Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Балтська багатопрофільна лікарня" Балтської міської ради Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 01998644 |
Місцезнаходження: | 66101, Україна , Одеська обл., м. Балта, вул. Ломоносова, 181 |
Контактна особа: |
Людмила Максимова +380956820001 balta_crb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 жовтня 2020 21:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 листопада 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 13 листопада 2020 13:18 |
Очікувана вартість: | 26 282 519,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 131 412,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 131412.6 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівель викладаються українською мовою. При цьому, технічна документація та інші документи, що мають відношення до пропозиції підготовлені учасником в процесі проведення ним фінансово-господарської діяльності, можуть бути викладені українською або російською мовами.
Якщо Учасник торгів не є резидентом України, він може подавати свою пропозицію іншою мовою та надати переклад українською мовою. Переклад пропозиції на українську мову повинен бути належним чином посвідчений (засвідчений) відповідно до чинного законодавства України. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
За результатами аукціону від 13.11.2020 року проведеного в електронній системі закупівель тендерну пропозицію учасника ТОВ "ПІВДЕНЬБУДІНВЕСТ ГРУП" було визначено найбільш економічно вигідною. Відповідно до протоколу засідання Тендерного комітету Комунального підприємства«Балтська багатопрофільна лікарня» Балтської міської ради Одеської області №42 від 17 листопада 2020 рок тендерну пропозицію ТОВ "ПІВДЕНЬБУДІНВЕСТ ГРУП" було визнано такою, що відповідає умовам тендерної документації та визнано його переможцем відкритих торгів по Закупівлі.
ТОВ «КАРПАТ-ГРУП», як Учасник Закупівлі, звертається до Вас з вимогою про усунення порушень законодавства про публічні закупівлі при визначенні переможця Закупівлі, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам ТД з наступних підстав:
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-01-000015 ● ba551fad05724527b0b667e7304802f3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 грудня 2020 16:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.12.2020 Одеса № 439
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 01.12.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 01.12.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 01.12.2020 № 439
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
1. UA-2020-10-27-011779-a 27.10.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-03 14:19:01
Запит про надання пояснення
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 01.12.2020 № 439 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, яка проводиться Комунальним підприємством «Балтська багатопрофільна лікарня» Балтської міської ради Одеської області (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-10-27-011779-a, дата оприлюднення 27.10.2020).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо проведення процедури закупівлі, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та вимогам частини 2.1. додатку № 1 до тендерної документації, тоді як відповідно до договору підряду від 12.07.2018 № 293 з урахуванням додаткової угоди № 1 від 23.11.2018, вартість договору становить 51 671,00 грн, проте, у довідці ТОВ «КАРПАТ-ГРУП» про наявність у учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів від 11.11.2020 вих. № 07/11 та у листі-відгуку відділу освіти Хустської районної державної адміністрації Закарпатської області від 11.11.2020 № 07-1199 вартість договору зазначена у сумі 579 618, 00 грн?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам пункту 1.2. частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, «всі визначені цією ТД документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо) без графічно-комп’ютерного редагування, розмір файлу не повинен перевищувати 45Mb, зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії», тоді як на підтвердження тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, ТОВ «КАРПАТ-ГРУП» завантажив в електронну систему закупівель розрахунок договірної ціни, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, об’єктний кошторис, кошторисний розрахунок, пояснювальну записку, локальні кошториси, відомості ресурсів та підсумкову відомість ресурсів у вигляді файлів з розширенням «…rtf.» з можливістю графічно-комп’ютерного редагування?
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та вимогам частини 3.1. додатку № 1 до тендерної документації, тоді як ТОВ «КАРПАТ-ГРУП» у довідці про наявність у учасника торгів працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі від 11.11.2020 вих. № 08/11 вказує відомості на Сеневича Юрія Михайловича, працюючого одночасно штукатуром та муляром. Проте надані у складі тендерної документації наказ від 03.07.2018 № 1/07 про прийняття на роботу муляром та наказ від 23.08.2019 № 1/08 про прийняття на роботу штукатуром, не свідчать про його працевлаштування за сумісництвом?
4) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та вимогам частини 3.1. додатку № 1 до тендерної документації, тоді як ТОВ «КАРПАТ-ГРУП» у довідці про наявність у учасника торгів працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі від 11.11.2020 вих. № 08/11 вказує відомості на Вовчка Владислава Васильовича, працюючого одночасно бетонярем та лицювальником-плиточником. Проте надані у складі тендерної документації наказ від 03.07.2018 № 1/07 про прийняття на роботу лицювальником-плиточником та наказ від 30.09.2019 № 2/09К про прийняття на роботу бетонярем, не свідчать про його працевлаштування за сумісництвом?
5) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам пункту 12 проекту договору про закупівлю, який є складовою тендерної документації та відповідно до якого, договірна ціна є динамічною, проте ТОВ «КАРПАТ-ГРУП» у складі тендерної пропозиції було надано розрахунок Договірної ціни (файл r_210_ДЦ_ДЦ.rtf), вид якої визначено, як тверда?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-08 13:49:25
Відповідь на звернення (протокол)
Розгляд та прийняття рішення на проведену моніторингову перевірку ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.) від 03.12.2020 року (ID моніторингу: UA-M-2020-12-01-000015)
Надання інформації про усунення порушення замовником
Протокол на оприлюднений висновок (інформацію про результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі) проведений ПІВДЕННИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.)
2020-12-15 16:37:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника ТОВ «Карпат-груп», чим недотримано вимоги частини 16 статті 29 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 листопада 2020 13:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПІВДЕНЬБУДІНВЕСТ ГРУП" |
21 331 176,00
UAH з ПДВ
|
14 899 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КАРПАТ-ГРУП" |
24 700 000,00
UAH з ПДВ
|
14 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Веста Девелоп" |
24 243 691,44
UAH з ПДВ
|
16 545 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТМІСЬКБУД" |
22 340 696,57
UAH з ПДВ
|
18 590 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТЮГСТРОЙ" |
23 200 000,00
UAH з ПДВ
|
18 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПІВДЕНЬБУДІНВЕСТ ГРУП" #42642520 |
Рішення скасоване |
14 899 900,00
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2020 16:13
|
ТОВ "ПІВДЕНЬБУДІНВЕСТ ГРУП" #42642520 |
Відхилено |
14 899 900,00
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2020 16:28
|
ТОВ "КАРПАТ-ГРУП" #41906026 |
Переможець |
14 900 000,00
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2020 12:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2022 13:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 квітня 2021 11:57
|
Додаткова угода 6.pdf | зміни до договору |
22 квітня 2021 11:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 квітня 2021 18:15
|
Додаткова угода 5.pdf | зміни до договору |
06 квітня 2021 18:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 березня 2021 15:47
|
Додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
22 березня 2021 15:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 10:23
|
ДУ 3.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 10:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 14:33
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 14:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 12:52
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 12:37
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2020 17:16
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2020 17:16
|
Додаток 2 локальні кошториси.pdf | укладений |
15 грудня 2020 17:12
|
Договір 15-12.pdf | укладений |
15 грудня 2020 17:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін у реквізити |
Номер договору про закупівлю: | 15/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення у додатки 3 і 4 |
Номер договору про закупівлю: | 15/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін у адреси та реквізити сторін |
Номер договору про закупівлю: | 15/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін у реквізити сторін |
Номер договору про закупівлю: | 15/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення у графік фінансування робіт |
Номер договору про закупівлю: | 15/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення у Договірну ціну |
Номер договору про закупівлю: | 15/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |