Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рентгенівська плівка та фотохімікати
Очікувана вартість
158 300,00 UAH
UA-2020-10-27-005654-a b8e982c85f364ee29b90aa34c1fd88df
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Крупська

+380982278375 krupska3lik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №3" Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02003540
Місцезнаходження: 61020, Україна , Харківська обл., м. Харків, ПРОСПЕКТ НОВО-БАВАРСЬКИЙ, 90
Контактна особа: Олена Крупська
+380982278375
krupska3lik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020 13:27
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2020 12:31
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2020 12:31
Очікувана вартість: 158 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 791,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24930000-2: Фотохімікати


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
59 упаковка
Плівка медична рентгенівська синьочутлива / MXBE 30 x 40 cм, №100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61020, Україна, Харківська область, місто Харків, проспект Ново-Баварський,90
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24931000-9 — Фотопластини ти фотоплівки
22 упаковка
Плівка медична рентгенівська синьочутлива / MXBE 24 x 30 cм, №100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61020, Україна, Харківська область, місто Харків, проспект Ново-Баварський,90
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24931000-9 — Фотопластини ти фотоплівки
18 упаковка
Плівка медична рентгенівська синьочутлива / MXBE 18 x 24 cм, №100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61020, Україна, Харківська область, місто Харків, проспект Ново-Баварський,90
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24931000-9 — Фотопластини ти фотоплівки
4 упаковка
Плівка медична рентгенівська синьочутлива / MXBE 13 x 18 cм, №100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61020, Україна, Харківська область, місто Харків, проспект Ново-Баварський,90
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24931000-9 — Фотопластини ти фотоплівки
28 флакон
Проявник Промінь-ВК висококонцентрований (2 л к-ту на 15 л р-ну)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61020, Україна, Харківська область, місто Харків, проспект Ново-Баварський,90
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24931230-0 — Проявники для рентгенівських плівок
28 флакон
Фіксаж Промінь-ВК висококонцентрований (2 л к-ту на 15 л р-ну)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61020, Україна, Харківська область, місто Харків, проспект Ново-Баварський,90
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24931240-3 — Фіксажі для рентгенівських плівок

