Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шкільні меблі для комплектування кабінетів початкових класів «Нова українська школа», приладдя для навчальних закладів та дидактичні матеріали для комплектування кабінетів початкових класів «Нова українська школа»
Очікувана вартість
548 950,00 UAH
UA-2020-10-27-011724-a ● 5fc11f6ca5924b12bf500d6e7c886429
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Воловецької районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 40056237 |
Вебсайт: | http://osvitavolovets.zakosvita.com.ua |
Місцезнаходження: | 89100, Україна , Закарпатська обл., смт. Воловець, вул. Пушкіна, 8 |
Контактна особа: |
Ірина Мокосеєва +380993415726 imokoseieva@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 жовтня 2020 21:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 листопада 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 548 950,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Категорія замовника згідно ст. 2 закону України " Про публічні закупівлі " -Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником та учасником, викладаються українською мовою.Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 100 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація
03 листопада 2020 16:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 листопада 2020 16:29 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ меблі + дидактика НОВА РЕДАКЦІЯ 2.docx | |
03 листопада 2020 16:29 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2.docx |
03 листопада 2020 16:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 листопада 2020 16:29 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ меблі + дидактика НОВА РЕДАКЦІЯ 2.docx
|
||||||
03 листопада 2020 16:29 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2.docx
|
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Шкільні меблі для комплектування кабінетів початкових класів «Нова українська школа» |
Опис предмету закупівлі: |
Категорія замовника згідно ст. 2 закону України " Про публічні закупівлі " -Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником та учасником, викладаються українською мовою.Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 100 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Розгорнути
Згорнути
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 307 700,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 540,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 9000 UAH |
Аукціон
Позиції
7 комп
Шкільні меблі для комплектування кабінетів початкових класів «Нова українська школа»
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
25 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | після поставки товару та пред'явлення Постачальником накладної на оплату товару (далі - накладна) протягом 10 календарних днів | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Технічне
Дата подання: 29 жовтня 2020 10:53
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 12:22
Шановний замовнику, в тендерній документації ви прописали що хочете бачити висновок СЕС на кромку НPL. а в технічному завданні у вас прописана кромка ПВХ.Запитання: Для чого потрібен висновок СЕС на кромку НPL, якщо учасник не планує її використовувати в виробництві меблів.
Відповідь: Доброго дня! На Ваш лист повідомляємо, що допущено технічну описку, будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Технічне
Дата подання: 30 жовтня 2020 16:41
Дата відповіді: 03 листопада 2020 16:26
Шановний Замовнику в тендерній документації, а саме в технічних вимогах посилаєтесь на наказ 143 від 07.02.2020 р«Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи», про що подається гарантійний лист від учасника.Посилаєтесь на відповідність запропонованого товару вимогам ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови».
Ми наголошуємо що Вимоги до меблів визначаються відповідно до санітарного законодавства та національних стандартів України ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри».
Пункт 2.3 «Кришка столу повинна бути горизонтальною або мати приспособу для встановлення кришки столу горизонтально і під кутом від 7 до 16 градусів»
У технічних вимогах на закупівлю ви вимагаєте щоб стільниця складалась з двох частин одна з яких під кутом 7 градусів до площини (не рухома). Згідно наказу 143 від 07.02.2020 року така вимога щодо парт заборонена на законодавчому рівні.
Шановний замовнику в своїй тендерній пропозиції ви порушуєте НАКАЗ 143 від 07.02.2020 року, на який самі посилаєтесь. Просимо внести зміни в тендерну документацію, вона не відповідає заявленим вимогам.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На Ваш лист повідомляємо, що Замовником будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Щодо дозволів
Дата подання: 30 жовтня 2020 17:02
Дата відповіді: 03 листопада 2020 16:27
Згідно тендерної документації, прописано що надання дозволів та ліцензій (за наявності), заявлена продукція на законодавчому рівні не потребує ліцензуванню.Тобто потрібно написати відповідний лист посилаючись на закон, який передбачає неподання такого документу.
Запитання: Чи може учасник подати пояснення, посилаючись на Закон України, за відсутності документу (згідно Закону України, який не вимагається) і учасник не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерної пропозиції із причин від нього незалежних, він може подати документ на підтвердження відповідності тим же об"єктивним критеріям?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На Ваш лист повідомляємо, що виробництво, торгівля меблів не потребує обов"язкового ліцензування. Щодо інших документів то учасник повинен надати документи передбачені тендерною документацією.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 листопада 2020 12:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Романюк Оксана Володимирівна |
304 090,00
UAH з ПДВ
|
301 006,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Смаковка |
304 920,00
UAH з ПДВ
|
301 840,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
фізична особа-підприємець Заплавний Юрій Олексійович |
306 000,00
UAH з ПДВ
|
306 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Романюк Оксана Володимирівна #3105009309 |
Переможець |
301 006,80
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2020 14:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2021 13:15
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2020 14:06
|
Договір №269.pdf | укладений |
02 грудня 2020 14:05
|