Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2020-10-28-000825-a ● b04b4936deb043acaf92734d4236fce9
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сектор освіти та молоді Котелевської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02145547 |
Місцезнаходження: | 38600, Україна , Полтавська обл., Котелевський район, смт Котельва, вул. ПОЛТАВСЬКИЙ ШЛЯХ, 224 |
Контактна особа: |
Аліна Цілуйко +380953849739 kotgospgr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 жовтня 2020 09:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 листопада 2020 00:14 |
Початок аукціону: | 16 листопада 2020 14:43 |
Очікувана вартість: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
79729 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 листопада 2020 12:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 листопада 2020 12:45 |
зміни до ТД.docx | |
02 листопада 2020 12:45 |
тендерна документація.docx |
02 листопада 2020 12:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 листопада 2020 12:45 |
зміни до ТД.docx
|
|||
02 листопада 2020 12:45 |
тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Структура тарифу
Дата подання: 29 жовтня 2020 19:36
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 09:39
Шановний замовник. Чи входить до структури тарифу: 1) тариф на передачу; 2) тариф на розподіл
Відповідь: Добрий день! ні, не входить.
щодо АСКОЄ
Дата подання: 29 жовтня 2020 21:10
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 09:42
Шановний Замовник, до якої групи площадок вимірювання належить Замовник (Група "а" (з АСКОЕ) чи група "б" (без АСКОЕ). Якщо до групи "А" - прохання надати орієнтований погодинний графік споживання електричної енергії за місяць.
Відповідь: Добрий день! Замовник належить до групи площадок вимірювання "б". На ваше прохання щодо погодинного графіку споживання е/ен. повідомляємо, що дані виміри ми не проводимо.
Уточнення щодо отриманої відповіді
Дата подання: 30 жовтня 2020 11:11
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 11:51
Просимо ще раз уточнити, Вим маєте прямий договір з НЕК Укренерго і сплачуєте тариф за передачу е/ен напряму оператору системи передачі, а не через постачальника?
Відповідь: В нас є заключені Договір на розподіл ел.енергії та Договір про закупівлю послуг із забезпеченння перетікань реактивної ел.енергії з АТ "ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО".
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-28-000825-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ", Код ЄДРПОУ:36860996
Дата подання: 01 листопада 2020 20:51
щодо проекту договору
Шановний Замовник! При детальному вивчені проекту договору нами були виявлені невідповідності, а саме:
1) В п. 12.6. проекту договору зазначено: «Істотними умовами Договору є: предмет закупівлі, кількість та якість постачання електричної енергії, ціна за одиницю та строк дії Договору. Інші умови Договору не є істотними та можуть змінюватись відповідно до положень Господарського кодексу України та ст. 36 Закону.». Тобто, міститься посилання на ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) в старій редакції до 19.04.2020 року. В чинній редакції Закону Основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього наведені у частині 5 статті 41. Також, посилання на ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) в старій редакції до 19.04.2020 року міститься в пунктах 5.16., 5.17.1, 5.17.2 проекту договору. Просимо внести зміни до тендерної документації та привести документацію у відповідності до діючого законодавства України.
2) В п. 5.10.1. проекту договору зазначено: «. Оплата вартості фактично спожитої електричної енергії здійснюється Споживачем протягом 10 банківських днів з дня підписання сторонами акта приймання-передачі.». Дане положення не відповідає вимогам постанови НКРЕКП «Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії» №312 (далі – ПРРЕЕ), а саме п. 4.12. розділу ІV, де вказано, що розрахунки між споживачем та електропостачальником (іншими учасниками роздрібного ринку, якщо вони беруть участь у розрахунках) здійснюються згідно з даними, отриманими від адміністратора комерційного обліку в порядку, передбаченому Кодексом комерційного обліку, про обсяги поставленої, розподіленої (переданої) та купленої електричної енергії. Плата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію вноситься не пізніше 20 числа наступного місяця, якщо договором не встановлено іншого терміну.
Рахунок за спожиту електричну енергію оплачується:
протягом 5 робочих днів від дня отримання рахунка непобутовим споживачем;
в інший термін, передбачений договором, але не пізніше 20 календарного дня після закінчення розрахункового періоду.
Відповідно до п.1.1.1., глави 1.1., розділу І ПРЕЕ, Ці Правила регулюють взаємовідносини, які виникають під час купівлі-продажу електричної енергії між електропостачальником (електропостачальниками) та споживачем (для власного споживання), а також їх взаємовідносини з іншими учасниками роздрібного ринку електричної енергії, визначеними цими Правилами.
Ці Правила є обов’язковими для виконання усіма учасниками роздрібного ринку.
Отже, враховуючи вище викладене, пропонуємо внести зміни до п.5.10.1. договору з урахуванням п.4.12. розділу ІV ПРРЕЕ. Постачальник не може очікувати оплату за спожиту електричну енергію протягом 10 банківських днів з дня підписання акту приймання-передачі товару Споживачем, оскільки у випадку не підписання даного акту такий строк автоматично стає невизначеним.
3) Нами було встановлено наявність надмірних і дискримінаційних вимог до учасників, що суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель, що викладені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація учасників та порушують право усіх учасників брати участь у даних торгах. Згідно з Проектом договору, п. 5.16. «Сторони домовилися, що збільшення ціни за 1 кВт*год у разі коливання ціни товару на ринку може відбуватися не раніше, ніж через 30 днів з дати початку поставки електроенергії, у відповідності з п.2 част.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі».». Згідно з листом-роз’ясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 27 жовтня 2016 року №3302-06/34307-06 сторони можуть вносити такі зміни до договору про закупівлю кілька разів – залежно від коливання ринкових цін та за умови, що такі зміни до договору про закупівлю будуть обґрунтованими та документально підтвердженими. Таким чином зазначена умова вказує на неможливість Постачальником збільшувати ціну товару протягом перших 30 днів. Тобто завчано передбачено, що постачальник зможе підвищити ціну не раніше ніж через 30 днів. Одночасно також зауважимо, що згідно ч.2 п. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» : «збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії». Наголосимо, що предметом даної закупівлі є електрична енергія. Тобто, законодавство у сфері публічних закупівель не містить обмежень щодо частоти внесення змін до договору про закупівлю в частині ціни за одиницю товару в межах 10 %. Тож вбачається, що такі зміни до договору про закупівлю можна вносити декілька разів. Водночас законодавство не містить обмежень, що для внесення таких змін до договору про закупівлю має пройти певний строк. Отже, заборона зміни ціни не раніше, ніж через 30 днів з дати початку поставки електроенергії є безпідставною, незаконною та необґрунтованою. Виходячи з вищевикладеного, ПРОСИМО: 1. Внести зміни до документації шляхом виключення названих положень. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. У раз ігнорування даної вимоги, ми використаємо надане нам право, згідно статті 18 Закону, звернутися з відповідною скаргою до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення принципів здійснення публічних закупівель.
4) В п. 5.17. проекту договору визначено: «Порядок зміни ціни *газу* встановлюється у цьому Договорі наступним чином:» Просимо виправити в даному пункті найменування предмету закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
1) В п. 12.6. проекту договору зазначено: «Істотними умовами Договору є: предмет закупівлі, кількість та якість постачання електричної енергії, ціна за одиницю та строк дії Договору. Інші умови Договору не є істотними та можуть змінюватись відповідно до положень Господарського кодексу України та ст. 36 Закону.». Тобто, міститься посилання на ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) в старій редакції до 19.04.2020 року. В чинній редакції Закону Основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього наведені у частині 5 статті 41. Також, посилання на ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) в старій редакції до 19.04.2020 року міститься в пунктах 5.16., 5.17.1, 5.17.2 проекту договору. Просимо внести зміни до тендерної документації та привести документацію у відповідності до діючого законодавства України.
2) В п. 5.10.1. проекту договору зазначено: «. Оплата вартості фактично спожитої електричної енергії здійснюється Споживачем протягом 10 банківських днів з дня підписання сторонами акта приймання-передачі.». Дане положення не відповідає вимогам постанови НКРЕКП «Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії» №312 (далі – ПРРЕЕ), а саме п. 4.12. розділу ІV, де вказано, що розрахунки між споживачем та електропостачальником (іншими учасниками роздрібного ринку, якщо вони беруть участь у розрахунках) здійснюються згідно з даними, отриманими від адміністратора комерційного обліку в порядку, передбаченому Кодексом комерційного обліку, про обсяги поставленої, розподіленої (переданої) та купленої електричної енергії. Плата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію вноситься не пізніше 20 числа наступного місяця, якщо договором не встановлено іншого терміну.
Рахунок за спожиту електричну енергію оплачується:
протягом 5 робочих днів від дня отримання рахунка непобутовим споживачем;
в інший термін, передбачений договором, але не пізніше 20 календарного дня після закінчення розрахункового періоду.
Відповідно до п.1.1.1., глави 1.1., розділу І ПРЕЕ, Ці Правила регулюють взаємовідносини, які виникають під час купівлі-продажу електричної енергії між електропостачальником (електропостачальниками) та споживачем (для власного споживання), а також їх взаємовідносини з іншими учасниками роздрібного ринку електричної енергії, визначеними цими Правилами.
Ці Правила є обов’язковими для виконання усіма учасниками роздрібного ринку.
Отже, враховуючи вище викладене, пропонуємо внести зміни до п.5.10.1. договору з урахуванням п.4.12. розділу ІV ПРРЕЕ. Постачальник не може очікувати оплату за спожиту електричну енергію протягом 10 банківських днів з дня підписання акту приймання-передачі товару Споживачем, оскільки у випадку не підписання даного акту такий строк автоматично стає невизначеним.
3) Нами було встановлено наявність надмірних і дискримінаційних вимог до учасників, що суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель, що викладені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація учасників та порушують право усіх учасників брати участь у даних торгах. Згідно з Проектом договору, п. 5.16. «Сторони домовилися, що збільшення ціни за 1 кВт*год у разі коливання ціни товару на ринку може відбуватися не раніше, ніж через 30 днів з дати початку поставки електроенергії, у відповідності з п.2 част.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі».». Згідно з листом-роз’ясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 27 жовтня 2016 року №3302-06/34307-06 сторони можуть вносити такі зміни до договору про закупівлю кілька разів – залежно від коливання ринкових цін та за умови, що такі зміни до договору про закупівлю будуть обґрунтованими та документально підтвердженими. Таким чином зазначена умова вказує на неможливість Постачальником збільшувати ціну товару протягом перших 30 днів. Тобто завчано передбачено, що постачальник зможе підвищити ціну не раніше ніж через 30 днів. Одночасно також зауважимо, що згідно ч.2 п. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» : «збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії». Наголосимо, що предметом даної закупівлі є електрична енергія. Тобто, законодавство у сфері публічних закупівель не містить обмежень щодо частоти внесення змін до договору про закупівлю в частині ціни за одиницю товару в межах 10 %. Тож вбачається, що такі зміни до договору про закупівлю можна вносити декілька разів. Водночас законодавство не містить обмежень, що для внесення таких змін до договору про закупівлю має пройти певний строк. Отже, заборона зміни ціни не раніше, ніж через 30 днів з дати початку поставки електроенергії є безпідставною, незаконною та необґрунтованою. Виходячи з вищевикладеного, ПРОСИМО: 1. Внести зміни до документації шляхом виключення названих положень. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. У раз ігнорування даної вимоги, ми використаємо надане нам право, згідно статті 18 Закону, звернутися з відповідною скаргою до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення принципів здійснення публічних закупівель.
4) В п. 5.17. проекту договору визначено: «Порядок зміни ціни *газу* встановлюється у цьому Договорі наступним чином:» Просимо виправити в даному пункті найменування предмету закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 листопада 2020 08:08
Шановний учаснику! Дякуємо за уточнення, будуть внесені зміни!
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ" #42223804 |
Очікує рішення |
160 255,29
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2020 15:04
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 17 листопада 2020 11:36 |
Кінець періоду оскарження: | 28 листопада 2020 00:00 |
Дата відміни: | 28 листопада 2020 00:01 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів |
Документи:
17 листопада 2020 11:36
|
Електронний підпис |
17 листопада 2020 11:36
|
Протокол №47.pdf |