Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Навчальні засоби за кодом ДК 021:2015:80520000-5 (Надання інформаційно-консультаційних послуг у формі онлайн-семінару на тему: "Особливості розслідування випадків гострих професійних захворювань медичних та інших працівників, робота яких пов'язана з підвищеним ризиком інфікування COVID - 19 ")
Очікувана вартість
1 476,00 UAH
UA-2020-10-27-006854-a d8d22b8163984e4bb34cc9f0b874e037
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михавчук Ірина Ігорівна

+380434221892 lvl.doc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Міська лікарня" Козятинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 39878849
Місцезнаходження: 22100, Україна , Вінницька обл., місто Козятин, вулиця Незалежності, 75
Контактна особа: Михавчук Ірина Ігорівна
+380434221892
lvl.doc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:80520000-5: Навчальні засоби


ДК 021:2015:80520000-5
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Надання інформаційно-консультаційних послуг у формі онлайн-семінару на тему: "Особливості розслідування випадків гострих професійних захворювань медичних та інших працівників, робота яких пов'язана з підвищеним ризиком інфікування COVID - 19 "
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22100, Україна, Вінницька область, м. Козятин, вул.Незалежності,75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 80520000-5 — Навчальні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Аванс 1 Банківські 100

Тендерна документація

27 жовтня 2020 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство " Головний навчально-методичний центр держпраці"
#23379396
Переможець 1 476,00
UAH з ПДВ
27 жовтня 2020 14:41

Документи

27 жовтня 2020 14:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 14:49