Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Енергозберігаючі заходи в Губиниській ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 по вул. Берегового, 19 смт. Губиниха, Новомосковського району, Дніпропетровської області (капітальний ремонт - заміна вікон)
Очікувана вартість
2 352 034,00 UAH
UA-2020-10-27-007705-a d3c8c0cef8bd4583af265012f7f1906a
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Заведенко

+380973972850 zavedenkomarija@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Новомосковської РДА
Код ЄДРПОУ: 02142483
Місцезнаходження: 51200, Україна , Дніпропетровська обл., м. Новомосковськ, вул. Гетьманська, 12
Контактна особа: Марія Заведенко
+380973972850
zavedenkomarija@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020 15:03
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2020 19:57
Очікувана вартість: 2 352 034,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 760,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Замовник – розпорядник державних коштів, який здійснює закупівлю в порядку, визначеному Законом.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою (детально в п.7 Розділу 1 тендерної документації).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Енергозберігаючі заходи в Губиниській ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 по вул. Берегового, 19 смт. Губиниха, Новомосковського району, Дніпропетровської області (капітальний ремонт - заміна вікон)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51251, Україна, Дніпропетровська область, смт Губиниха, Берегового, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Порядок розрахунків здійснюється відповідно до норм Постанови КМУ від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів , робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» , попередня оплата передбачається на строк не більше трьох місяців (протягом 30 календарних днів), у розмірі 30 % від вартості обсягу робіт за цим Договором в сумі____грн. * Сума вказується з ПДВ у разі якщо контрагент є платником податку на додану вартість на загальних підставах згідно із законодавством України. У разі невиконання робіт Підрядником по даному Договору, попередня оплата повинна бути повернута Підрядником на рахунок Замовника протягом 10 банківських днів до закінчення терміну, на який надається попередня оплата Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником виконаних робіт після підписання Сторонами акта здачі-приймання виконаних робіт по формі № КБ-2в, та на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі № КБ-3. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2020 13:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2020 13:51
Перелік змін до ТД- 12112020-вікна.doc
12 листопада 2020 13:51
ТД- вікна- Нова редакція 12.11.20.docx
27 жовтня 2020 15:03
Додаток 4- Проект договору капіт ремонт(Губиниха,Гвард) (2) (4).doc
12 листопада 2020 13:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2020 19:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2020 19:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2020 19:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2020 13:51
Перелік змін до ТД- 12112020-вікна.doc
12 листопада 2020 13:51
ТД- вікна- Нова редакція 12.11.20.docx
27 жовтня 2020 15:03
ТД- вікна 27.10.20.docx
27 жовтня 2020 15:03
Додаток 4- Проект договору капіт ремонт(Губиниха,Гвард) (2) (4).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-27-007705-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕКОБУДПРОЕКТ Н", Код ЄДРПОУ:43512144
Дата подання: 27 жовтня 2020 16:05
наявність медичного осмотру у робітників
Згідно п.2.2 додатка 1 до тендерної документації учасник торгів повинен надати медичні довідки за формою Додаток 8 до пункту 2.16 наказу МОЗ від 21.05.2007 №246 на усіх зазначених у довідці працівників. Цей Порядок призначений (п.1.2) для: працівників, зайнятих на важких роботах,роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі. Роботи, які передбачені тендерною документацією, не відносяться до вищеназваних робіт, тому вимога наявності медичного осмотру у всіх робітників є надуманою та не обгрунтованою. Прошу цю вимогу виключити.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 листопада 2020 13:48
До тендерної документації внесено відповідні зміни.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2020 19:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "МАЙСТЕР" 2 200 000,00
UAH з ПДВ
2 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 листопада 2020 17:26
Електронний підпис
22 листопада 2020 17:24
1 Реєстр документів.pdf
22 листопада 2020 17:06
Електронний підпис
22 листопада 2020 17:05
6 Відомості про Учасника.pdf
22 листопада 2020 17:05
1 Реєстр документів.pdf
22 листопада 2020 16:46
61 Технічне завдання.pdf
22 листопада 2020 16:46
55 Зведений кошторис.pdf
22 листопада 2020 16:46
15 Проект договору.pdf
22 листопада 2020 15:28
50 Постанова №367 про статут.pdf
22 листопада 2020 15:28
49 Гарантійний лист.pdf
22 листопада 2020 15:28
46 Довіреність копія №5669-k-o.pdf
22 листопада 2020 15:28
45 Банківська ліцензія.pdf
22 листопада 2020 15:28
44 Банківська гарантія.pdf
22 листопада 2020 15:28
30 Акт обстеження.pdf
22 листопада 2020 15:27
8 Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "МАЙСТЕР"

Інформація про відміну

Дата відміни
22 листопада 2020 19:57
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій