Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Високотехнологічні засоби обчислювальної техніки (ПЕОМ)
High-tech computing equipment (PC)
Очікувана вартість
11 801 277,78 UAH
UA-2020-10-27-006023-c 5839e0e3139440788b790c16a3e282e1
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Силенко Дар’я Сергіївна

(044) 465-09-67 D.SILENKO@LOTUS.UZ.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081258
Вебсайт: http://www.uz.gov.ua
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська область обл., Київ, вул. І. Франка, 21
Контактна особа: Силенко Дар’я Сергіївна
(044) 465-09-67
D.SILENKO@LOTUS.UZ.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Branch ‘’Main information computional center’’ of Public Joint-Stock Company ‘’Ukrzaliznytsia’’ Identification code customer: 40081258
National ID: 40081258
Contact point: Silenko Daria
(044) 465-09-67
D.SILENKO@LOTUS.UZ.GOV.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020 19:05
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2020 20:00
Очікувана вартість: 11 801 277,78 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 118 012,78 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 354000 UAH
Publication date: 27 жовтня 2020 19:05
Enquiries until: 22 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 28 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 грудня 2020 20:00

Information

Estimated total value: 11 801 278 UAH including VAT
Minimal lowering step: 118 013 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
465 шт.
Високотехнологічні засоби обчислювальної техніки (ПЕОМ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

High-tech computing equipment (PC)
CPV: 30210000-4
Період постачання: по 30 листопада 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 листопада 2020 13:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 19:02
ТД_ПК централізовано.docx
27 жовтня 2020 19:02
advertisement.docx
24 листопада 2020 13:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 19:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 19:02
ТД_ПК централізовано.docx
27 жовтня 2020 19:02
advertisement.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога виправити невідповідність заявлених термінів постачання.
Дата подання: 16 листопада 2020 14:21
Дата відповіді: 24 листопада 2020 13:39
Шановні організатори торгів! Будь ласка уточніть, який реальний термін постачання товарів передбачається за результатами торгів? Питання виникає із розбіжністю між терміном постачання товарів, що вимагає згідно п. 4. абзац 3: "строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) - з моменту отримання Постачальником письмової Рознарядки від Покупця, підписаної відповідно до умов п.4.6. Договору, але не пізніше 31.12.2020 (включно)." Така сама вимога прописана і в Проекті договору поставки (Додаток 6) до ТД. Крім того, в проекті Проекті договору поставки (Додаток 6) прописано, що "14.3. Дія Договору може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку." Але згідно оголошення про торги аукціон передбачається після цієї дати, а саме "з 04.01.2021". В той же час в частині V. "Оцінка тендерної пропозиції" п. 1. "1. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію" абзаці 4 вказано: "Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій." Строк укладання договору не менше 10 і не більше 20 днів. Тобто договір з переможцем може бути підписаний не раніше 13 .11.2020. Постачання такої кількості товару, яка вимагається тендерною документацією, вимагає термінів постачання не менше 45 календарних днів, якщо товар ще не знаходиться на складах в Україні. Таким чином, вимога постачання "... не пізніше 31.12.2020 (включно)" створює неконкурентні умови для постачальників, які б могли прийняти участь у торгах, але обмежені у термінах постачання товарів, та надає преференцію тим постачальникам, які вже мають мінімум 80% відповідного товару на складі в Україні. Прохання прибрати вимогу постачання "... не пізніше 31.12.2020 (включно)" з тенденої документації, як таку, що створює неконкурентні вимоги для потенційних учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні Учасники!
За результатами розгляду вказаного запитання повідомляємо, що на даний час розглядається можливість внесення змін в тендерну документацію в частині строків виконання.
У разі прийняття такого рішення відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію з чітким дотриманням вимог Закону України "Про публічні закупівлі".

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 11 грудня 2020
UA-2020-10-27-006023-c5839e0e3139440788b790c16a3e282e1
Найменування: Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081258
Місцезнаходження: 01030, Україна, Київська область обл., Київ, вул. І. Франка, 21
Учасник Документи Рішення
Дочірнє підприємство "ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ІНТЕВРО" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Документи

Публічні документи

02 грудня 2020 19:45
Електронний підпис
02 грудня 2020 19:43
Пропозиція без цін.pdf
02 грудня 2020 19:43
скан.pdf
02 грудня 2020 19:43
Витяг ЄДР.pdf
02 грудня 2020 19:43
Статут 2020 Інтевро.pdf
02 грудня 2020 19:43
Сертифыкат НР ISO 9001-2015.pdf
02 грудня 2020 19:43
сервис template (003) (003).pdf
02 грудня 2020 19:43
Витяг платника ПДВ.pdf
02 грудня 2020 19:43
Info letter Warranty 2.pdf
02 грудня 2020 19:43
Info letter EoL2.pdf
02 грудня 2020 19:43
FW_ Інтевро гарантія 2.zip
02 грудня 2020 19:43
CAS-5021503-X7N3X7.pdf
02 грудня 2020 19:43
Технічні вимоги.pdf
02 грудня 2020 19:43
Стаття 17.pdf
02 грудня 2020 19:43
Довідка про досвід.pdf
02 грудня 2020 19:43
Детальний опис товару.pdf

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Дочірнє підприємство "ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА"

ТОВ "ІНТЕВРО"

ТОВ "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА"

Інформація про відміну

Дата відміни
11 грудня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій