Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент екології та природних ресурсів Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38752461 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Лабораторна, 69 |
Контактна особа: |
Олена Анатоліївна Засікан +380562464161,+380506697420,+380562464575 olena.zasikan1972@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 жовтня 2020 13:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 листопада 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 23 листопада 2020 15:06 |
Очікувана вартість: | 32 976 649,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 165 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 164880 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року №1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” та від 27 грудня 2001 року № 1764 “Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва” (зі змінами) та відповідно до Положення про попередню оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, затвердженого наказом Замовника від 17.04.2020р. №14. | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Розрахунок за виконані Роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника, на підставі підписаних Сторонами та уповноваженим представником спеціалізованої організації, що здійснює технічний нагляд за виконанням Робіт, актів виконаних робіт за формою КБ-2в (довідка за формою КБ-3) та наданого ним рахунку, але по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 листопада 2020 09:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 листопада 2020 09:50 |
ТД АПОСТОЛОВО зі змінами (1).doc | |
11 листопада 2020 09:50 |
ТД АПОСТОЛОВО перелік змін.doc |
11 листопада 2020 09:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 листопада 2020 09:50 |
ТД АПОСТОЛОВО зі змінами (1).doc
|
|||
11 листопада 2020 09:50 |
ТД АПОСТОЛОВО перелік змін.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
1. Згідно наданої тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «РЕСУРС-МОНОЛІТ» у розділі «Реквізити банку(номер рахунку, найменування банку та його код МФО) у якому обслуговується учасник та яким видана банківська гарантія» вказано – АТ "ОТП Банк", натомість банком який видав банківську гарантію № 204743/149-1 є Акціонерне товариство « БАНК СІЧ», банківська гарантія не засвідчена підписами ні банку, який її видав ні учасником закупівлі. До того ж згідно ст. 875, 884 ЦК України гарантійний строк становить 10 (десять) років від дня прийняття об'єкта замовником, однак замовником цей строк визначений у 5 (п’ять) років.
2. Відповідно до вимог тендерної документації учасник закупівлі ТОВ «РЕСУРС-МОНОЛІТ» надав проект договору заповнений не повністю, а саме: відсутній об’єкт закупівлі у верхній частині під назвою договору та відсутня ціна робіт. Від замовника було опубліковано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме необхідно було додатки до своєї пропозиції скан-копію документу про підвищення кваліфікації інженера – геодезиста, натомість учасником закупівель було в порушення ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» надано також виправлений проект договору.
3. Скановані копії документів подані в пропозиції учасника закупівлі ТОВ «РЕСУРС-МОНОЛІТ» завірені не належним чином. Відповідно до пункту 77 Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 30.11.2011 № 1242 (далі – Типова інструкція), напис про засвідчення документа складається із слів «Згідно з оригіналом», найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів (ініціалу імені) та прізвища, дати засвідчення копії і проставляється нижче реквізиту документа «Підпис».
4. В довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази не враховані позиції 21 та 22 підсумкової відомості ресурсів, а саме механізми щодо перевезення ґрунту та сміття.
5. Довідка про відсутність підстав для відмови не відповідає формі № 1 тендерної документації, відсутні пункти щодо наявності антикорупційної програми та відповідального за антикорупційну програму. В п. 12 Довідки про відсутність підстав для відмови субпідрядника ТОВ «ЕЛІТМАГІСТРАЛЬ» зазначений відповідальний за антикорупційну програму директор Товариства, що є грубим порушенням ЗУ «Про засади запобігання та протидії корупції» та типової інструкції з антикорупційної програми затвердженої рішення № 75 від 02.03.2017 року національного агентства з питань запобігання корупції. До того в пропозиції учасника відсутній титул антикорупційної програми, та вона підписана не належною особою.
Антикорупційна програма юридичних осіб визначених ч.2 ст. 62 ЗУ "Про запобігання корупції" затверджується на основі Типової антикорупційної програми юридичних осіб, затвердженої рішенням НАЗК від 02.03.2017 р. № 75. Уповноваженим з реалізації антикорупційної програми не може бути призначено керівника юридичної особи. Про це свідчить наявність взаємних прав та обов'язків Уповноваженого і керівника юр. особи, які виключають одночасне виконання обов'язків за обома вказаними посадами однією особою. До того ж відповідно п.1 розділу 6 Типової антикорупційної програми Уповноважений Юридичної особи призначається засновниками (учасниками) або її керівником відповідно до законодавства про працю. (Призначається наказом на посаду згідно класифікатора посад, а не призначається відповідальним особа яка займає іншу посаду на підприємстві). В пропозиції ТОВ " РЕСУРС-МОНОЛІТ" уповноваженим за антикорупційну програму є директор товариства не призначений на посаду згідно з трудовим законодавством України, що є грубим порушенням норм діючого законодавства.
Виходячи з вищевикладеного Замовник має відхилити тендерну пропозицію ТОВ "РЕСУРСМОНОЛІТ" відповідно як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 10 ч. 1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі».
У разі ігнорування нашої вимоги та порушення принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням, які зазначені у статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» ми будемо вимушені звернутися зі скаргами до Антимонопольного комітету України, Держаудит служби, суду.
З повагою
Директор ТОВ «ГІДРОБУД ЛІМІТЕД» В. О. ФЕДЬКО
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України “Про публічні закупівлі” створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг” та Закону України “Про електронні довірчі послуги” та шляхом накладення на неї електронного цифрового підпису (ЕЦП) (або кваліфікованого електронного підпису (КЕП)) учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно цієї тендерної документації.
Банківська гарантія підписана шляхом накладення на неї електронного цифрового підпису: ДАВИДЧУК КОСТЯНТИН СЕРГІЙОВИЧ.
Слід зауважити, що ЦК установлює обов’язок замовника в разі виявлення протягом гарантійного строку недоліків повідомити про них підрядника в межах розумного строку з моменту їх виявлення (частина 4 статті 884 ЦК).
Таким чином, законодавець передбачив обов’язок підрядника усунути виявлені недоліки тільки за умови повідомлення про них підрядника в межах розумного строку з моменту їх виявлення.
Однак, термін “розумний строк” не визначене законодавцем і, будучи оціночним поняттям, у кожному випадку визначається судом, виходячи з конкретних обставин справи.
Отже, навіть при укладенні договору будівельного підряду з умовою гарантійного строку менше 10 років замовник не втрачає права на звернення з вимогою гарантійного усунення виявлених недоліків протягом строку, установленого ЦК — 10 років від дня прийняття об’єкта замовником.
Крім того, пунктом 5.3. ДБН В.1.2-14:2018 “Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель і споруд”, затверджених наказом Мінрегіонбуду України у 2018 році, відомості щодо строку експлуатації об’єкта не можна розглядати як гарантію.
2. На дотримання вимог ТД ТОВ “РЕСУРС-МОНОЛІТ” було завантажено Файл №5 (Проект договору).pdf., в якому пунктом 1.1 Договору б/н (проект) на виконання робіт (капітального ремонту) по об’єкту (далі-Договір) визначено: “на підставі розпорядження голови облдержадміністрації від 26 березня 2020 року №р-227/0/3-20 “Про розподіл коштів обласного бюджету, передбачених для здійснення природоохоронних заходів у 2020 році (зі змінами)”; Дніпропетровської обласної комплексної програми (стратегії) екологічної безпеки та запобігання змінам клімату на 2016-2025 роки, затверджена рішенням Дніпропетровської обласної ради від 21.10.2015 №680-34/6 (зі змінами), за завданням Замовника, Підрядник зобов’язується на свій ризик відповідно до проектної документації виконати роботи по об’єкту ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 “Захист від підтоплення центральної частини міста Апостолове Дніпропетровської області – капітальний ремонт” (ДК 021:2015: 45240000-1-Будівництво гідротехнічних об’єктів)”.
Пунктом 3.1. Договору зазначено: «Договірна ціна робіт визначається на основі приблизного кошторису , що є невід’ємною частиною Договору, є динамічною, визначеною на підставі тендерної пропозиції і складає:
ціна робіт без ПДВ - 26670340 грн. 00 коп.;
ПДВ (20%) - 5334068 грн. 00 коп.;
ціна робіт з ПДВ - 32004408 грн. 00 коп.
Пункт 3.2. Договору: “Договірна ціна Робіт є динамічною, визначена відповідно до державних будівельних норм України згідно з «Правилами визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д. 1.1.-1:2013”.
Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації Учасник, якого визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, після оприлюднення рішення Замовника на веб-порталі Уповноваженого органу, повинен протягом 1-го робочого дня у разі зміни стартової ціни проведеного аукціону розмістити на веб-порталі Уповноваженого органу цінову пропозицію, а також усі документи та додатки, у яких буде зазначена нова цінова пропозиція для узгодження та укладання договору (10.12.2020 розміщено нову ціну, відповідно до проведеного аукціону).
Також, Учасником 08.12. 2020 було усунуто невідповідності, відповідно до вимог, зазначених у розділі І Додатку 3 до тендерної документації, умов тендерної документації, встановленим відповідно до статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі”, для подальшого розгляду пропозиції Учасник додав до своєї пропозиції скан-копію документу про підвищення кваліфікації інженера – геодезиста.
3. Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для зчитування (файли з розширенням “..pdf.”, “..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої особи не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України “Про публічні закупівлі” створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг” та Закону України “Про електронні довірчі послуги” та шляхом накладення на неї електронного цифрового підпису (ЕЦП) (або кваліфікованого електронного підпису (КЕП)) учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно цієї тендерної документації. Керуючись Розділом 3 частиною 1 пунктом 6 ТД: документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової вимоги документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/ уповноваженої особи не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документу через електронну систему закупівель із накладенням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).
Крім того, посилання Скаржника на пункт 77 Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою КМУ від 30.11.2011 року №1242 є невірним у зв’язку із тим, що даний Документ втратив чинність 07 березня 2018 року.
4. Відповідно до Додатку 3 до ТД на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасники у складі своїх ТП мають надати довідку за формою зазначеною у Додатку 4 до тендерної документації, що містить інформацію про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів та устаткування необхідних для виконання Договору про закупівлю. Учасником ТОВ “РЕСУРС-МОНОЛІТ” на виконання вимог ТД було надано у складі ТП вказану довідку із зазначенням будівельних машин, механізмів та устаткування, що відповідає вказаній вимозі тендерної документації яка містить в тому числі: Самоскид КРАЗ 65055, серії СХЕ 316797 від 05.11.2019 року, у кількості 1 од., який також може використовуватися для перевезення ґрунту та сміття.. Разом із тим повідомляємо, що тендерна документація не містить вимог щодо конкретного переліку техніки, яка потрібна для виконання робіт за договором.
5. Довідка, за встановленою формую №1 у тендерній документації
від 06 листопада №05/11-20 має пункти щодо наявності антикорупційної програми та відповідального за антикорупційну програму.
Директор ТОВ “РЕСУРС-МОНОЛІТ” Кучкова Євгенія Миколаївна призначена на посаду директора наказом від 14 червня 2019 року № 3/к відповідно до Рішення учасника товариства від 13 червня 2019 року №1/19.
Частиною 4 статті 64 Закону України “Про запобігання корупції” передбачено, що несумісною з діяльністю Уповноваженого є робота на посадах, зазначених у пункті 1 частини першої статті 3 цього Закону, а також будь-яка інша діяльність, яка створює реальний чи потенційний конфлікт інтересів з діяльністю юридичної особи.
В свою чергу пункт 1 статті 3 Закону України “Про запобігання корупці”не містить посилань на заборону призначення директора підприємства, Уповноваженим з реалізації антикорупційної програми.
Таким чином, подана Учасником ТОВ “РЕСУРС-МОНОЛІТ” тендерна пропозиція повністю відповідає вимогам Тендерної документації та Закону України “Про публічні закупівлі”.
Стосовно завантаженої ТОВ “РЕСУРС-МОНОЛІТ” довідки від ТОВ “БК ЕЛІТМАГІСТРАЛЬ” про відсутність підстав для відмови у участі в процедурі закупівлі
від 11 листопада 2020 року №02/11-20, повідомляємо, що зазначена довідка не розглядалась замовником оскільки її завантаження не передбачено вимогами тендерної документації.
Відповідно до пункту 7 розділу 3 тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості Договору про закупівлю.
ВРАХОВУЮЧИ ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ, ТЕНДЕРНИМ КОМІТЕТОМ ПРИЙНЯТО РІШЕННЯ:
відмовити у вимозі, яку викладено у скарзі, яка надійшла від Учасника ТОВ “ГІДРОБУД ЛІМІТЕД”, код ЄДРПОУ:42498978.
Звернення до Держаудитслужби
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-18-000010 ● 6ae6746da7de44c7b784909affc13113
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 січня 2021 12:42 |
22.01.2021 № 8
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 22.01.2021 № 8
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1
UA-2020-10-27-005426-a
27.10.2020 Департамент екології та природних ресурсів Дніпропетровської обласної державної адміністрації (код за ЄДРПОУ 38752461) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-28 14:13:11
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Відповідно до абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» із змінами, в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за номером UA-2020-10-27-005426-a, предмет закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 виконання робіт по об’єкту «Захист від підтоплення центральної частини міста Апостолове Дніпропетровської області – капітальний ремонт» (ДК 021:2015: 45240000-1-Будівництво гідротехнічних об’єктів), очікуваною вартістю 32 976 649,00 грн, яка проведена Департаментом екології та природних ресурсів Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
1. Чому на порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
2. Аналізом інформації в електронній системі закупівель встановлено, що Тендерною документацією Замовника, затвердженою рішенням тендерного комітету протокол від “11” листопада 2020 року (далі ТД) не встановлено гарантiйний термiн експлуатацii об’єкта.
Водночас, у пункті 9.1. Додатку 7 до ТД Договору (проєкт) на виконання робіт (капітального ремонту) по об’єкту зазначено, що відповідно до статті 884 Цивільного Кодексу України Підрядник гарантує досягнення об’єтом капітального ремонту показників, визначених у проектній документації, та можливість експлуатації споруджених та відремонтованих споруд відповідно до Договору. Відповідно до статті 884. Цивільного кодексу України визначено, що Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Але, у тендерній пропозиції учасника торгів ТОВ «РЕСУРС-МОНОЛІТ» № 223/12-20 від 10.12.2020 зазначено Гарантiйний термiн експлуатацii об’єкта 5 (п’ять) років. Водночас у п. 9.1. Договору (проєкт) на виконання робіт (капітального ремонту) (файл Документи з новою ціною.rar 10 грудня 2020 10:00) зазначено, що відповідно до статті 884 Цивільного Кодексу України Підрядник гарантує досягнення об’єктом капітального ремонту показників, визначених у проектній документації, та можливість експлуатації споруджених та відремонтованих споруд відповідно до Договору протягом 5 років після прийняття об’єкта Замовником.
Отже, тендерна пропозиція учасника ТОВ «РЕСУРС-МОНОЛІТ» не відповідає вимогам нормативно – законодавчих актів, про які зазначено вище та вимогам тендерної документації Замовника.
3. Крім того, Додатком 1 до ТД визначено, що учасник торгів у тендерній пропозиції повинен зазначити реквізити банку (номер рахунку, найменування банку та його код МФО), у якому обслуговується учасник та яким видана банківська гарантія.
Але, аналізом інформації в електронній системі закупівель встановлено, що у тендерній пропозиції учасника торгів ТОВ «РЕСУРС-МОНОЛІТ» № 223/11-20 від 16.11.2020 та № 223/12-20 від 10.12.2020 зазначені реквізити банку яким видана банківська гарантія: АТ «ОТП БАНК» м. Київ, в той час як Банківська гарантія № 204743/149-1, дата видачі «17» листопада 2020 року видана АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «БАНК СІЧ».
Отже, учасник торгів ТОВ «РЕСУРС-МОНОЛІТ» зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі.
4. У Додатку 2 до ТД (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) у Локальному кошторисі на будівельні роботи № 2-1-1 Дощова каналізація вул. Центральна (пусковий комплекс №1) у Розділі 3 Влаштування тимчасового водовідливу за порядковим номером 26 «Насос водовідний» кількість послуг становить 84,8 маш-год. Також у Локальному кошторисі на будівельні роботи № 2-2-1 Дощова каналізація вул. Визволення (пусковий комплекс №2) у Розділі 3 Влаштування тимчасового водовідливу за порядковим номером 26 «Насос водовідний» кількість послуг становить 127,2 маш-год.
При цьому, у складі тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «РЕСУРС-МОНОЛІТ» надано Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1 Дощова каналізація вул. Центральна (пусковий комплекс №1), в якому у Розділі 3 Влаштування тимчасового водовідливу за порядковим номером 26 «Насос водовідний» зазначена кількість послуг – 81,7472 маш-год. Також у Локальному кошторисі на будівельні роботи № 2-2-1 Дощова каналізація вул. Визволення (пусковий комплекс №2) у Розділі 3 Влаштування тимчасового водовідливу за порядковим номером 26 «Насос водовідний» кількість послуг становить 122,6208 маш-год.
