Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-211942 Куп'янськ - Кругляківка км 0+900 - км 3+600 у Харківській області
Current average repair of the public road network of local importance O-211942 Kupiansk - Kruhliakivka km 0+900 - km 3+600 in the Kharkiv region
Current average repair of the public road network of local importance O-211942 Kupiansk - Kruhliakivka km 0+900 - km 3+600 in the Kharkiv region
Очікувана вартість
37 804 181,57 UAH
UA-2020-10-27-006327-a ● 2ceb2ad001a64a8880851424b0091bd5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42166406 |
Місцезнаходження: | 61202, Україна , Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Рябокінь Ольга Олександрівна 380665366965 DOR.KH.TENDER@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | STATE ENTERPRISE "ROADS OF THE KHARKIV REGION" |
National ID: | 42166406 |
Contact point: |
Riabokin Olha 380665366965 DOR.KH.TENDER@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 27 жовтня 2020 14:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 05 січня 2021 13:31 |
Очікувана вартість: | 37 804 181,57 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 378 041,82 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 378040 UAH |
Publication date: | 27 жовтня 2020 14:06 |
Enquiries until: | 17 листопада 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 23 листопада 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 листопада 2020 12:00 |
Information
Estimated total value: | 37 804 182 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 378 042 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою.
У разі участі Учасника-нерезидента його тендерна пропозиція викладається мовою держави-нерезидента з обов’язковим перекладом на український текст.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова (крім російської мови), такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - Термін дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше ніж 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні про проведення відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу.
Розгорнути
Згорнути
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою.
У разі участі Учасника-нерезидента його тендерна пропозиція викладається мовою держави-нерезидента з обов’язковим перекладом на український текст.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова (крім російської мови), такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - Термін дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше ніж 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні про проведення відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу.
Information on the language (s) in which the tender proposals should be prepared - During the procurement procedures, all documents prepared by the Customer are presented in Ukrainian.
During the procurement procedure, all documents related to the tender offer and drawn up directly by the Bidder are presented in Ukrainian.
In case of participation of a Non-Resident Bidder, its tender offer shall be presented in the language of the non-resident State with obligatory translation into Ukrainian.
In case of providing other documents drawn up in a language other than Ukrainian (except Russian), such documents must be accompanied by a translation into Ukrainian, translation (or authenticity of the translator's signature) - notarized or legalized in the manner prescribed by Ukrainian law. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian.
Conditions for providing tender offers - The term of securing the tender offer must be not less than 90 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is specified in the announcement of open bidding on the web portal of the Authorized Agency.
Розгорнути
Згорнути
During the procurement procedure, all documents related to the tender offer and drawn up directly by the Bidder are presented in Ukrainian.
In case of participation of a Non-Resident Bidder, its tender offer shall be presented in the language of the non-resident State with obligatory translation into Ukrainian.
In case of providing other documents drawn up in a language other than Ukrainian (except Russian), such documents must be accompanied by a translation into Ukrainian, translation (or authenticity of the translator's signature) - notarized or legalized in the manner prescribed by Ukrainian law. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian.
Conditions for providing tender offers - The term of securing the tender offer must be not less than 90 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is specified in the announcement of open bidding on the web portal of the Authorized Agency.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-211942 Куп'янськ - Кругляківка км 0+900 - км 3+600 у Харківській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Current average repair of the public road network of local importance O-211942 Kupiansk - Kruhliakivka km 0+900 - km 3+600 in the Kharkiv region
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Відповідно до п.4.25. Договору "Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів, ЗАМОВНИК може прийняти рішення щодо надання ПІДРЯДНИКУ попередньої оплати (надалі – авансу) у розмірі 30% обсягу фінансування на строк 3 (три) місяці, але що не перевищує останнього робочого дня поточного року." | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Відповідно до п.4.2. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти ) робочих днів." | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 жовтня 2020 14:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 жовтня 2020 14:03 |
ТД О-211942 Купянськ-Кругляківка.docx | |
27 жовтня 2020 14:03 |
Додаток №7 ДОГОВІР ТД О-211942.docx |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-10-27-006327-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "БК ЄВРОДОР", Код ЄДРПОУ:36256287
Дата подання: 07 грудня 2020 16:37
Дата подання: 07 грудня 2020 16:37
Скарга на рішення Замовника під час проведення перекваліфікації про допущення до аукціону тендерних пропозицій інших учасників
Скарга на рішення Замовника під час проведення перекваліфікації про допущення до аукціону тендерних пропозицій інших учасників
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 грудня 2020 20:38
рішення від 10.12.2020 №22839+ лист замовника.pdf
Дата публікації: 10 грудня 2020 20:38
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.12.2020 № 23530.pdf
Дата публікації: 22 грудня 2020 16:20
рішення від 21.12.2020 № 23530.pdf
Дата публікації: 24 грудня 2020 21:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувати рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції "Шляхове ремонтно-будівельне управління №33" на підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.11.2020 №23530-р/пк-пз
Дата виконання рішення замовником: 28 грудня 2020 10:46
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 28 грудня 2020
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42166406 |
Місцезнаходження: | 61202, Україна, Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "БК ЄВРОДОР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПП "ХСБМ-7" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПАТ "Шляхове ремонтно-будівельне управління №33" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ Данко | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 грудня 2020 10:55
|
ПАТ "Шляхове ремонтно-будівельне управління №33" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 січня 2021 13:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Данко |
28 840 000,00
UAH з ПДВ
|
28 840 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БК ЄВРОДОР" |
35 724 951,00
UAH з ПДВ
|
35 724 951,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ХСБМ-7" |
36 292 014,00
UAH з ПДВ
|
36 292 014,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Данко #32727466 |
Рішення скасоване |
28 840 000,00
UAH з ПДВ
|
25 січня 2021 11:46
|
ТОВ Данко #32727466 |
Відхилено |
28 840 000,00
UAH з ПДВ
|
25 січня 2021 11:48
|
ТОВ "БК ЄВРОДОР" #36256287 |
Переможець |
35 724 951,00
UAH з ПДВ
|
25 січня 2021 15:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 12:18
|
ДУ № 4 від 29.12.2023.pdf | укладений |
29 грудня 2023 12:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2023 14:14
|
ДУ№3 до Договору №05-02-21.pdf | зміни до договору |
04 січня 2023 14:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 09:07
|
ДУ №2 до Договору №05-02-21.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 09:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 березня 2021 09:32
|
ДУ №1 до Договору № 05-02-21 (1).pdf | зміни до договору |
04 березня 2021 09:31
|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2021 09:24
|
Договір №05-02-21.pdf | укладений |
03 березня 2021 09:23
|
Протокол №26-Д.pdf | укладений |
03 березня 2021 09:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.5 ч.5 ст. 41 Закону "Про публічні закупівлі", пунктом 12.4 та підпунктом 12.9.4 пункту 12.9 чинного ДОГОВОРУ пункт 3.1. Договору, Додаток №1 до Договору та Додаток №2 до Договору викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 05/02-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.4 ч.5 ст. 41 Закону "Про публічні закупівлі", підпунктом 3 пункту 3.6, пунктом 12.4 та підпунктом 12.9.3 пункту 12.9 чинного ДОГОВОРУ №05/02-21 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГуклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 3.1. Договору, Пункт 11.1. Договору, Додаток №2 до Договору та Додаток №3 до Договору викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 05/02-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 12.4. чинного ДОГОВОРУ №05/02-21 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 26 лютого 2021р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 11.1. Договору та Додаток № 2 до Договору «Календарний план надання послуг» - викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 05/02-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |