Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з супроводження і розвитку інформаційної системи «Єдиний реєстр досудових розслідувань» та її підсистем (ДК 021:2015-72240000-9 Послуги з аналізу та програмування систем)
Очікувана вартість
2 500 000,00 UAH
UA-2020-10-27-011254-a 78b7ca50a9604811a14f639d02cf9d77
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Крупка

+380442007907 krupka.tm@gp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Офіс Генерального прокурора
Код ЄДРПОУ: 00034051
Місцезнаходження: 01011, Україна , Київська обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ РІЗНИЦЬКА, будинок 13/15
Контактна особа: Тетяна Крупка
+380442007907
krupka.tm@gp.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020 19:19
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2020 09:00
Початок аукціону: 13 листопада 2020 15:46
Очікувана вартість: 2 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 75000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72240000-9: Послуги з аналізу та програмування систем


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені української мовою. Більш детально у тендерній документації. Назва послуги номенклатурної позиції предмета закупівлі та код послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: Внесення змін до підсистеми реєстрації проваджень ЄРДР в частині реалізації модулю «Кабінет процесуального керівника» із закладками «Рухи кримінальних проваджень», «Контроль строків досудового розслідування» (72245000-4 Послуги з аналізу та програмування контрактних систем); Внесення змін до підсистеми реєстрації проваджень ЄРДР в частині реалізації модулю «Кабінет процесуального керівника» із закладкою «Зміни у формі кримінального правопорушення» (72245000-4 Послуги з аналізу та програмування контрактних систем); Супроводження та внесення змін до звітної форми 1-СЛ «Про роботу слідчих» (72245000-4 Послуги з аналізу та програмування контрактних систем); Внесення змін в алгоритм розрахунку строків досудового розслідування з метою запобігання перерахунку строку досудового розслідування у провадженнях зі статусом «До суду», «Результат суду» та «Закрито» (72245000-4 Послуги з аналізу та програмування контрактних систем); Внесення змін до ІАС ОСОП: актуалізація довідників, форм, атрибутів з метою вдосконалення обліку в Розділах «Нагляд за додержанням законів при виконанні судових рішень у кримінальних справах, а також при застосуванні інших заходів примусового характеру, пов’язаних з обмеженням особистої свободи громадян», «Розгляд звернень» та Додатку 5. Таблиці 5. «Про військові адміністративні правопорушення» (72245000-4 Послуги з аналізу та програмування контрактних систем); Внесення змін до ІАС ОСОП: актуалізація довідників, форм, атрибутів з метою вдосконалення обліку в Розділі «Міжнародно-правове співробітництво у кримінальному провадженні» (72245000-4 Послуги з аналізу та програмування контрактних систем); Супроводження та внесення змін до ІАС ОСОП, у тому числі вдосконалення обліку для Розділу «Міжнародно-правове співробітництво у кримінальному провадженні» в частині реалізації модулю «Участь у судових засіданнях» (72245000-4 Послуги з аналізу та програмування контрактних систем); Супроводження та внесення змін до «Інформаційно-аналітичної системи «Облік та статистика органів прокуратури»», у тому числі вдосконалення обліку для Розділу «Нагляд за додержанням законів при виконанні судових рішень у кримінальних справах, а також при застосуванні інших заходів примусового характеру, пов’язаних з обмеженням особистої свободи громадян» в частині реалізації модулю «Внесено відомості до ЄРДР» (72245000-4 Послуги з аналізу та програмування контрактних систем); Супроводження та внесення змін до звіту «Форма №П «Про роботу прокурора»», у зв’язку з вдосконаленням облікової частини ІАС ОСОП (72245000-4 Послуги з аналізу та програмування контрактних систем); Реалізація інтеграції ІАС ОСОП та інформаційної системи «Система електронного документообігу органів прокуратури України» (ІС «СЕД»)» на етапі реєстрації в ІС «СЕД» вхідних документів типів «Звернення» та «Запит» (72245000-4 Послуги з аналізу та програмування контрактних систем).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Внесення змін до підсистеми реєстрації проваджень ЄРДР в частині реалізації модулю «Кабінет процесуального керівника» із закладками «Рухи кримінальних проваджень», «Контроль строків досудового розслідування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01011, Україна, м. Київ, Київ, вул. Різницька, 13/15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 72240000-9 — Послуги з аналізу та програмування систем
1 послуга
Внесення змін до підсистеми реєстрації проваджень ЄРДР в частині реалізації модулю «Кабінет процесуального керівника» із закладкою «Зміни у формі кримінального правопорушення»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01011, Україна, м. Київ, Київ, вул. Різницька, 13/15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 72240000-9 — Послуги з аналізу та програмування систем
1 послуга
Супроводження та внесення змін до звітної форми 1-СЛ «Про роботу слідчих»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01011, Україна, м. Київ, Київ, вул. Різницька, 13/15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 72240000-9 — Послуги з аналізу та програмування систем
1 послуга
Внесення змін в алгоритм розрахунку строків досудового розслідування з метою запобігання перерахунку строку досудового розслідування у провадженнях зі статусом «До суду», «Результат суду» та «Закрито»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01011, Україна, м. Київ, Київ, вул. Різницька, 13/15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 72240000-9 — Послуги з аналізу та програмування систем
1 послуга
Внесення змін до ІАС ОСОП: актуалізація довідників, форм, атрибутів з метою вдосконалення обліку в Розділах «Нагляд за додержанням законів при виконанні судових рішень у кримінальних справах, а також при застосуванні інших заходів примусового характеру, пов’язаних з обмеженням особистої свободи громадян», «Розгляд звернень» та Додатку 5. Таблиці 5. «Про військові адміністративні правопорушення»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01011, Україна, м. Київ, Київ, вул. Різницька, 13/15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 72240000-9 — Послуги з аналізу та програмування систем
1 послуга
Внесення змін до ІАС ОСОП: актуалізація довідників, форм, атрибутів з метою вдосконалення обліку в Розділі «Міжнародно-правове співробітництво у кримінальному провадженні»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01011, Україна, м. Київ, Київ, вул. Різницька, 13/15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 72240000-9 — Послуги з аналізу та програмування систем
1 послуга
Супроводження та внесення змін до ІАС ОСОП, у тому числі вдосконалення обліку для Розділу «Міжнародно-правове співробітництво у кримінальному провадженні» в частині реалізації модулю «Участь у судових засіданнях».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01011, Україна, м. Київ, Київ, вул. Різницька, 13/15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 72240000-9 — Послуги з аналізу та програмування систем
1 послуга
Супроводження та внесення змін до «Інформаційно-аналітичної системи «Облік та статистика органів прокуратури»», у тому числі вдосконалення обліку для Розділу «Нагляд за додержанням законів при виконанні судових рішень у кримінальних справах, а також при застосуванні інших заходів примусового характеру, пов’язаних з обмеженням особистої свободи громадян» в частині реалізації модулю «Внесено відомості до ЄРДР»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01011, Україна, м. Київ, Київ, вул. Різницька, 13/15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 72240000-9 — Послуги з аналізу та програмування систем
1 послуга
Супроводження та внесення змін до звіту «Форма №П «Про роботу прокурора»», у зв’язку з вдосконаленням облікової частини ІАС ОСОП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01011, Україна, м. Київ, Київ, вул. Різницька, 13/15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 72240000-9 — Послуги з аналізу та програмування систем
1 послуга
Реалізація інтеграції ІАС ОСОП та інформаційної системи «Система електронного документообігу органів прокуратури України» (ІС «СЕД»)» на етапі реєстрації в ІС «СЕД» вхідних документів типів «Звернення» та «Запит»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01011, Україна, м. Київ, Київ, вул. Різницька, 13/15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 72240000-9 — Послуги з аналізу та програмування систем

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 7 (семи) банківських днів із дня отримання підписаного Сторонами Акта приймання-передачі наданих послуг з супроводження і розвитку інформаційної системи «Єдиний реєстр досудових розслідувань» та її підсистем. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2020 19:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 19:19
Проєкт договору.docx
27 жовтня 2020 19:19
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2020 16:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІТ СПЕЦІАЛІСТ" 2 476 800,00
UAH з ПДВ
2 448 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Інтегріті Візіон 2 495 643,00
UAH з ПДВ
2 457 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙТІ СИСТЕМИ" 2 499 750,00
UAH з ПДВ
2 458 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2020 17:17
Електронний підпис
19 листопада 2020 17:17
Тищенко НАЗК.zip
19 листопада 2020 17:17
ІТ Спеціаліст НАЗК.zip
19 листопада 2020 17:17
Довідка ст.17.pdf
11 листопада 2020 15:10
Електронний підпис
11 листопада 2020 15:09
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
11 листопада 2020 15:09
Dovirenist Davidchuk.zip
11 листопада 2020 15:09
Bankivska Licenzia.zip
11 листопада 2020 15:09
201474_19_15_52.zip
11 листопада 2020 15:09
10. Інші документи.pdf
11 листопада 2020 15:09
1. Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

11 листопада 2020 19:22
Електронний підпис
11 листопада 2020 19:16
Статут.pdf
11 листопада 2020 19:16
Протокол НР (4).7Z
11 листопада 2020 19:16
Наказ Фролова Ю.1 (1).7Z
11 листопада 2020 19:16
Лист гарантія Ст.17.pdf
11 листопада 2020 19:16
Гарантія 10476-20.7z
11 листопада 2020 19:16
Довідка про наявність МТБ.pdf
11 листопада 2020 19:16
Банківська ліцензі1 (2).7z
11 листопада 2020 19:16
Витяг із Статуту (1) (2).7z
11 листопада 2020 19:16
2020-1~1.PDF
11 листопада 2020 19:16
Довідка про субпідрядників.pdf
11 листопада 2020 19:16
Довідка про учасника.pdf

Публічні документи

11 листопада 2020 22:37
Електронний підпис
11 листопада 2020 22:33
Ліцензія_Повноваження_УБІБ.zip
11 листопада 2020 22:33
статут.pdf
11 листопада 2020 22:33
Документ 20.pdf
11 листопада 2020 22:33
Документ 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІТ СПЕЦІАЛІСТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю Інтегріті Візіон

ТОВ "АЙТІ СИСТЕМИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІТ СПЕЦІАЛІСТ"
#39230764
Переможець 2 448 900,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2020 09:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2020 09:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІТ СПЕЦІАЛІСТ"
#39230764
2 448 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 травня 2021 08:50
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2021 16:24
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
03 березня 2021 16:21
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 12:30
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 12:29
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 12:40
Договір.pdf укладений
03 грудня 2020 12:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: ОГП20/9
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: ОГП20/9
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 грудня 2020 — 30 квітня 2021
Сума оплати за договором: 2 793 171,60
UAH (в тому числі ПДВ 465 528,60 UAH)