Отже, тендерна пропозиція учасника ТОВ «РЕСУРС-МОНОЛІТ» не відповідає умовам технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, що у свою чергу призводить до безпідставного заниження обсягів робіт машин та механізмів.
На порушення пункту 16 статті 29 Закону замовник під час розгляду тендерної пропозиції учасника торгів не виявив вищевказані невідповідності в інформації, що подана учасником у тендерній пропозиції та не оприлюднив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
З приводу вказаного просимо надати пояснення.
Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-02-01 16:34:36
Пояснення
У межах проведення Східним офісом Держаудитслужби, згідно рішення від 22.01.2021 № 8, моніторингу закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 виконання робіт по об’єкту “Захист від підтоплення центральної частини міста Апостолове Дніпропетровської області – капітальний ремонт” (ДК 021:2015: 45240000-1-Будівництво гідротехнічних об’єктів) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель PROZORRO за номером UA-2020-10-27-005426-a) згідно звернення Катерини Володимирівни Глушко від 20.12.2020 департамент інформує.
1. Так, Східним офісом Держаудитслужби зазначено, що порушено вимоги пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону, а саме, опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Департемент не погоджується із зазначеними висновками з огляду на наступне:
на дату оголошення закупівлі (27 жовтня 2020 року) на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель не відображалося та не було доступним для заповнення поле інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
В той же час, учасники закупівлі були проінформовані про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, відповідно до пункту 7 розділу І тендерної документаці Замовник поінформував учасників про мову (мови), якою (якими) повинно бути складені тендерні пропозиції. Відповідно до пункту 1 статті 22 Закону, тендерна документація, безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель.
Також, пунктом 2 розділу ІІІ тендерної документації “Інструкції з підготовки тендерної пропозиції визначено вид та умови забезпечення тендерної пропозиції.
2. Висновок Східного офісу Держаудитслужби
Аналізом інформації в електронній системі закупівель зазначено, що Тендерною документацією Замовника, затвердженою рішенням тендерного комітету протокол від “11” листопада 2020 року (далі ТД) не встановлено гарантiйний термiн експлуатацii об’єкта.
Водночас, у пункті 9.1. Додатку 7 до ТД Договору (проєкт) на виконання робіт (капітального ремонту) по об’єкту зазначено, що відповідно до статті 884 Цивільного Кодексу України Підрядник гарантує досягнення об’єтом капітального ремонту показників, визначених у проектній документації, та можливість експлуатації споруджених та відремонтованих споруд відповідно до Договору.
Відповідно до статті 884. Цивільного кодексу України визначено, що Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Але, у тендерній пропозиції учасника торгів ТОВ “РЕСУРС-МОНОЛІТ” № 223/12-20 від 10.12.2020 зазначено Гарантiйний термiн експлуатацii об’єкта 5 (п’ять) років. Водночас у п. 9.1. Договору (проєкт) на виконання робіт (капітального ремонту) (файл Документи з новою ціною.rar 10 грудня 2020 10:00) зазначено, що відповідно до статті 884 Цивільного Кодексу України Підрядник гарантує досягнення об’єктом капітального ремонту показників, визначених у проектній документації, та можливість експлуатації споруджених та відремонтованих споруд відповідно до Договору протягом 5 років після прийняття об’єкта Замовником.
Пояснення:
Департаментом враховано зауваження Східного офісу Держаудитслужби та відповідно до пп. 3 пункту 5 статті 41 Закону України “Про публічні закупівлі” та пункту Договору 11.1 у зв’язку із покращенням якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю Сторони уклали додаткову угоду про наступне:
1. Внести зміни та викласти у новій редакції пункт 9.1 Договору “Відповідно до статті 884 Цивільного Кодексу України Підрядник гарантує досягнення об’єтом капітального ремонту показників, визначених у проектній документації, та можливість експлуатації споруджених та відремонтованих споруд відповідно до Договору протягом 10 років після прийняття об’єкта Замовником”, яка додається.
