Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт з влаштування системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в корпусі новонароджених, недоношених та дітей раннього віку КНП “Херсонська дитяча обласна клінічна лікарня” ХОР за адресою: м. Херсон, вул. Українська, 81
Очікувана вартість
5 750 584,62 UAH
UA-2020-10-28-001337-b 1be585d3e62241b4b67eced9b33a739a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лук'янова Ганна

+380552493167 tender@bdp.ks.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА ДИТЯЧА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02009873
Місцезнаходження: 73013, Україна , Херсонська обл., Херсон, вулиця Українська, 81
Контактна особа: Лук'янова Ганна
+380552493167
tender@bdp.ks.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2020 11:56
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 13 листопада 2020 12:06
Очікувана вартість: 5 750 584,62 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 752,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника згідно з п.3 частини 1 ст. 2 Закону України “Про публічні закупівлі”. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт з влаштування системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в корпусі новонароджених, недоношених та дітей раннього віку КНП “Херсонська дитяча обласна клінічна лікарня” ХОР за адресою: м. Херсон, вул. Українська, 81
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73013, Україна, Херсонська область, Херсон, Українська, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 жовтня 2020 11:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2020 11:53
Тендерна_документацiя (1).doc
28 жовтня 2020 11:53
Додаток_1 (1).doc
28 жовтня 2020 11:53
Додаток_2 (1).doc
28 жовтня 2020 11:53
Додаток_3 (1).doc
28 жовтня 2020 11:53
Додаток_4 (1).doc
28 жовтня 2020 11:53
Додаток_5 (1).doc
28 жовтня 2020 11:53
Додаток_6 (1).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2020 12:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Богаченков Андрій Геннадійович 5 713 238,14
UAH з ПДВ
5 660 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЛАШТА ВАЛЕНТИН ВАСИЛЬОВИЧ 5 739 544,06
UAH з ПДВ
5 710 791,14
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПВКФ "Аліна-А" 5 749 992,00
UAH з ПДВ
5 749 992,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2020 22:01
Електронний підпис
11 листопада 2020 22:00
Технічні вимоги.pdf
11 листопада 2020 22:00
Статут - довідка.pdf
11 листопада 2020 22:00
Стаття 17.pdf
11 листопада 2020 22:00
Пропозиція.pdf
11 листопада 2020 22:00
Проект договору.pdf
11 листопада 2020 22:00
Материально-технічна база.pdf
11 листопада 2020 22:00
Ліцензія .pdf
11 листопада 2020 22:00
Захист довкілля.pdf
11 листопада 2020 22:00
Відомості про Учасника.pdf
11 листопада 2020 22:00
Витяг - єдиний податок.pdf
11 листопада 2020 22:00
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

23 листопада 2020 17:28
Електронний підпис
23 листопада 2020 17:27
public_doc (8).pdf
23 листопада 2020 17:27
public_doc (8).p7s
23 листопада 2020 17:27
Dovidka_20317398980680041749.pdf.p7s
23 листопада 2020 17:27
Dovidka_20317398980680041749.pdf
23 листопада 2020 17:27
Стаття 17.pdf
23 листопада 2020 17:27
Пропозиція.pdf
23 листопада 2020 17:27
Кошторис ЧАСТИНА 2.pdf
23 листопада 2020 17:27
Кошторис ЧАСТИНА 1.pdf
12 листопада 2020 20:50
Електронний підпис
12 листопада 2020 20:49
Технічна частина. ЧАСТИНА 2.pdf
12 листопада 2020 20:49
Технічна частина. ЧАСТИНА 1.pdf

Публічні документи

12 листопада 2020 12:16
ФОРМА ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
12 листопада 2020 12:16
Тех.вимоги.pdf
12 листопада 2020 12:16
Строки укладання договору.pdf
12 листопада 2020 12:16
Протокол погодження ціни.pdf
12 листопада 2020 12:16
опер-госп. санкції.pdf
12 листопада 2020 12:16
Лист згода.PDF
12 листопада 2020 12:16
Лист гарантія 3.PDF
12 листопада 2020 12:16
Лист гарантія 2.PDF
12 листопада 2020 12:16
Згода з договором - Договір.pdf
12 листопада 2020 12:16
Довідка ГУ ДПС.pdf
12 листопада 2020 12:16
Довідка 2.PDF
12 листопада 2020 12:16
Гарантійний лист 4.PDF
12 листопада 2020 12:16
Гарантійний лист 2.PDF
12 листопада 2020 12:16
Акт обстеження об’єкту.pdf
12 листопада 2020 12:16
Аналогічні договори 1.PDF
12 листопада 2020 12:16
Устав.PDF
12 листопада 2020 12:16
Субподрядчик.pdf
12 листопада 2020 12:16
Повноваження до підпису.PDF
12 листопада 2020 12:16
Ліцензія.PDF
12 листопада 2020 12:16
Лист-гарантія.pdf
12 листопада 2020 12:16
Лист згода Коргутлов Репа.PDF
12 листопада 2020 12:16
Договір Лабораторія.PDF
12 листопада 2020 12:16
Довідка про МТБ.PDF
12 листопада 2020 12:16
Довідка про від. під.-1.pdf
12 листопада 2020 12:16
Витяг ПДВ.PDF
12 листопада 2020 12:16
витяг з ЕДР.PDF
12 листопада 2020 12:16
Аналогичні договори.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Богаченков Андрій Геннадійович

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЛАШТА ВАЛЕНТИН ВАСИЛЬОВИЧ

ПП "ПВКФ "Аліна-А"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Богаченков Андрій Геннадійович
#2869105339
Відхилено 5 660 000,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2020 10:30
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЛАШТА ВАЛЕНТИН ВАСИЛЬОВИЧ
#2313413216
Переможець 5 710 791,14
UAH з ПДВ
18 листопада 2020 10:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2020 10:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЛАШТА ВАЛЕНТИН ВАСИЛЬОВИЧ
#2313413216
5 710 791,14
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 11:28
Малашта.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 11:28
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2021 10:35
ДУ 3 ФОП Малашта В.В подовж лирень 21р (1).pdf зміни до договору
04 червня 2021 10:34
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 14:26
Доп угода 2 ФОП Малашта продовження до 30.09.2021 р (1).pdf зміни до договору
31 березня 2021 14:26
1_Доп угода 2 ФОП Малашта продовження до 30.09.2021 р.pdf укладений
31 березня 2021 14:26
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 14:26
ДУ 1 ФОП Малашта В.В (1).pdf зміни до договору
11 грудня 2020 14:24
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 16:20
Доп угода 1 ФОП МАЛАШТА продовження дії договору (1).pdf зміни до договору
09 грудня 2020 16:20
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 15:51
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 15:48
Пояснювальна записка до Договору №11 від 02.12.2020.pdf укладений
02 грудня 2020 15:39
Договір №11 02.12.2020 5710791,14 грн.pdf укладений
02 грудня 2020 15:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): видатки зменшились на 4016,2 тис.грн, та, відповідно, станом на 01 грудня 2020 року Планом використання КНП «ХДОКЛ» ХОР по КПКВ 0712010 на капітальний ремонт інших об’єктів заплановано 4553,8 тис.грн
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): видатки зменшились на 4016,2 тис.грн, та, відповідно, станом на 01 грудня 2020 року Планом використання КНП «ХДОКЛ» ХОР по КПКВ 0712010 на капітальний ремонт інших об’єктів заплановано 4553,8 тис.грн
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Видатки зменшились на 4016,2 тис.грн, та, відповідно, станом на 01 грудня 2020 року Планом використання КНП «ХДОКЛ» ХОР по КПКВ 0712010 на капітальний ремонт інших об’єктів заплановано 4553,8 тис.грн.
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1..
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору у зв'язку зі зміною плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з відсутністю фінансування
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML