Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (Багатофункційний пристрій лазерний для чорно-білого друку), Комп’ютерне обладнання (Джерело безперебійного живлення).
Очікувана вартість
175 900,00 UAH
UA-2020-10-27-008340-a c5ae0648c52e43e994c83b887f47a57c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Синько

+380958920132 ktmo.kmr2018@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Куп`янське територіальне медичне об`єднання" Куп`янської міської ради Харківської області
Код ЄДРПОУ: 42582687
Місцезнаходження: 63701, Україна , Харківська обл., м. Куп'янськ, вул. Лікарняна, буд. 2
Контактна особа: Наталія Синько
+380958920132
ktmo.kmr2018@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2020 15:20
Початок аукціону: 13 листопада 2020 12:01
Очікувана вартість: 175 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 759,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Товар цілком укомплектовується відповідно вимог тендерної документації, відповідає затвердженим стандартам України та/або технічним умовам підприємства-виробника, затвердженим на цю продукцію та/або іншим вимогам чинного законодавства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 штуки
Комп’ютерне обладнання (Багатофункційний пристрій лазерний для чорно-білого друку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, м. Куп`янськ, вул. Лікарняна, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
7 штуки
Комп’ютерне обладнання (Джерело безперебійного живлення).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, м. Куп`янськ, вул. Лікарняна, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Договором проводяться на підставі рахунку та/або видаткових накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 календарних днів з моменту отримання товару. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 листопада 2020 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2020 16:37
Додаток № 2 Технічн вимог ЗМІНИ (1).docx
03 листопада 2020 16:37
ПРОТОКОЛ №112 від 03.11.2020.PDF
30 жовтня 2020 14:56
Протокол №110 від 30.10.2020р..PDF
27 жовтня 2020 15:29
Тендерна Документація.doc
27 жовтня 2020 15:29
Додаток №4 Тендерна пропозиція.docx
27 жовтня 2020 15:29
Додаток № 5 Проект ДОГОВОР.docx
27 жовтня 2020 15:29
Додаток № 3 Персон дані.docx
27 жовтня 2020 15:29
Додаток № 1 ст.16,ст.17.docx
03 листопада 2020 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2020 16:37
Додаток № 2 Технічн вимог ЗМІНИ (1).docx
30 жовтня 2020 14:56
Додаток № 2 Технічні вимоги ЗМІНИ.docx
27 жовтня 2020 15:29
Додаток № 2 Технічні вимоги.docx
03 листопада 2020 16:37
ПРОТОКОЛ №112 від 03.11.2020.PDF
30 жовтня 2020 14:56
Протокол №110 від 30.10.2020р..PDF
27 жовтня 2020 15:29
Тендерна Документація.doc
27 жовтня 2020 15:29
Додаток №4 Тендерна пропозиція.docx
27 жовтня 2020 15:29
Додаток № 5 Проект ДОГОВОР.docx
27 жовтня 2020 15:29
Додаток № 3 Персон дані.docx
27 жовтня 2020 15:29
Додаток № 1 ст.16,ст.17.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 30 жовтня 2020 09:46
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 13:55
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня, уточнюю, нас задовільнить тільки поставка товару.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-27-008340-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПРИНТ ЕКСПЕРТ", Код ЄДРПОУ:30436824
Дата подання: 28 жовтня 2020 16:51
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Шановний Замовнику ! Вимоги тендерної документації порушують норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, обмежують конкуренцію та виписані виключно під одного виробника. Що робить неможливим участь нашого підприємства у вказаній процедурі закупівлі. У Додатку №2 до тендерної документації містяться технічні вимоги до БФП, яким за сукупністю відповідає лише одна модель Canon i-SENSYS MF3010. Відповідно до аналогічного рішення АМКУ №10106-р/пк-пз від 02.10.2018р., якщо за сукупністю технічних параметрів товару, визначеному Документацією, відповідає продукція лише одного виробника, є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника, порушення статті 5 та 22 Закону «Про публічні закупівлі». АМКУ зобов’язав Замовника внести зміни до тендерної документації. Вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги, шляхом виключення або внесення змін, в Додатку № 2 тендерної документації ( «Комп’ютерне обладнання» (Багатофункційний пристрій лазерний для чорно білого друку)) , а саме :

