Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Кіровоградської області (Західний регіон)
Operational maintenance of public roads of state importance Kirovograd region (Western region)
Очікувана вартість
838 472 152,00 UAH
UA-2020-10-27-005497-c 5410f8a393dc40cb811b2d698a5b274a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нагула Олег Миколайович

380522378939 sadko_tender_y@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області
Код ЄДРПОУ: 24718432
Місцезнаходження: 25015, Україна , Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. Полтавська, 38
Контактна особа: Нагула Олег Миколайович
380522378939
sadko_tender_y@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Kirovohrad Oblast of State Motor Road Service of Ukraine
National ID: 24718432
Contact point: Nahula Oleh Mykolaiovych
380522378939
sadko_tender_y@meta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020 16:49
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2020 10:00
Початок аукціону: 17 грудня 2020 12:20
Очікувана вартість: 838 472 152,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 192 360,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8384721 UAH
Publication date: 27 жовтня 2020 16:49
Enquiries until: 01 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 07 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 грудня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 838 472 152 UAH including VAT
Minimal lowering step: 4 192 361 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Scope of the procurement
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Кіровоградської області (Західний регіон)
Operational maintenance of public roads of state importance Kirovograd region
(Western region)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Кіровоградської області (Західний регіон)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

Operational maintenance of public roads of state importance Kirovograd region
(Western region)
CPV: 63710000-9
Період постачання: по 31 грудня 2023

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником в межах отриманого бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок протягом 10 робочих днів після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних стандартів з ціноутворення. Замовник може здійснювати подекадно проміжні платежі за фактично надані послуги в межах наявних фінансових ресурсів на рахунку Замовника. Пiсляоплата 10 Робочі 70
Дата подання заявки За наявності відповідного дозволу від головного розпорядника бюджетних коштів, попередня оплата (авансування) може бути здійснена протягом 5 робочих днів з дня звернення Виконавця терміном не більше трьох календарних місяців в межах поточного бюджетного періоду, у розмірі до 30 відсотків від їх річної вартості, виходячи з лімітів, встановлених планом використання бюджетних коштів на поточний рік. Аванс 5 Робочі 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2020 14:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2020 11:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 14:10
Протокол змін 2 до ТД ЕУ 2021-2023 (Західний регіон).docx
30 листопада 2020 14:10
Додатки 1-8 до ТД ЕУ Держава (Західний регіон)(Нова редакція 2).docx
29 жовтня 2020 11:18
Додатки 1-8 до ТД ЕУ Держава (Західний регіон)(Нова редакція 1).docx
27 жовтня 2020 16:50
Додатки 1-8 до ТД ЕУ Держава (Західний регіон).docx
30 листопада 2020 14:09
Додаток 9 до ТД ЕУ Держава (Західний регіон) Проект договору (Нова редакція 2).docx
29 жовтня 2020 11:18
Додаток 9 до ТД ЕУ Держава (Західний регіон) Проект договору (Нова редакція 1).docx
27 жовтня 2020 16:50
Додаток 9 до ТД ЕУ Держава (Західний регіон) Проект договору.docx
30 листопада 2020 14:09
Додаток 10 до ТД ЕУ Держава (Західний регіон) ТЗ Нова редакція 2).xlsx
29 жовтня 2020 11:18
Додаток 10 до ТД ЕУ Держава (Західний регіон) ТЗ Нова редакція 1).xlsx
27 жовтня 2020 16:50
Додаток 10 до ТД ЕУ Держава (Західний регіон) ТЗ.xlsx
30 листопада 2020 14:09
ТД ЕУ Держава (Західний регіон)(Нова редакція 2).doc
29 жовтня 2020 11:18
ТД ЕУ Держава (Західний регіон)(Нова редакція 1).doc
27 жовтня 2020 16:49
ТД ЕУ Держава (Західний регіон).doc
29 жовтня 2020 11:19
Протокол змін 1 до ТД ЕУ 2021-2023 (Західний регіон).pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-10-03-000017 ● cf19b79286ef4606acede8b3af099ff9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 жовтня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 жовтня 2022 12:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


03.10.2022 № 234

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
41 UA-2020-10-27-005497-c 27.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-10-11 20:20:14

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послугз експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Кіровоградської області (Західний регіон) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-27-005497-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Чи перераховано аванс переможцю торгів товариству з обмеженою відповідальністю «ГРАНБУД ЛІДЕР» (далі – ТОВ «ГРАНБУД ЛІДЕР») відповідно до умов пункту 9.2 договору від 19.01.2021 № 308/21 (далі – Договір).
У разі перерахування авансу переможцю торгів ТОВ «ГРАНБУД ЛІДЕР» надати документальне підтвердження його перерахування та використання відповідно до умов пункту 9.2 Договору.
4. Надати додаткові угоди 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 до Договору та надати пояснення щодо причин не опублікування в електронній системі закупівель повідомлень про внесення змін до договору зазначеними додатковими угодами.
Крім того, надати документи та інформацію, які підтверджують обставини, що спричинили необхідність внесення змін до умов договору, шляхом укладання зазначених додаткових угод до договору.

5. Чи перераховано кошти переможцю ТОВ «ГРАНБУД ЛІДЕР» за фактично виконані роботи на підставі актів виконаних робіт за типовою формою КБ-2 та КБ-3 відповідно до умов пункту 9.1 розділу 9 Договору.
У разі перерахування коштів переможцю торгів ТОВ «ГРАНБУД ЛІДЕР», надати документальне підтвердження його перерахування.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-10-14 10:25:21

Пояснення по моніторингу UA-M-2022-10-03-000017

Службою автомобільних доріг у Кіровоградській області (далі – Служба, Замовник) проведено процедуру закупівлі послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Кіровоградської області (Західний регіон)», оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2020-10-27-005497-c.
На запит Держаудитслужби, оприлюднений в електронній системі закупівель 11 жовтня 2022 року о 20:20:48, Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області надає пояснення (додаються окремими файлами).

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області оприлюднює через електронну систему закупівель аргументовані заперечення до висновку по моніторингу UA-M-2022-10-03-000017 (додаються).

2022-10-26 11:51:04


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 25 жовтня 2022
Кінцевий строк оскарження: 09 листопада 2022

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не дотримано вимоги пункту одинадцять частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області відповідно до частини 10 статті 8 Закону України "Про державні закупівлі" повідомляє про оскарження виновку до суду.
Дата публікації: 08 листопада 2022
Номер відкриття провадження: 340/5140/22
Дата відкриття провадження: 10 листопада 2022

Документи:

08 листопада 2022 08:36
Електронний підпис
08 листопада 2022 08:36
ПОЗОВ.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 11 грудня 2020
UA-2020-10-27-005497-c5410f8a393dc40cb811b2d698a5b274a
Найменування: Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області
Код ЄДРПОУ: 24718432
Місцезнаходження: 25015, Україна, Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. Полтавська, 38
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНБУД ЛІДЕР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

24 грудня 2020 16:02
Електронний підпис
24 грудня 2020 15:53
Довідка 2.pdf.p7s
24 грудня 2020 15:53
Довідка 2.pdf
24 грудня 2020 15:53
Довідка.pdf.p7s
24 грудня 2020 15:53
Довідка.pdf
24 грудня 2020 15:53
Dovidka_20350338740990883434.pdf.p7s
24 грудня 2020 15:53
Dovidka_20350338740990883434.pdf
24 грудня 2020 15:53
Довідка_банкрутство.pdf
10 грудня 2020 16:27
Електронний підпис
10 грудня 2020 16:27
Електронний підпис
10 грудня 2020 16:26
Vypyska_page-0001.pdf.p7s
10 грудня 2020 16:26
Vypyska_page-0001.pdf
10 грудня 2020 16:26
Licenziya.zip.p7s
10 грудня 2020 16:26
Licenziya.zip
10 грудня 2020 16:26
Licenziya DEA.pdf.p7s
10 грудня 2020 16:26
Licenziya DEA.pdf
10 грудня 2020 16:26
Dovirenist.zip.p7s
10 грудня 2020 16:26
Dovirenist.zip
10 грудня 2020 16:26
Doverennost DEA.pdf.p7s
10 грудня 2020 16:26
Doverennost DEA.pdf
10 грудня 2020 16:26
BG 8579-20G GRANDBUD LIDER.zip.p7s
10 грудня 2020 16:26
BG 8579-20G GRANDBUD LIDER.zip
10 грудня 2020 16:26
Справка1_page-0001.pdf.p7s
10 грудня 2020 16:26
Справка1_page-0001.pdf
10 грудня 2020 16:26
Технологічні схеми.pdf.p7s
10 грудня 2020 16:26
Технологічні схеми.pdf
10 грудня 2020 16:26
Стаття 17.pdf.p7s
10 грудня 2020 16:26
Стаття 17.pdf
10 грудня 2020 16:26
Повноваження.pdf.p7s
10 грудня 2020 16:26
Повноваження.pdf
10 грудня 2020 16:26
Додаток-9 -Договір.pdf.p7s
10 грудня 2020 16:26
Додаток-9 -Договір.pdf
10 грудня 2020 16:26
Досвід 105-126.pdf.p7s
10 грудня 2020 16:26
Досвід 105-126.pdf
10 грудня 2020 16:26
Досвід 079-104.pdf.p7s
10 грудня 2020 16:26
Досвід 079-104.pdf
10 грудня 2020 16:26
Досвід 053-078.pdf.p7s
10 грудня 2020 16:26
Досвід 053-078.pdf
10 грудня 2020 16:26
Досвід 027-052.pdf.p7s
10 грудня 2020 16:26
Досвід 027-052.pdf
10 грудня 2020 16:26
Досвід 001-026.pdf.p7s
10 грудня 2020 16:26
Досвід 001-026.pdf
10 грудня 2020 16:26
Заводи-32-62.pdf.p7s
10 грудня 2020 16:26
Заводи-32-62.pdf
10 грудня 2020 16:26
Заводи-1-31.pdf.p7s
10 грудня 2020 16:26
Заводи-1-31.pdf
10 грудня 2020 16:26
Працівники.pdf.p7s
10 грудня 2020 16:26
Працівники.pdf
10 грудня 2020 16:26
Обсяг робіт.pdf.p7s
10 грудня 2020 16:26
Обсяг робіт.pdf
10 грудня 2020 16:26
Лабораторія.pdf.p7s
10 грудня 2020 16:26
Лабораторія.pdf
10 грудня 2020 16:26
Зимові бази.pdf.p7s
10 грудня 2020 16:26
Зимові бази.pdf

Документи

Публічні документи

11 грудня 2020 00:02
Електронний підпис
11 грудня 2020 00:02
Електронний підпис
11 грудня 2020 00:01
9. Банківська гарантія.rar
11 грудня 2020 00:01
8.2.Фінансова звітність.rar
11 грудня 2020 00:01
1.3.2. № 515Д-18 від 28.09.2018.pdf
11 грудня 2020 00:01
1.3.1. № 540-19 від 23.04.19.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНБУД ЛІДЕР"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2020 12:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНБУД ЛІДЕР" 826 472 148,00
UAH з ПДВ
822 279 780,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 830 920 500,00
UAH з ПДВ
825 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 грудня 2020 16:02
Електронний підпис
24 грудня 2020 15:53
Довідка 2.pdf.p7s
24 грудня 2020 15:53
Довідка 2.pdf
24 грудня 2020 15:53
Довідка.pdf.p7s
24 грудня 2020 15:53
Довідка.pdf
24 грудня 2020 15:53
Dovidka_20350338740990883434.pdf.p7s
24 грудня 2020 15:53
Dovidka_20350338740990883434.pdf
24 грудня 2020 15:53
Довідка_банкрутство.pdf
10 грудня 2020 16:27
Електронний підпис
10 грудня 2020 16:27
Електронний підпис
10 грудня 2020 16:26
Vypyska_page-0001.pdf.p7s
10 грудня 2020 16:26
Vypyska_page-0001.pdf
10 грудня 2020 16:26
Licenziya.zip.p7s
10 грудня 2020 16:26
Licenziya.zip
10 грудня 2020 16:26
Licenziya DEA.pdf.p7s
10 грудня 2020 16:26
Licenziya DEA.pdf
10 грудня 2020 16:26
Dovirenist.zip.p7s
10 грудня 2020 16:26
Dovirenist.zip
10 грудня 2020 16:26
Doverennost DEA.pdf.p7s
10 грудня 2020 16:26
Doverennost DEA.pdf
10 грудня 2020 16:26
BG 8579-20G GRANDBUD LIDER.zip.p7s
10 грудня 2020 16:26
BG 8579-20G GRANDBUD LIDER.zip
10 грудня 2020 16:26
Справка1_page-0001.pdf.p7s
10 грудня 2020 16:26
Справка1_page-0001.pdf
10 грудня 2020 16:26
Технологічні схеми.pdf.p7s
10 грудня 2020 16:26
Технологічні схеми.pdf
10 грудня 2020 16:26
Стаття 17.pdf.p7s
10 грудня 2020 16:26
Стаття 17.pdf
10 грудня 2020 16:26
Повноваження.pdf.p7s
10 грудня 2020 16:26
Повноваження.pdf
10 грудня 2020 16:26
Додаток-9 -Договір.pdf.p7s
10 грудня 2020 16:26
Додаток-9 -Договір.pdf
10 грудня 2020 16:26
Досвід 105-126.pdf.p7s
10 грудня 2020 16:26
Досвід 105-126.pdf
10 грудня 2020 16:26
Досвід 079-104.pdf.p7s
10 грудня 2020 16:26
Досвід 079-104.pdf
10 грудня 2020 16:26
Досвід 053-078.pdf.p7s
10 грудня 2020 16:26
Досвід 053-078.pdf
10 грудня 2020 16:26
Досвід 027-052.pdf.p7s
10 грудня 2020 16:26
Досвід 027-052.pdf
10 грудня 2020 16:26
Досвід 001-026.pdf.p7s
10 грудня 2020 16:26
Досвід 001-026.pdf
10 грудня 2020 16:26
Заводи-32-62.pdf.p7s
10 грудня 2020 16:26
Заводи-32-62.pdf
10 грудня 2020 16:26
Заводи-1-31.pdf.p7s
10 грудня 2020 16:26
Заводи-1-31.pdf
10 грудня 2020 16:26
Працівники.pdf.p7s
10 грудня 2020 16:26
Працівники.pdf
10 грудня 2020 16:26
Обсяг робіт.pdf.p7s
10 грудня 2020 16:26
Обсяг робіт.pdf
10 грудня 2020 16:26
Лабораторія.pdf.p7s
10 грудня 2020 16:26
Лабораторія.pdf
10 грудня 2020 16:26
Зимові бази.pdf.p7s
10 грудня 2020 16:26
Зимові бази.pdf

