Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ковдра (39511100-8), Подушка (39516120-9), Наматрацник 90*190 (39512300-7), Наматрацник 90*200 (39512300-7) Рушник 70*140 (39514100-9), Рушник 50*90 (39514100-9), Підодіяльник (39512200-6), Простинь (39512100-5), Наволочка (39512500-9)
Очікувана вартість
98 328,00 UAH
UA-2020-10-27-011113-a e591df7052364a908ed547e8708d2c04
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ляшук Марина Володимирівна

+380979883162 MARINALIA@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК"
Код ЄДРПОУ: 03399089
Вебсайт: https://lkpb.lic.org.ua/
Місцезнаходження: 43005, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ ГУЛАКА-АРТЕМОВСЬКОГО, будинок 18
Контактна особа: Ляшук Марина Володимирівна
+380979883162
MARINALIA@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю


Ковдра 1,5 стьогана, Подушка 60*60, Наматрацник 90*190, Наматрацник 90*200, Рушник махровий 70*140, Рушник махровий 50*90, Підодіяльник 1,5 бязь, Простинь 1,5 бязь, Наволочка 60*60 бязь.
Відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 25.03.2020 р. № 338-р. «Про переведення єдиної державної системи цивільного захисту у режим надзвичайної ситуації» (зі змінами) виникла надзвичайної ситуації природного характеру державного рівня, забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення та відповідно до статті 14 та частини другої статті 78 Кодексу цивільного захисту України установлено для єдиної державної системи цивільного захисту на всій території України режим надзвичайної ситуації до 31 жовтня 2020 року.
З урахуванням поширення на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, висновків Всесвітньої організації охорони здоров’я щодо визнання розповсюдження COVID-19 у країнах світу пандемією, з метою ліквідації наслідків медико-біологічної надзвичайної ситуації природного характеру державного рівня, забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення, на виконання рішення Луцької міської ради від 15.10.2020 № 94/23 про створення тимчасового інфекційного стаціонару для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та наказу КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЛУЦЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК» (далі – КП «ЛКПБ») №141-ОД від 21.10.2020 року, керуючись Стандартами медичної допомоги «Коронавірусна хвороба (COVID-19)», затверджені наказом Міністерства охорони України від 28.03.2020 № 722 (зі змінами) та Інструкцією зі збору, сортування, транспортування, зберігання, дезінфекції та прання білизни у закладах охорони здоров’я, затвердженою наказом Міністерства охорони України від 30.04.2014 №293 (зі змінами), виникла невідкладна потреба в закладі КП «ЛКПБ» виконати ряд заходів для забезпечення білизняного режиму у відділенні, в якому перебувають вагітні, роділлі та породіллі з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, а саме закупівля постільної лікарняної білизни (ковдра, подушка, наматрацник, рушник, підодіяльник, простинь, наволочка), з метою заміни постільної лікарняної білизни 1 раз на 3 дні. При чому дану закупівлю замовник не міг передбачити під час планування та організації на початку року. Окрім того, керуючись роз’ясненнями Мінекономіки від 03.09.2020 № 3304-04/54160-06 «Щодо планування закупівель» дана закупівля це – додаткова потреба, яку замовник не міг передбачити, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Додатково зауважуємо, що закупівля постільної лікарняної білизни, є необхідним та терміновим (нагальним) заходом, зволікання якого може призвести до загострення негативного санітарного та епідемічного благополуччя пацієнтів, в тому числі підвищення ризику інфікування і передавання SARS-CoV-2, та неякісного обслуговування госпіталізованих пацієнтів, тому в даній ситуації немає можливості організувати та провести спрощену закупівлю.
Керуючись пунктом 3 частини сьомої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»: придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 та 2 частини першої цієї статті, здійснюється без застосування порядку проведення спрощених закупівель, встановленого цим Законом, у разі: якщо існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв'язку із виникненням об'єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення спрощеної закупівлі.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування підстав для закупівлі, яка здійснюється без застосування порядку проведення спрощених закупівель:
Розпорядження Кабінету Міністрів України від 25.03.2020 р. № 338-р. «Про переведення єдиної державної системи цивільного захисту у режим надзвичайної ситуації» (зі змінами);
Наказ Міністерства охорони України від 28.03.2020 № 722 «Організація надання медичної допомоги хворим на коронавірусну хворобу (COVID-19)» (зі змінами та доповненнями);
Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 30.04.2014 № 293 «Про затвердження Інструкції зі збору, сортування, транспортування, зберігання, дезінфекції та прання білизни у закладах охорони здоров’я» (зі змінами);
Рішення Луцької міської ради від 15.10.2020 № 94/23 Про створення тимчасового інфекційного стаціонару для надання медичної допомоги хворим на COVID-19;
Наказ КП «ЛКПБ» №141-ОД від 21.10.2020 року
Категорія замовника: пункт 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції №114-ІХ від 19.09.2019р.;
Вид закупівлі: договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Строк виконання договору: до 31.12.2020р.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
136 шт.
Ковдра (39511100-8)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43005, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Гулака-Артемовського, буд. 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2020
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
136 шт.
Подушка (39516120-9)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43005, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Гулака-Артемовського, буд. 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2020
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
36 шт.
Наматрацник 90*190 (39512300-7)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43005, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Гулака-Артемовського, буд. 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2020
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
50 шт.
Наматрацник 90*200 (39512300-7)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43005, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Гулака-Артемовського, буд. 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2020
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
36 шт.
Рушник 70*140 (39514100-9)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43005, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Гулака-Артемовського, буд. 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2020
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
36 шт.
Рушник 50*90 (39514100-9)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43005, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Гулака-Артемовського, буд. 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2020
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
108 шт.
Підодіяльник (39512200-6)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43005, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Гулака-Артемовського, буд. 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2020
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
108 шт.
Простинь (39512100-5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43005, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Гулака-Артемовського, буд. 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2020
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
108 шт.
Наволочка (39512500-9)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43005, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Гулака-Артемовського, буд. 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2020
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

27 жовтня 2020 18:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТЗОВ "ВОЛИНЬ-ТЕКСТИЛЬ-КОНТАКТ"
#25087930
Переможець 98 328,00
UAH з ПДВ
27 жовтня 2020 18:47

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 00:07
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 18:51

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Ковдра (39511100-8) 136 шт. 162,00
UAH з ПДВ
Подушка (39516120-9) 136 шт. 126,00
UAH з ПДВ
Наматрацник 90*190 (39512300-7) 36 шт. 210,00
UAH з ПДВ
Наматрацник 90*200 (39512300-7) 50 шт. 222,00
UAH з ПДВ
Рушник 70*140 (39514100-9) 36 шт. 111,00
UAH з ПДВ
Рушник 50*90 (39514100-9) 36 шт. 51,00
UAH з ПДВ
Підодіяльник (39512200-6) 108 шт. 183,90
UAH з ПДВ
Простинь (39512100-5) 108 шт. 91,80
UAH з ПДВ
Наволочка (39512500-9) 108 шт. 45,30
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 98 328,00
UAH (в тому числі ПДВ 16 388,00 UAH)