Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Очікувана вартість
471 282,00 UAH
UA-2020-10-27-011884-a de23c825b53d429cb5710f2bdb6deba1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Міщенко

+380675922308 8573793@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДВНЗ "Національна академія внутрішніх справ"
Код ЄДРПОУ: 08751177
Вебсайт: http://www.naiau.kiev.ua
Місцезнаходження: 03035, Україна , м. Київ обл., м. Київ, пл. Солом'янська, 1
Контактна особа: Роман Міщенко
+380675922308
8573793@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020 22:32
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2020 23:00
Початок аукціону: 13 листопада 2020 13:32
Очікувана вартість: 471 282,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 712,82 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Оголошення про проведення відкритих торгів
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Національна академія внутрішніх справ; 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1; 08751177
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (код ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
Місце надання послуг: станція технічного обслуговування Учасника
Кількість: 440 послуг детальніше в додатку №5 до тендерної документації
4) очікувана вартість предмета закупівлі: 471 282,00 грн з ПДВ
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 31.12.2020 року
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 12.11.2020 23:00
7) умови оплати: Оплата за надані Виконавцем Послуги здійснюється Замовником шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Виконавця, вказаний у даному Договорі, протягом 7 (семи) робочих днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін Акту наданих послуг та надходження до Замовника рахунку Виконавця.
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 2.2.1. На підставі положень ст.25 Закону Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.
2.2.2. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія з грошовим покриттям.
2.2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 14000,00 грн. (чотирнадцять тисяч гривень 00 коп.), що не перевищує 3 % (відсотків) очікуваної вартості закупівлі
Учасниками-нерезидентами банківська гарантія може бути надана у іноземній валюті, розмір якої еквівалентний вказаній вище сумі за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії.
2.2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошені про проведення відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу.
2.2.5. Банківська гарантія надана банком-резидентом України повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління національного банку України від 15.12.2004 №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та/або її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу. У разі посилання в тексті гарантії на договір про надання гарантії, укладений між банком - гарантом та принципалом, зазначений договір обов’язково надається учасником в складі тендерної пропозиції.
Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП авізуючого банку.
В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено:
- зобов’язання банку-гаранта сплатити бенефіціару гарантійну суму єдиним платежем протягом 15 робочих днів з дати отримання вимоги бенефіціара без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов;
- умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою принципала, без згоди та погодження з бенефіціаром, після її передавання/надсилання бенефіціару;
- відповідальність банку-гаранта перед бенефіціаром (Замовником), в разі порушення ним свого обов'язку, не обмежується сумою, на яку надано гарантію
Банківська гарантія повинна бути з повним грошовим забезпеченням (покриттям) за гарантією. На підтвердження зазначеного, учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація (довідка, банківська виписка тощо) від банку-гаранта, що свідчить про наявність повного грошового забезпечення (покриття) за гарантією.
Умови банківської гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припиненою Банком-гарантом згідно із заявою Принципала без згоди та погодження з Бенефеціаром.
Забезпечення тендерної пропозиції не повинно містити умов щодо необхідності подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов крім подачі письмової вимоги про сплату коштів Бенефіціару, у тому числі, але не виключно, не повинно містити умов щодо: нотаріального засвідчення зразків підписів уповноважених осіб, які підписали вимогу за Гарантією, та/чи відбитка печатки Бенефіціара; подання до Банку-Гаранта вимоги за гарантією через банк Бенефіціара.
Разом із банківською гарантією, виданою банком-резидентом, Учасником надаються у електронному форматі оригінал або посвідчена банком-гарантом копія ліцензії, виданої банку-гаранту, оригінал або посвідчена банком-гарантом копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію.
У випадку надання банківської гарантії банком-нерезидентом, документи зазначені в даному абзаці надаються авізуючим банком-резидентом.
Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону.
2.2.6. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються Учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії:
Національна академія внутрішніх з справ
ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 08751177;
юридична адреса: 03035, м. Київ, Солом’янська площа, 1
банківські реквізити: р/р № UA618201720355169006000000175 в Державній казначейській службі України, м. Київ
МФО 820172
Розмір забезпечення тендерної пропозиції:
14000,00 грн. (чотирнадцять тисяч гривень 00 коп.);
Сума гарантії залишається незмінною.
Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис банку-гаранта.
Застереження щодо випадків неповернення учасникові забезпечення тендерної пропозиції, вказані у пункті 3 цього Розділу.
Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону.
3.1 Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях:
Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі.
12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону.
1.3. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
440 послуга
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50112000-3 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2020 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГАРАНТТЕХСЕРВІС" 466 211,00
UAH з ПДВ
460 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГИРЯ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ" 471 157,00
UAH з ПДВ
466 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2020 15:26
Електронний підпис
24 листопада 2020 16:07
Електронний підпис
24 листопада 2020 16:00
Dovidka_20317660540290885983.pdf.p7s
17 листопада 2020 21:01
Проект договору (оновлений).pdf
12 листопада 2020 17:59
Електронний підпис
12 листопада 2020 17:54
Інформація про учасника.pdf
12 листопада 2020 17:54
Форма Тендерна пропозиція.pdf
12 листопада 2020 17:54
Проект договору.pdf
12 листопада 2020 17:54
Штатний розпис.pdf
12 листопада 2020 17:54
Лист-відгук ТОВ Шинкар Агро.pdf
12 листопада 2020 17:54
Договір охорони.pdf
12 листопада 2020 17:54
Договір оренди приміщення.pdf
12 листопада 2020 17:54
Договір оренди обладнання.pdf
12 листопада 2020 17:54
Підписаний_Ліцензія_Zavirena.pdf
12 листопада 2020 17:54
Підписаний_G1120-5870-GL_tender.pdf
12 листопада 2020 17:54
Зміни до статуту.pdf
12 листопада 2020 17:54
Статут ТОВ ГАРАНТТЕХСЕРВІС.pdf

