Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
1 650 000,00 UAH
UA-2020-10-27-008611-a ● 7976dad6b877416dbe0e88848fc0854d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Запорізька обласна прокуратура |
Код ЄДРПОУ: | 02909973 |
Вебсайт: | http://zap.gp.gov.ua |
Місцезнаходження: | 69005, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Матросова, 29а |
Контактна особа: |
Вадим Демашин +380612251032 dema@zap.gp.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 жовтня 2020 15:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 листопада 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 13 листопада 2020 13:06 |
Очікувана вартість: | 1 650 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Всі інші документи (видані відповідними установами, підприємствами, організаціями), що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені як українською, так і російською мовами, а у разі надання цих документів іншою іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою та переклад (або справжність підпису перекладача) повинен бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Всі інші документи (видані відповідними установами, підприємствами, організаціями), що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені як українською, так і російською мовами, а у разі надання цих документів іншою іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою та переклад (або справжність підпису перекладача) повинен бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
Системний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69005, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Матросова 29а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
75 штуки
Багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69005, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Матросова 29а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
100 штуки
Монітор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69005, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Матросова 29а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
100 штуки
Клавіатура
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69005, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Матросова 29а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
100 штуки
Маніпулятор «миша»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69005, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Матросова 29а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 30 банківських днів з дня поставки (передачі) товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30-х банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 листопада 2020 16:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 листопада 2020 16:24 |
Дод_3_Тех.вимоги.doc | |
02 листопада 2020 16:24 |
Перелік змін.pdf | |
27 жовтня 2020 15:41 |
Тендерна_документацiя.docx | |
27 жовтня 2020 15:41 |
Дод_5_ Тен.пропозиція.docx | |
27 жовтня 2020 15:40 |
Дод_4_Договор.docx | |
27 жовтня 2020 15:40 |
Дод_2_ вимоги ЗУ.doc | |
27 жовтня 2020 15:40 |
Дод_1_ Кваліф.критерії.docx |
02 листопада 2020 16:34 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 листопада 2020 16:24 |
Дод_3_Тех.вимоги.doc
|
|||
02 листопада 2020 16:24 |
Перелік змін.pdf
|
|||
27 жовтня 2020 15:41 |
Тендерна_документацiя.docx
|
|||
27 жовтня 2020 15:41 |
Дод_5_ Тен.пропозиція.docx
|
|||
27 жовтня 2020 15:40 |
Дод_4_Договор.docx
|
|||
27 жовтня 2020 15:40 |
Дод_2_ вимоги ЗУ.doc
|
|||
27 жовтня 2020 15:40 |
Дод_1_ Кваліф.критерії.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо технічного завдання
Дата подання: 28 жовтня 2020 17:02
Дата відповіді: 02 листопада 2020 16:17
Шановний Замовнику! Ми маємо намір взяти участь в тендері UA-2020-10-27-008611-a. Але вимоги тендерної документації порушують норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, обмежують конкуренцію та виписані виключно під одного виробника, що робить неможливим участь нашого підприємства у вказаній процедурі закупівлі. Так, у Додатку №3 до тендерної документації "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" містяться технічні вимоги до Багатофункціональних пристроїв, яким за сукупністю відповідає лише одна модель Canon i-Sensys MF3010. Відповідно до аналогічного рішення АМКУ №10106-р/пк-пз від 02.10.2018р., якщо за сукупністю технічних параметрів товару визначеному Документацією, відповідає продукція лише одного виробника, є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника, порушення статті 5 та 22 Закону «Про публічні закупівлі». АМКУ зобов’язав Замовника внести зміни до тендерної документації. Вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги, шляхом виключення або внесення змін, в Додатку № 3 тендерної документації ( ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) , а саме : Багатофункціональний пристрій – 75 шт.
1. Вимоги "Покращена роздільна здатність сканера: 9600x9600 dpi та Підтримка стандартів: WIA, TWAIN" –виключити.
2. Вимоги "Енергоспоживання в режимі роботи: 960 Вт Енергоспоживання в режимі очікування: 1.4 Вт Рівень шуму при роботі: 65 дБ Рівень шуму в режимі очікування: 43 дБ" - замінити на "Енергоспоживання в режимі роботи: не більше 960 Вт Енергоспоживання в режимі очікування: не більше 3Вт Рівень шуму при роботі: не більше 65 дБ Рівень шуму в режимі очікування: не більше 43 дБ".
4. Вимоги "Ширина: 372 мм Висота: 254 мм Глибина: 276 мм" - виключити.
5. Вимогу "Вага: 8.2 кг" - змінити на "Вага: не більше 8.2кг".
Звертаємо вашу увагу що дані параметри ніяким чином не впливають на працездатність техніки,не погіршують технічних характеристик, і надають можливість розширити конкуренцію що в свою чергу призведе до економії бюджетних коштів. В разі незадоволення даної вимоги змушені будемо звертатись до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! За результатами аналізу Вашого запитання будуть внесені зміни до тендерної документації з метою забезпечення можливості участі у процедурі закупівлі якомога більшої кількості моделей багатофункціональних пристроїв з урахуванням потреб замовника.
Тендер
Дата подання: 29 жовтня 2020 23:20
Дата відповіді: 02 листопада 2020 16:18
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Побажанням є системні блоки на базі процесора Intel, але враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктів 6, 8 Додатку 3 до тендерної документації дозволяється пропонувати еквіваленти, характеристики яких повинні бути не гіршими за характеристики, зазначені у таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації.
Тендер
Дата подання: 29 жовтня 2020 23:21
Дата відповіді: 02 листопада 2020 16:18
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Шановний учаснику! Вимогами тендерної документації передбачена тільки поставка товару.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМЕЛ" #24083083 |
Відхилено |
1 483 303,50
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2020 15:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 листопада 2020 11:00
|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" #40750285 |
Переможець |
1 560 024,00
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2020 16:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 листопада 2020 15:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 10:51
|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2020 09:20
|
Договір Всесвіт.pdf | укладений |
01 грудня 2020 09:19
|