Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
1 650 000,00 UAH
UA-2020-10-27-008611-a 7976dad6b877416dbe0e88848fc0854d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вадим Демашин

+380612251032 dema@zap.gp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізька обласна прокуратура
Код ЄДРПОУ: 02909973
Вебсайт: http://zap.gp.gov.ua
Місцезнаходження: 69005, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Матросова, 29а
Контактна особа: Вадим Демашин
+380612251032
dema@zap.gp.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2020 10:00
Початок аукціону: 13 листопада 2020 13:06
Очікувана вартість: 1 650 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Всі інші документи (видані відповідними установами, підприємствами, організаціями), що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені як українською, так і російською мовами, а у разі надання цих документів іншою іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою та переклад (або справжність підпису перекладача) повинен бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
Системний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69005, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Матросова 29а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
75 штуки
Багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69005, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Матросова 29а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
100 штуки
Монітор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69005, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Матросова 29а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
100 штуки
Клавіатура
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69005, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Матросова 29а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
100 штуки
Маніпулятор «миша»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69005, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Матросова 29а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 30 банківських днів з дня поставки (передачі) товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30-х банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 листопада 2020 16:34
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2020 16:24
Дод_3_Тех.вимоги.doc
02 листопада 2020 16:24
Перелік змін.pdf
27 жовтня 2020 15:41
Тендерна_документацiя.docx
27 жовтня 2020 15:41
Дод_5_ Тен.пропозиція.docx
27 жовтня 2020 15:40
Дод_4_Договор.docx
27 жовтня 2020 15:40
Дод_2_ вимоги ЗУ.doc
27 жовтня 2020 15:40
Дод_1_ Кваліф.критерії.docx
02 листопада 2020 16:34
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 15:45
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2020 16:24
Дод_3_Тех.вимоги.doc
27 жовтня 2020 15:40
Дод_3_Тех.вимоги.doc
02 листопада 2020 16:24
Перелік змін.pdf
27 жовтня 2020 15:41
Тендерна_документацiя.docx
27 жовтня 2020 15:41
Дод_5_ Тен.пропозиція.docx
27 жовтня 2020 15:40
Дод_4_Договор.docx
27 жовтня 2020 15:40
Дод_2_ вимоги ЗУ.doc
27 жовтня 2020 15:40
Дод_1_ Кваліф.критерії.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо технічного завдання
Дата подання: 28 жовтня 2020 17:02
Дата відповіді: 02 листопада 2020 16:17
Шановний Замовнику! Ми маємо намір взяти участь в тендері UA-2020-10-27-008611-a. Але вимоги тендерної документації порушують норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, обмежують конкуренцію та виписані виключно під одного виробника, що робить неможливим участь нашого підприємства у вказаній процедурі закупівлі. Так, у Додатку №3 до тендерної документації "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" містяться технічні вимоги до Багатофункціональних пристроїв, яким за сукупністю відповідає лише одна модель Canon i-Sensys MF3010. Відповідно до аналогічного рішення АМКУ №10106-р/пк-пз від 02.10.2018р., якщо за сукупністю технічних параметрів товару визначеному Документацією, відповідає продукція лише одного виробника, є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника, порушення статті 5 та 22 Закону «Про публічні закупівлі». АМКУ зобов’язав Замовника внести зміни до тендерної документації. Вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги, шляхом виключення або внесення змін, в Додатку № 3 тендерної документації ( ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) , а саме : Багатофункціональний пристрій – 75 шт. 1. Вимоги "Покращена роздільна здатність сканера: 9600x9600 dpi та Підтримка стандартів: WIA, TWAIN" –виключити. 2. Вимоги "Енергоспоживання в режимі роботи: 960 Вт Енергоспоживання в режимі очікування: 1.4 Вт Рівень шуму при роботі: 65 дБ Рівень шуму в режимі очікування: 43 дБ" - замінити на "Енергоспоживання в режимі роботи: не більше 960 Вт Енергоспоживання в режимі очікування: не більше 3Вт Рівень шуму при роботі: не більше 65 дБ Рівень шуму в режимі очікування: не більше 43 дБ". 4. Вимоги "Ширина: 372 мм Висота: 254 мм Глибина: 276 мм" - виключити. 5. Вимогу "Вага: 8.2 кг" - змінити на "Вага: не більше 8.2кг". Звертаємо вашу увагу що дані параметри ніяким чином не впливають на працездатність техніки,не погіршують технічних характеристик, і надають можливість розширити конкуренцію що в свою чергу призведе до економії бюджетних коштів. В разі незадоволення даної вимоги змушені будемо звертатись до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! За результатами аналізу Вашого запитання будуть внесені зміни до тендерної документації з метою забезпечення можливості участі у процедурі закупівлі якомога більшої кількості моделей багатофункціональних пристроїв з урахуванням потреб замовника.
Тендер
Дата подання: 29 жовтня 2020 23:20
Дата відповіді: 02 листопада 2020 16:18
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Побажанням є системні блоки на базі процесора Intel, але враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктів 6, 8 Додатку 3 до тендерної документації дозволяється пропонувати еквіваленти, характеристики яких повинні бути не гіршими за характеристики, зазначені у таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації.
Тендер
Дата подання: 29 жовтня 2020 23:21
Дата відповіді: 02 листопада 2020 16:18
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Шановний учаснику! Вимогами тендерної документації передбачена тільки поставка товару.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2020 13:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 1 483 303,50
UAH з ПДВ
1 483 303,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 1 560 024,00
UAH з ПДВ
1 560 024,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 листопада 2020 10:35
Електронний підпис
18 листопада 2020 10:34
Видаткова.pdf
17 листопада 2020 21:08
Договір № 192 від 24.07.2020.pdf
17 листопада 2020 21:08
Відгук новий.pdf
12 листопада 2020 09:54
Електронний підпис
12 листопада 2020 09:53
tmpc87f.pdf
12 листопада 2020 09:53
LxxxxIXCI_Certificate-188003.pdf
12 листопада 2020 09:53
LxxxxIXCI_Certificate-188001.pdf
12 листопада 2020 09:53
LU28_Certificate-183378.jpg
12 листопада 2020 09:53
LU28_Certificate-183375.jpg
12 листопада 2020 09:53
LSxxF_UA.032.D.00051-16(LVE).jpg
12 листопада 2020 09:53
LSxxF_UA.032.D.00050-16(EMC).jpg
12 листопада 2020 09:53
LSxx_UA.032.D.00755(4)-15(LVE_EMC).pdf
12 листопада 2020 09:53
444.pdf
12 листопада 2020 09:37
СЭС_Certificate-188004.pdf
12 листопада 2020 09:37
СЕС_2018.pdf
12 листопада 2020 09:37
Pantun МФУ принтер2 до 23 05 23.jpg
12 листопада 2020 09:37
Pantun МФУ принтер1 до 23 05 23.jpg
12 листопада 2020 09:37
EMC_UA.109.DE.0034-15_принтеры.pdf
12 листопада 2020 09:37
Висновок СЕС ПК 2018.pdf
12 листопада 2020 09:37
Витяг з ТУ_ПК.pdf
12 листопада 2020 09:37
Висновок СЕС ТУ.pdf
12 листопада 2020 09:37
КОМЕЛ 9001 укр.pdf
12 листопада 2020 09:37
Витяг Комел 30.10.2020.pdf
12 листопада 2020 09:37
Витяг з реєстру ПДВ 07.05.2019.pdf
12 листопада 2020 09:37
Виписка з ЄДРПОУ 2015 нов..pdf
12 листопада 2020 09:37
Статут, наказ, протокол.pdf
12 листопада 2020 09:37
Доручення КЕП.pdf
12 листопада 2020 09:37
11 Лист-згода Морозов.pdf
12 листопада 2020 09:37
10 Лист-згода Шеремета.pdf
12 листопада 2020 09:37
08 Гарантійний лист.pdf
12 листопада 2020 09:37
04 Таблиця відповідності.pdf
12 листопада 2020 09:37
01 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

25 листопада 2020 10:23
Електронний підпис
24 листопада 2020 12:07
Електронний підпис
24 листопада 2020 12:02
ДПС.pdf
24 листопада 2020 12:02
ДПС.p7s
24 листопада 2020 12:02
Довідка МВС.pdf.p7s
24 листопада 2020 12:02
Довідка МВС.pdf
19 листопада 2020 17:00
Електронний підпис
11 листопада 2020 14:33
Електронний підпис
11 листопада 2020 14:26
ТОВ ВКП Всесвіт.pdf
11 листопада 2020 14:26
Тендерна пропозиція.pdf
11 листопада 2020 14:26
Офіційний лист Pantum.pdf
11 листопада 2020 14:26
Ліцензування.pdf
11 листопада 2020 14:26
Досвід..7z
11 листопада 2020 14:26
Договір Авто.pdf
11 листопада 2020 14:26
Довідка. Не сертифікація.PDF
11 листопада 2020 14:26
Довідка. Захист довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМЕЛ"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Відхилено 1 483 303,50
UAH з ПДВ
19 листопада 2020 15:44
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 листопада 2020 11:00
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
Переможець 1 560 024,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2020 16:14
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 листопада 2020 15:53

Вимога про усунення невідповідностей

1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.1.1, 1.2 Додатку 1 до тендерної документації учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» повинен був надати: 1) довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше 2 договорів) протягом 2019-2020 років, яка має містити: дату та номер договору, найменування Замовника (назва організації та юридична адреса), предмет договору, суму договору, строк дії договору. 2) на підтвердження інформації, вказаній у довідці (п. 1.1), учасник мав надати по всім зазначеним у довідці договорам: - скан-копії з оригіналів договорів разом з скан-копіями з оригіналів документів, що підтверджують виконання договорів (накладна тощо); - скан-копії з оригіналів відгуків від організації (організацій), з якою (якими) укладено аналогічний договір (аналогічні договори), зазначеного (зазначених) в довідці. 2. Перелік виявлених невідповідностей: ТОВ «КОМЕЛ» у першому пункті довідки про виконання аналогічних договорів (файл «06 Довідка про виконання аналогічних договорів.pdf») зазначено договір від 27.09.2019 №111/15. Проте, на підтвердження інформації, вказаній у довідці учасником надано скан-копії договору від 27.09.2018 №111/15, видаткової накладної від 08.10.2018 №РТУК3636704, відгука від 05.03.2019 №17/06/54910 на договір від 27.09.2018 №111/15 (файл «Договір, доручення, видаткова та відгук комп. обладнання Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку.pdf»). Тобто, в порушення п.1.1, 1.2 Додатку 1 до тендерної документації учасником надано 1 договір за 2018 рік та 1 – за 2019. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: ТОВ «КОМЕЛ» повинен надати довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, у якій повинно бути зазначено не менше 2 договорів, які підтверджують досвід виконання аналогічних договорів проотягом 2019-2020 років, та на підтвердження інформації, вказаній у довідці, учасник має надати по всім зазначеним у довідці договорам (крім тих, які вже надавалися): - скан-копії з оригіналів договорів разом з скан-копіями з оригіналів документів, що підтверджують виконання договорів (накладна тощо); - скан-копії з оригіналів відгуків від організації (організацій), з якою (якими) укладено аналогічний договір (аналогічні договори), зазначеного (зазначених) в довідці.

Документи

19 листопада 2020 15:44
Електронний підпис
19 листопада 2020 15:34
Протокол відхилення.pdf
13 листопада 2020 13:28
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.1.1 Додатку 1 до тендерної документації учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» повинен був надати, зокрема: - довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше 2 договорів) протягом 2019-2020 років, яка має містити: дату та номер договору, найменування Замовника (назва організації та юридична адреса), предмет договору, суму договору, строк дії договору. 2. Перелік виявлених невідповідностей: ТОВ «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВСЕСВІТ» надано довідку про досвід виконання аналогічних договорів (файл «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів.pdf»), в якій відсутня інформація про строк дії договору. Тобто, наявні порушення п.1.1 Додатку 1 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: ТОВ «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВСЕСВІТ» повинен надати виправлену довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше 2 договорів) протягом 2019-2020 років, яка має містити: дату та номер договору, найменування Замовника (назва організації та юридична адреса), предмет договору, суму договору, строк дії договору.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2020 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
1 560 024,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 10:51
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 09:20
Договір Всесвіт.pdf укладений
01 грудня 2020 09:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 560 024,00
UAH (в тому числі ПДВ 260 004,00 UAH)