Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Благоустрій прибудинкової території (облаштування дитячого ігрового майданчика із здійсненням ремонту пішохідних доріжок біля нього) за адресою бульвар Шевченко, 12 м. Южноукраїнськ Миколаївської області
Очікувана вартість
280 000,00 UAH
UA-2020-10-27-010347-a ● 895984ad04a44a94bad148b20b4852a7
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інфраструктури міського господарства Южноукраїнської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 25936659 |
Місцезнаходження: | 55001, Україна , Миколаївська обл., м. Южноукраїнськ, вул. Дружби Народів, 23, кім. 93 а,б |
Контактна особа: |
Ірина Васильєва +380513656266 arina.irina716@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 жовтня 2020 16:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 листопада 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 12 листопада 2020 15:23 |
Очікувана вартість: | 280 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Благоустрій прибудинкової території (облаштування дитячого ігрового майданчика із здійсненням ремонту пішохідних доріжок біля нього) за адресою бульвар Шевченко, 12 м. Южноукраїнськ Миколаївської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
55000, Україна, Миколаївська область, місто Южноукраїнськ, бульвар Шевченка, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 листопада 2020
—
20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 10 | Календарні | 30 | |
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 жовтня 2020 16:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 жовтня 2020 16:57 |
Додаток №3 .PDF | |
27 жовтня 2020 16:57 |
Додаток 5.PDF | |
27 жовтня 2020 16:57 |
Протокол № 106.PDF | |
27 жовтня 2020 16:57 |
Додаток 2.PDF | |
27 жовтня 2020 16:57 |
Додаток 1.PDF | |
27 жовтня 2020 16:57 |
Теендерна документація.PDF | |
27 жовтня 2020 16:57 |
Додаток 3.doc | |
27 жовтня 2020 16:57 |
Додаток 4.PDF |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-27-010347-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа-підприємець Дяченко Ніна Василівна, Код ЄДРПОУ:2895902601
Дата подання: 24 листопада 2020 13:22
ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ
Протоколом № 124 від 17.11.2020 року тендерного комітету Замовника (Департаменту інфраструктури міського господарства Южноукраїнської міської ради) було відхилено тендерну пропозицію Фізичної особа-підприємця Дяченко Ніни Василівни з ціновою пропозицією 275 500 грн. по закупівлі - «Благоустрій прибудинкової території (облаштування дитячого ігрового майданчика із здійсненням ремонту пішохідних доріжок біля нього) за адресою бульвар Шевченко, 12 м. Южноукраїнськ Миколаївської області», та визначено переможцем процедури закупівлі наступну тендерну пропозицію ТОВ «УКРАВЕСТ».
Однак, ФОП Дяченко Н.В., не погоджується з рішенням Замовника та вважає недостатньою, а по деяким пунктам навіть незаконною аргументацію щодо причин невідповідності тендерної пропозиції ФОП Дяченко Н.В., виходячи з наступного:
По-перше: відповідно до п.4.9. ч.1 Розділу ІІІ тендерної документації, Замовником не встановлено вимоги щодо надання довідки про залучення/не залучення субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю! У вказаному пункті лише зазначається, що у разі залучення Учасником субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, Замовник перевірятиме таких субпідрядників/співвиконавців на відсутність підстав передбачених ч.1 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон). Так, правильне формулювання вимог в тендерній документації щодо залучення субпідрядників/співвиконавців, сформульовано в Листі - роз’ясненні Мінекономіки №3304-04/34835-06 від 03.06.2020 року «Щодо застосування статті 17 Закону». Таким чином, висновок тендерного комітету Замовника, щодо наявності підстав передбачених ч.1 ст.17 Закону для відхилення тендерної пропозиції ФОП Дяченко Н.В. суперечить вимогам чинного законодавства.
По-друге: посилання Замовника на невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, на підставі не завантаження ФОП Дяченко Н.В., додатково в електронному вигляді файлу в форматі інформаційного блоку даних imd, не може вважатися суттєвою помилкою, оскільки Замовник не зазначив будь яких порушень в самій технічній специфікації щодо основних вимог виконання робіт, таких як технічні, функціональні та якісні характеристики предмету закупівлі, також Замовником не було зазначено порушень в об’ємах та переліку робіт! Крім того, ФОП Дяченко Н.В. міг би завантажити технічну специфікацію у форматі інформаційного блоку даних imd, при наданні Замовником 24 годин для виправлення недоліків, оскільки це лише додаткове завантаження цього ж документу, лише у іншому форматі, а сама тех. специфікація не змінювалась би.
По-третє: Замовник в порушення вимог ч.16 ст.29 Закону не виконав свого обов’язку надати учаснику ФОП Дяченко Н.В., 24 години для виправлення невідповідності та /або документах, зокрема для надання довідки учасником про наявність позитивного досвіду у виконанні аналогічних договорів (оскільки всі аналог. договори були завантажені та відгуки замовників по ним) та довідки про ознайомлення та погодження з проектом договору (оскільки сам проект договору був підписаний учасником та завантажений) на підтвердження кваліфікаційних критеріїв учасника відповідно до ст.16 Закону.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що Замовником порушені розумні строки розгляду та оцінки тендерної пропозиції ФОП Дяченко Н.В., оскільки учасник був відхилений через 09 хвилин, після відхилення попереднього учасника.
Враховуючи вказане, просимо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Дяченко Н.В. та рішення про визнання переможцем ТОВ «УКРАВЕСТ».
У разі не задоволення нашої вимоги в термін до 26.11.2020 року, учасник ФОП Дяченко Н.В. буде змушений звернутися до Антимонопольного Комітету України. Зокрема з наголошенням на тому, що тендерна документація Замовника складена з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель:
1. порушення законодавства в частині складання тендерної документації: зокрема
- тендерна документація складена частково за вимогами ЗУ «Про публічні закупівлі», що вже не діє,
- строки надання документів у тендерній документації не співпадають з додатком 2 ТД,
- тендерна документація переповнена вимогами щодо надання гарантійних листів, довідок та інших документів, які мають містити інформацію та твердження, що не створюють додаткової цінності тендерній пропозиції!
2. порушення законодавства в частині розгляду та відхилення замовником тендерної пропозиції.
Як наслідок, дії Замовника призвели до порушення основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону. Таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Розгорнути
Згорнути
Однак, ФОП Дяченко Н.В., не погоджується з рішенням Замовника та вважає недостатньою, а по деяким пунктам навіть незаконною аргументацію щодо причин невідповідності тендерної пропозиції ФОП Дяченко Н.В., виходячи з наступного:
По-перше: відповідно до п.4.9. ч.1 Розділу ІІІ тендерної документації, Замовником не встановлено вимоги щодо надання довідки про залучення/не залучення субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю! У вказаному пункті лише зазначається, що у разі залучення Учасником субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, Замовник перевірятиме таких субпідрядників/співвиконавців на відсутність підстав передбачених ч.1 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон). Так, правильне формулювання вимог в тендерній документації щодо залучення субпідрядників/співвиконавців, сформульовано в Листі - роз’ясненні Мінекономіки №3304-04/34835-06 від 03.06.2020 року «Щодо застосування статті 17 Закону». Таким чином, висновок тендерного комітету Замовника, щодо наявності підстав передбачених ч.1 ст.17 Закону для відхилення тендерної пропозиції ФОП Дяченко Н.В. суперечить вимогам чинного законодавства.
По-друге: посилання Замовника на невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, на підставі не завантаження ФОП Дяченко Н.В., додатково в електронному вигляді файлу в форматі інформаційного блоку даних imd, не може вважатися суттєвою помилкою, оскільки Замовник не зазначив будь яких порушень в самій технічній специфікації щодо основних вимог виконання робіт, таких як технічні, функціональні та якісні характеристики предмету закупівлі, також Замовником не було зазначено порушень в об’ємах та переліку робіт! Крім того, ФОП Дяченко Н.В. міг би завантажити технічну специфікацію у форматі інформаційного блоку даних imd, при наданні Замовником 24 годин для виправлення недоліків, оскільки це лише додаткове завантаження цього ж документу, лише у іншому форматі, а сама тех. специфікація не змінювалась би.
По-третє: Замовник в порушення вимог ч.16 ст.29 Закону не виконав свого обов’язку надати учаснику ФОП Дяченко Н.В., 24 години для виправлення невідповідності та /або документах, зокрема для надання довідки учасником про наявність позитивного досвіду у виконанні аналогічних договорів (оскільки всі аналог. договори були завантажені та відгуки замовників по ним) та довідки про ознайомлення та погодження з проектом договору (оскільки сам проект договору був підписаний учасником та завантажений) на підтвердження кваліфікаційних критеріїв учасника відповідно до ст.16 Закону.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що Замовником порушені розумні строки розгляду та оцінки тендерної пропозиції ФОП Дяченко Н.В., оскільки учасник був відхилений через 09 хвилин, після відхилення попереднього учасника.
Враховуючи вказане, просимо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Дяченко Н.В. та рішення про визнання переможцем ТОВ «УКРАВЕСТ».
У разі не задоволення нашої вимоги в термін до 26.11.2020 року, учасник ФОП Дяченко Н.В. буде змушений звернутися до Антимонопольного Комітету України. Зокрема з наголошенням на тому, що тендерна документація Замовника складена з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель:
1. порушення законодавства в частині складання тендерної документації: зокрема
- тендерна документація складена частково за вимогами ЗУ «Про публічні закупівлі», що вже не діє,
- строки надання документів у тендерній документації не співпадають з додатком 2 ТД,
- тендерна документація переповнена вимогами щодо надання гарантійних листів, довідок та інших документів, які мають містити інформацію та твердження, що не створюють додаткової цінності тендерній пропозиції!
2. порушення законодавства в частині розгляду та відхилення замовником тендерної пропозиції.
Як наслідок, дії Замовника призвели до порушення основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону. Таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 листопада 2020 13:41
Технічно неможливо задовільнити вимогу
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 листопада 2020 16:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛНІК-СТРОЙ" |
278 035,13
UAH з ПДВ
|
245 708,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
МХІТАРЯН АННА ЖОРАЇВНА |
245 709,00
UAH з ПДВ
|
245 709,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Дяченко Ніна Василівна |
277 000,00
UAH з ПДВ
|
275 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАВЕСТ" |
276 592,97
UAH з ПДВ
|
276 592,97
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГОСПОДАР-2" |
278 154,00
UAH з ПДВ
|
276 754,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МІСТОБУД" |
279 999,60
UAH з ПДВ
|
279 999,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛНІК-СТРОЙ" #42990695 |
Відхилено |
245 708,99
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2020 16:15
|
МХІТАРЯН АННА ЖОРАЇВНА #2809921667 |
Відхилено |
245 709,00
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2020 16:18
|
Фізична особа-підприємець Дяченко Ніна Василівна #2895902601 |
Відхилено |
275 500,00
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2020 16:27
|
ТОВ "УКРАВЕСТ" #31090597 |
Переможець |
276 592,97
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2020 16:29
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 30 листопада 2020 16:07 |
Кінець періоду оскарження: | 11 грудня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 11 грудня 2020 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Неможливо усунути порушення в строки передбачені законодавством |
Документи:
30 листопада 2020 16:07
|
Електронний підпис |
30 листопада 2020 16:06
|
Протокол №131.PDF |