Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція приймального відділення екстреної медичної допомоги та прилеглої території Комунального підприємства «Балтська багатопрофільна лікарня» Балтської міської ради Одеської області за адресою: 66101, вул. Ломоносова,181, м. Балта Одеської області
Очікувана вартість
26 282 519,00 UAH
UA-2020-10-27-011779-a 08b2eaef6dfe442591c2935ff03cd53c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Максимова

+380956820001 balta_crb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Балтська багатопрофільна лікарня" Балтської міської ради Одеської області
Код ЄДРПОУ: 01998644
Місцезнаходження: 66101, Україна , Одеська обл., м. Балта, вул. Ломоносова, 181
Контактна особа: Людмила Максимова
+380956820001
balta_crb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020 21:54
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2020 20:00
Початок аукціону: 13 листопада 2020 13:18
Очікувана вартість: 26 282 519,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 131 412,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 131412.6 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою.
Всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівель викладаються українською мовою. При цьому, технічна документація та інші документи, що мають відношення до пропозиції підготовлені учасником в процесі проведення ним фінансово-господарської діяльності, можуть бути викладені українською або російською мовами.
Якщо Учасник торгів не є резидентом України, він може подавати свою пропозицію іншою мовою та надати переклад українською мовою. Переклад пропозиції на українську мову повинен бути належним чином посвідчений (засвідчений) відповідно до чинного законодавства України. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція приймального відділення екстреної медичної допомоги та прилеглої території Комунального підприємства «Балтська багатопрофільна лікарня» Балтської міської ради Одеської області за адресою: 66101, вул. Ломоносова,181, м. Балта Одеської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66101, Україна, Одеська область, м. Балта, вул. Ломоносова,181
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2020 21:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 21:55
Технiчний_висновок_Iнженерно-геологiчнi_вишукування_Книга_1.pdf
27 жовтня 2020 21:55
Робочий_проeкт_31-ЕТР_Електротехнiчнi_рiшення_Книга_10.pdf
27 жовтня 2020 21:55
20_СД_ЛС1_2-1-2.rtf
27 жовтня 2020 21:55
Робочий_проект_31-IТЗЦЗ_Iнженернi-технiчнi_заходи_цивiл_ного_захисту_Книга_15.pdf
27 жовтня 2020 21:55
додаток_3_тендер.docx
27 жовтня 2020 21:55
20_СД_ЛС1_2-1-4.rtf
27 жовтня 2020 21:55
20_СД_ЛС1_2-1-8.rtf
27 жовтня 2020 21:55
20_СД_ЛС1_2-1-5.rtf
27 жовтня 2020 21:55
Проект_31-ДВ_Димовидалення_з_коридору_Книга_16.pdf
27 жовтня 2020 21:55
Робочий_проeкт_31-РЧЕ_Розрахунок_часу_евакуацii_Книга_14.pdf
27 жовтня 2020 21:55
20_СД_ЛС1_2-1-6.rtf
27 жовтня 2020 21:55
Робочий_проeкт_31-ПОР_Проект_органiзацii_реконструкцii_Книга_17.pdf
27 жовтня 2020 21:55
Робочий_проeкт_31-ЕЕФ_Енергоефективнiст__Книга_4_б.pdf
27 жовтня 2020 21:55
Робочий_проeкт__31_-ПЗ_Пояснювал_на_записка_Книга_4.pdf
27 жовтня 2020 21:55
Експертний_звiт.pdf
27 жовтня 2020 21:55
Робочий_проeкт_31-ГП_Генерал_ний_план_Книга_5.pdf
27 жовтня 2020 21:55
20_СД_ЛС1_2-1-3.rtf
27 жовтня 2020 21:55
Проeкт_31-ПС.СПТС_Система_пожежноi_сигналiзацii_Система_передавання__тривожних_сповiщен__Книга_11.pdf
27 жовтня 2020 21:55
Технiчний_висновок_Технiчне_стан_конструкцiй_будiвлi_та_споруд__Книга_2.pdf
27 жовтня 2020 21:55
20_СД_ЛС1_2-1-1.rtf
27 жовтня 2020 21:55
Робочий_проeкт_31-ВД_Вихiднi_данi_Книга_4_а.pdf
27 жовтня 2020 21:55
ТД_Реконстр.doc
27 жовтня 2020 21:54
Робочий_проeкт_31-ВК_Водопровiд_та_каналiзацiя_Книга_9.pdf
27 жовтня 2020 21:54
Робочий_проeкт_31-АБ_Архiтектурно-будiвел_нi_рiшення_Книга_6.pdf
27 жовтня 2020 21:54
20_СД_ЛС1_2-1-9.rtf
27 жовтня 2020 21:54
Робочий_проeкт_31-ОВ_Опалення_та_вентиляцiя_Книга_8.pdf
27 жовтня 2020 21:54
Проeкт_31-СКЕ.СПТС_Система_керування_евакуюванням_Книга_12.pdf
27 жовтня 2020 21:54
Робочий_проeкт__31-ОК_Обмiрнi_креслення_Книга_3.pdf
27 жовтня 2020 21:54
Проeкт_31-ВПВ_Внутрiшнiй_протипожежний_водопровiд_Книга_13.pdf
27 жовтня 2020 21:54
Робочий_проeкт_31-ТХ_Технологiя_виробництва_Книга_7.pdf
27 жовтня 2020 21:54
Додаток_7 Проект_Договору.doc
27 жовтня 2020 21:54
20_СД_ЛС1_2-1-7.rtf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-27-011779-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КАРПАТ-ГРУП", Код ЄДРПОУ:41906026
Дата подання: 20 листопада 2020 12:30
Вимога про усунення порушень та невідповідностей
Комунальне підприємство «Балтська багатопрофільна лікарня» Балтської міської ради Одеської області (далі –Замовник) оголосив відкриті торги по закупівлі «Реконструкція приймального відділення екстреної медичної допомоги та прилеглої території Комунального підприємства "Балтська багатопрофільна лікарня" Балтської міської ради Одеської області за адресою: 66101, вул.Ломоносова,181, м.Балта Одеської області» (ДК 021:2015 - 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи), ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-27-011779-a (далі-Закупівля) та оприлюднив тендерну документацію (далі-ТД) у відповідності до статей 20 та 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
За результатами аукціону від 13.11.2020 року проведеного в електронній системі закупівель тендерну пропозицію учасника ТОВ "ПІВДЕНЬБУДІНВЕСТ ГРУП" було визначено найбільш економічно вигідною. Відповідно до протоколу засідання Тендерного комітету Комунального підприємства«Балтська багатопрофільна лікарня» Балтської міської ради Одеської області №42 від 17 листопада 2020 рок тендерну пропозицію ТОВ "ПІВДЕНЬБУДІНВЕСТ ГРУП" було визнано такою, що відповідає умовам тендерної документації та визнано його переможцем відкритих торгів по Закупівлі.
ТОВ «КАРПАТ-ГРУП», як Учасник Закупівлі, звертається до Вас з вимогою про усунення порушень законодавства про публічні закупівлі при визначенні переможця Закупівлі, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам ТД з наступних підстав:
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 листопада 2020 17:31
Вимога учасника задоволена тендерним комітетом. Протокол прийняття рішення (відхилення учасника з найнижчою ціною) оприлюднений на електронному майданчику закупівель

