Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Кіровоградської області (Східний регіон)
Operational maintenance of public roads of state importance Kirovograd region (Eastern region)
Очікувана вартість
1 048 332 318,00 UAH
UA-2020-10-27-005793-c 9fb9f297617f4a3cbcd65affb4bf8a91
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нагула Олег Миколайович

380522378939 sadko_tender_y@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області
Код ЄДРПОУ: 24718432
Місцезнаходження: 25015, Україна , Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. Полтавська, 38
Контактна особа: Нагула Олег Миколайович
380522378939
sadko_tender_y@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Kirovohrad Oblast of State Motor Road Service of Ukraine
National ID: 24718432
Contact point: Nahula Oleh Mykolaiovych
380522378939
sadko_tender_y@meta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020 17:34
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2020 14:00
Початок аукціону: 17 грудня 2020 15:38
Очікувана вартість: 1 048 332 318,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 241 661,59 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10483323 UAH
Publication date: 27 жовтня 2020 17:34
Enquiries until: 29 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 05 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 грудня 2020 14:00

Information

Estimated total value: 1 048 332 318 UAH including VAT
Minimal lowering step: 5 241 662 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Scope of the procurement
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Кіровоградської області (Східний регіон)
Operational maintenance of public roads of state importance Kirovograd region
(Eastern region)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Кіровоградської області (Східний регіон)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

Operational maintenance of public roads of state importance Kirovograd region
(Eastern region)
CPV: 63710000-9
Період постачання: по 31 грудня 2023

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником в межах отриманого бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок протягом 10 робочих днів після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних стандартів з ціноутворення. Замовник може здійснювати подекадно проміжні платежі за фактично надані послуги в межах наявних фінансових ресурсів на рахунку Замовника. Пiсляоплата 10 Робочі 70
Дата подання заявки За наявності відповідного дозволу від головного розпорядника бюджетних коштів, попередня оплата (авансування) може бути здійснена протягом 5 робочих днів з дня звернення Виконавця терміном не більше трьох календарних місяців в межах поточного бюджетного періоду, у розмірі до 30 відсотків від їх річної вартості, виходячи з лімітів, встановлених планом використання бюджетних коштів на поточний рік. Аванс 5 Робочі 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 грудня 2020 08:33
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2020 11:17
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 17:36
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2020 08:32
Протокол змін 3 до ТД ЕУ 2021-2023 (Східний регіон).docx
01 грудня 2020 08:32
Додатки 1-8 до ТД ЕУ Держава (Східний регіон) (Нова редакція 3).docx
30 листопада 2020 11:37
Додатки 1-8 до ТД ЕУ Держава (Східний регіон) (Нова редакція 2).docx
29 жовтня 2020 11:16
Додатки 1-8 до ТД ЕУ Держава (Східний регіон) (Нова редакція 1).docx
27 жовтня 2020 17:36
Додатки 1-8 до ТД ЕУ Держава (Східний регіон).docx
01 грудня 2020 08:32
Додаток 9 до ТД ЕУ Держава (Східний регіон) Проект договору (Нова редакція 3).docx
30 листопада 2020 11:37
Додаток 9 до ТД ЕУ Держава (Східний регіон) Проект договору (Нова редакція 2).docx
29 жовтня 2020 11:16
Додаток 9 до ТД ЕУ Держава (Східний регіон) Проект договору (Нова редакція 1).docx
27 жовтня 2020 17:36
Додаток 9 до ТД ЕУ Держава (Східний регіон) Проект договору.docx
01 грудня 2020 08:32
Додаток 10 до ТД ЕУ Держава (Східний регіон) ТЗ (Нова редакція 3).xlsx
30 листопада 2020 11:37
Додаток 10 до ТД ЕУ Держава (Східний регіон) ТЗ (Нова редакція 2).xlsx
29 жовтня 2020 11:16
Додаток 10 до ТД ЕУ Держава (Східний регіон) ТЗ (Нова редакція 1).xlsx
27 жовтня 2020 17:35
Додаток 10 до ТД ЕУ Держава (Східний регіон) ТЗ.xlsx
01 грудня 2020 08:32
ТД ЕУ Держава (Східний регіон)(Нова редакція 3).doc
30 листопада 2020 11:36
ТД ЕУ Держава (Східний регіон)(Нова редакція 2).doc
29 жовтня 2020 11:16
ТД ЕУ Держава (Східний регіон)(Нова редакція 1).doc
27 жовтня 2020 17:35
ТД ЕУ Держава (Східний регіон).doc
30 листопада 2020 11:38
Протокол змін 2 до ТД ЕУ 2021-2023 (Східний регіон).docx
29 жовтня 2020 11:16
Протокол змін 1 до ТД ЕУ 2021-2023 (Східний регіон).pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 10 грудня 2020
UA-2020-10-27-005793-c9fb9f297617f4a3cbcd65affb4bf8a91
Найменування: Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області
Код ЄДРПОУ: 24718432
Місцезнаходження: 25015, Україна, Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. Полтавська, 38
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 грудня 2020 16:56

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010

№ рішення у справі

77-р/тк

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

Публічні документи

09 грудня 2020 00:37
Електронний підпис
09 грудня 2020 00:37
Електронний підпис
09 грудня 2020 00:27
4. Сертифікати ISO.rar
09 грудня 2020 00:27
7. Захист довкілля.pdf
09 грудня 2020 00:27
6. Стаття 17 ЗУ.pdf
09 грудня 2020 00:27
5. Документи Учасника.pdf
09 грудня 2020 00:27
3. Витяги з реєстрів.pdf
09 грудня 2020 00:27
25. Додаток 9 - Договір.pdf
09 грудня 2020 00:27
13. Додаток 1.2 - АБЗ.pdf
09 грудня 2020 00:27
12. Технологічні схеми.rar

Вимога про усунення невідповідностей

Розглядом тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РОСТДОРСТРОЙ» встановлено наступне. Пунктом 5 розділу ІІІ тендерної документації встановлено: «Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає наступні документи: - документи відповідно до Додатку №1, які підтверджують наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; - документи відповідно до Додатку №2, які підтверджують наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - документи відповідно до Додатку №3, які підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Додатком №1 до тендерної документації визначено, що Учасник для підтвердження відповідності технічним, якісним характеристикам в складі тендерної пропозиції окремо повинен подати інформаційну довідку згідно форми Таблиці про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) із зазначенням типу, найменування, марки, моделі тощо з документальним підтвердженням. Учасником у складі тендерної документації два документи за №6503-Т від 07.12.2020 р. з назвою «ІНФОРМАЦІЯ про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів)» у формі таблиць, у графах 5 яких зазначено різну інформацію про вид асфальтобетону та/або ЩМАС (по типах та марках). Зазначена інформація відноситься до кваліфікаційного критерію – наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаю в учасника процедури закупівлі виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення «ІНФОРМАЦІЇ про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів)». Відповідно до частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію разі, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

Публічні документи

23 грудня 2020 17:16
Електронний підпис
23 грудня 2020 17:01
Довідка ДПС.pdf
18 грудня 2020 18:35
довідки переможця.PDF
18 грудня 2020 18:35
Довідка з МВС.pdf
10 грудня 2020 09:47
Електронний підпис
10 грудня 2020 09:42
Пояснення.PDF
09 грудня 2020 13:52
Електронний підпис
09 грудня 2020 13:52
Електронний підпис
09 грудня 2020 13:42
ін картка.PDF
09 грудня 2020 13:42
Документи на техніку 2.pdf
09 грудня 2020 13:20
Електронний підпис
09 грудня 2020 13:20
Електронний підпис
09 грудня 2020 13:18
Паспорт Директора.pdf
09 грудня 2020 13:18
фін показники.PDF
09 грудня 2020 13:18
ст. 17 розширено.PDF
09 грудня 2020 13:18
Скан витягу ПДВ.pdf
09 грудня 2020 13:18
Рішення власника.pdf
09 грудня 2020 13:18
Опис та Статут.PDF
09 грудня 2020 13:18
ОДЕСЭНЕРГОМОНТАЖ.pdf
09 грудня 2020 13:18
Ліцензія РДС.pdf
09 грудня 2020 13:18
Лист ТФ Ескадор.pdf
09 грудня 2020 13:18
Лист Рента Лізинг.pdf
09 грудня 2020 13:18
Лист Одесенергомонтаж.pdf
09 грудня 2020 13:18
Лист Ескадор.pdf
09 грудня 2020 13:18
Лист АТЛ.pdf
09 грудня 2020 13:18
КБ № 100-02-20.pdf
09 грудня 2020 13:18
Інформація ст. 17.pdf
09 грудня 2020 13:18
Інформація про АБЗ.pdf
09 грудня 2020 13:18
Документи на техніку.pdf
09 грудня 2020 13:18
Дозвіл АБЗ Черкаси.pdf
09 грудня 2020 13:18
Договір ТрансЛайнГруп.pdf
09 грудня 2020 13:18
Договір оренди Сварог.pdf
09 грудня 2020 13:18
Договір Лабораторія.pdf
09 грудня 2020 13:18
Дог.№ 100-02-20.pdf
09 грудня 2020 13:18
Довідка субпідрядники.pdf
09 грудня 2020 13:18
Довідка про довкілля.pdf
09 грудня 2020 13:18
Відомості ЄДРПОУ.pdf
09 грудня 2020 13:18
Відгук Полтава.pdf
09 грудня 2020 13:18
виписка.pdf
09 грудня 2020 13:18
атестат АБЗ Черкаси.PDF
09 грудня 2020 13:18
ТЗ Схід.pdf
09 грудня 2020 13:18
Лист Ескадор АБЗ Схід.pdf
09 грудня 2020 13:18
Гарантійний лист Схід.pdf
09 грудня 2020 13:18
гар 1115.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2020 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 1 028 000 000,00
UAH з ПДВ
1 022 758 338,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" 1 037 848 995,00
UAH з ПДВ
1 027 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 грудня 2020 17:16
Електронний підпис
23 грудня 2020 17:01
Довідка ДПС.pdf
18 грудня 2020 18:35
довідки переможця.PDF
18 грудня 2020 18:35
Довідка з МВС.pdf
10 грудня 2020 09:47
Електронний підпис
10 грудня 2020 09:42
Пояснення.PDF
09 грудня 2020 13:52
Електронний підпис
09 грудня 2020 13:52
Електронний підпис
09 грудня 2020 13:42
ін картка.PDF
09 грудня 2020 13:42
Документи на техніку 2.pdf
09 грудня 2020 13:20
Електронний підпис
09 грудня 2020 13:20
Електронний підпис
09 грудня 2020 13:18
Паспорт Директора.pdf
09 грудня 2020 13:18
фін показники.PDF
09 грудня 2020 13:18
ст. 17 розширено.PDF
09 грудня 2020 13:18
Скан витягу ПДВ.pdf
09 грудня 2020 13:18
Рішення власника.pdf
09 грудня 2020 13:18
Опис та Статут.PDF
09 грудня 2020 13:18
ОДЕСЭНЕРГОМОНТАЖ.pdf
09 грудня 2020 13:18
Ліцензія РДС.pdf
09 грудня 2020 13:18
Лист ТФ Ескадор.pdf
09 грудня 2020 13:18
Лист Рента Лізинг.pdf
09 грудня 2020 13:18
Лист Одесенергомонтаж.pdf
09 грудня 2020 13:18
Лист Ескадор.pdf
09 грудня 2020 13:18
Лист АТЛ.pdf
09 грудня 2020 13:18
КБ № 100-02-20.pdf
09 грудня 2020 13:18
Інформація ст. 17.pdf
09 грудня 2020 13:18
Інформація про АБЗ.pdf
09 грудня 2020 13:18
Документи на техніку.pdf
09 грудня 2020 13:18
Дозвіл АБЗ Черкаси.pdf
09 грудня 2020 13:18
Договір ТрансЛайнГруп.pdf
09 грудня 2020 13:18
Договір оренди Сварог.pdf
09 грудня 2020 13:18
Договір Лабораторія.pdf
09 грудня 2020 13:18
Дог.№ 100-02-20.pdf
09 грудня 2020 13:18
Довідка субпідрядники.pdf
09 грудня 2020 13:18
Довідка про довкілля.pdf
09 грудня 2020 13:18
Відомості ЄДРПОУ.pdf
09 грудня 2020 13:18
Відгук Полтава.pdf
09 грудня 2020 13:18
виписка.pdf
09 грудня 2020 13:18
атестат АБЗ Черкаси.PDF
09 грудня 2020 13:18
ТЗ Схід.pdf
09 грудня 2020 13:18
Лист Ескадор АБЗ Схід.pdf
09 грудня 2020 13:18
Гарантійний лист Схід.pdf
09 грудня 2020 13:18
гар 1115.rar

Публічні документи

09 грудня 2020 00:37
Електронний підпис
09 грудня 2020 00:37
Електронний підпис
09 грудня 2020 00:27
4. Сертифікати ISO.rar
09 грудня 2020 00:27
7. Захист довкілля.pdf
09 грудня 2020 00:27
6. Стаття 17 ЗУ.pdf
09 грудня 2020 00:27
5. Документи Учасника.pdf
09 грудня 2020 00:27
3. Витяги з реєстрів.pdf
09 грудня 2020 00:27
25. Додаток 9 - Договір.pdf
09 грудня 2020 00:27
13. Додаток 1.2 - АБЗ.pdf
09 грудня 2020 00:27
12. Технологічні схеми.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
Переможець 1 022 758 338,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 09:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2020 09:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
1 022 758 338,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2024 14:07
Договір 310_21(ДУ 48).pdf зміни до договору
24 грудня 2024 14:06
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2024 11:32
Договір 310_21(ДУ 47 продовження).pdf зміни до договору
24 грудня 2024 11:32
Електронний підпис зміни до договору
22 травня 2024 10:56
Договір 310_21 (ДУ 40).pdf зміни до договору
22 травня 2024 10:56
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2024 16:07
2024-01-29-0001.pdf зміни до договору
29 січня 2024 16:06
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2023 09:23
Договір 310_21(ДУ 37).pdf зміни до договору
28 грудня 2023 09:23
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2023 17:44
Договір 310_21(ДУ 37).pdf зміни до договору
27 грудня 2023 17:42
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2023 10:40
Договір 310_21 (ДУ 33).pdf зміни до договору
23 жовтня 2023 10:39
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2022 16:23
Договір№310-21(ДУ№18).pdf зміни до договору
02 серпня 2022 16:22
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 09:30
Продовження терміну укладання договору.pdf укладений
20 січня 2021 09:30
Договір 310_21 (Додатки).pdf укладений
20 січня 2021 09:29
Договір 310_21.pdf укладений
20 січня 2021 09:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 3 частини 5 статті 41
Номер договору про закупівлю: 310/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 310/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 33
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 310/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 37
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 310/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 37
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 3 частини 5 статті 41
Номер договору про закупівлю: 310/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 38
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 3 частини 5 статті 41 Закону
Номер договору про закупівлю: 310/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 40
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань
Номер договору про закупівлю: 310/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 47
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 310/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 48
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML