coverage account issued by the Guarantor Bank, certified by the seal of the Guarantor Bank and signature authorized person from the Guarantor Bank. Cash coverage provides for the write-off (transfer) of funds from the current account of the Participant (Principal) to the coverage account under a bank guarantee. It is prohibited to provide guarantees on the terms of transfer of funds to the deposit account. Cash coverage cannot be collateral for any other financial obligations. The tender offer, which will include a bank guarantee that does not meet the conditions of the tender documentation, will be rejected by the Customer. Details of the Customer for registration of a bank guarantee: Service of highways in the Dnepropetrovsk area USREOU code: 25843931 PJSC CB "Privatbank" r / r UA773052990000026009050020830 The tender security shall be returned to the bidder within five banking days from the date of occurrence of the grounds for the return of the tender security in the case of: 1) expiration of the tender offer and security of the tender offer specified in the tender documentation; 2) concluding a procurement contract with the bidder who became the winner of the procurement procedure; 3) withdrawal of the tender offer before the deadline for its submission; 4) termination of the tender in case of non-conclusion of the procurement contract with any of the participants who submitted tender proposals. Security of the tender offer is not returned in case: 1) withdrawal of the tender offer by the bidder after the expiration of the term of its submission, but before the expiration of the term during which the tender offers are considered valid; 2) non-signing of the procurement contract by the bidder who became the winner of the tender; 3) failure of the winner to provide the procurement procedure within the period specified in part six of Article 17 of the Law, documents confirming the absence of the grounds established by Article 17 of the Law; 4) failure of the winner of the procurement procedure to provide security for the performance of the procurement contract after receiving notification of the intention to enter into a procurement contract, if the provision of such security is provided by the tender documentation. Upon the request of the bidder who has been provided with the tender security, the customer shall notify the institution that issued such a guarantee to the bidder of the grounds for returning the tender security within five days from the date of one of the grounds for returning the tender security.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво автомобільної дороги державного значення М-04 Знам’янка – Луганськ – Ізварине (на м. Волгоград через мм. Дніпро, Донецьк) на ділянці обходу м. Дніпра від автомобільної дороги державного значення Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь до межі м. Дніпра, км 4+200 – межа м. Дніпра
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Дніпропетровська область, автомобільна дорога державного значення М-04 Знам’янка – Луганськ – Ізварине (на м. Волгоград через мм. Дніпро, Донецьк) на ділянці обходу м. Дніпра від автомобільної дороги державного значення Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь до межі м. Дніпра, км 4+200 – межа м. Дніпра, -----
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Construction of the highway of state importance M-04 Znamyanka - Luhansk - Izvaryne (in Volgograd through the city of Dnipro, Donetsk) on the bypass of the city of Dnipro from the highway of state importance H-08 Boryspil - Dnipro - Zaporizhia Kremenchuk) - Mariupol to the border of Dnipro, km 4 + 200 - border of Dnipro
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата робіт проводиться в межах виділеного фінансування по фактично виконаних обсягах робіт згідно Ф № КБ-2в та ф № КБ-3 шляхом поетапної оплати протягом 30 календарних днів у разі надходження відповідних коштів на рахунок Замовника | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 71 |
Виконання робіт | Можливе здійснення попередньої оплати (аванс) відповідно до Постанови КМУ від 27 грудня 2001 р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» та Постанови КМУ від 04.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Попередня оплата здійснюється за рішенням головного розпорядника коштів на строк не більше трьох місяців в межах поточного бюджетного періоду у розмірі до 30% від річної вартості. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів. Використаний аванс погашається на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт, по формі КБ-2в, підписаних уповноваженими представниками Сторін. По закінченню зазначеного терміну непогашені суми авансу повертаються Замовнику з подальшим перерахуванням до відповідного бюджету, з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнту 1,2. | Аванс | 90 | Календарні | 29 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2020 10:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2020 10:56 |
Перелік змін від 25.11.2020.doc | |
25 листопада 2020 10:55 |
ТД М-04 4+200 межа Дніпра зі змінами від 25.11.20.docx | |
28 жовтня 2020 11:03 |
проєкт_договору 4+200- межа.docx | |
28 жовтня 2020 11:03 |
ТД М-04 4+200 межа Дніпра.docx |
25 листопада 2020 10:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 листопада 2020 10:56 |
Перелік змін від 25.11.2020.doc
|
|||
25 листопада 2020 10:55 |
ТД М-04 4+200 межа Дніпра зі змінами від 25.11.20.docx
|
|||
28 жовтня 2020 11:03 |
проєкт_договору 4+200- межа.docx
|
|||
28 жовтня 2020 11:03 |
ТД М-04 4+200 межа Дніпра.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Фінансова звітність
Дата подання: 17 листопада 2020 10:12
Дата відповіді: 18 листопада 2020 11:50
Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію, що підтверджується фінансовою звітністю а саме:
копія балансу за 2019 рік;
копія звіту про фінансові результати за 2019 рік;
копія звіту про рух грошових коштів за 2019 рік,
.
Фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) Учасника в розмірі не менше ніж 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі
а якщо участь у закупівлі бере об'єднання (консорціум)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!Згідно частини п’ятої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі № 922-VIII (у редакції Закону № 114-IX) - У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
Добрий вечір
Дата подання: 18 листопада 2020 16:28
Дата відповіді: 23 листопада 2020 08:36
Переможець торгів після аукціону надає Замовнику на погодження договірну ціну сформовану відповідно до вимог тендерної документації в електронному та паперовому вигляді з супроводжувальним листом на фірмовому бланку (у разі наявності) із вихідними реквізитами (дата, номер).
у який спосіб та термін переможець торгів повинен надати замовнику на погодження договірну ціну?
одразу після аукціону в частника який перебуває на розгляді, відсутня можливість додавати будь-які документи до цінової пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!Термін погодження договірної ціни узгоджується переможцем до укладання договору та надається Замовнику с супроводжувальним листом на фірмовому бланку
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-28-001553-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: MIRBUD S.A, Код ЄДРПОУ:PL8361702207
Дата подання: 02 листопада 2020 16:07
Про незаконність вимоги про строк укладання аналогічного договору.
Іноземна компанія нерезидент має намір взяти участь у оголошеній закупівлі та має значний досвід із будівництва доріг у еквіваленті відповідності щодо категорійності доріг до будівництва автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних, національних, регіональних чи територіальних) І, ІІ чи ІІІ категорії та магістральних доріг (в населених пунктах) за Договором укладеним 12.10.2015 року за схемою «проектуй та будуй». Відповідно будівництво дороги проводилось після проектування та відповідно значно пізніше ніж саме укладення Договору.
У Додатку 2.7. до Тендерної документації Замовник вказав про те, що:
«Аналогічним* може вважатись договір на виконання робіт із будівництва автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних, національних, регіональних чи територіальних) І, ІІ чи ІІІ категорії або магістральних доріг (в населених пунктах), укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних, національних, регіональних чи територіальних) І, ІІ чи ІІІ або магістральних доріг (в населених пунктах), укладений протягом останніх 3-ох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. У разі, якщо учасник надає аналогічний* договір, який виконувався поза межами України, учасником зазначається еквівалент відповідності щодо категорійності доріг за складністю виконання робіт, природою, методологією та обсягами. В такому випадку учасник додатково надає лист-пояснення щодо еквіваленту відповідності категорійності доріг, аналогічних видів робіт, їх обсягів та у разі необхідності іншої інформації, яка вимагає пояснень щодо аналогічності договору».
Вважаємо вимоги щодо 5-річно терміну саме укладення аналогічного договору є дискримінаційними, оскільки ставлять у нерівне становище учасників, які мають реальні можливості та досвід виконати роботи за предметом закупівлі, але уклали Договір раніше вказаного 5-и річного терміну при цьому через необхідність проектування за таким Договором роботи виконували у той самий час, що й інші учасники, тобто в межах часу 28.10.2015-28.10.2020рр.
Крім цього за останні п’ять років не відбувалось значних змін в технології виконання робіт аналогічних предмету закупівлі, відтак достатнім буде вказати про 5-и річний строк виконання аналогічних робіт за предметом закупівлі а не «укладений протягом 5-и років від дати що передує даті оголошення закупівлі»..
Відповідно до пп.4) п.1 Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«1.Закупівлі здійснюються за принципами:
……
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них»
Відповідно до п.4 Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи вищенаведене просимо усунути дискримінаційну умову щодо 5-и річного строку укладання аналогічного договору та просимо внести зміну у тендерну документацію вказавши не час «укладання» аналогічного договору а час «виконання аналогічних робіт за передметом закупівлі » для аналогічного договору протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
У Додатку 2.7. до Тендерної документації Замовник вказав про те, що:
«Аналогічним* може вважатись договір на виконання робіт із будівництва автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних, національних, регіональних чи територіальних) І, ІІ чи ІІІ категорії або магістральних доріг (в населених пунктах), укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних, національних, регіональних чи територіальних) І, ІІ чи ІІІ або магістральних доріг (в населених пунктах), укладений протягом останніх 3-ох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. У разі, якщо учасник надає аналогічний* договір, який виконувався поза межами України, учасником зазначається еквівалент відповідності щодо категорійності доріг за складністю виконання робіт, природою, методологією та обсягами. В такому випадку учасник додатково надає лист-пояснення щодо еквіваленту відповідності категорійності доріг, аналогічних видів робіт, їх обсягів та у разі необхідності іншої інформації, яка вимагає пояснень щодо аналогічності договору».
Вважаємо вимоги щодо 5-річно терміну саме укладення аналогічного договору є дискримінаційними, оскільки ставлять у нерівне становище учасників, які мають реальні можливості та досвід виконати роботи за предметом закупівлі, але уклали Договір раніше вказаного 5-и річного терміну при цьому через необхідність проектування за таким Договором роботи виконували у той самий час, що й інші учасники, тобто в межах часу 28.10.2015-28.10.2020рр.
Крім цього за останні п’ять років не відбувалось значних змін в технології виконання робіт аналогічних предмету закупівлі, відтак достатнім буде вказати про 5-и річний строк виконання аналогічних робіт за предметом закупівлі а не «укладений протягом 5-и років від дати що передує даті оголошення закупівлі»..
Відповідно до пп.4) п.1 Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«1.Закупівлі здійснюються за принципами:
……
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них»
Відповідно до п.4 Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи вищенаведене просимо усунути дискримінаційну умову щодо 5-и річного строку укладання аналогічного договору та просимо внести зміну у тендерну документацію вказавши не час «укладання» аналогічного договору а час «виконання аналогічних робіт за передметом закупівлі » для аналогічного договору протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 листопада 2020 15:29
Шановний Учасник!Вимога щодо аналогічного договору в тендерній документації готується Замовником згідно Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, які затверджені Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки) № 1572 від 17.08.2020 року, відповідно до пункту 18 частини першої статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції Закону України від 19.09.2020 № 114-ІХ «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель»).
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 07 грудня 2020
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 25843931 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, Воскресенська, 24 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 грудня 2020 16:24
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 грудня 2020 16:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
296 480 000,00
UAH з ПДВ
|
293 353 090,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
304 803 000,00
UAH з ПДВ
|
293 999 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
305 250 080,00
UAH з ПДВ
|
294 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Переможець |
293 353 090,00
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2020 16:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 квітня 2023 08:47
|
ДУ-15-Б-А-27.pdf | зміни до договору |
20 квітня 2023 08:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 листопада 2022 08:58
|
ДУ11_Б-А-27.pdf | зміни до договору |
31 жовтня 2022 14:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 жовтня 2022 08:37
|
ДУ11_Б-А-27.pdf | зміни до договору |
28 жовтня 2022 12:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 серпня 2022 12:19
|
ДУ10_Б-А-27.pdf | зміни до договору |
10 серпня 2022 11:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 лютого 2022 16:51
|
ДУ 9 Б-А-27.pdf | зміни до договору |
23 лютого 2022 16:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 травня 2021 15:58
|
Б-А-27_ДУ4.pdf | зміни до договору |
18 травня 2021 12:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 квітня 2021 10:28
|
Б-А-27_ДУ3.pdf | зміни до договору |
29 квітня 2021 10:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 квітня 2021 11:51
|
Б-А-27_план_фін.pdf | зміни до договору |
21 квітня 2021 11:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 квітня 2021 17:23
|
договірна ціна Б-А-27.pdf | зміни до договору |
06 квітня 2021 17:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 березня 2021 18:37
|
ДУ 2 Б-А27.pdf | зміни до договору |
30 березня 2021 18:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 лютого 2021 17:14
|
ДУ 1 Б-А-27.pdf | зміни до договору |
10 лютого 2021 17:13
|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2021 16:58
|
Б-А-27.pdf | укладений |
10 лютого 2021 16:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення додатків до договору |
Номер договору про закупівлю: | Б-А-27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору через затримку фінансування витрат замовника |
Номер договору про закупівлю: | Б-А-27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Договірна ціна |
Номер договору про закупівлю: | Б-А-27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до плану фінансування до Договору |
Номер договору про закупівлю: | Б-А-27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | план фінансування |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | Б-А-27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення обсягу фінансування |
Номер договору про закупівлю: | Б-А-27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | Б-А-27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 10 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна строку дії договору до 31.12.2022 року |
Номер договору про закупівлю: | Б-А-27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | подовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | Б-А-27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, подовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | Б-А-27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору до 31.12.2024 |
Номер договору про закупівлю: | Б-А-27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |