Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-211942 Куп'янськ - Кругляківка км 0+900 - км 3+600 у Харківській області
Current average repair of the public road network of local importance O-211942 Kupiansk - Kruhliakivka km 0+900 - km 3+600 in the Kharkiv region
Очікувана вартість
37 804 181,57 UAH
UA-2020-10-27-006327-a 2ceb2ad001a64a8880851424b0091bd5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рябокінь Ольга Олександрівна

380665366965 DOR.KH.TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Контактна особа: Рябокінь Ольга Олександрівна
380665366965
DOR.KH.TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE "ROADS OF THE KHARKIV REGION"
National ID: 42166406
Contact point: Riabokin Olha
380665366965
DOR.KH.TENDER@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020 14:06
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2020 12:00
Початок аукціону: 05 січня 2021 13:31
Очікувана вартість: 37 804 181,57 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 378 041,82 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 378040 UAH
Publication date: 27 жовтня 2020 14:06
Enquiries until: 17 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 23 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 листопада 2020 12:00

Information

Estimated total value: 37 804 182 UAH including VAT
Minimal lowering step: 378 042 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою.
У разі участі Учасника-нерезидента його тендерна пропозиція викладається мовою держави-нерезидента з обов’язковим перекладом на український текст.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова (крім російської мови), такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - Термін дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше ніж 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні про проведення відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу.
Розгорнути Згорнути
Information on the language (s) in which the tender proposals should be prepared - During the procurement procedures, all documents prepared by the Customer are presented in Ukrainian.
During the procurement procedure, all documents related to the tender offer and drawn up directly by the Bidder are presented in Ukrainian.
In case of participation of a Non-Resident Bidder, its tender offer shall be presented in the language of the non-resident State with obligatory translation into Ukrainian.
In case of providing other documents drawn up in a language other than Ukrainian (except Russian), such documents must be accompanied by a translation into Ukrainian, translation (or authenticity of the translator's signature) - notarized or legalized in the manner prescribed by Ukrainian law. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian.

Conditions for providing tender offers - The term of securing the tender offer must be not less than 90 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is specified in the announcement of open bidding on the web portal of the Authorized Agency.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-211942 Куп'янськ - Кругляківка км 0+900 - км 3+600 у Харківській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of the public road network of local importance O-211942 Kupiansk - Kruhliakivka km 0+900 - km 3+600 in the Kharkiv region
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Відповідно до п.4.25. Договору "Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів, ЗАМОВНИК може прийняти рішення щодо надання ПІДРЯДНИКУ попередньої оплати (надалі – авансу) у розмірі 30% обсягу фінансування на строк 3 (три) місяці, але що не перевищує останнього робочого дня поточного року." Аванс 90 Календарні 30
Надання послуг Відповідно до п.4.2. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти ) робочих днів." Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2020 14:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 14:03
ТД О-211942 Купянськ-Кругляківка.docx
27 жовтня 2020 14:03
Додаток №7 ДОГОВІР ТД О-211942.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-27-006327-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "БК ЄВРОДОР", Код ЄДРПОУ:36256287
Дата подання: 07 грудня 2020 16:37
Скарга на рішення Замовника під час проведення перекваліфікації про допущення до аукціону тендерних пропозицій інших учасників
Скарга на рішення Замовника під час проведення перекваліфікації про допущення до аукціону тендерних пропозицій інших учасників
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 грудня 2020 20:38
рішення від 10.12.2020 №22839+ лист замовника.pdf
Дата публікації: 10 грудня 2020 20:38
рішення від 21.12.2020 № 23530.pdf
Дата публікації: 24 грудня 2020 21:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувати рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції "Шляхове ремонтно-будівельне управління №33" на підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.11.2020 №23530-р/пк-пз
Дата виконання рішення замовником: 28 грудня 2020 10:46

Документи подані скаржником

07 грудня 2020 19:14
Скарга.rar

Документи подані замовником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 28 грудня 2020
UA-2020-10-27-006327-a2ceb2ad001a64a8880851424b0091bd5
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження: 61202, Україна, Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "БК ЄВРОДОР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "ХСБМ-7"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПАТ "Шляхове ремонтно-будівельне управління №33" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ Данко Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 грудня 2020 10:55
ПАТ "Шляхове ремонтно-будівельне управління №33" Документи
Відхилено
Документи

