Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір (ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)
Очікувана вартість
9 384,00 UAH
UA-2020-10-28-000700-a 463ac4eaa4e84856a0729b58d904309f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Випова

+380563730124 0809t@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011650
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34
Контактна особа: Тетяна Випова
+380563730124
0809t@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Згідно із специфікацією
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
115 пачок
Папір (ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Старокозацька,34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок зха товар, послуги, здійснюється після їх фактичного виконання. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги та отриманий товар, здійснюється протягом 5 бюджетних днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

28 жовтня 2020 09:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА"
#19143995
Переможець 9 384,00
UAH
28 жовтня 2020 09:12

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2021 12:00
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 09:17
217.pdf укладений
28 жовтня 2020 09:16

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір (ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне) 115 пачок 68,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 9 384,00
UAH