Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Амурська ПВ-6275, в Голосіївському районі м.Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація).
Очікувана вартість
903 039,60 UAH
UA-2020-10-27-005496-c b9450a917c9043fe934bc53ff49e52ba
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020 16:49
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 листопада 2020 18:00
Очікувана вартість: 903 039,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,55%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Амурська ПВ-6275, в Голосіївському районі м.Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, Київ, вул. Амурська ПВ-6275, в Голосіївському районі м.Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу Пiсляоплата 10 Робочі 50
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту. Детальний порядок здійснення розрахунків в Проєкті договору підряду (Розділ 14), що є Додатком 3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Вид закупівлі:Спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна - 100 %. Пiсляоплата 10 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 листопада 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛАЙТ-БУД" 865 047,01
UAH з ПДВ
865 047,01
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 листопада 2020 11:07
Електронний підпис
10 листопада 2020 11:06
Лист щодо матеріалів.pdf
10 листопада 2020 11:06
Статут.pdf
10 листопада 2020 11:06
Повноваження директора.pdf
10 листопада 2020 11:06
Лист - згода на обробку.pdf
10 листопада 2020 11:06
Лист щодо субпідрядників.pdf
10 листопада 2020 11:06
Реєстрація ПДВ.pdf
10 листопада 2020 11:06
Аналогічні договори 2.pdf
10 листопада 2020 11:06
Аналогічні договори.pdf
10 листопада 2020 11:06
Документи з безпеки праці.pdf
10 листопада 2020 11:06
Довідка з безпеки праці.pdf
10 листопада 2020 11:06
Пояснення до довідки.pdf
10 листопада 2020 11:06
Халеп сертифікат.JPG
10 листопада 2020 11:06
Довідка про працівників.pdf
10 листопада 2020 11:06
Довідка Техніка-1-3.pdf
10 листопада 2020 11:06
Акт виробнича база.pdf
10 листопада 2020 11:06
Гарантіи_нии_ лист.pdf
10 листопада 2020 11:06
Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛАЙТ-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛАЙТ-БУД"
#36263362
Переможець 865 047,01
UAH з ПДВ
13 листопада 2020 15:37

Документи

13 листопада 2020 15:36
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2020 15:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛАЙТ-БУД"
#36263362
865 047,01
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 листопада 2020 15:36
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 13:04
91 КР Амурська.pdf укладений
16 січня 2021 13:03
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:08
Повідомлення про внесення змін 3.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:07
ДУ №3 від 31.12.2020 р. до Дог. №68-КР на зменшення.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:07
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 11:18
ДУ №2 на подовження від 23.12.2020 Амурська.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 11:09
Повідомлення про внесення змін 2.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 11:09
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 10:11
Повідомлення про внесення змін.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 10:06
ДУ №1 без АВАНСУ №68-КР.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 10:05
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 16:57
Договір підряду №68-КР від 01.12.2020.pdf укладений
02 грудня 2020 16:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «1.Керуючись п.17.2. Розділу 17 Договору, Сторони домовились здійснити виконання Робіт по Договору 68-КР від 01.12.2020 року без отримання Підрядником авансу на придбання матеріальних ресурсів, у зв’язку з чим викласти Додаток 3 «План фінансування будівництва», в новій редакції. 2. План фінансування в редакції від «01» грудня 2020 року є невід’ємною частиною Договору (Додаток 3).»
Номер договору про закупівлю: №68-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «Враховуючи лист ТОВ «ЛАЙТ-БУД» вих. №23.12-1 від 23.12.2020 року (вх.4778/01 від 23.12.2020 року) та керуючись п.2.4 та 17.2 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: Змінити строки виконання робіт, виклавши п.2.1 Договору в наступній редакції: «2.1. Підрядник при наявності дозвільної документації розпочне виконання Робіт протягом трьох днів з дня передачі йому Замовником фронту робіт та проектної документації, що підлягає оформленню відповідним двостороннім Актом, і завершить виконання Робіт протягом 30 календарних днів з дня початку їх виконання, але в будь якому разі не пізніше 28 грудня 2020 року.» 2. Викласти Календарний графік виконання Робіт (Додаток 1) в новій редакції, що додається. 3. Всі інші умови Договору, не згадані в цій Додаткової угоді, залишаються незмінними та є обов’язковими до виконання Сторонами. 4. Дана Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання Сторонами та скріплення їх печатками (у разі їх використання), і є невід’ємною частиною Договору. 5. Ця Додаткова угода укладена у 2 (двох) оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу – по одному для кожної із Сторін. 6. До Додаткової угоди додається: Додаток 1 до Договору – Календарний графік виконання Робіт в редакції від «23» грудня 2020 року.»
Номер договору про закупівлю: №68-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «Керуючись Розділом 17 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 848812,21 (Вісімсот сорок вісім тисяч вісімсот дванадцять грн. 21 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 141468,70 (Сто сорок одна тисяча чотириста шістдесят вісім грн. 70 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 848812,21 (Вісімсот сорок вісім тисяч вісімсот дванадцять грн. 21 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 141468,70 (Сто сорок одна тисяча чотириста шістдесят вісім грн. 70 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Договірна ціна в редакції від «31» грудня 2020 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2).»
Номер договору про закупівлю: №68-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 848 812,21
UAH (в тому числі ПДВ 141 468,70 UAH)