Документи

27 листопада 2020 12:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

27 січня 2021 15:47
Електронний підпис
27 січня 2021 15:47
Електронний підпис
27 січня 2021 15:46
Довідки переможця.pdf
27 листопада 2020 08:41
Електронний підпис
27 листопада 2020 08:41
Електронний підпис
26 листопада 2020 18:14
Додаток 2 Наявність техніки.pdf
26 листопада 2020 18:14
Статут та Ліцензія.pdf
26 листопада 2020 18:14
Додаток 7 Проект договору.pdf
26 листопада 2020 18:14
Банківська гарантія.rar
26 листопада 2020 18:14
Додаток 4 Технічне завдання.pdf
26 листопада 2020 18:14
Додаток 6 Субпідрядники.pdf
26 листопада 2020 18:14
Додаток 3 Стаття 17.pdf
26 листопада 2020 18:14
Додаток 2 Транспортна схема.pdf
26 листопада 2020 18:14
Додаток 1 гарантійний лист.pdf
26 листопада 2020 18:14
Довідки.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "ХСБМ-7" #36224983

№ рішення у справі

272-р

Дата рішення у справі

24.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

27 листопада 2020 12:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

27 листопада 2020 09:35
Електронний підпис
27 листопада 2020 09:35
Електронний підпис
27 листопада 2020 09:35
Проект договору.pdf
27 листопада 2020 09:35
Лист_НБУ_по_лiцензii.pdf
27 листопада 2020 09:35
Кв.ч.2 Досвід 5.ч.pdf
27 листопада 2020 09:35
Кв.ч.2 Досвід 4.ч.pdf
27 листопада 2020 09:35
Кв.ч.2 Досвід 3.ч.pdf
27 листопада 2020 09:35
Кв.ч.2 Досвід 2.ч.pdf
27 листопада 2020 09:35
Кв.ч.2 Досвід 1.ч.pdf
27 листопада 2020 09:35
Кв. ч. 1 ч.2.pdf
27 листопада 2020 09:35
Кв. ч. 1 ч.1.pdf
27 листопада 2020 09:35
22883_ХСБМ_7_Гарантiя_24_11_2020.rar

Документи

27 листопада 2020 12:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

27 листопада 2020 10:50
Електронний підпис
27 листопада 2020 10:48
11. Інші документи.pdf
27 листопада 2020 10:48
9_Гарантія.rar
27 листопада 2020 10:48
3.1 Атестат Виробництва АБЗ.pdf
27 листопада 2020 10:48
1. Гарантійний лист.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції виявлені невідповідності що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» спосіб документального підтвердження яких визначено Додатком 2 Тендерної документації. І. ПЕРЕЛІК виявлених невідповідностей в інформації та/або документах. Надані цивільно-правові угоди на працівників, які будуть залученні для надання послуг відповідно до технічного завдання, термін яких спливає 31.12.2020р. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. Відповідно до п.4.4 Тендерної документації строк надання послуг до 31 грудня 2021року та відповідно до п.2 Додатку №2 Тендерної документації «Інформаційна довідка про працівників для надання послуг відповідно до технічного завдання з дотриманням діючих норм і правил надання послуг. На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, які вказана в інформаційній довідці, Учасник повинен надати копії наказів про призначення на посаду або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником ПІД ЧАС НАДАННЯ ПОСЛУГ або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці.» ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ та/або документів, які повинні подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Копії наказів про призначення на посаду або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час надання послуг або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками. Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 ГОДИН з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 2 "Інша інформація" та пункту 4 "Відхилення тендерних пропозицій" розділу V. "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та вимог ч.16 статті 29 та абз.5 пп.1 ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи

27 листопада 2020 12:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

02 грудня 2020 10:43
Електронний підпис
02 грудня 2020 10:43
Електронний підпис
27 листопада 2020 11:45
Електронний підпис
27 листопада 2020 11:45
Електронний підпис

Документи

Публічні документи

27 листопада 2020 10:50
Електронний підпис
27 листопада 2020 10:48
11. Інші документи.pdf
27 листопада 2020 10:48
9_Гарантія.rar
27 листопада 2020 10:48
3.1 Атестат Виробництва АБЗ.pdf
27 листопада 2020 10:48
1. Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК ЄВРОДОР"

ПП "ХСБМ-7"

ПАТ "Шляхове ремонтно-будівельне управління №33"

ТОВ Данко

ПАТ "Шляхове ремонтно-будівельне управління №33"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 січня 2021 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Данко 28 840 000,00
UAH з ПДВ
28 840 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК ЄВРОДОР" 35 724 951,00
UAH з ПДВ
35 724 951,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ХСБМ-7" 36 292 014,00
UAH з ПДВ
36 292 014,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2020 10:43
Електронний підпис
02 грудня 2020 10:43
Електронний підпис
27 листопада 2020 11:45
Електронний підпис
27 листопада 2020 11:45
Електронний підпис

