Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі для комплектування кабінетів початкових класів «Нова українська школа», приладдя для навчальних закладів та дидактичні матеріали для комплектування кабінетів початкових класів «Нова українська школа»
Очікувана вартість
548 950,00 UAH
UA-2020-10-27-011724-a 5fc11f6ca5924b12bf500d6e7c886429
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Мокосеєва

+380993415726 imokoseieva@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Воловецької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40056237
Вебсайт: http://osvitavolovets.zakosvita.com.ua
Місцезнаходження: 89100, Україна , Закарпатська обл., смт. Воловець, вул. Пушкіна, 8
Контактна особа: Ірина Мокосеєва
+380993415726
imokoseieva@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020 21:36
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2020 00:00
Очікувана вартість: 548 950,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Категорія замовника згідно ст. 2 закону України " Про публічні закупівлі " -Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником та учасником, викладаються українською мовою.Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 100 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

03 листопада 2020 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2020 16:29
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ меблі + дидактика НОВА РЕДАКЦІЯ 2.docx
03 листопада 2020 16:29
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2.docx
03 листопада 2020 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 12:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 21:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2020 16:29
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ меблі + дидактика НОВА РЕДАКЦІЯ 2.docx
30 жовтня 2020 12:24
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ меблі + дидактика НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
27 жовтня 2020 21:36
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ меблі + дидактика.docx
03 листопада 2020 16:29
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2.docx
30 жовтня 2020 12:24
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Шкільні меблі для комплектування кабінетів початкових класів «Нова українська школа»
Опис предмету закупівлі:
Категорія замовника згідно ст. 2 закону України " Про публічні закупівлі " -Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником та учасником, викладаються українською мовою.Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 100 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 307 700,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 540,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9000 UAH

Аукціон

Початок: 12 листопада 2020 12:26
Закінчення: 12 листопада 2020 12:53
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

7 комп
Шкільні меблі для комплектування кабінетів початкових класів «Нова українська школа»
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 25 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару після поставки товару та пред'явлення Постачальником накладної на оплату товару (далі - накладна) протягом 10 календарних днів Пiсляоплата 10 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Технічне
Дата подання: 29 жовтня 2020 10:53
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 12:22
Шановний замовнику, в тендерній документації ви прописали що хочете бачити висновок СЕС на кромку НPL. а в технічному завданні у вас прописана кромка ПВХ.Запитання: Для чого потрібен висновок СЕС на кромку НPL, якщо учасник не планує її використовувати в виробництві меблів.
Відповідь: Доброго дня! На Ваш лист повідомляємо, що допущено технічну описку, будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Технічне
Дата подання: 30 жовтня 2020 16:41
Дата відповіді: 03 листопада 2020 16:26
Шановний Замовнику в тендерній документації, а саме в технічних вимогах посилаєтесь на наказ 143 від 07.02.2020 р«Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи», про що подається гарантійний лист від учасника.Посилаєтесь на відповідність запропонованого товару вимогам ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови». Ми наголошуємо що Вимоги до меблів визначаються відповідно до санітарного законодавства та національних стандартів України ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри». Пункт 2.3 «Кришка столу повинна бути горизонтальною або мати приспособу для встановлення кришки столу горизонтально і під кутом від 7 до 16 градусів» У технічних вимогах на закупівлю ви вимагаєте щоб стільниця складалась з двох частин одна з яких під кутом 7 градусів до площини (не рухома). Згідно наказу 143 від 07.02.2020 року така вимога щодо парт заборонена на законодавчому рівні. Шановний замовнику в своїй тендерній пропозиції ви порушуєте НАКАЗ 143 від 07.02.2020 року, на який самі посилаєтесь. Просимо внести зміни в тендерну документацію, вона не відповідає заявленим вимогам.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На Ваш лист повідомляємо, що Замовником будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Щодо дозволів
Дата подання: 30 жовтня 2020 17:02
Дата відповіді: 03 листопада 2020 16:27
Згідно тендерної документації, прописано що надання дозволів та ліцензій (за наявності), заявлена продукція на законодавчому рівні не потребує ліцензуванню.Тобто потрібно написати відповідний лист посилаючись на закон, який передбачає неподання такого документу. Запитання: Чи може учасник подати пояснення, посилаючись на Закон України, за відсутності документу (згідно Закону України, який не вимагається) і учасник не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерної пропозиції із причин від нього незалежних, він може подати документ на підтвердження відповідності тим же об"єктивним критеріям?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На Ваш лист повідомляємо, що виробництво, торгівля меблів не потребує обов"язкового ліцензування. Щодо інших документів то учасник повинен надати документи передбачені тендерною документацією.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2020 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Романюк Оксана Володимирівна 304 090,00
UAH з ПДВ
301 006,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Смаковка 304 920,00
UAH з ПДВ
301 840,00
UAH з ПДВ
Документи
фізична особа-підприємець Заплавний Юрій Олексійович 306 000,00
UAH з ПДВ
306 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 листопада 2020 20:30
Електронний підпис
16 листопада 2020 19:49
Довідка МВС
16 листопада 2020 19:49
Довідка з МВС з ключем.zip
11 листопада 2020 21:47
Електронний підпис
11 листопада 2020 21:44
17 Аналогічні договори.pdf
11 листопада 2020 21:44
Лист-Відгук КамДніпровська.pdf
11 листопада 2020 21:44
1 Лист-згода.pdf
11 листопада 2020 21:44
Підписаний_G1120-6033-GL_tender.pdf
11 листопада 2020 21:43
ІПН Романюк О.В. завірений.pdf
11 листопада 2020 21:43
ДОДАТОК 4 Проект договору.pdf
11 листопада 2020 21:43
Довідка ДФС Рахунки.pdf
11 листопада 2020 21:43
63754871514246.pdf
11 листопада 2020 21:43
1398_2 Довідка МТБ Аншар груп.pdf
11 листопада 2020 21:43
26 Цінова пропозиція.pdf
11 листопада 2020 21:43
20 Довідка ст.17.pdf
11 листопада 2020 21:43
18_2 Довідка про транспорт.pdf
11 листопада 2020 21:43
18_1 Довідка МТБ склад.pdf
11 листопада 2020 21:43
18 Довідка МТБ Романюк.pdf
11 листопада 2020 21:43
10 Гарантійний лист на товар.pdf
11 листопада 2020 21:43
4 АНКЕТА УЧАСНИКА ТОРГІВ.pdf

Публічні документи

10 листопада 2020 23:33
Електронний підпис
10 листопада 2020 23:19
Технічний опис.pdf
10 листопада 2020 23:19
Тендерна пропозиція.pdf
10 листопада 2020 23:19
Статутні документи.pdf
10 листопада 2020 23:19
Сертифікати на матеріали.pdf
10 листопада 2020 23:19
Сертифікати на вироби.pdf
10 листопада 2020 23:19
Повноваження.pdf
10 листопада 2020 23:19
Паспорт виробу_4.pdf
10 листопада 2020 23:19
Паспорт виробу_3.pdf
10 листопада 2020 23:19
Паспорт виробу_2.pdf
10 листопада 2020 23:19
Паспорт виробу_1.pdf
10 листопада 2020 23:18
Довідка стаття 17.pdf
10 листопада 2020 23:18
Досвід.pdf
10 листопада 2020 23:18
Довідка про працівників.pdf
10 листопада 2020 23:18
Договір з виробником.pdf
10 листопада 2020 23:18
Довідка МТБ.pdf
10 листопада 2020 23:18
Довідка ліцензування.pdf
10 листопада 2020 23:18
Довідка екологія.pdf
10 листопада 2020 23:18
Витяг ТОВ Смаковка.pdf
10 листопада 2020 23:18
Авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

10 листопада 2020 16:12
Технічна частина-Лот1.pdf
10 листопада 2020 16:12
Комерційна пропозиція-Лот1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Романюк Оксана Володимирівна

ТОВ Смаковка

фізична особа-підприємець Заплавний Юрій Олексійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Романюк Оксана Володимирівна
#3105009309
Переможець 301 006,80
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 14:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 листопада 2020 14:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Романюк Оксана Володимирівна
#3105009309
301 006,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 13:15
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 14:06
Договір №269.pdf укладений
02 грудня 2020 14:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 301 006,80
UAH