Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вул. Шашкевича в м. Копичинці на ділянці км 0+000 – км 0+685 (окремими ділянками) Гусятинського району Тернопільської області
Очікувана вартість
7 044 640,00 UAH
UA-2020-10-27-009201-a aeca3e057d894ecb8e5e4c65f9bb1d8e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чуй Павло Павлович

+380352289449 pavlo.chuy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Тернопількомунінвест
Код ЄДРПОУ: 32865587
Місцезнаходження: 46017, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Київська, 3а
Контактна особа: Чуй Павло Павлович
+380352289449
pavlo.chuy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020 16:03
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2020 17:00
Початок аукціону: 13 листопада 2020 13:12
Очікувана вартість: 7 044 640,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 223,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника Комунальне підприємство «Тернопількомунінвест» – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа яка забезпечує потреби держави або територіальної громади та є одержувачем бюджетних коштів . Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 46017, вул. Київська, 3А, м. Тернопіль, Тернопільська область. Код ЄДРПОУ - 32865587.Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції (відповідно до оголошення про закупівлю). Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог чинного законодавства України. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Гарантія має набувати чинності з дня її надання
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт вул. Шашкевича в м. Копичинці на ділянці км 0+000 – км 0+685 (окремими ділянками) Гусятинського району Тернопільської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, м. Копичинці, Гусятинський район, вул. Шашкевича
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році) Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році) Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 листопада 2020 10:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2020 10:01
ТД Шашкевича від 04.11.2020 року.docx
04 листопада 2020 10:01
Зміни від 04.11.2020 року.pdf
27 жовтня 2020 16:04
Додаток_5_Проект_договору_.docx
27 жовтня 2020 16:04
Додаток_4_Цiнова_пропозицiя.docx
27 жовтня 2020 16:04
Додаток_3_Лист_-_згода.docx
27 жовтня 2020 16:04
Додаток_2_Технічне завдання.docx
27 жовтня 2020 16:04
Додаток_1_Перелiк_документiв.docx
04 листопада 2020 10:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2020 10:01
ТД Шашкевича від 04.11.2020 року.docx
27 жовтня 2020 16:04
ТД Шашкевича.docx
04 листопада 2020 10:01
Зміни від 04.11.2020 року.pdf
27 жовтня 2020 16:04
Додаток_5_Проект_договору_.docx
27 жовтня 2020 16:04
Додаток_4_Цiнова_пропозицiя.docx
27 жовтня 2020 16:04
Додаток_3_Лист_-_згода.docx
27 жовтня 2020 16:04
Додаток_2_Технічне завдання.docx
27 жовтня 2020 16:04
Додаток_1_Перелiк_документiв.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2020 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" 6 762 600,00
UAH з ПДВ
6 727 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 6 972 000,00
UAH з ПДВ
6 762 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 грудня 2020 12:23
Електронний підпис
08 грудня 2020 11:48
Документи переможця.zip
03 грудня 2020 09:57
Електронний підпис
03 грудня 2020 09:55
Електронний підпис
12 листопада 2020 16:26
Електронний підпис
12 листопада 2020 16:25
Електронний підпис
12 листопада 2020 16:23
ІД.zip
12 листопада 2020 16:23
KK.zip
12 листопада 2020 16:23
КК.zip
12 листопада 2020 16:23
КК 14 тех. паспотри.zip
12 листопада 2020 16:23
Проект договору.zip
12 листопада 2020 16:23
Цінова пропозиція.zip
12 листопада 2020 16:23
К_К.zip
12 листопада 2020 16:23
Рейтинг(1).zip
12 листопада 2020 16:23
Лiцензiя(1).zip
12 листопада 2020 16:23
Лiцензiя_скан.pdf
12 листопада 2020 16:23
Довiренiсть_скан.pdf
12 листопада 2020 16:23
Довiренiсть_Рижий(1).zip
12 листопада 2020 16:23
Гарантия_8111.zip
12 листопада 2020 16:23
ВПВ17.zip

Публічні документи

11 листопада 2020 09:48
Електронний підпис
11 листопада 2020 09:34
Довіреність і протокол.pdf
11 листопада 2020 09:34
Довіреність і протокол 3.pdf
11 листопада 2020 09:34
Довіреність і протокол 2.pdf
11 листопада 2020 09:34
№59 ІД Календарний графік.pdf
11 листопада 2020 09:34
№57 Проект договору.pdf
11 листопада 2020 09:34
№55 ІД Свідоцтво ISO (Копія).pdf
11 листопада 2020 09:34
№52 ІД Довідка лаборатрія.pdf
11 листопада 2020 09:34
№50 Транспортна схема.pdf
11 листопада 2020 09:34
№47 ІД Картка обліку ОЗ-6.pdf
11 листопада 2020 09:34
№44 ІД Довідка про АБЗ.pdf
11 листопада 2020 09:34
№42 ІД Копія ліцензії.pdf
11 листопада 2020 09:34
№39 ІД Технічне завдання.pdf
11 листопада 2020 09:34
№31 ІД Копія витяг ПДВ.pdf
11 листопада 2020 09:34
№21 ВПВ 17.pdf
11 листопада 2020 09:34
№20 ВПВ 17.pdf
11 листопада 2020 09:34
№19 ВПВ 17.pdf
11 листопада 2020 09:34
№18 ВПВ 17.pdf
11 листопада 2020 09:34
№17 ВПВ 17.pdf
11 листопада 2020 09:34
№15 КК лист відгук 186.pdf
11 листопада 2020 09:34
№15 КК лист відгук 19 ПС.pdf
11 листопада 2020 09:34
№15 КК Лист відгук 5ПС.pdf
11 листопада 2020 09:34
№13 КК копія договору 186.pdf
11 листопада 2020 09:34
№13 КК копія договору 19 ПС.pdf
11 листопада 2020 09:34
№13 КК Договір 5 ПС.pdf
11 листопада 2020 09:34
№10 КК Довідка робітники.pdf
11 листопада 2020 09:34
№9 КК Посвідчення Цісик П.І..pdf
11 листопада 2020 09:34
№4 КК Договори оренди.rar
11 листопада 2020 09:34
№3 КК Довідка обладнання.pdf
11 листопада 2020 09:34
№1 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"
#41037833
Переможець 6 727 300,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2020 11:12
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 грудня 2020 11:54

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику ТОВ «БМБУД»! Повідомляємо, що при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «БМБУД» по закупівлі робіт: «Капітальний ремонт вул. Шашкевича в м. Копичинці на ділянці км 0+000 – км 0+685 (окремими ділянками) Гусятинського району Тернопільської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), номер оголошення на веб-порталі Ргоzorrо UA-2020-10-27-009201-a, тендерним комітетом встановлено невідповідності, в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, а саме: У складі тендерної пропозиції Учасника закупівлі ТОВ «БМБУД», серед файлів, розміщених на платформі веб-порталу Уповноваженого органу «Prozorro» згідно оголошення про закупівлю UA-2020-10-27-009201-a відсутня інформація, що передбачена Тендерною документацією Розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в пункті 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», а саме: «В підтвердження наявності в Учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт (наданні послуг) на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає: - копію(ї) договору(ів) оренди (лізингу) (для договору (ів) оренди: договір(и) оренди має бути чинним протягом всього строку виконання робіт/надання послуг); - копію(ї) акту(ів) приймання-передачі Учаснику такого(их) асфальтобетоного(их) заводу(ів) до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо не заперечення використання Учасником потужностей заводу для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі.» У складі тендерної пропозиції Учасника закупівлі ТОВ «БМБУД», серед файлів, розміщених на платформі веб-порталу Уповноваженого органу «Prozorro» згідно оголошення про закупівлю UA-2020-10-27-009201-a відсутній оригінал листа-підтвердження від власника асфальтобетонного заводу (орендодавця) щодо не заперечення використання Учасником потужностей заводу для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. Також, у складі тендерної пропозиції Учасника закупівлі ТОВ «БМБУД», серед файлів, розміщених на платформі веб-порталу Уповноваженого органу «Prozorro» згідно оголошення про закупівлю UA-2020-10-27-009201-a відсутня інформація, що передбачена Тендерною документацією Розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в пункті 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», а саме: «Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати: - довідку в довільній формі про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) у учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг; - гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час виконання робіт (надання послуг) вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі». У складі тендерної пропозиції Учасника закупівлі ТОВ «БМБУД», серед файлів, розміщених на платформі веб-порталу Уповноваженого органу «Prozorro» згідно оголошення про закупівлю UA-2020-10-27-009201-a відсутній гарантійний лист власника залученої лабораторії про те, що під час виконання робіт (надання послуг) вимірювальна лабораторія, буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. Також, у складі тендерної пропозиції Учасника закупівлі ТОВ «БМБУД», серед файлів, розміщених на платформі веб-порталу Уповноваженого органу «Prozorro» згідно оголошення про закупівлю UA-2020-10-27-009201-a відсутня інформація, що передбачена Додатком 1 до Тендерної документації «Перелік документів» в частині 1 пункті 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», а саме: «У разі надання Учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) договір(и) субпідряду, то в такому випадку Учасник додатково надає копiю(ї) договору(ів) генерального підряду (предмет аналогічного (их) договору (ів) генерального підряду повинен бути поточний середній або капітальний ремонт автомобільних доріг загального користування); відгук повинен бути виданий балансоутримувачем дороги та адресований учаснику.» У складі тендерної пропозиції Учасника закупівлі ТОВ «БМБУД», серед файлів, розміщених на платформі веб-порталу Уповноваженого органу «Prozorro» згідно оголошення про закупівлю UA-2020-10-27-009201-a відсутні копії договорів генерального підряду. Тендерною документацією Розділом 1 встановлено: 1. Терміни, які вживаються в тендерній документації Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (із змінами та доповненнями згідно Закону України №114 ІХ від 19.09.2019р. «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» – далі Закон). Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються в значеннях, визначених Законом. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені невідповідності. Вам необхідно: 1. Надати оригінал листа-підтвердження від власника асфальтобетонного заводу (орендодавця) щодо не заперечення використання Учасником потужностей заводу для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. 2. Надати гарантійний лист власника залученої лабораторії про те, що під час виконання робіт (надання послуг) вимірювальна лабораторія, буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. 3. Надати копiї договорів генерального підряду. Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2020 11:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"
#41037833
6 727 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 11:23
Електронний підпис укладений
22 грудня 2021 18:46
ДУ _3 до договору _106.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 18:43
Електронний підпис укладений
09 червня 2021 15:49
Додаткова угода 2 вул. Шашкевича.pdf зміни до договору
09 червня 2021 15:46
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 12:53
Додаткова угода Шашкевича.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:52
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 15:10
Договір укладений
21 грудня 2020 14:25

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
22 червня 2021 17:21
2 018 189,00 UAH UA528201720344361025107047740
КП "Тернопількомунінвест"
UA988201720355369117019710006
ТОВ "БМБУД"
Оплачений
26 липня 2021 18:52
429 039,11 UAH UA528201720344361025107047740
КП "Тернопількомунінвест"
UA843390720000026006035041001
ТОВ "БМБУД"
Оплачений
19 серпня 2021 13:17
1 437 949,87 UAH UA528201720344361025107047740
КП "Тернопількомунінвест"
UA843390720000026006035041001
ТОВ "БМБУД"
Оплачений
22 жовтня 2021 11:56
2 651 347,76 UAH UA528201720344361025107047740
КП "Тернопількомунінвест"
UA843390720000026006035041001
ТОВ "БМБУД"
Оплачений
25 листопада 2021 12:19
152 572,20 UAH UA528201720344361025107047740
КП "Тернопількомунінвест"
UA843390720000026006035041001
ТОВ "БМБУД"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Документально підтверджені Виконавцем об’єктивні обставини
Номер договору про закупівлю: 106
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): затвердження плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 106
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 106
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 6 689 097,94
UAH (в тому числі ПДВ 1 114 849,66 UAH)