Панель управління кнопкова /2 світлодіодних індикатора, 2 кнопки управління - видалити. Значно звужує можливий асортимент пропозицій до самих примітивних пристроїв (що не означає найнижчу ціну!).
Якість друку (чорно-біла, найвища якість) Не гірше 600 х 600 dpi, 600х600, 6000x1200 - видалити 6000x1200 , цей показник не є істотною або значимою харакетристикою (є показниокм лише для режима інтерполяції). Використовується більшою мірою конкретним виробником в рекламних цілях.
Сумісність з картриджами Картридж Canon 725 3484B002 (1600 стор.) - видалити або залишити лише мінімальний ресурс. Інакше - дискримінація.
Комплектація картридж /стартовий картридж на 700 сторінок і 2 повних оригінальних картриджа 725 з ресурсом 1600 сторінок кожен, кабель USB достатньої довжини - прибрати назву картриджа "725" або видалити взагалі.

Звертаємо Вашу увагу, що дані параметри ніяким чином не впливають на працездатність техніки, не погіршують технічних х-к! Але надають можливість розширити конкуренцію. Що в свою чергу призведе до економії бюджетних коштів. В разі незадоволення даної вимоги змушені будемо звертатись до АМКУ
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 жовтня 2020 15:04
Посилання на торгову марку та модель є обгрунтованим, так як більшість придбаної Замовником БФП та принтерів є фірми «Саnon», це зумовлено тим, що в КНП Куп’янське ТМО потрібна уніфікація всіх процесів, тому картриджі у принтерах підприємства повинні бути взаємозамінні. Закупівля обладнання з іншими картриджами призведе до не сумісності, неможливості використання вже придбаного обладнання та тієї техніки, яка зараз використовується в нашому підприємстві, що призведе до неефективного використання бюджетних коштів.
Вказані вимоги жодним чином не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації серед учасників. Будь який учасник має можливість прийняти участь та запропонувати товар відповідних характеристик або кращих.
Номер вимоги: UA-2020-10-27-008340-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПРИНТ ЕКСПЕРТ", Код ЄДРПОУ:30436824
Дата подання: 30 жовтня 2020 16:03
Посилання на конкретну торгову марку або виріб
Шановний Замовник,
у відповідь на Ваш коментар, цитата: "Посилання на торгову марку та модель є обгрунтованим, так як більшість придбаної Замовником БФП та принтерів є фірми «Саnon», це зумовлено тим, що в КНП Куп’янське ТМО потрібна уніфікація всіх процесів, тому картриджі у принтерах підприємства повинні бути взаємозамінні. Закупівля обладнання з іншими картриджами призведе до не сумісності, неможливості використання вже придбаного обладнання та тієї техніки, яка зараз використовується в нашому підприємстві, що призведе до неефективного використання бюджетних коштів. Вказані вимоги жодним чином не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації серед учасників. Будь який учасник має можливість прийняти участь та запропонувати товар відповідних характеристик або кращих." Повідомляємо, що відповідно до статей 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та аналогічних рішень АМКУ (наприклад, №10106-р/пк-пз від 02.10.2018р.) - звуження конкуренції до одного виробника є відвертим порушенням. І може бути легко оскарженим будь-ким з учасників. І цього вже достатньо для обгрунтування наших вимог. Але також додамо, що так названа "уніфікація" не веде до скорочення витрат чи більш ефективного використання бюджетних коштів. Навіть навпаки. По пунктам:
1. Монополізація чи звуження можливої кількості виробників та учасників прямопороційно приводить до скорочення конкуренції
2. БФП кожного виробника є самодостатнім виробом і не потребує для своєї роботи використання ще одного або більше пристроїв того ж виробника.
3. "Уніфікація" запобігає вибору найконкурентнішої пропозиції в даний момент. Не виключається випадок "один раз купили дорого за певних обставин і продовжуємо це робити!".
4. Відсутнє будь-яке чітке математичне чи технічне вираження ефективності "уніфікації".

Тому вимагаємо прибрати з тендерної документації назви бренду та моделі картриджа (Canon, Canon 725) і/або залишити лише необхідний ресурс. Щоб будь-який часник мав можливість прийняти участь та запропонувати товар відповідних характеристик або кращих.



Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 листопада 2020 16:44
Вказані вимоги жодним чином не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації серед учасників, зокрема, Замовником не встановлено дискримінаційних вимог до учасників (п.1, п.4 ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» надалі – Закон). Оскільки, будь-який учасник має можливість прийняти участь у закупівлі (ч.2 ст. 20 Закону) та запропонувати товар відповідних характеристик. (п.3 ч.2 ст.22 Закону). Невідповідність технічним характеристикам обладнання в учасника, не означає факту дискримінації при здійсненні публічних закупівель. Принцип закупівлі полягає не тільки в економії бюджетних коштів, а й в ефективності та пропорційності (п.2 ч.1 ст. 5 Закону). Якщо ефективність не буде відповідати встановленим вимогам Замовника, то це пряме порушення мети Закону (Предмет регулювання) та потреб Замовника (виражається у Додатку №2 Тендерної документації). Згідно ч.4 ст. 23 Закону Замовник має право, у разі необхідності, зазначити конкретний процес, що характеризує продукт (ч.4 ст. 23 Закону). Необхідність полягає в злагодженій, продуктивній та безперебійній роботі техніки. Швидко замінити пустий картридж на заповнений, відповідність тонеру тощо, без відриву від його прямих функціональних задач, тому і важлива сумісність обладнання, щоб додатково не купувати картриджі.Фактично, у своїй вимозі, Учасник пропонує Замовнику погіршити технічні характеристики предмету закупівлі та ускладнити його обслуговування, в результаті чого, це матиме негативне відображення у діяльності підприємства.
Номер вимоги: UA-2020-10-27-008340-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 30 жовтня 2020 16:46
Умови
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, які значно обмежують коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів,та свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Тендерна документація неоднократно в різних пунктах містить вимогу: «Здійснення гарантійного обслуговування забезпечується Переможцем (наявний сервісний центр, забезпечення можливості виїзду спеціаліста по запиту Замовника протягом 24 годин за місцем обслуговування техніки). ».Звертаємо увагу, що не всі гарантійні випадки, які можуть виникнути з товаром, підлягають усуненню/ремонту протягом 24годин, тож ця вимога не є правомірною. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк та при пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк. Законом передбачено строк усунення недоліків, який не призводить до дискримінації учасників зі всієї території України. А при нинішніх умовах тендерної документації для Учасників, що знаходяться у віддалених від Замовника містах/областях неможливо за такий короткий час провести заміну товару, що вийшов в ладу і або не підлягає ремонту, або потребує тривалого ремонту. Потенційний Учасник не можуть гарантувати усунення недоліків у строк, визначений Замовником, проте можуть гарантувати усунення недоліків у строк, передбачений Законом України "Про захист прав споживачів". Вважаємо дану вимогу не обґрунтованою Замовником та дискримінаційною, а також такою, що обмежує коло учасників. Встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника переглянути строки відновлення обладнання у разі виходу його з ладу у сторону збільшення. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 листопада 2020 16:48
внести зміни в пункт 6 Додатку 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики проведення закупівлі» та викласти в наступній редакції:

БУЛО: СТАЛО:
Здійснення гарантійного обслуговування забезпечується Переможцем (наявний сервісний центр, забезпечення можливості виїзду спеціаліста по запиту Замовника протягом 24 годин за місцем обслуговування техніки). Надати гарантійний лист.
Здійснення гарантійного обслуговування забезпечується Переможцем (наявний сервісний центр, забезпечення можливості виїзду спеціаліста по запиту Замовника протягом двох робочих днів за місцем обслуговування техніки). Надати гарантійний лист.


Отже, безпосереднє гарантійне відновлення працездатності обладнання здійснюється протягом десяти робочих днів з моменту отримання повідомлення про несправність обладнання від Замовника (п. 13 Додаток №2 до Тендерної документації). Відповідно до ч.2 ст 675 Цивільного кодексу України, Договором може бути встановлений строк, протягом якого продавець гарантує якість товару, що визначено у Додатку №5 до Тендерної документації (п.2.4. Розділу 2 Проєкту Договору). Якщо брати до уваги Закон України «Про захист прав споживачів», на який опирається Учасник, то там встановлений строк усунення недоліків протягом 14 днів або в інший строк за згодою Сторін (ч.9 ст.8 Закону «Про захист прав споживачів»). Замовник пропонує 10 робочих днів, що є пропорційним 14 календарним дням.
Учасник повідомив, що Замовник встановив дискримінуючи вимоги стосовно учасників керуючись ст. 31 Господарського Кодексу. Насамперед, мусимо зауважити, що дана норма Закону взагалі не відповідає предмету регулювання.

Документи

30 жовтня 2020 15:04
Відповідь на вимогу.PDF

Документи

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2020 12:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИНТ ЕКСПЕРТ" 140 775,00
UAH з ПДВ
140 775,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМ-2000" 174 071,76
UAH з ПДВ
174 071,76
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2020 15:12
Електронний підпис
12 листопада 2020 15:12
Тендерна пропозиція.pdf
12 листопада 2020 15:12
Сертифікати на БЖ4.jpg
12 листопада 2020 15:12
Сертифікати на БЖ3.jpg
12 листопада 2020 15:12
Сертифікати на БЖ2.jpg
12 листопада 2020 15:12
Сертифікати на БЖ1.jpg
12 листопада 2020 15:12
Свідоцтво про реєстрацію.pdf
12 листопада 2020 15:12
Свидетельство ПДВ.PDF
12 листопада 2020 15:12
Підписаний договір.pdf
12 листопада 2020 15:12
Довідка ст 17.pdf
12 листопада 2020 15:12
Вытяг по НДС.pdf
12 листопада 2020 15:12
Відомості про учасника.jpg
12 листопада 2020 15:12
Відгук_Укртранснафта.pdf
12 листопада 2020 15:12
Відгук_Сокар Петролеум.pdf
12 листопада 2020 15:12
Авторизаційний лист БЖ.pdf
12 листопада 2020 15:12
7 Протоколи на директора.pdf
12 листопада 2020 15:12
6 Довідка про довкілля.pdf
12 листопада 2020 15:12
1 Акти до договору.pdf (1).zip

Публічні документи

27 листопада 2020 13:45
Електронний підпис
27 листопада 2020 13:43
Електронний підпис
27 листопада 2020 13:43
Довідка Мінюст10.11.2020.pdf
27 листопада 2020 13:43
Довідка ДПС.zip
27 листопада 2020 13:41
Електронний підпис
20 листопада 2020 17:20
Електронний підпис
20 листопада 2020 17:19
Тендерна пропозиція.pdf
11 листопада 2020 15:16
Електронний підпис
11 листопада 2020 15:15
Довідка про СЦ.pdf
11 листопада 2020 15:15
Відомості про учасника.pdf
11 листопада 2020 15:15
Проект ДОГОВОР.pdf
11 листопада 2020 15:15
Сервісний Договір_Харків.pdf
11 листопада 2020 15:15
Фінансова звітність.zip
11 листопада 2020 15:15
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИНТ ЕКСПЕРТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИНТ ЕКСПЕРТ"
#30436824
Відхилено 140 775,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2020 08:37
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМ-2000"
#30695862
Переможець 174 071,76
UAH з ПДВ
23 листопада 2020 15:02
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 листопада 2020 14:21

Документи

20 листопада 2020 08:37
Електронний підпис
20 листопада 2020 08:29
Протокол №113 від 19.11.2020.PDF
13 листопада 2020 12:23
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Загальна вартість тендерної пропозиції, яка внесена в Форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» - 176833,92 грн. з урахуванням ПДВ та розміщена на електронній площадці ZAKUPKI.PROM.UA не відповідає вартості, яка була внесена в електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних полів - 174071,76 грн. з урахуванням ПДВ для проведення аукціону.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 листопада 2020 15:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМ-2000"
#30695862
174 071,76
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2021 13:57
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2020 16:28
Дод угода №1 від 04.12.2020.PDF зміни до договору
07 грудня 2020 16:26
Електронний підпис укладений
04 грудня 2020 08:43
Договір №376 від 04.12.2020.PDF укладений
04 грудня 2020 08:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в пункт 3.1 Договору та викласти в наступній редакції:Сума, що визначена у Договорі становить за рахунок місцевого бюджету - 149048,00 грн. (сто сорок дев’ять тисяч сорок вісім гривень 00 копійок) з урахуванням ПДВ – 24841,33 (двадцять чотири тисячі вісімсот сорок одна гривня 33 копійки) - Придбання обладнання предметів довгострокового користування, за рахунок власних коштів 25023,76 грн. (двадцять п’ять тисяч двадцять три гривні 76 копійок) з урахуванням ПДВ – 4170,63 грн. (чотири тисячі сто сімдесят гривень 63 копійки). Загальна вартість закупівлі становить 174071,76 грн.(сто сімдесят чотири тисячі сімдесят одна гривня 76 копійок) з урахуванням ПДВ - 29011,96 грн (двадцять дев’ять тисяч одинадцять гривень 96 копійок).
Номер договору про закупівлю: №376
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 174 071,76
UAH (в тому числі ПДВ 29 011,96 UAH)