Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-211328 Золочів - Козача Лопань км 6+700 - км 16+500 у Харківській області
Current average repair of the public road network of local importance O-211328 Zolochiv - Kozacha Lopan km 6+700 – km 16+500 in the Kharkiv region
Очікувана вартість
114 824 087,00 UAH
UA-2020-10-27-005730-a 3f8dc3667693491db72e785782d07337
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитрієва Катерина Сергіївна

+380505751277 DMITRIEVA_TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Контактна особа: Дмитрієва Катерина Сергіївна
+380505751277
DMITRIEVA_TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE "ROADS OF THE KHARKIV REGION"
National ID: 42166406
Contact point: Dmytriieva Kateryna
+380505751277
DMITRIEVA_TENDER@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020 13:35
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2020 10:00
Початок аукціону: 09 грудня 2020 14:02
Очікувана вартість: 114 824 087,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 296 481,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1148240 UAH
Publication date: 27 жовтня 2020 13:35
Enquiries until: 17 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 23 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 листопада 2020 10:00

Information

Estimated total value: 114 824 087 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 296 482 UAH
Minimal lowering step, %: 2,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою.
У разі участі Учасника-нерезидента його тендерна пропозиція викладається мовою держави-нерезидента з обов’язковим перекладом на український текст.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова (крім російської мови), такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.


Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - Термін дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше ніж 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні про проведення відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу.
Розгорнути Згорнути
Information on the language (s) in which the tender proposals should be made - During the procurement procedures, all documents prepared by the Customer are presented in Ukrainian.
During the procurement procedure, all documents related to the tender offer and drawn up directly by the Bidder are presented in Ukrainian.
In case of participation of a Non-Resident Bidder, its tender offer shall be presented in the language of the non-resident State with obligatory translation into Ukrainian.
In case of providing other documents drawn up in a language other than Ukrainian (except Russian), such documents must be accompanied by a translation into Ukrainian, translation (or authenticity of the translator's signature) - notarized or legalized in the manner prescribed by Ukrainian law. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian.


Conditions for providing tender offers - The term of securing the tender offer must be not less than 90 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is specified in the announcement of open bidding on the web portal of the Authorized Agency.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-211328 Золочів - Козача Лопань км 6+700 - км 16+500 у Харківській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of the public road network of local importance O-211328 Zolochiv - Kozacha Lopan km 6+700 – km 16+500 in the Kharkiv region
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Відповідно до п.4.25. Договору "Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів, ЗАМОВНИК може прийняти рішення щодо надання ПІДРЯДНИКУ попередньої оплати (надалі – авансу) у розмірі 30% обсягу фінансування на строк 3 (три) місяці, але що не перевищує останнього робочого дня поточного року." Аванс 90 Календарні 30
Надання послуг Відповідно до п.4.2. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти ) робочих днів." Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2020 13:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 13:32
ТД_Золочів-Козача Лопань.docx
27 жовтня 2020 13:32
Додаток№7_ДОГОВІР ТД_Золочів-Козача Лопань.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тит асфальтобетону
Дата подання: 29 жовтня 2020 11:37
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 13:22
Чи вірно визначений тип асфальтобетону у п.34 Розділу V Відомості ресурсів
Відповідь: Мається на увазі крупнозерниста асфальтобетонна суміш, тип А1, марка 1.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 грудня 2020
UA-2020-10-27-005730-a3f8dc3667693491db72e785782d07337
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження: 61202, Україна, Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 грудня 2020 10:54
ТОВ "Енерготепло" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду виявлені невідповідності що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) спосіб документального підтвердження яких визначено Додатком №2 Тендерної документації: I. УЧАСНИК НЕ НАДАВ відповідні документи: Не надано позитивний відгук від Замовника до договору №28/08-18 від 20.08.18р., який зазначено у довідці від 23.11.2020р. вих №3810т. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності – відповідно до п 3 Додатку №2 Тендерної документації “Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: … - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(и) аналогічним(и) договором(и), у якому(яких) обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якість виконаних робiт (наданих послуг), дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі.”. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати позитивний відгук від Замовника до договору №28/08-18 від 20.08.18р., який зазначено у довідці від 23.11.2020р. вих №3810т. Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 ГОДИН з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 2 "Інша інформація" та пункту 4 "Відхилення тендерних пропозицій" розділу V. "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та вимог ч.16 ст. 29 та абз.5 пп.1 ч.1 ст. 31 Закону.

Документи

27 листопада 2020 10:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

01 грудня 2020 13:54
Електронний підпис
01 грудня 2020 13:54
Електронний підпис
27 листопада 2020 08:48
Електронний підпис
27 листопада 2020 08:47
Електронний підпис
26 листопада 2020 18:52
Електронний підпис
26 листопада 2020 18:52
Електронний підпис
26 листопада 2020 18:51
2.1.2. Залучена техніка ч. 1.pdf
26 листопада 2020 18:51
8. Проект Договору.pdf
26 листопада 2020 18:51
7. Лист про повноваження.pdf
26 листопада 2020 18:51
1. Гарантійний лист.pdf
26 листопада 2020 18:51
2.1.2. Залучена техніка ч. 2.pdf
26 листопада 2020 18:51
2.3.2. Гарантійний лист.pdf
26 листопада 2020 18:51
2.2.4. Транспортна схема.pdf
26 листопада 2020 18:50
Банківська гарантія.rar
26 листопада 2020 18:50
2.5.9. Відгук замовника.pdf
26 листопада 2020 18:50
2.5.10. Відгуки замовника.pdf
26 листопада 2020 18:50
2.4.1. Копії наказів.pdf
26 листопада 2020 18:50
2.2.3. Атестат виробництва.pdf
26 листопада 2020 18:50
2.2.2. Гарантійний лист.pdf

Документи

27 листопада 2020 10:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

15 грудня 2020 08:26
Електронний підпис
11 грудня 2020 09:20
Документи переможця.pdf
26 листопада 2020 20:02
Електронний підпис
26 листопада 2020 20:02
Електронний підпис
26 листопада 2020 20:01
203342_48_16_1148240.RAR
26 листопада 2020 20:01
Проект договору.pdf
26 листопада 2020 20:01
Інформ.щодо відпов.вим.ст.17.pdf
26 листопада 2020 20:01
Інф.про субпідрядн.pdf
26 листопада 2020 20:01
Гарантійний лист.pdf
26 листопада 2020 20:01
Перелік техніки.pdf
26 листопада 2020 20:01
Досвід.pdf
26 листопада 2020 20:01
Техніка.rar
26 листопада 2020 20:01
Працівники.pdf
26 листопада 2020 20:01
Лабораторія.pdf
26 листопада 2020 20:01
Аналогічні договора.rar
26 листопада 2020 20:01
АБЗ.pdf

Документи

27 листопада 2020 10:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

27 листопада 2020 09:25
Електронний підпис
27 листопада 2020 09:25
Електронний підпис
27 листопада 2020 09:24
3. Відповідність ст.17 Закону.pdf
27 листопада 2020 09:24
4. Банківська гарантія.rar
27 листопада 2020 09:24
1. Гарантійний лист.pdf
27 листопада 2020 09:24
2.3. Наявність досвіду.pdf
27 листопада 2020 09:24
2.2.14. Дорожні робітники.pdf
27 листопада 2020 09:24
2.2.13. Машиністи екскаватора.pdf
27 листопада 2020 09:24
2.2.12. Машиністи бульдозера.pdf
27 листопада 2020 09:24
2.2.11. Машиністи ММ та ДБМ.pdf
27 листопада 2020 09:24
2.2.10. Машиністи ДТМ.pdf
27 листопада 2020 09:24
2.2.9. Машиністи крана.pdf
27 листопада 2020 09:24
2.2.8. Машиністи котка.pdf
27 листопада 2020 09:24
2.2.7. Машиністи фрези.pdf
27 листопада 2020 09:24
2.2.5. Машиністи автогрейдера.pdf
27 листопада 2020 09:24
2.2.2.2. Водії.pdf
27 листопада 2020 09:24
2.2.2.1. Водії.pdf
27 листопада 2020 09:24
2.2.1. ІТР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"

ТОВ "Енерготепло"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2020 14:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Енерготепло" 94 000 000,00
UAH з ПДВ
87 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 109 796 000,00
UAH з ПДВ
88 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" 113 824 000,00
UAH з ПДВ
113 824 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 грудня 2020 08:26
Електронний підпис
11 грудня 2020 09:20
Документи переможця.pdf
26 листопада 2020 20:02
Електронний підпис
26 листопада 2020 20:02
Електронний підпис
26 листопада 2020 20:01
203342_48_16_1148240.RAR
26 листопада 2020 20:01
Проект договору.pdf
26 листопада 2020 20:01
Інформ.щодо відпов.вим.ст.17.pdf
26 листопада 2020 20:01
Інф.про субпідрядн.pdf
26 листопада 2020 20:01
Гарантійний лист.pdf
26 листопада 2020 20:01
Перелік техніки.pdf
26 листопада 2020 20:01
Досвід.pdf
26 листопада 2020 20:01
Техніка.rar
26 листопада 2020 20:01
Працівники.pdf
26 листопада 2020 20:01
Лабораторія.pdf
26 листопада 2020 20:01
Аналогічні договора.rar
26 листопада 2020 20:01
АБЗ.pdf

Публічні документи

27 листопада 2020 09:25
Електронний підпис
27 листопада 2020 09:25
Електронний підпис
27 листопада 2020 09:24
3. Відповідність ст.17 Закону.pdf
27 листопада 2020 09:24
4. Банківська гарантія.rar
27 листопада 2020 09:24
1. Гарантійний лист.pdf
27 листопада 2020 09:24
2.3. Наявність досвіду.pdf
27 листопада 2020 09:24
2.2.14. Дорожні робітники.pdf
27 листопада 2020 09:24
2.2.13. Машиністи екскаватора.pdf
27 листопада 2020 09:24
2.2.12. Машиністи бульдозера.pdf
27 листопада 2020 09:24
2.2.11. Машиністи ММ та ДБМ.pdf
27 листопада 2020 09:24
2.2.10. Машиністи ДТМ.pdf
27 листопада 2020 09:24
2.2.9. Машиністи крана.pdf
27 листопада 2020 09:24
2.2.8. Машиністи котка.pdf
27 листопада 2020 09:24
2.2.7. Машиністи фрези.pdf
27 листопада 2020 09:24
2.2.5. Машиністи автогрейдера.pdf
27 листопада 2020 09:24
2.2.2.2. Водії.pdf
27 листопада 2020 09:24
2.2.2.1. Водії.pdf
27 листопада 2020 09:24
2.2.1. ІТР.pdf

Публічні документи

01 грудня 2020 13:54
Електронний підпис
01 грудня 2020 13:54
Електронний підпис
27 листопада 2020 08:48
Електронний підпис
27 листопада 2020 08:47
Електронний підпис
26 листопада 2020 18:52
Електронний підпис
26 листопада 2020 18:52
Електронний підпис
26 листопада 2020 18:51
2.1.2. Залучена техніка ч. 1.pdf
26 листопада 2020 18:51
8. Проект Договору.pdf
26 листопада 2020 18:51
7. Лист про повноваження.pdf
26 листопада 2020 18:51
1. Гарантійний лист.pdf
26 листопада 2020 18:51
2.1.2. Залучена техніка ч. 2.pdf
26 листопада 2020 18:51
2.3.2. Гарантійний лист.pdf
26 листопада 2020 18:51
2.2.4. Транспортна схема.pdf
26 листопада 2020 18:50
Банківська гарантія.rar
26 листопада 2020 18:50
2.5.9. Відгук замовника.pdf
26 листопада 2020 18:50
2.5.10. Відгуки замовника.pdf
26 листопада 2020 18:50
2.4.1. Копії наказів.pdf
26 листопада 2020 18:50
2.2.3. Атестат виробництва.pdf
26 листопада 2020 18:50
2.2.2. Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Енерготепло"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2020 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Енерготепло"
#39364348
87 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 грудня 2023 11:22
ДУ№5 до Договору №44_12-20.pdf укладений
25 грудня 2023 11:21
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2023 10:03
ДУ№4 до Договору №44-12-20.pdf зміни до договору
04 січня 2023 10:03
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2022 10:05
ДУ№3 до Договору №44-12-20.pdf зміни до договору
22 лютого 2022 10:04
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 13:53
Договір №44-12-20.pdf укладений
23 грудня 2020 13:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 12.4. чинного Договору №44/12-20 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 23 грудня 2020 року уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 3.1. Договору, Додаток №2 до Договору «Календарний план надання послуг» та Додаток №3 до Договору «Календарний план фінансування послуг» - викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 44/12-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 12.4. чинного ДОГОВОРУ №44/12-20 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 23 грудня 2020р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 3.1. Договору, пункт 11.1. розділу 11 «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ», Додаток № 2 до Договору «Календарний план надання послуг» та Додаток № 3 до Договору «Календарний план фінансування послуг» - викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 44/12-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Додаткова угода №5 від 25.12.2023р. до ДОГОВОРУ №44/12-23 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 23.12.2020р.