Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення пожежної сигналізації Головного корпусу Білицького будинку-інтернату для громадян похилого віку та інвалідів за адресою: вул. Праці, 44, м. Білицьке, Донецька область (Код за ДК 021: 2015: 51700000-9 «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування»)
Очікувана вартість
1 428 682,80 UAH
UA-2020-10-27-005583-a f0bf19e794b9414c9a4c47d377610654
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Глущенко

+380627762562 23597399@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна організація (установа, заклад) Білицький будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів
Код ЄДРПОУ: 23597399
Місцезнаходження: 85043, Україна , Донецька обл., Білицьке, ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 44
Контактна особа: Олена Глущенко
+380627762562
23597399@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020 13:23
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2020 08:00
Початок аукціону: 13 листопада 2020 13:12
Очікувана вартість: 1 428 682,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 286,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Встановлення пожежної сигналізації Головного корпусу Білицького будинку-інтернату для громадян похилого віку та інвалідів за адресою: вул. Праці, 44, м. Білицьке, Донецька область (Код за ДК 021: 2015: 51700000-9 «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85043, Україна, Донецька область, м Білицьке, Праці, б.44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2020 13:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 13:23
ПКД (4) (1).pdf
27 жовтня 2020 13:23
ТД_Монтаж протипожежної сигналізації 27.10.2020.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-27-005583-a.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО", Код ЄДРПОУ:42926258
Дата подання: 27 листопада 2020 11:01
не законні дії Замовника
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, 27.10.2020 року була оголошена закупівля «Встановлення пожежної сигналізації Головного корпусу Білицького будинку-інтернату для громадян похилого віку та інвалідів за адресою: вул. Праці, 44, м. Білицьке, Донецька область (Код за ДК 021: 2015: 51700000-9 «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування»)»
Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій: 12.11.2020 до 08:00
Аукціон відбувся: 13.11.2020 року

Протоколом № 96 від 18.11.2020р., на засіданні тендерного комітету Білицький будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів було визначено переможцем процедури закупівлі «Встановлення пожежної сигналізації Головного корпусу Білицького будинку-інтернату для громадян похилого віку та інвалідів за адресою: вул. Праці, 44, м. Білицьке, Донецька область (Код за ДК 021: 2015: 51700000-9 «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування»)» відхилили пропозицію учасника ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО".
ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО" не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав:
«Згідно п.6, р.3 та п.2.1 Додатку 5 ТД. підсумкову відомість ресурсів ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО" надано лише до локального кошторису, що не містить розділів щодо обладнання, механізмів, які використовуватимуться у ході виконання робіт.»
Однак, рішення мотивовано тим, що тендерну пропозицію ПП «ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО» неправомірно відхилено, оскільки у своєму протоколі Замовник в обґрунтування протиправності рішення, посилається на наступні факти та обставини, обґрунтовуючи їх наступним.
У кошторисі плануються видатки, передбачені законодавством, необхідність яких обумовлена характером діяльності установи. Усі показники видатків, які вносяться до проекту кошторису, є обґрунтовані відповідними розрахунками за кожним кодом економічної класифікації.
Відповідно до п.6.2.1.5 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва» встановлено, що при розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об'єктивних причин (ускладнені умови вико¬нання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, немож¬ливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні (ремонтно- будівельні) роботи планується виконувати без застосування машин та механізмів як для внутрішньобудівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з ураху¬ванням змінених умов виконання робіт з відповідними технічними (у проекті виконання робіт) та економічними обґрунтуваннями.
В економічному обґрунтуванні провадиться співставлення вартості експлуатації машин і механізмів, передбачених ресурсними елементними кошторисними нормами для внутрішньобудівельного транспортування матеріальних ресурсів і механізації технологічних процесів, розрахованої на підставі нормативного часу роботи та вартості машино-години цих машин, що склалася в регіоні та наближених до нього територіях, або (за їх відсут¬ності) за усередненими показниками, рекомендованими центральним орга¬ном виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, містобудування та архітектури, з відповідною вартістю зазначених робіт, що планується виконувати із застосуванням ручного труда чи наявних у підрядній організації машин та механізмів. Розрахунками, проведеними для зазначеного співставлення, враховуються також загальновиробничі та адміністративні витрати, а також прибуток.
У випадку, якщо обґрунтовані витрати підрядника, спричинені зміною умов виконання робіт, перевищують відповідну нормативно-розрахункову вартість робіт, підрядник може вносити пропозицію щодо розроблення та затвердження індивідуальних ресурсних елементних кошторисних норм в складі проектної документації.
На піставі вищевикладеного та дотримуючись нормативно-правових актів ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО" правильно склав локальний кошторис, не порушив умови тендерної документації в цій частині, тому її тендерна пропозиція була неправомірно відхилена з наведених вище підстав.

Що стосується « п. 3 Додатку 2 ТД учасником не надано довідку про вироби, що будуть встановлюватися, відповідно до робочого проекту». Вважаємо дану вимогу необґрунтованою, так як кошторисом було передбачено які матеріали будуть застосовуватися, що підтверджувалося відповідними сертифікатами.

Неправомірно відхиливши тендерну пропозицію ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО" з підстав, наведених в протоколі розгляду тендерних пропозицій від 18.11.2020 р., Замовник порушив вимоги ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», та, як наслідок, неправомірно визначив ФОП "ГРИЩЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" переможцем процедури закупівлі. Тим самим, Замовник, порушив право ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО" на об`єктивний та неупереджений розгляд її тендерної пропозиції, що є порушенням вимог ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, на думку ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО", Рішення є законним та обґрунтованим, а підстави для відхилення пропозиції відсутні.

ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО" не скористався своїм правом надати пояснення щодо усунення недоліків, так як Замовник порушив норми п. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та не надав змоги під час розгляду тендерної пропопозиції усунення вищевикладих невідповідностей. Таким чином, рішення Замовника повинно ґрунтуватися на верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення обґрунтованим на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин, підтверджених тими доказами, які були досліджені тендерним комітетом, з наданням оцінки всім аргументам учасника.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлює Закону України «Про публічні закупівлі»
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Порядок розгляду та оцінки замовником тендерних пропозицій визначений в ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зокрема, відповідно до ч. 9 цієї статті, після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, чим тендерний комітет порушив дану норму.
Критеріями оцінки тендерний комітет визначив - ціна.

Відповідно до ст.3 Закону № 3659 основним завданням Антимонопольного комітету України є участь у формуванні та реалізації конкурентної політики в частині: 1) здійснення державного контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції на засадах рівності суб`єктів господарювання перед законом та пріоритету прав споживачів, запобігання, виявлення і припинення порушень законодавства про захист економічної конкуренції; 2) контролю за концентрацією, узгодженими діями суб`єктів господарювання та дотриманням вимог законодавства про захист економічної конкуренції під час регулювання цін (тарифів) на товари, що виробляються (реалізуються) суб`єктами природних монополій; 3) сприяння розвитку добросовісної конкуренції; 4) методичного забезпечення застосування законодавства про захист економічної конкуренції; 5) здійснення контролю щодо створення конкурентного середовища та захисту конкуренції у сфері державних закупівель; 6) проведення моніторингу державної допомоги суб`єктам господарювання та здійснення контролю за допустимістю такої допомоги для конкуренції.
Антимонопольний комітет України будує свою діяльність на принципах: законності; гласності; захисту конкуренції на засадах рівності фізичних та юридичних осіб перед законом та пріоритету прав споживачів. (стаття 4 Закону № 3659).

На підставі вищевикладеного тендерний комітет Білицького будинку-інтернату для громадян похилого віку та інвалідів розглянув пропозицію ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО" з порушенням номр Закону України «Про публічні закупівлі», дискримінував учасника та рівне ставлення до нього, тим самим порушив принцип відкритості та прозорості, максимальної економії.

Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Розділу X Прикінцевих та Перехідних положень ЗУ Про публічні закупівлі, а також та ст. 164-14 Кодексу про адміністративні правопорушення, невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
У разі, не відхилення тендерної пропозиції такого учасника, ми змушені будемо звернутися до Аудиторської служби, з метою перевірки дотримання Вами законодавства у сфері публічних закупівель, в тому числі, з метою перевірки дотримання Вами принципів щодо недискримінація учасників та рівне ставлення до них; щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а також запобігання корупційним діям і зловживанням.
Ми будемо звертатися до АМКУ, так як обраний Вами переможець ПОВНІСТЮ не відповідає багатьом умовам Вашої тендерної документації.
Просимо Вас відмінити рішення про визнання переможця, в іншому випадку ми змушені будемо звернутися до АМКУ за захистом своїх прав та інтересів, в тому числі до аудиторської служби, з метою перевірки дотримання Вами законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

27 листопада 2020 11:01
ВИМОГА.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2020 13:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО" 999 212,00
UAH з ПДВ
956 351,49
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОЖБЕЗПЕКА ДОНБАСУ" 1 216 240,31
UAH з ПДВ
1 216 240,31
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВАРАНТ-СЕРВІС 1 422 127,20
UAH з ПДВ
1 375 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГРИЩЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" 1 399 000,00
UAH з ПДВ
1 384 713,17
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 листопада 2020 14:53
Електронний підпис
09 листопада 2020 14:52
Інформаційна довідка.pdf
09 листопада 2020 14:52
Протокол зборів учасників.PDF
09 листопада 2020 14:52
Наказ ген директор.pdf
09 листопада 2020 14:52
Статут завірен..pdf
09 листопада 2020 14:52
Проект договору.pdf
09 листопада 2020 14:52
ВИТЯГ ПДВ.pdf
09 листопада 2020 14:52
ВИПИСКА.pdf
09 листопада 2020 14:52
Довідка про субпідрядників.pdf
09 листопада 2020 14:52
Сертифікати.pdf
09 листопада 2020 14:52
сертифікат ISO 9001 монтаж.pdf
09 листопада 2020 14:52
Ліцензія.pdf
09 листопада 2020 14:52
Дозвіл висота.pdf
09 листопада 2020 14:52
Посвідчення працівників.pdf
09 листопада 2020 14:52
Довідка наявність МТЗ.pdf
09 листопада 2020 14:52
Відгук Вугледар.PDF
09 листопада 2020 14:52
Аналогіч. договори.pdf
09 листопада 2020 14:51
Дефектний акт.pdf
09 листопада 2020 14:51
Договірна ціна.PDF
09 листопада 2020 14:51
Пропозиція.pdf

Публічні документи

11 листопада 2020 13:34
Електронний підпис
11 листопада 2020 13:32
8. довідка працівники.pdf
11 листопада 2020 13:32
7. довідка МТБ.pdf
11 листопада 2020 13:32
6. довідка про обладнання.pdf
11 листопада 2020 13:32
16. Додаток 8 Дефектний акт.pdf
11 листопада 2020 13:31
11. проект договору.pdf
11 листопада 2020 13:31
10. Воловик довідка МВС pdf.pdf
11 листопада 2020 13:31
5. Пропозиція.pdf
11 листопада 2020 13:31
Витяг ПДВ (_копія).pdf
11 листопада 2020 13:31
3. Кошториси.pdf
11 листопада 2020 13:31
Виписка (_копія).pdf
11 листопада 2020 13:31
2. Ліцензія (_копія).pdf
11 листопада 2020 13:31
1. протокол знач. правочин.PDF
11 листопада 2020 13:31
9. аналог. договір _61..pdf
11 листопада 2020 13:31
1 Наказ директор (_копія).pdf

Публічні документи

09 листопада 2020 16:35
Електронний підпис
09 листопада 2020 16:34
Сертифікати на обладнання.pdf
09 листопада 2020 16:34
Розяснення по Статуту.pdf
09 листопада 2020 16:34
Матеріально-технічна база.pdf
09 листопада 2020 16:34
Кошторис.pdf
09 листопада 2020 16:34
Кваліфіковані працівники.pdf
09 листопада 2020 16:34
Електронна ліцензія-наказ.pdf
09 листопада 2020 16:34
Додаток 8 Дефектний акт.pdf
09 листопада 2020 16:34
Додаток 4 проєкт договір.pdf
09 листопада 2020 16:34
Додаток 1 Цінова пропозиція.pdf
09 листопада 2020 16:34
Довідка про субпідряд.pdf
09 листопада 2020 16:34
Довідка про підписанта.pdf
09 листопада 2020 16:34
Довідка про підписання ТП.pdf
09 листопада 2020 16:34
Довідка п 12. ч 1. Ст 17 Закону .pdf
09 листопада 2020 16:34
Довідка МВС.pdf
09 листопада 2020 16:34
Довідка корисливі мотиви .pdf
09 листопада 2020 16:34
Довідка ДФС.pdf
09 листопада 2020 16:34
Аналогічні договори.pdf
09 листопада 2020 16:34
418.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО"

ТОВ "ПОЖБЕЗПЕКА ДОНБАСУ"

ТОВ ВАРАНТ-СЕРВІС

ФОП "ГРИЩЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО"
#42926258
Відхилено 956 351,49
UAH з ПДВ
18 листопада 2020 13:59
ТОВ "ПОЖБЕЗПЕКА ДОНБАСУ"
#33109803
Відхилено 1 216 240,31
UAH з ПДВ
18 листопада 2020 14:02
ТОВ ВАРАНТ-СЕРВІС
#37671240
Відхилено 1 375 700,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2020 13:27
ФОП "ГРИЩЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3082702730
Переможець 1 384 713,17
UAH з ПДВ
19 листопада 2020 13:36

Документи

18 листопада 2020 13:59
Електронний підпис
18 листопада 2020 13:57
img118.pdf
13 листопада 2020 13:45
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

18 листопада 2020 14:02
Електронний підпис
18 листопада 2020 14:01
img118.pdf
18 листопада 2020 13:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

19 листопада 2020 13:27
Електронний підпис
19 листопада 2020 13:27
Електронний підпис
19 листопада 2020 13:21
відмова.pdf
18 листопада 2020 14:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2020 13:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГРИЩЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3082702730
1 384 713,17
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:06
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:06
110.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:53
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 14:52
договор пожарная сигнализация.pdf укладений
01 грудня 2020 14:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 110
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 384 713,17
UAH