Публічні документи

11 грудня 2020 00:02
Електронний підпис
11 грудня 2020 00:02
Електронний підпис
11 грудня 2020 00:01
9. Банківська гарантія.rar
11 грудня 2020 00:01
8.2.Фінансова звітність.rar
11 грудня 2020 00:01
1.3.2. № 515Д-18 від 28.09.2018.pdf
11 грудня 2020 00:01
1.3.1. № 540-19 від 23.04.19.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНБУД ЛІДЕР"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНБУД ЛІДЕР"
#42109243
Переможець 822 279 780,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 09:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2020 09:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНБУД ЛІДЕР"
#42109243
822 279 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 травня 2024 10:46
Договір 308_21 (ДУ 40).pdf зміни до договору
22 травня 2024 10:43
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2024 16:14
2024-01-29-0002.pdf зміни до договору
29 січня 2024 16:13
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2023 17:30
Договір 308_21(ДУ 37).pdf зміни до договору
27 грудня 2023 17:29
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2023 11:53
Договір 308_21 (ДУ 33).pdf зміни до договору
25 жовтня 2023 11:52
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2023 09:20
Договір 308_21 (ДУ 5).pdf зміни до договору
02 жовтня 2023 09:19
Електронний підпис зміни до договору
23 березня 2023 10:02
Договір 308_21 (ДУ 26).pdf зміни до договору
23 березня 2023 10:02
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2022 16:26
Договір№308-21(ДУ№15).pdf зміни до договору
02 серпня 2022 16:26
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 08:25
Продовження терміну укладання договору.pdf укладений
20 січня 2021 08:24
Договір 308_21 (Додатки).pdf укладений
20 січня 2021 08:24
Договір 308_21.pdf укладений
20 січня 2021 08:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 3 частини 5 статті 41
Номер договору про закупівлю: 308/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 3 частини 5 статті 41 Закону
Номер договору про закупівлю: 308/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 26
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Постанова Верховного Суду України у справі №340/5140/22. Додаткову угдоу №5 підписано 20 жовтня 2021 року, однак електронна система закупівель зазначає, що таку дату поставити неможливо, а "Має бути не раніше 2023-03-23 10:00:00".
Номер договору про закупівлю: 308/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 308/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 33
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 308/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 37
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 3 частини 5 статті 41
Номер договору про закупівлю: 308/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 38
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 3 частини 5 статті 41 Закону
Номер договору про закупівлю: 308/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 40
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML