Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір, конверти та скоби канцелярські
Очікувана вартість
381 424,00 UAH
UA-2020-10-28-000433-b ● 4f0379685cca4b72879efdc8d7ff06de
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Пенсійний фонд України |
Код ЄДРПОУ: | 00035323 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Бастіонна, 9 |
Контактна особа: |
Крупіна Олена Юріївна +380442848724 lkrupina@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 жовтня 2020 09:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 листопада 2020 09:46 |
Початок аукціону: | 17 листопада 2020 14:43 |
Очікувана вартість: | 381 424,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 815,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10301 од
Папір, конверти та скоби канцелярські
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бастіонна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений Товар проводиться протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту поставки Товару на підставі видаткової накладної, підписаної Сторонами, в безготівковій формі в національній валюті України. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 жовтня 2020 09:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 жовтня 2020 09:42 |
40.2020.ВТ.ПАПІР. ТД..docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-28-000433-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 02 листопада 2020 08:45
Технічні показники предмету закупівлі
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2020-10-28-000433-b на закупівлю ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне, де Замовником виступає Пенсійний фонд України , нами було встановлено, що технічні вимоги до Паперу офісного А4 білий, були встановлені для конкретної торгівельної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показники до Паперу офісного А4 білий: Білизна СІЕ,% – >=161; непрозорість, % –>= 93. Надати аналоги згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас зробити зміни до Паперу офісного А4 білий, а саме показники паперу: Білизна СІЕ,% – >=160; непрозорість, % – >= 90 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути
Згорнути
Просимо Вас зробити зміни до Паперу офісного А4 білий, а саме показники паперу: Білизна СІЕ,% – >=160; непрозорість, % – >= 90 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 листопада 2020 10:07
У зв’язку із надходженням запитання щодо закупівлі за предметом закупівлі: Папір, конверти та скоби канцелярські (ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) Пенсійний фонд України інформує.
За наявними в розпорядженні Замовника відомостями всім у сукупності вимогам до предмету закупівлі (пункт 2 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації) відповідає продукція щонайменше двох виробників, у зв'язку з чим положення тендерної документації відповідають вимогам статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі".
За наявними в розпорядженні Замовника відомостями всім у сукупності вимогам до предмету закупівлі (пункт 2 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації) відповідає продукція щонайменше двох виробників, у зв'язку з чим положення тендерної документації відповідають вимогам статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі".
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" #39417349 |
Відхилено |
254 736,60
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2020 09:43
|
ТОВ "Бумвест" #23702466 |
Переможець |
359 662,50
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2020 09:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 18:49
|
Звіт про виконання договору про закупівлю | укладений |
06 січня 2021 18:45
|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2020 15:32
|
Підписаний контракт. | укладений |
04 грудня 2020 15:18
|