Публічні документи

12 листопада 2020 21:53
Організаційна струкрура.pdf
12 листопада 2020 21:53
Місцезнаходження.pdf
12 листопада 2020 21:53
Лист-згода.pdf
12 листопада 2020 21:53
Згода з договором.pdf
12 листопада 2020 21:53
Захист довкілля.pdf
12 листопада 2020 21:53
Довідка Ст. 17.pdf
12 листопада 2020 21:53
Довідка про субпідрядника.pdf
12 листопада 2020 21:53
Довідка про працівників.pdf
12 листопада 2020 21:53
Довідка про обладнання.pdf
12 листопада 2020 21:53
Довідка про евакуатор.pdf
12 листопада 2020 21:53
Довідка про автоелектрика.pdf
12 листопада 2020 21:53
Гарантія на послуги.pdf
12 листопада 2020 21:53
Безпечне зберігання.pdf
12 листопада 2020 21:53
Режим роботи.pdf
12 листопада 2020 21:53
Додаток 5.pdf
12 листопада 2020 21:53
Додаток 3 Ціна.pdf
12 листопада 2020 21:53
Витяг.pdf
12 листопада 2020 21:53
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГАРАНТТЕХСЕРВІС"

ФОП "ГИРЯ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГАРАНТТЕХСЕРВІС"
#42413632
Переможець 460 000,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 16:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 листопада 2020 16:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГАРАНТТЕХСЕРВІС"
#42413632
460 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 квітня 2021 12:02
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 23:39
Д.У. до Договору №П-835 від 02.12.2020 р.PDF зміни до договору
04 січня 2021 23:37
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 14:23
ДУ № 1 до дог. П-835.PDF зміни до договору
18 грудня 2020 14:19
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 15:25
П-835.PDF укладений
03 грудня 2020 15:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: № П-835
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору № П-835 від 02.12.2020р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: № П-835
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до Договору № П-835 від 02.12.2020 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 грудня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 459 312,00
UAH (в тому числі ПДВ 76 552,00 UAH)