Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С062209 Забріддя-Городище км 0+000 – км 1+540, Житомирська область»
(ДК 021:2015 (CPV) – 45233142-6 – Ремонт доріг)
Current average repair of public road of local significance С062209 Zabriddia-Horodyshche km 0 + 000 - km 1 + 540, Zhytomyr region
Current average repair of public road of local significance С062209 Zabriddia-Horodyshche km 0 + 000 - km 1 + 540, Zhytomyr region
Очікувана вартість
7 780 814,40 UAH
UA-2020-10-27-010839-a ● 985d39f674a648efbc11f4701a185b02
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 39932654 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська область обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12 |
Контактна особа: |
Сергій Борисович Сорокін +380412474388 39932654oda@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Serhii Borysovych Sorokin +380412474388 39932654oda@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | DEPARTAMENT REGIONALNOGO ROZVYTKU ZHYTOMYRSKOYI OBLASNOYI DERZHAVNOYI ADMINISTRATSIYI |
National ID: | 39932654 |
Contact point: |
Serhii Borysovych Sorokin +380412474388 39932654oda@gmail.com |
Additional contacts: |
Serhii Borysovych Sorokin +380412474388 39932654oda@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 27 жовтня 2020 17:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 грудня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 11 січня 2021 15:20 |
Очікувана вартість: | 7 780 814,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 904,07 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 77808 UAH |
Publication date: | 27 жовтня 2020 17:48 |
Enquiries until: | 25 листопада 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 01 грудня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 05 грудня 2020 00:00 |
Information
Estimated total value: | 7 780 814 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 38 904 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою. У разі участі Учасника-нерезидента його тендерна пропозиція викладається мовою держави-нерезидента з обов’язковим перекладом на український текст. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова (крім російської мови), такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - Термін дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше ніж 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні про проведення відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу.
Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону.
Розгорнути
Згорнути
Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону.
Information on the language (s) in which the tender proposals should be made - During the procurement procedures, all documents prepared by the Customer are presented in Ukrainian. During the procurement procedure, all documents related to the tender offer and drawn up directly by the Bidder are presented in Ukrainian. In case of participation of a Non-Resident Bidder, its tender offer shall be presented in the language of the non-resident State with obligatory translation into Ukrainian. In case of providing other documents drawn up in a language other than Ukrainian (except Russian), such documents must be accompanied by a translation into Ukrainian, translation (or authenticity of the translator's signature) - notarized or legalized in the manner prescribed by Ukrainian law. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian. Conditions for providing tender offers - The term of securing the tender offer must be not less than 90 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is specified in the announcement of open bidding on the web portal of the Authorized Agency.
Location of the customer: 10014, Zhytomyr region, Zhytomyr city, MAIDAN S.P. KOROLYOVA, building 12. Customer category: in accordance with Part 4 of Article 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" (as amended) - 1) public authorities and local governments referred to in paragraph 1 of the first part of Article 2 of the Law.
Розгорнути
Згорнути
Location of the customer: 10014, Zhytomyr region, Zhytomyr city, MAIDAN S.P. KOROLYOVA, building 12. Customer category: in accordance with Part 4 of Article 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" (as amended) - 1) public authorities and local governments referred to in paragraph 1 of the first part of Article 2 of the Law.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С062209 Забріддя-Городище км 0+000 – км 1+540, Житомирська область»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12344, Україна, Житомирська область, автомобільна дорога загального користування місцевого значення С062209 Забріддя-Городище, км 0+000 – км 1+540
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Current average repair of public road of local significance С062209 Zabriddia-Horodyshche km 0 + 000 - km 1 + 540, Zhytomyr region
CPV: 45233142-6
Період постачання:
з 15 березня 2021 по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором. Розмір попередньої оплати не може перевищувати 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. | Аванс | 7 | Робочі | 50 |
Надання послуг | Поточні та остаточний розрахунки за надані послуги Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання наданих послуг готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК). | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 листопада 2020 17:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 листопада 2020 17:57 |
Перелік змін Забріддя від 27.11.2020.pdf | |
27 листопада 2020 17:57 |
ТД Забріддя-Городище послуги (зі змінами від 27.11.2020).pdf | |
26 листопада 2020 16:44 |
Перелік змін від 26.11.2020 Забріддя-Городище.pdf | |
17 листопада 2020 20:19 |
Додаток 7 Проект договору.rar | |
17 листопада 2020 20:18 |
Перелік змін Забріддя-Городище від 17.11.20.pdf | |
13 листопада 2020 18:02 |
перелік змін від 13.11.2020 Забріддя-Городище.pdf | |
10 листопада 2020 14:29 |
Перелік змін 2 Забріддя-Городище.pdf | |
10 листопада 2020 14:29 |
Додаток 2 Технічне завдання Забріддя-Городище.pdf | |
04 листопада 2020 18:16 |
перелік змін.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
технічне завдання
Дата подання: 03 листопада 2020 14:36
Дата відповіді: 05 листопада 2020 11:37
Шановний Замовник, уточніть будьласка витрати піщано- щебеневої суміші С-7 вказаної у п.2 Технічного завдання відносно об'ємів вказаних в п.1 Технічного завдання. Чи відповідають ці значення проектній документації
Відповідь: Шановний учасник! Додаток 2 «Технічне завдання» тендерної документації виконано на основі відомості обсягів робіт проектної документації, кошторисна та технічна частина якої має позитивний експертний висновок, тому перелік робіт та витрати на матеріали вказані, відповідають кошторисній частині. Що стосується п.1 технічного завдання, витрати піщано- щебеневої суміші с-7 на дані обсяги рахувати згідно передбачених ресурсних норм., п.2 технічного завдання, витрати піщано- щебеневої суміші С-7 враховані на виконня робіт – на призмі укосу.
технічне завдання
Дата подання: 03 листопада 2020 14:48
Дата відповіді: 05 листопада 2020 11:39
Замовнику
Для точного визначення кількості матеріалів які будуть застосовуватись при проведені робіт з нанесення дорожньої розмітки, та виконання інших робіт просимо надати загальну кількість витрат фарби, розчинника, скляних кульок, витрат ПЩС -С7, відповідно до проектної документації або надайте загальну кількість матеріалів згідно відомості ресурсів ПКД без урахування вартості матеріалів
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учаснику, в складі тендерної документації надано Додаток 2 Технічне завдання на виконання робіт, в якому зазначений весь перелік та обсяг робіт. Ціна тендерної пропозиції розраховується згідно з нормами і правилами ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (зі змінами) та СОУ 42.1-37641918-85:2018.
Надати роз'яснення
Дата подання: 03 листопада 2020 15:39
Дата відповіді: 03 листопада 2020 18:12
Шановний Замовник, поясніть за що саме Підрядник має сплатити Замовнику штрафні санкції ???
Згідно Розлілу 14, Додатку 7 до ТД, "- за порушення умов договору щодо обсягів послуг, а саме надання до 31.12.2020 не в повному обсязі послуг, передбачених договором, стягується штраф у розмірі 30% вартості ненаданих до 31.12.2020 послуг. ", а згідно п.п.1, Розділу 1 ТД :строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) З 15.03.2021 року по 31.12.2021 року. Які санкціїї за 2020 рік, якщо початком робіт є 2021 рік??? Внесіть зміни до тендерної документації. В противному випадку, ми змушені будемо звертатися до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Враховуючи ваші зауваження у проект договору будуть внесені зміни.
Надання сертифікату ISO 9001
Дата подання: 06 листопада 2020 08:54
Дата відповіді: 06 листопада 2020 16:35
Уважаемый заказчик, в соответствии с Украинским законодательством получение сертификата и проведение сертификации предприятия на соответствие стандартам
Відповідь: Шановний Учасник, відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до ч. 1 Розділу III Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки та завантаження нижченаведених документів, зокрема чинного Сертифіката системи управління якістю на Учасника торгів за стандартами ISO 9001, з підтвердженням органу сертифікації здійснення щорічного технічного нагляду (згідно з умовами сертифікату). Вимога щодо надання вказаного сертифікату гарантує якість надання послуг, оскільки одним з основних принципів побудови системи управління якістю менеджменту, відповідно до вимог Стандартів ISO 9001, є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності, яка складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в системній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв’язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою і є обов’язковою умовою для зберігання відповідності замовника Стандартам якості. Звертаємо увагу, що своєчасно отримати зазначений сертифікат відповідності вимогам ISO може будь-яке підприємство (організація, установа), що організувало свою діяльність у відповідності до цього стандарту, тобто при дотриманні зазначеного стандарту, суб’єкт господарювання у своїй діяльності дотримується певних правил, регламентів, слідування яким виключає будь-який ризик. Таким чином, вимога Тендерної документації щодо надання Учасниками копії сертифікатів на систему управління якістю, відповідно вимогам ISO, є обґрунтованою та такою, що не суперечить положенням Закону.
Надання сертифікату ISO 9001
Дата подання: 06 листопада 2020 09:03
Дата відповіді: 06 листопада 2020 16:35
Уважаемый заказчик, в соответствии с Украинским законодательством получение сертификата и проведение сертификации предприятия на соответствие стандартам управления качеством ISO 9001 носит добровольный характер, вы же в ТД требуете его предоставление в обязательном порядке , обоснуйте такое требование и необходимость, или внесите изменение в ТД,
Відповідь: Шановний Учасник, відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до ч. 1 Розділу III Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки та завантаження нижченаведених документів, зокрема чинного Сертифіката системи управління якістю на Учасника торгів за стандартами ISO 9001, з підтвердженням органу сертифікації здійснення щорічного технічного нагляду (згідно з умовами сертифікату). Вимога щодо надання вказаного сертифікату гарантує якість надання послуг, оскільки одним з основних принципів побудови системи управління якістю менеджменту, відповідно до вимог Стандартів ISO 9001, є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності, яка складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в системній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв’язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою і є обов’язковою умовою для зберігання відповідності замовника Стандартам якості.
Звертаємо увагу, що своєчасно отримати зазначений сертифікат відповідності вимогам ISO може будь-яке підприємство (організація, установа), що організувало свою діяльність у відповідності до цього стандарту, тобто при дотриманні зазначеного стандарту, суб’єкт господарювання у своїй діяльності дотримується певних правил, регламентів, слідування яким виключає будь-який ризик. Таким чином, вимога Тендерної документації щодо надання Учасниками копії сертифікатів на систему управління якістю, відповідно вимогам ISO, є обґрунтованою та такою, що не суперечить положенням Закону.
Відповідно до ч. 1 Розділу III Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки та завантаження нижченаведених документів, зокрема чинного Сертифіката системи управління якістю на Учасника торгів за стандартами ISO 9001, з підтвердженням органу сертифікації здійснення щорічного технічного нагляду (згідно з умовами сертифікату). Вимога щодо надання вказаного сертифікату гарантує якість надання послуг, оскільки одним з основних принципів побудови системи управління якістю менеджменту, відповідно до вимог Стандартів ISO 9001, є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності, яка складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в системній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв’язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою і є обов’язковою умовою для зберігання відповідності замовника Стандартам якості.
Звертаємо увагу, що своєчасно отримати зазначений сертифікат відповідності вимогам ISO може будь-яке підприємство (організація, установа), що організувало свою діяльність у відповідності до цього стандарту, тобто при дотриманні зазначеного стандарту, суб’єкт господарювання у своїй діяльності дотримується певних правил, регламентів, слідування яким виключає будь-який ризик. Таким чином, вимога Тендерної документації щодо надання Учасниками копії сертифікатів на систему управління якістю, відповідно вимогам ISO, є обґрунтованою та такою, що не суперечить положенням Закону.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 39932654 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна, Житомирська область обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Виробничо-комерційна фірма "Урарту" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ТОВ Данко | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТТЕЛ" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 грудня 2020 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС" | — | Документи | |
Виробничо-комерційна фірма "Урарту" | — | Документи | |
ТОВ Данко | — | Документи | |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТТЕЛ" | — | Документи | |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" | — | Документи |
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 09 грудня 2020 15:08 |
Кінець періоду оскарження: | 20 грудня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 20 грудня 2020 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | В зв’язку з наявністю підстав, що передбачені згідно п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель: замовником не чітко визначено інформацію яка має бути доступною на прекваліфікацію, у зв’язку з чим неможливо перевірити технічні і якісні характеристики предмету закупівлі кожного учасника. |
Документи:
09 грудня 2020 15:08
|
Електронний підпис |
09 грудня 2020 15:07
|
771.pdf |