Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-210612 Богодухів - Валки - Нова Водолага км 19+300 - км 28+700 у Харківській області (з розробкою проектної документації)
Current average repair of the public road network of local importance O-210612 Bohodukhiv - Valky - Nova Vodolaha km 19 + 300 - km 28 + 700 in Kharkiv region (with development of project documentation)
Очікувана вартість
126 104 024,94 UAH
UA-2020-10-27-005674-a 24d9aa57e987433f82ddeb32b41fd6ce
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рябокінь Ольга Олександрівна

380665366965 DOR.KH.TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Контактна особа: Рябокінь Ольга Олександрівна
380665366965
DOR.KH.TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE "ROADS OF THE KHARKIV REGION"
National ID: 42166406
Contact point: Riabokin Olha
380665366965
DOR.KH.TENDER@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020 13:31
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2020 11:00
Початок аукціону: 09 грудня 2020 11:25
Очікувана вартість: 126 104 024,94 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 522 080,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1261040 UAH
Publication date: 27 жовтня 2020 13:31
Enquiries until: 17 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 23 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 листопада 2020 11:00

Information

Estimated total value: 126 104 025 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 522 081 UAH
Minimal lowering step, %: 2,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою.
У разі участі Учасника-нерезидента його тендерна пропозиція викладається мовою держави-нерезидента з обов’язковим перекладом на український текст.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова (крім російської мови), такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - Термін дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше ніж 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні про проведення відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу.
Розгорнути Згорнути
Information on the language (s) in which the tender proposals should be prepared - During the procurement procedures, all documents prepared by the Customer are presented in Ukrainian.
During the procurement procedure, all documents related to the tender offer and drawn up directly by the Bidder are presented in Ukrainian.
In case of participation of a Non-Resident Bidder, its tender offer shall be presented in the language of the non-resident State with obligatory translation into Ukrainian.
In case of providing other documents drawn up in a language other than Ukrainian (except Russian), such documents must be accompanied by a translation into Ukrainian, translation (or authenticity of the translator's signature) - notarized or legalized in the manner prescribed by Ukrainian law. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian.

Conditions for providing tender offers - The term of securing the tender offer must be not less than 90 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is specified in the announcement of open bidding on the web portal of the Authorized Agency.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-210612 Богодухів - Валки - Нова Водолага км 19+300 - км 28+700 у Харківській області (з розробкою проектної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of the public road network of local importance O-210612 Bohodukhiv - Valky - Nova Vodolaha km 19 + 300 - km 28 + 700 in Kharkiv region (with development of project documentation)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пункт 5.2. Договору “Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів.” та пункт 5.6. Договору “Проміжні розрахунки за виконані роботи з розробки проектної документації здійснюються не більше ніж 40% від суми вартості проектних робіт в межах вартості робіт та виділених коштів на оплату робіт згідно з планом фінансування.” Пiсляоплата 30 Робочі 0.575
Надання послуг Пункт 5.2. Договору “Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів.” та пункт 5.6. Договору “Остаточний розрахунок у розмірі 60% від суми вартості проектних робіт здійснюється ЗАМОВНИКОМ після надання ПІДРЯДНИКОМ проектної документації у друкованому вигляді в кількості чотирьох комплектів (примірників) та в електронному вигляді та підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг.” Пiсляоплата 30 Робочі 0.863
Дата подання заявки Пункт 5.33. Договору “Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів, ЗАМОВНИК може прийняти рішення щодо надання ПІДРЯДНИКУ попередньої оплати (надалі – авансу) у розмірі 30% річного обсягу фінансування на строк 3 (три) місяці, але що не перевищує останнього робочого дня поточного року.” Аванс 90 Календарні 29.569
Надання послуг Пункт 5.2. Договору “Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів.” Пiсляоплата 30 Робочі 68.993

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2020 13:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 13:29
ТД О-210612 Б.В.-Н.В. (з ПКД).docx
27 жовтня 2020 13:29
Д 7 до ТД (ПКД) О-210612.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 грудня 2020
UA-2020-10-27-005674-a24d9aa57e987433f82ddeb32b41fd6ce
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження: 61202, Україна, Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ Миколаївбудцентр Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 грудня 2020 10:51
ТОВ "БК ЄВРОДОР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "ХСБМ-7"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції виявлені невідповідності що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» спосіб документального підтвердження яких визначено Додатком 2 Тендерної документації. І. ПЕРЕЛІК виявлених невідповідностей в інформації та/або документах. В п.18 довідці від 23.11.2020р. №21 надано інформацію про наявність мульчери подрібнювачі на трактор, відсутня інформація щодо залучення трактора. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. Відповідно до п.1.1 Додатку №2 Тендерної документації «Інформаційна довідка про перелік техніки (транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), необхідних для виконання технічного завдання. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, на кожну одиницю техніки Учасник надає копії свідоцтва про державну реєстрацію техніки. Якщо техніка не підлягає державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку)». ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ та/або документів, які повинні подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Копії свідоцтва про державну реєстрацію техніки. Якщо техніка не підлягає державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасник на всю залучену техніку вказану у довідці, додатково надає документи які передбаченні п.1.1 Додатку №2 Тендерної документації; 2) Інформаційну довідку про ІНФОРМАЦІЯ про наявність техніки (транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) в новій редакції. Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 ГОДИН з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 2 "Інша інформація" та пункту 4 "Відхилення тендерних пропозицій" розділу V. "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та вимог ч.16 статті 29 та абз.5 пп.1 ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи

27 листопада 2020 11:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

16 грудня 2020 13:21
Електронний підпис
16 грудня 2020 13:19
Документи переможця
01 грудня 2020 11:32
Електронний підпис
01 грудня 2020 11:32
Електронний підпис
01 грудня 2020 11:29
щодо усунення порушень
26 листопада 2020 13:47
Електронний підпис
26 листопада 2020 13:47
Електронний підпис
26 листопада 2020 13:46
банк.rar
26 листопада 2020 13:46
Fwd_ гарантия 1043 НБЦ.zip
26 листопада 2020 13:46
15. Підтвердження І етапу.rar
26 листопада 2020 13:46
14. Транспортна схема.pdf
26 листопада 2020 13:46
12. Проект договору.pdf
26 листопада 2020 13:46
9. Відомості про учасника.pdf
26 листопада 2020 13:46
8. Підтвердження досвіду.pdf
26 листопада 2020 13:46
5. Підтвердження постачання.pdf
26 листопада 2020 13:46
4. Підтвердження МТБ.pdf
26 листопада 2020 13:46
3. Гарантійний лист.pdf

Документи

27 листопада 2020 11:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

27 листопада 2020 08:43
Електронний підпис
27 листопада 2020 08:43
Електронний підпис
26 листопада 2020 18:16
Додаток 2 наявність техніки.pdf
26 листопада 2020 18:16
Статут та Ліцензія.pdf
26 листопада 2020 18:16
Додаток 7 проект договору.pdf
26 листопада 2020 18:16
Банківська гарантія.rar
26 листопада 2020 18:16
Додаток 4 технічне завдання.pdf
26 листопада 2020 18:16
Додаток 3 стаття 17.pdf
26 листопада 2020 18:16
Додаток 2 транспортна схема.pdf
26 листопада 2020 18:16
Додаток 1 гарантійний лист.pdf
26 листопада 2020 18:16
довідки.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "ХСБМ-7" #36224983

№ рішення у справі

272-р

Дата рішення у справі

24.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

27 листопада 2020 11:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

26 листопада 2020 18:24
Електронний підпис
26 листопада 2020 18:24
Електронний підпис
26 листопада 2020 18:23
Проект договору.pdf
26 листопада 2020 18:23
Лист_НБУ_по_лiцензii.pdf
26 листопада 2020 18:23
Кв.ч.2 Досвід 5.ч.pdf
26 листопада 2020 18:23
Кв.ч.2 Досвід 4.ч.pdf
26 листопада 2020 18:23
Кв.ч.2 Досвід 3.ч.pdf
26 листопада 2020 18:23
Кв.ч.2 Досвід 2.ч.pdf
26 листопада 2020 18:23
Кв.ч.2 Досвід 1.ч.pdf
26 листопада 2020 18:23
Кв. ч. 1 ч.2.pdf
26 листопада 2020 18:23
Кв. ч. 1 ч.1.pdf
26 листопада 2020 18:23
22882_ХСБМ_7_Гарантiя_24_11_2020.rar

Документи

27 листопада 2020 11:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

26 листопада 2020 21:19
Електронний підпис
26 листопада 2020 21:19
Електронний підпис
26 листопада 2020 21:15
ТЗ.pdf
26 листопада 2020 21:15
Згода з проектом договору.pdf
26 листопада 2020 21:15
Довідка захист довкілля.pdf
26 листопада 2020 21:00
ЦПД розмічальник Фінік.pdf
26 листопада 2020 21:00
Форма 4-ОПП.pdf
26 листопада 2020 21:00
Транспортна схема.pdf
26 листопада 2020 21:00
Сертифікати Мазуренко (4).pdf
26 листопада 2020 21:00
Сертифікати Мазуренко (3).pdf
26 листопада 2020 21:00
Сертифікати Мазуренко (2).pdf
26 листопада 2020 21:00
Сертифікати Мазуренко (1).pdf
26 листопада 2020 21:00
Рішення власника.pdf
26 листопада 2020 21:00
поставка.pdf
26 листопада 2020 21:00
Опис та Статут.PDF
26 листопада 2020 21:00
Ліцензія.pdf
26 листопада 2020 21:00
Листи техніка.pdf
26 листопада 2020 21:00
Лист Рента без печатки.pdf
26 листопада 2020 21:00
Копії тех.паспортів.pdf
26 листопада 2020 21:00
Копії наказів працівників.pdf
26 листопада 2020 21:00
Договір ТрансЛайнГруп.pdf
26 листопада 2020 21:00
Договір Лабораторія.pdf
26 листопада 2020 21:00
Довідка щодо охорони праці.pdf
26 листопада 2020 21:00
Довідка ст. 17.pdf
26 листопада 2020 21:00
Довідка про лабораторію.pdf
26 листопада 2020 21:00
Довідка про АБЗ.pdf
26 листопада 2020 21:00
гар 1045.rar
26 листопада 2020 21:00
Відомості про учасника.pdf
26 листопада 2020 21:00
Відгук від САД Вінниця.pdf
26 листопада 2020 21:00
Витяг ПДВ.pdf
26 листопада 2020 21:00
КБ 26-Б Ч.2.pdf
26 листопада 2020 21:00
КБ 26-Б Ч.1.pdf
26 листопада 2020 21:00
Дог.№26-Б.pdf
26 листопада 2020 21:00
Відгук від САД Миколаїв.pdf
26 листопада 2020 21:00
Акт до договору 26-Б 1 етап.pdf
26 листопада 2020 21:00
КБ 9 дог №18-18П.PDF
26 листопада 2020 21:00
КБ 8 дог №18-18П.PDF
26 листопада 2020 21:00
КБ 8 дог 19-18П.PDF
26 листопада 2020 21:00
КБ 7 дог №18-18П.PDF
26 листопада 2020 21:00
КБ 7 дог 19-18П.PDF
26 листопада 2020 21:00
КБ 6 дог №18-18П.PDF
26 листопада 2020 21:00
КБ 6 дог 19-18П.PDF
26 листопада 2020 21:00
КБ 5 дог №18-18П.PDF
26 листопада 2020 21:00
КБ 5 дог 19-18П.PDF
26 листопада 2020 21:00
КБ 4 дог №18-18П.PDF
26 листопада 2020 21:00
КБ 4 дог 19-18П.PDF
26 листопада 2020 21:00
КБ 3 дог №18-18П.PDF
26 листопада 2020 21:00
КБ 3 дог 19-18П.PDF
26 листопада 2020 21:00
КБ 2 дог №18-18П.PDF
26 листопада 2020 21:00
КБ 2 дог 19-18П.PDF
26 листопада 2020 21:00
КБ 12 дог №18-18П.PDF
26 листопада 2020 21:00
КБ 11 дог №18-18П.PDF
26 листопада 2020 21:00
КБ 10 дог №18-18П.PDF
26 листопада 2020 21:00
КБ 1 дог №18-18П.PDF
26 листопада 2020 21:00
КБ 1 дог 19-18П.PDF
26 листопада 2020 21:00
Договір №19-18П.pdf
26 листопада 2020 21:00
Договір №18-18П.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Миколаївбудцентр

ТОВ "БК ЄВРОДОР"

ПП "ХСБМ-7"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2020 11:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Миколаївбудцентр 105 927 380,00
UAH з ПДВ
103 405 296,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК ЄВРОДОР" 126 000 000,00
UAH з ПДВ
105 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 119 799 000,00
UAH з ПДВ
119 799 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ХСБМ-7" 125 851 815,00
UAH з ПДВ
125 851 815,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2020 13:21
Електронний підпис
16 грудня 2020 13:19
Документи переможця
01 грудня 2020 11:32
Електронний підпис
01 грудня 2020 11:32
Електронний підпис
01 грудня 2020 11:29
щодо усунення порушень
26 листопада 2020 13:47
Електронний підпис
26 листопада 2020 13:47
Електронний підпис
26 листопада 2020 13:46
банк.rar
26 листопада 2020 13:46
Fwd_ гарантия 1043 НБЦ.zip
26 листопада 2020 13:46
15. Підтвердження І етапу.rar
26 листопада 2020 13:46
14. Транспортна схема.pdf
26 листопада 2020 13:46
12. Проект договору.pdf
26 листопада 2020 13:46
9. Відомості про учасника.pdf
26 листопада 2020 13:46
8. Підтвердження досвіду.pdf
26 листопада 2020 13:46
5. Підтвердження постачання.pdf
26 листопада 2020 13:46
4. Підтвердження МТБ.pdf
26 листопада 2020 13:46
3. Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

27 листопада 2020 08:43
Електронний підпис
27 листопада 2020 08:43
Електронний підпис
26 листопада 2020 18:16
Додаток 2 наявність техніки.pdf
26 листопада 2020 18:16
Статут та Ліцензія.pdf
26 листопада 2020 18:16
Додаток 7 проект договору.pdf
26 листопада 2020 18:16
Банківська гарантія.rar
26 листопада 2020 18:16
Додаток 4 технічне завдання.pdf
26 листопада 2020 18:16
Додаток 3 стаття 17.pdf
26 листопада 2020 18:16
Додаток 2 транспортна схема.pdf
26 листопада 2020 18:16
Додаток 1 гарантійний лист.pdf
26 листопада 2020 18:16
довідки.pdf

Публічні документи

26 листопада 2020 21:19
Електронний підпис
26 листопада 2020 21:19
Електронний підпис
26 листопада 2020 21:15
ТЗ.pdf
26 листопада 2020 21:15
Згода з проектом договору.pdf
26 листопада 2020 21:15
Довідка захист довкілля.pdf
26 листопада 2020 21:00
ЦПД розмічальник Фінік.pdf
26 листопада 2020 21:00
Форма 4-ОПП.pdf
26 листопада 2020 21:00
Транспортна схема.pdf
26 листопада 2020 21:00
Сертифікати Мазуренко (4).pdf
26 листопада 2020 21:00
Сертифікати Мазуренко (3).pdf
26 листопада 2020 21:00
Сертифікати Мазуренко (2).pdf
26 листопада 2020 21:00
Сертифікати Мазуренко (1).pdf
26 листопада 2020 21:00
Рішення власника.pdf
26 листопада 2020 21:00
поставка.pdf
26 листопада 2020 21:00
Опис та Статут.PDF
26 листопада 2020 21:00
Ліцензія.pdf
26 листопада 2020 21:00
Листи техніка.pdf
26 листопада 2020 21:00
Лист Рента без печатки.pdf
26 листопада 2020 21:00
Копії тех.паспортів.pdf
26 листопада 2020 21:00
Копії наказів працівників.pdf
26 листопада 2020 21:00
Договір ТрансЛайнГруп.pdf
26 листопада 2020 21:00
Договір Лабораторія.pdf
26 листопада 2020 21:00
Довідка щодо охорони праці.pdf
26 листопада 2020 21:00
Довідка ст. 17.pdf
26 листопада 2020 21:00
Довідка про лабораторію.pdf
26 листопада 2020 21:00
Довідка про АБЗ.pdf
26 листопада 2020 21:00
гар 1045.rar
26 листопада 2020 21:00
Відомості про учасника.pdf
26 листопада 2020 21:00
Відгук від САД Вінниця.pdf
26 листопада 2020 21:00
Витяг ПДВ.pdf
26 листопада 2020 21:00
КБ 26-Б Ч.2.pdf
26 листопада 2020 21:00
КБ 26-Б Ч.1.pdf
26 листопада 2020 21:00
Дог.№26-Б.pdf
26 листопада 2020 21:00
Відгук від САД Миколаїв.pdf
26 листопада 2020 21:00
Акт до договору 26-Б 1 етап.pdf
26 листопада 2020 21:00
КБ 9 дог №18-18П.PDF
26 листопада 2020 21:00
КБ 8 дог №18-18П.PDF
26 листопада 2020 21:00
КБ 8 дог 19-18П.PDF
26 листопада 2020 21:00
КБ 7 дог №18-18П.PDF
26 листопада 2020 21:00
КБ 7 дог 19-18П.PDF
26 листопада 2020 21:00
КБ 6 дог №18-18П.PDF
26 листопада 2020 21:00
КБ 6 дог 19-18П.PDF
26 листопада 2020 21:00
КБ 5 дог №18-18П.PDF
26 листопада 2020 21:00
КБ 5 дог 19-18П.PDF
26 листопада 2020 21:00
КБ 4 дог №18-18П.PDF
26 листопада 2020 21:00
КБ 4 дог 19-18П.PDF
26 листопада 2020 21:00
КБ 3 дог №18-18П.PDF
26 листопада 2020 21:00
КБ 3 дог 19-18П.PDF
26 листопада 2020 21:00
КБ 2 дог №18-18П.PDF
26 листопада 2020 21:00
КБ 2 дог 19-18П.PDF
26 листопада 2020 21:00
КБ 12 дог №18-18П.PDF
26 листопада 2020 21:00
КБ 11 дог №18-18П.PDF
26 листопада 2020 21:00
КБ 10 дог №18-18П.PDF
26 листопада 2020 21:00
КБ 1 дог №18-18П.PDF
26 листопада 2020 21:00
КБ 1 дог 19-18П.PDF
26 листопада 2020 21:00
Договір №19-18П.pdf
26 листопада 2020 21:00
Договір №18-18П.pdf

Публічні документи

26 листопада 2020 18:24
Електронний підпис
26 листопада 2020 18:24
Електронний підпис
26 листопада 2020 18:23
Проект договору.pdf
26 листопада 2020 18:23
Лист_НБУ_по_лiцензii.pdf
26 листопада 2020 18:23
Кв.ч.2 Досвід 5.ч.pdf
26 листопада 2020 18:23
Кв.ч.2 Досвід 4.ч.pdf
26 листопада 2020 18:23
Кв.ч.2 Досвід 3.ч.pdf
26 листопада 2020 18:23
Кв.ч.2 Досвід 2.ч.pdf
26 листопада 2020 18:23
Кв.ч.2 Досвід 1.ч.pdf
26 листопада 2020 18:23
Кв. ч. 1 ч.2.pdf
26 листопада 2020 18:23
Кв. ч. 1 ч.1.pdf
26 листопада 2020 18:23
22882_ХСБМ_7_Гарантiя_24_11_2020.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Миколаївбудцентр

ТОВ "БК ЄВРОДОР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ПП "ХСБМ-7"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Миколаївбудцентр
#40984166
Переможець 103 405 296,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2020 09:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2020 09:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Миколаївбудцентр
#40984166
103 405 296,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 червня 2023 11:39
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 14:14
Договір №43-12-20.pdf укладений
23 грудня 2020 14:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Розірвання договору відповідно до рішення Господарського суду Харківської області по справі №922/9/23. Дата набрання законної сили судового рішення 30.05.2023р.