Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 38430000-8 «Детектори та аналізатори» (автоматичний біохімічний аналізатор) (код НК 024:2019 – 56676 Біохімічний багатоканаловий аналізатор лабораторний IVD, автоматичний), Номенклатурна позиція ДК 021:2015 код 38434500-1 «Біохімічні аналізатори»
Очікувана вартість
850 000,00 UAH
UA-2020-10-27-010645-a a72371de357d41f49d159e4d5db531b4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мирошниченко Марина Анатоліївна

+380414842206 ovruch.crl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Овруцька міська лікарня"Овруцької міської ради Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 42435766
Місцезнаходження: 11104, Україна , Житомирська обл., м Овруч, вулиця Тараса Шевченка 106
Контактна особа: Мирошниченко Марина Анатоліївна
+380414842206
ovruch.crl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020 17:24
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2020 17:29
Початок аукціону: 13 листопада 2020 11:11
Очікувана вартість: 850 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв і символів української мови призводить до її спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі «Інтернет», адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів і послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерні пропозиції, підготовлені учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. У разі надання будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути завірений нотаріально. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені учасниками - нерезидентами України. можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати обов’язковий автентичний переклад українською мовою, який зроблено будь-якою сертифікованою компанією, яка спеціалізується у наданні послуг з перекладу. Такий переклад має бути завірено підписом уповноваженої особи цієї компанії. Критерій оцінки – 100 % ціна. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики згідно умов документації. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
ДК 021:2015 код 38430000-8 «Детектори та аналізатори» (автоматичний біохімічний аналізатор) (код НК 024:2019 – 56676 Біохімічний багатоканаловий аналізатор лабораторний IVD, автоматичний), Номенклатурна позиція ДК 021:2015 код 38434500-1 «Біохімічні аналізатори»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11104, Україна, Житомирська область, м. Овруч, вул. т. Шевченка, 106
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
НК 024:2019: 56676 — Біохімічний багатоканаловий аналізатор лабораторний IVD, автоматичний

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Продавцем необхідних документів та поставки товару протягом 10 робочих днів, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Продавця. Оплата вартості Товару здійснюється Замовником в національній валюті України у безготівковій формі. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2020 17:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 17:25
ТД біохім аналізатор.docx
27 жовтня 2020 17:25
Додаток 6 Проект договору.docx
27 жовтня 2020 17:25
27.09. Оголошення про проведення ВТ біохімічний аналізатор.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2020 11:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СМАРТЛАБ СОЛЮШЕН 849 600,00
UAH з ПДВ
845 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП РУЖИНСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ 846 900,00
UAH з ПДВ
846 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАБВІТА» 848 500,00
UAH з ПДВ
848 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СМАРТЛАБ СОЛЮШЕН

ФОП РУЖИНСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАБВІТА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СМАРТЛАБ СОЛЮШЕН
#41351319
Переможець 845 000,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 14:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 листопада 2020 14:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СМАРТЛАБ СОЛЮШЕН
#41351319
845 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 11:39
накладна укладений
30 грудня 2020 11:37
платіжне доручення укладений
30 грудня 2020 11:36
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 13:06
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
01 грудня 2020 12:59
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 16:48
Договір укладений
30 листопада 2020 16:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, за взаємною згодою домовились внести зміни до даного Договору, а саме: 1. Внести зміни до п.3.1. розділу ІІІ «Ціна договору» та викласти його у такій редакції: «3.1. Загальна вартість Договору становить 845 000,00 грн. (Вісімсот сорок пэять тисяч гривень 00 копійок ) з ПДВ, у т.ч. ПДВ – 55 280,37 грн. (П'ятдесят п'ять тисяч двісті вісімдесят гривень 37 копійок). Оплата проводиться за бюджетні кошти у сумі 600 000,00 грн., за власні кошти підприємства – 245 000,00 грн.». 2. Внести зміни до розділу XIІІ «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» Договору, виклавши його у такій редакції: XIV. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін Постачальник: Покупець: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СМАРТЛАБ СОЛЮШЕН» 04080, м. Київ, вул. Вікентія Хвойки, буд. 15/15 ЄДРПОУ 41351319 Р/р UA293808050000000026006573302 в АТ «Райффайзен Банк АВАЛЬ» Код банку 380805 Тел.: +38 (066) 214-55-03, E-mail: sl.s1tender@gmail.com Директор_________________ В.І.Абашкін М.П. Комунальне некомерційне підприємство «Овруцька міська лікарня» Овруцької міської ради Житомирської області Адреса: 10004, Житомирська область, м. Овруч, вул. Т. Шевченка, 106, тел.0414842689 код ЄДРПОУ 42435766 ІПН 424357606165 р/р 163117440000026009055839645 МФО 311744 АТ КБ «ПриватБанк» р/р UA418201720344351001164094663 у ДКСУ у м. Київ Директор_____________________Шубан В. Г. М.П. 3. Додаткова Угода є невід’ємною частиною Договору про закупівлю № 79/20 від 30.11.2020 року. 4. Додаткова Угода складена у двох аутентичних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної із сторін. 5. Дана Додаткова Угода вважається укладеною і набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін. 6. Інші умови Договору залишаються без змін. Підставу для оприлюднення обрано формально у звязку з відсутністю технічної можливості оприлюднити дор угоду по наявним підставам
Номер договору про закупівлю: №79/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 845 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 55 280,37 UAH)