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2020 13:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 13:27
Оголошення про проведення закупівлі.docx
27 жовтня 2020 13:27
Додаток 3.docx
27 жовтня 2020 13:27
Додаток 2.docx
27 жовтня 2020 13:27
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-27-005654-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:42744598
Дата подання: 28 жовтня 2020 11:50
Вимога
Шановний Замовнику! В Інформації для проведення закупівлі товарів через систему електронних торгів по закупівлі Код за класифікатором ДК 021:2015 : 24930000-2 Фотохімікати (Рентгенівська плівка та фотохімікати), Замовник вважає за потрібне у вимогах до предмета закупівлі зазначити торгівельну марку та виробника, та вказує, еквівалент в даній закупівлі не передбачається!, але ж : Відповідно до Закону України Про публічні закупівлі (Документ 922-VIII, нова редакція від 19.04.2020, підстава - 114-IX), розділ III загальні умови здійснення закупівлі, Стаття 14, пункт 4 у разі здійснення спрощеної закупівлі (придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону) у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто , Ви можете вказати, який саме еквівалент, але заборонити НЕ МОЖЕТЕ!
Нагадаємо, що еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель, де однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру.
Натомість Замовник зазначив конкретну назву товару та інформацію про те, що еквівалент в даній закупівлі не передбачається! Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд аналогів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників. Зазначення найменувань плівок з його унікальними технічними характеристиками свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику.
Зазначення в предметі закупівлі найменування плівок суперечать принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
З метою уникнення непорозумінь між учасниками та Замовником, а також керуюсь ст.ст. 2, 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Вимагаємо внести відповідні зміни згідно із зазначеними вище вимогами для проведення закупівлі через систему електронних торгів, якою передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції аналог плівки, що зазначені в Інформації для проведення закупівлі товарів через систему електронних торгів по закупівлі Код ДК 021:2015 : 24930000-2 Фотохімікати (Рентгенівська плівка та фотохімікати ). Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Документації на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 жовтня 2020 12:31
Шановний Замовник, дякуємо за ваше звернення та повідомляємо:
Закупівля не передбачає аналогів та/ або еквівалентів товарів. Це переважне право Замовника в Спрощеній (Допороговій) закупівлі. Відповідно до Закону України Про публічні закупівлі (Документ 922-VIII, нова редакція від 19.04.2020, підстава - 114-IX), розділ III загальні умови здійснення закупівлі, Стаття 14, пункт 4 у разі здійснення спрощеної закупівлі (придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону) у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Зазначати наявність чи відсутність еквіваленту товару в (спрощених) допорогових закупівлях є правом(!) замовника, а не обов'язком. Тобто замовник (спрощеної) допорогової закупівлі має право посилатися на певну торговельну марку або виробника. Замовник має законне право зазначати інформацію щодо конкретного виробника (марки, фірми т.д) продукції при цьому не порушуючи законодавство, яке регулює порядок проведення спрощених (допорогових) закупівель. Зазначення конкретного виробника продукції в даній процедурі закупівлі обумовлено позитивним досвідом її використання. Дана процедура закупівлі організовувалася та проводиться з врахуванням принципів максимальної економії та ефективності. Він є один із ключових принципів закупівель. При витрачанні бюджетних коштів Замовник усвідомлює необхідність економії, а тому зроблено зважений підхід до формування технічних вимог, оскільки: обладнання, яке функціонує в комунальному некомерційному підприємстві "Міська лікарня №3" Харківської міської ради не перший рік налагоджене на роботу з даними матеріалами та показало найякісніший результат. При формуванні технічних характеристик Замовник звернув увагу на якість товару і на те, як він показав себе на практиці, а закупівля менш якісного товару дає результат низької ефективності закупівлі, а в тривалішому періоді часу може й зумовити надмірне витрачання коштів.

Документи

29 жовтня 2020 12:31
File0001.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2020 12:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГУБІН ОЛЕКСАНДР ЮРІЙОВИЧ" 158 290,00
UAH з ПДВ
158 290,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2020 16:48
Електронний підпис
04 листопада 2020 16:47
Форма (Тендерна пропозиція).pdf
04 листопада 2020 16:47
Проект договору.pdf
04 листопада 2020 16:47
Лист-гарантія.pdf
04 листопада 2020 16:47
Копія паспорт Губін Ю.О..pdf
04 листопада 2020 16:47
Копія паспорт Губін О.Ю..pdf
04 листопада 2020 16:47
Копія код Губін Ю.О..pdf
04 листопада 2020 16:47
Копія код Губін О.Ю..pdf
04 листопада 2020 16:47
Доручення.pdf
04 листопада 2020 16:47
Докум. на плівку.pdf
04 листопада 2020 16:47
Довіреність.pdf
04 листопада 2020 16:47
Довідка про санкції.pdf
04 листопада 2020 16:47
Довідка про ліцензування.pdf
04 листопада 2020 16:47
Гарантійний лист Carestream .pdf
04 листопада 2020 16:47
Гарантійни лист Промінь.pdf
04 листопада 2020 16:47
Відомості про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГУБІН ОЛЕКСАНДР ЮРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГУБІН ОЛЕКСАНДР ЮРІЙОВИЧ"
#3386901652
Переможець 158 290,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 16:08

Документи

05 листопада 2020 16:08
Електронний підпис
05 листопада 2020 16:07
File0002.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2020 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГУБІН ОЛЕКСАНДР ЮРІЙОВИЧ"
#3386901652
158 290,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 листопада 2020 16:08
Електронний підпис
05 листопада 2020 16:07
File0002.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 10:59
Електронний підпис укладений
11 листопада 2020 15:39
File0002.PDF укладений
11 листопада 2020 15:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 158 290,00
UAH