Документи подані скаржником

20 листопада 2020 12:30
вимога.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-01-000015 ● ba551fad05724527b0b667e7304802f3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 грудня 2020 16:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.12.2020 Одеса № 439

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 01.12.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 01.12.2020.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 01.12.2020 № 439
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
1. UA-2020-10-27-011779-a 27.10.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-03 14:19:01

Запит про надання пояснення

Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 01.12.2020 № 439 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, яка проводиться Комунальним підприємством «Балтська багатопрофільна лікарня» Балтської міської ради Одеської області (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-10-27-011779-a, дата оприлюднення 27.10.2020).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо проведення процедури закупівлі, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та вимогам частини 2.1. додатку № 1 до тендерної документації, тоді як відповідно до договору підряду від 12.07.2018 № 293 з урахуванням додаткової угоди № 1 від 23.11.2018, вартість договору становить 51 671,00 грн, проте, у довідці ТОВ «КАРПАТ-ГРУП» про наявність у учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів від 11.11.2020 вих. № 07/11 та у листі-відгуку відділу освіти Хустської районної державної адміністрації Закарпатської області від 11.11.2020 № 07-1199 вартість договору зазначена у сумі 579 618, 00 грн?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам пункту 1.2. частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, «всі визначені цією ТД документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо) без графічно-комп’ютерного редагування, розмір файлу не повинен перевищувати 45Mb, зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії», тоді як на підтвердження тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, ТОВ «КАРПАТ-ГРУП» завантажив в електронну систему закупівель розрахунок договірної ціни, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, об’єктний кошторис, кошторисний розрахунок, пояснювальну записку, локальні кошториси, відомості ресурсів та підсумкову відомість ресурсів у вигляді файлів з розширенням «…rtf.» з можливістю графічно-комп’ютерного редагування?
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та вимогам частини 3.1. додатку № 1 до тендерної документації, тоді як ТОВ «КАРПАТ-ГРУП» у довідці про наявність у учасника торгів працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі від 11.11.2020 вих. № 08/11 вказує відомості на Сеневича Юрія Михайловича, працюючого одночасно штукатуром та муляром. Проте надані у складі тендерної документації наказ від 03.07.2018 № 1/07 про прийняття на роботу муляром та наказ від 23.08.2019 № 1/08 про прийняття на роботу штукатуром, не свідчать про його працевлаштування за сумісництвом?
4) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та вимогам частини 3.1. додатку № 1 до тендерної документації, тоді як ТОВ «КАРПАТ-ГРУП» у довідці про наявність у учасника торгів працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі від 11.11.2020 вих. № 08/11 вказує відомості на Вовчка Владислава Васильовича, працюючого одночасно бетонярем та лицювальником-плиточником. Проте надані у складі тендерної документації наказ від 03.07.2018 № 1/07 про прийняття на роботу лицювальником-плиточником та наказ від 30.09.2019 № 2/09К про прийняття на роботу бетонярем, не свідчать про його працевлаштування за сумісництвом?
5) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам пункту 12 проекту договору про закупівлю, який є складовою тендерної документації та відповідно до якого, договірна ціна є динамічною, проте ТОВ «КАРПАТ-ГРУП» у складі тендерної пропозиції було надано розрахунок Договірної ціни (файл r_210_ДЦ_ДЦ.rtf), вид якої визначено, як тверда?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-08 13:49:25

Відповідь на звернення (протокол)

Розгляд та прийняття рішення на проведену моніторингову перевірку ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.) від 03.12.2020 року (ID моніторингу: UA-M-2020-12-01-000015)

Надання інформації про усунення порушення замовником

Протокол на оприлюднений висновок (інформацію про результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі) проведений ПІВДЕННИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.)

2020-12-15 16:37:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника ТОВ «Карпат-груп», чим недотримано вимоги частини 16 статті 29 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2020 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПІВДЕНЬБУДІНВЕСТ ГРУП" 21 331 176,00
UAH з ПДВ
14 899 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КАРПАТ-ГРУП" 24 700 000,00
UAH з ПДВ
14 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Веста Девелоп" 24 243 691,44
UAH з ПДВ
16 545 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТМІСЬКБУД" 22 340 696,57
UAH з ПДВ
18 590 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТЮГСТРОЙ" 23 200 000,00
UAH з ПДВ
18 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2020 17:19
Електронний підпис
20 листопада 2020 17:16
Кошторис2.rar
20 листопада 2020 17:16
Кошторис1.rar
20 листопада 2020 17:16
тенд проп 20.11.rar
12 листопада 2020 15:39
Електронний підпис
12 листопада 2020 14:28
Електронний підпис
12 листопада 2020 14:24
ЦПХ.rar
12 листопада 2020 14:24
Уставні документи.rar
12 листопада 2020 14:24
Накази.rar
12 листопада 2020 14:24
Кошторис2,графік робіт.rar
12 листопада 2020 14:24
Кошторис1.rar
12 листопада 2020 14:24
Дозвільни документи.rar
12 листопада 2020 14:24
Договір Оренди.rar
12 листопада 2020 14:24
Дипломи, посвідчення.rar
12 листопада 2020 14:24
відгук.rar
12 листопада 2020 14:24
Витяги.rar
12 листопада 2020 14:24
Банківська гарантія.rar
12 листопада 2020 14:24
Антикорупційна програма.rar
12 листопада 2020 14:24
Аналогічний договір.rar

Публічні документи

10 грудня 2020 20:42
Електронний підпис
09 грудня 2020 17:43
Електронний підпис
09 грудня 2020 17:41
Довідка ДФС.pdf.zip
04 грудня 2020 15:21
Електронний підпис
04 грудня 2020 15:19
Кошторис.pdf.zip
12 листопада 2020 19:24
Електронний підпис
12 листопада 2020 19:23
7.2. Наказ маляр.pdf.zip
12 листопада 2020 19:23
Підписаний_G1120-6019-GL_tender.pdf
12 листопада 2020 19:23
29. Форма лист-згода.pdf.zip
12 листопада 2020 19:23
28. Відомості про учасника.pdf.zip
12 листопада 2020 19:23
27. Тендерна пропозиція.pdf.zip
12 листопада 2020 19:23
26. Гарантійний лист.pdf.zip
12 листопада 2020 19:23
24. Календарний графік.pdf.zip
12 листопада 2020 19:23
22. Ліцензія.PDF.zip
12 листопада 2020 19:23
18. Гарантійний лист.pdf.zip
12 листопада 2020 19:23
15. Статут ТОВ КАРПАТ ГРУП.PDF.zip
12 листопада 2020 19:23
6.2. Лист відгук.pdf.zip

Публічні документи

12 листопада 2020 18:28
Електронний підпис
12 листопада 2020 18:26
смета1.pdf
12 листопада 2020 18:26
смета2.pdf
12 листопада 2020 18:26
довідки.pdf
12 листопада 2020 18:26
договір аналогічний.pdf
12 листопада 2020 18:26
Паспорт ИНН Калохин о.А.pdf
12 листопада 2020 18:26
Декларация соответствия.pdf
12 листопада 2020 18:26
813.imd
12 листопада 2020 18:26
Дозвіл ВД №660.19.51.pdf
12 листопада 2020 18:26
трудовые.pdf
12 листопада 2020 18:26
Договір оренди техніки.pdf
12 листопада 2020 18:26
Ліцензія_Повноваження_УБІБ.zip
12 листопада 2020 18:26
Наказ антикор прог.pdf
12 листопада 2020 18:26
Веста_Девелоп_устав_2020.pdf
12 листопада 2020 18:26
витяг ПДВ 2018.pdf
12 листопада 2020 18:26
статистика.pdf
12 листопада 2020 18:26
справка укргазбанк.pdf
12 листопада 2020 18:26
приказ 30 антикор прогр.pdf
12 листопада 2020 18:26
Відгук.pdf

Публічні документи

12 листопада 2020 14:23
Електронний підпис
12 листопада 2020 14:20
Локальная 2-1-9.pdf
12 листопада 2020 14:20
Вед.ресурсов 2.pdf
12 листопада 2020 14:20
Вед.ресурсов 1.pdf
12 листопада 2020 14:20
Вед.ресурсов 3.pdf
12 листопада 2020 14:20
Тен.форма.pdf
12 листопада 2020 14:20
Локальная 2-1-8.pdf
12 листопада 2020 14:20
Локальная 2-1-6.pdf
12 листопада 2020 14:20
Локальная 2-1-4.pdf
12 листопада 2020 14:20
Локальная 2-1-7.pdf
12 листопада 2020 14:20
Локальная 2-1-1.pdf
12 листопада 2020 14:20
Локальная 2-1-5.pdf
12 листопада 2020 14:20
Локальная 2-1-3.pdf
12 листопада 2020 14:20
Локальная 2-1-2.pdf
12 листопада 2020 14:20
Договорна ціна,графіки.pdf
12 листопада 2020 14:20
гарантія.rar

Публічні документи

12 листопада 2020 19:56
Електронний підпис
12 листопада 2020 19:55
Накази.pdf.p7s
12 листопада 2020 19:55
Дипломи.pdf.p7s
12 листопада 2020 19:55
Дипломи_2.pdf.p7s
12 листопада 2020 19:55
Накази.pdf
12 листопада 2020 19:55
Дипломи.pdf
12 листопада 2020 19:55
Дипломи_2.pdf
12 листопада 2020 19:25
Електронний підпис
12 листопада 2020 19:25
Електронний підпис
12 листопада 2020 19:25
Електронний підпис
12 листопада 2020 19:24
02.rar.p7s
12 листопада 2020 19:24
02.rar
12 листопада 2020 19:24
Свідоцтво_електро.pdf.p7s
12 листопада 2020 19:24
Свідоцтво_електро.pdf
12 листопада 2020 19:24
26.pdf.p7s
12 листопада 2020 19:24
26.pdf
12 листопада 2020 19:24
25.pdf.p7s
12 листопада 2020 19:24
25.pdf
12 листопада 2020 19:24
24.pdf.p7s
12 листопада 2020 19:24
24.pdf
12 листопада 2020 19:24
23.pdf.p7s
12 листопада 2020 19:24
23.pdf
12 листопада 2020 19:24
22.pdf.p7s
12 листопада 2020 19:24
22.pdf
12 листопада 2020 19:24
21.pdf.p7s
12 листопада 2020 19:24
21.pdf
12 листопада 2020 19:24
20.pdf.p7s
12 листопада 2020 19:24
20.pdf
12 листопада 2020 19:24
19.pdf.p7s
12 листопада 2020 19:24
19.pdf
12 листопада 2020 19:24
18.pdf.p7s
12 листопада 2020 19:24
18.pdf
12 листопада 2020 19:24
17.pdf.p7s
12 листопада 2020 19:24
17.pdf
12 листопада 2020 19:24
16.pdf.p7s
12 листопада 2020 19:24
16.pdf
12 листопада 2020 19:24
15.pdf.p7s
12 листопада 2020 19:24
15.pdf
12 листопада 2020 19:24
14.pdf.p7s
12 листопада 2020 19:24
14.pdf
12 листопада 2020 19:24
13.pdf.p7s
12 листопада 2020 19:24
13.pdf
12 листопада 2020 19:24
12.pdf.p7s
12 листопада 2020 19:24
12.pdf
12 листопада 2020 19:24
11.pdf.p7s
12 листопада 2020 19:24
11.pdf
12 листопада 2020 19:24
10.pdf.p7s
12 листопада 2020 19:24
10.pdf
12 листопада 2020 19:24
09.pdf.p7s
12 листопада 2020 19:24
09.pdf
12 листопада 2020 19:24
08.pdf.p7s
12 листопада 2020 19:24
08.pdf
12 листопада 2020 19:24
07.pdf.p7s
12 листопада 2020 19:24
07.pdf
12 листопада 2020 19:24
06.pdf.p7s
12 листопада 2020 19:24
06.pdf
12 листопада 2020 19:24
05.pdf.p7s
12 листопада 2020 19:24
05.pdf
12 листопада 2020 19:24
04.pdf.p7s
12 листопада 2020 19:24
04.pdf
12 листопада 2020 19:24
03.pdf.p7s
12 листопада 2020 19:24
03.pdf
12 листопада 2020 19:24
01.pdf.p7s
12 листопада 2020 19:24
01.pdf
12 листопада 2020 19:24
45_Трудові_книжки.pdf.p7s
12 листопада 2020 19:24
45_Трудові_книжки.pdf
12 листопада 2020 19:24
5_Забезпечення.rar.p7s
12 листопада 2020 19:24
5_Забезпечення.rar
12 листопада 2020 19:24
43_Кошторис.rar.p7s
12 листопада 2020 19:24
43_Кошторис.rar
12 листопада 2020 19:24
41_Субпідрядник_1.pdf.p7s
12 листопада 2020 19:24
41_Субпідрядник_1.pdf
12 листопада 2020 19:24
4_Паспорт_код_Директор.pdf.p7s
12 листопада 2020 19:24
4_Паспорт_код_Директор.pdf
12 листопада 2020 19:24
39_Довідка_банк.pdf.p7s
12 листопада 2020 19:24
39_Довідка_банк.pdf
12 листопада 2020 19:24
38_Довідка_банк.pdf.p7s
12 листопада 2020 19:24
38_Довідка_банк.pdf
12 листопада 2020 19:24
31_Витяг_ЄДРПОУ.pdf.p7s
12 листопада 2020 19:24
31_Витяг_ЄДРПОУ.pdf
12 листопада 2020 19:24
30_Статут_Опис_Виписка.pdf.p7s
12 листопада 2020 19:24
30_Статут_Опис_Виписка.pdf
12 листопада 2020 19:24
29_Витяг_ПДВ.pdf.p7s
12 листопада 2020 19:24
29_Витяг_ПДВ.pdf
12 листопада 2020 19:24
24_Лист_відгук.pdf.p7s
12 листопада 2020 19:24
24_Лист_відгук.pdf
12 листопада 2020 19:24
21_Договір_УСПІХ+.PDF.p7s
12 листопада 2020 19:24
21_Договір_УСПІХ+.PDF
12 листопада 2020 19:24
20_Договір_ГРАНД_ОЙЛ.pdf.p7s
12 листопада 2020 19:24
20_Договір_ГРАНД_ОЙЛ.pdf
12 листопада 2020 19:24
19_Договір_будпрокат.PDF.p7s
12 листопада 2020 19:24
19_Договір_будпрокат.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПІВДЕНЬБУДІНВЕСТ ГРУП"

ТОВ "КАРПАТ-ГРУП"

ТОВ "Веста Девелоп"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТМІСЬКБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТЮГСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПІВДЕНЬБУДІНВЕСТ ГРУП"
#42642520
Рішення скасоване 14 899 900,00
UAH з ПДВ
24 листопада 2020 16:13
ТОВ "ПІВДЕНЬБУДІНВЕСТ ГРУП"
#42642520
Відхилено 14 899 900,00
UAH з ПДВ
24 листопада 2020 16:28
ТОВ "КАРПАТ-ГРУП"
#41906026
Переможець 14 900 000,00
UAH з ПДВ
30 листопада 2020 12:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 листопада 2020 12:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КАРПАТ-ГРУП"
#41906026
14 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 13:44
Електронний підпис зміни до договору
22 квітня 2021 11:57
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
22 квітня 2021 11:52
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2021 18:15
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
06 квітня 2021 18:01
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2021 15:47
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
22 березня 2021 15:28
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 10:23
ДУ 3.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 10:21
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 14:33
ДУ 2.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 14:06
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 12:52
ДУ 1.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 12:37
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 17:16
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 17:16
Додаток 2 локальні кошториси.pdf укладений
15 грудня 2020 17:12
Договір 15-12.pdf укладений
15 грудня 2020 17:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін у реквізити
Номер договору про закупівлю: 15/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення у додатки 3 і 4
Номер договору про закупівлю: 15/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у адреси та реквізити сторін
Номер договору про закупівлю: 15/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін у реквізити сторін
Номер договору про закупівлю: 15/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення у графік фінансування робіт
Номер договору про закупівлю: 15/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення у Договірну ціну
Номер договору про закупівлю: 15/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 14 826 406,00
UAH