Публічні документи

27 січня 2021 15:47
Електронний підпис
27 січня 2021 15:47
Електронний підпис
27 січня 2021 15:46
Довідки переможця.pdf
27 листопада 2020 08:41
Електронний підпис
27 листопада 2020 08:41
Електронний підпис
26 листопада 2020 18:14
Додаток 2 Наявність техніки.pdf
26 листопада 2020 18:14
Статут та Ліцензія.pdf
26 листопада 2020 18:14
Додаток 7 Проект договору.pdf
26 листопада 2020 18:14
Банківська гарантія.rar
26 листопада 2020 18:14
Додаток 4 Технічне завдання.pdf
26 листопада 2020 18:14
Додаток 6 Субпідрядники.pdf
26 листопада 2020 18:14
Додаток 3 Стаття 17.pdf
26 листопада 2020 18:14
Додаток 2 Транспортна схема.pdf
26 листопада 2020 18:14
Додаток 1 гарантійний лист.pdf
26 листопада 2020 18:14
Довідки.pdf

Публічні документи

27 листопада 2020 09:35
Електронний підпис
27 листопада 2020 09:35
Електронний підпис
27 листопада 2020 09:35
Проект договору.pdf
27 листопада 2020 09:35
Лист_НБУ_по_лiцензii.pdf
27 листопада 2020 09:35
Кв.ч.2 Досвід 5.ч.pdf
27 листопада 2020 09:35
Кв.ч.2 Досвід 4.ч.pdf
27 листопада 2020 09:35
Кв.ч.2 Досвід 3.ч.pdf
27 листопада 2020 09:35
Кв.ч.2 Досвід 2.ч.pdf
27 листопада 2020 09:35
Кв.ч.2 Досвід 1.ч.pdf
27 листопада 2020 09:35
Кв. ч. 1 ч.2.pdf
27 листопада 2020 09:35
Кв. ч. 1 ч.1.pdf
27 листопада 2020 09:35
22883_ХСБМ_7_Гарантiя_24_11_2020.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Данко

ТОВ "БК ЄВРОДОР"

ПП "ХСБМ-7"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Данко
#32727466
Рішення скасоване 28 840 000,00
UAH з ПДВ
25 січня 2021 11:46
ТОВ Данко
#32727466
Відхилено 28 840 000,00
UAH з ПДВ
25 січня 2021 11:48
ТОВ "БК ЄВРОДОР"
#36256287
Переможець 35 724 951,00
UAH з ПДВ
25 січня 2021 15:31

Документи

25 січня 2021 11:48
Електронний підпис
25 січня 2021 11:46
Протокол №11.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 січня 2021 15:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БК ЄВРОДОР"
#36256287
35 724 951,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2023 12:18
ДУ № 4 від 29.12.2023.pdf укладений
29 грудня 2023 12:18
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2023 14:14
ДУ№3 до Договору №05-02-21.pdf зміни до договору
04 січня 2023 14:14
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 09:07
ДУ №2 до Договору №05-02-21.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 09:07
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2021 09:32
ДУ №1 до Договору № 05-02-21 (1).pdf зміни до договору
04 березня 2021 09:31
Електронний підпис укладений
03 березня 2021 09:24
Договір №05-02-21.pdf укладений
03 березня 2021 09:23
Протокол №26-Д.pdf укладений
03 березня 2021 09:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.5 ч.5 ст. 41 Закону "Про публічні закупівлі", пунктом 12.4 та підпунктом 12.9.4 пункту 12.9 чинного ДОГОВОРУ пункт 3.1. Договору, Додаток №1 до Договору та Додаток №2 до Договору викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 05/02-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.4 ч.5 ст. 41 Закону "Про публічні закупівлі", підпунктом 3 пункту 3.6, пунктом 12.4 та підпунктом 12.9.3 пункту 12.9 чинного ДОГОВОРУ №05/02-21 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГуклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 3.1. Договору, Пункт 11.1. Договору, Додаток №2 до Договору та Додаток №3 до Договору викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 05/02-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 12.4. чинного ДОГОВОРУ №05/02-21 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 26 лютого 2021р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 11.1. Договору та Додаток № 2 до Договору «Календарний план надання послуг» - викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 05/02-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 лютого 2021 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Додаткова угода №4 від 29.12.2023р. до ДОГОВОРУ №05/02-21 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 26.02.2021р.