Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витратні матеріали для кардіологічних втручань (ДК 021:2015 - 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму)
Consumables for cardiac interventions (DK 021: 2015 - 33180000-5 Equipment for maintaining the physiological functions of the body)
Очікувана вартість
355 000,00 UAH
UA-2020-10-28-000062-c 93a598016f5a465789b43f0abe71ef6f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидоренко Олександр Геннадійович

380444542023 nixttender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державна установа "Національний інститут хірургії та трансплантології ім.О.О.Шалімова" Національної академії медичних наук України
Код ЄДРПОУ: 02011953
Місцезнаходження: 03126, Україна , Київська область обл., Київ, Героїв Севастополя, 30
Контактна особа: Сидоренко Олександр Геннадійович
380444542023
nixttender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: State institute "Shalimov's national institute of surgeri and transplantation" to national academy of medical sciences of Ukraine
National ID: 02011953
Contact point: Alexander Sidorenko
380444542023
nixttender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 жовтня 2020 07:55
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 07 грудня 2020 14:13
Очікувана вартість: 355 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 775,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 28 жовтня 2020 07:55
Enquiries until: 19 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 25 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 листопада 2020 00:00

Information

Estimated total value: 355 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 775 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


Scope of the procurement
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою
During the procurement procedure, all documents related to the tender offer and drawn up directly by the bidder are presented in Ukrainian.
In the case of providing other documents drawn up in a language other than Ukrainian, such documents must be accompanied by a translation into Ukrainian
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штуки
Клапан аортальний (механічний)
ДК 021:2015 - 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, Київська область, Київ, Героїв Севастополя, 30
ДК 021:2015: 33182220-7 — Штучні серцеві клапани
НК 024:2019: 43715 — Поворотно-дисковий протез серцевого клапана

Aortic valve (mechanical)
DK 021: 2015 - 33180000-5 Equipment for maintaining the physiological functions of the body
CPV: 33182220-7
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 жовтня 2020 07:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2020 07:56
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
28 жовтня 2020 07:56
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 30 листопада 2020
UA-2020-10-28-000062-c93a598016f5a465789b43f0abe71ef6f
Найменування: Державна установа "Національний інститут хірургії та трансплантології ім.О.О.Шалімова" Національної академії медичних наук України
Код ЄДРПОУ: 02011953
Місцезнаходження: 03126, Україна, Київська область обл., Київ, Героїв Севастополя, 30
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Людмила-Фарм" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ІНСТАМЕД" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

29 листопада 2020 00:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

29 листопада 2020 00:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

10 грудня 2020 16:43
5. ДПІ.zip
27 листопада 2020 19:29
Електронний підпис
27 листопада 2020 19:29
Електронний підпис
27 листопада 2020 19:29
3. Цінова пропозиція.pdf
27 листопада 2020 19:29
2. Техніка.pdf
27 листопада 2020 19:29
1. Кваліфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Людмила-Фарм"

ТОВ "ІНСТАМЕД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНСТАМЕД" 350 400,00
UAH з ПДВ
350 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" 353 100,00
UAH з ПДВ
353 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2020 16:43
5. ДПІ.zip
27 листопада 2020 19:29
Електронний підпис
27 листопада 2020 19:29
Електронний підпис
27 листопада 2020 19:29
3. Цінова пропозиція.pdf
27 листопада 2020 19:29
2. Техніка.pdf
27 листопада 2020 19:29
1. Кваліфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНСТАМЕД"

ТОВ "Людмила-Фарм"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНСТАМЕД"
#42268028
Переможець 350 400,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2020 12:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2020 12:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНСТАМЕД"
#42268028
350 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 квітня 2021 15:50
Електронний підпис зміни до договору
24 березня 2021 09:53
ДОДАТКОВА УГОДА.pdf зміни до договору
24 березня 2021 09:51
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 12:47
ДОДАТКОВА УГОДА.pdf зміни до договору
04 січня 2021 12:47
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 14:59
ДОГОВІР.pdf укладений
21 грудня 2020 14:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору на наступний рік до 31.03.2021 р
Номер договору про закупівлю: Т-70/Н
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору на наступний рік, в обсязі,, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році. Сума договору після внесення змін становить 408 800.00 грн. Кількість товарів після внесення змін збільшилася.
Номер договору про закупівлю: Т-70/Н
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 408 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 26 743,93 UAH)