3. Висновок Східного офісу Держаудитслужби
Додатком 1 до ТД визначено, що учасник торгів у тендерній пропозиції повинен зазначити реквізити банку (номер рахунку, найменування банку та його код МФО), у якому обслуговується учасник та яким видана банківська гарантія. Але, аналізом інформації в електронній системі закупівель встановлено, що у тендерній пропозиції учасника торгів ТОВ “РЕСУРС-МОНОЛІТ” № 223/11-20 від 16.11.2020 та № 223/12-20 від 10.12.2020 зазначені реквізити банку яким видана банківська гарантія: АТ “ОТП БАНК” м. Київ, в той час як Банківська гарантія № 204743/149-1, дата видачі “17” листопада 2020 року видана АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ “БАНК СІЧ”.
Пояснення.
Тендерною документацією для учасників щодо підготовки тендерних пропозицій на закупівлю за предметом: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 виконання робіт по об’єкту “Захист від підтоплення центральної частини міста Апостолове Дніпропетровської області – капітальний ремонт” (ДК 021:2015:45240000-1-Будівництво гідротехнічних об’єктів) (надалі-ТД), а саме пунктом 2 Розділом 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції визначається яким чином Замовник вимагає внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції. Вид забезпечення :електронна банківська гарантія.
Пунктом 1 Розділ 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником)та завантаження файлів:
1.Файл №1“Тендерна пропозиція”:
- реєстр документів документів, що входять до складу тендерної пропозиції учасника;
- “Тендерна пропозиція” - складена і заповнена за формою, що наведена у Додатку 1 до ТД.
6. Файл №6 “Банківська гарантія”:
- скан копія документу, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (учасник надає документи згідно п.2 цього розділу)
На виконання зазначених вимог ТД учасником ТОВ “Ресурс-Моноліт” було завантажено відповідні файли: Банківська гарантія №204743/149-1 від 17.11.2020 року, яка буда видана АТ “БАНК СІЧ” та Тендерна пропозиція за вих. №223/11-20 від 16 листопада 2020 року, в якому в графі “Реквізити банку (номер рахунку, найменування банку та його код МФО, у якому обслуговується учасник та ким видана банківська гарантія” було дійсно зазначено номера рахунків відкритих в Держказначейскій службі України м.Києва та в АТ “ОТП БАНК” м.Київ, без зазначення номера рахунку відкритого у АТ “БАНК СІЧ”, яким учаснику було надано банківську гарантію.
В свою чергу, пунктом 2 Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій Розділу 4. Подання та розкриття тендерної документації передбачено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції, а саме – технічні помилки та описки, перелік яких затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 19.07.2020 р. за №715/34998.
Так, згідно зазначено вище до Переліку формальних помилок відносяться:
“2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.”
Таким чином, розглянувши комплексно всі подані учасником ТОВ “РЕСУРС-Моноліт” документи до Тендерної пропозиції, Замовник прийшов до висновку, що не зазначення учасником ТОВ “Ресурс-Моноліт” у графі тендерної пропозиції “Реквізити банку (номер рахунку, найменування банку та його код МФО, у якому обслуговується учасник та ким видана банківська гарантія” розрахункового рахунку ТОВ “Ресурс-Моноліт” відкритого в АТ “БАНК СІЧ”, який дійсно відкритий, є формальною (несуттєвою) помилкою, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції учасника.
4. Висновок Східного офісу Держаудитслужби
У Додатку 2 до ТД (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) у Локальному кошторисі на будівельні роботи № 2-1-1 Дощова каналізація вул. Центральна (пусковий комплекс №1) у Розділі 3 Влаштування тимчасового водовідливу за порядковим номером 26 “Насос водовідний” кількість послуг становить 84,8 маш-год. Також у Локальному кошторисі на будівельні роботи № 2-2-1 Дощова каналізація вул. Визволення (пусковий комплекс №2) у Розділі 3 Влаштування тимчасового водовідливу за порядковим номером 26 “Насос водовідний” кількість послуг становить 127,2 маш-год.
При цьому, у складі тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ “РЕСУРС-МОНОЛІТ” надано Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1 Дощова каналізація вул. Центральна (пусковий комплекс №1), в якому у Розділі 3 Влаштування тимчасового водовідливу за порядковим номером 26 “Насос водовідний” зазначена кількість послуг – 81,7472 маш-год.
Також у Локальному кошторисі на будівельні роботи № 2-2-1 Дощова каналізація вул. Визволення (пусковий комплекс №2) у Розділі 3 Влаштування тимчасового водовідливу за порядковим номером 26 “Насос водовідний” кількість послуг становить 122,6208 маш-год.
Пояснення:
Пунктом 6 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції визначено, яким чином та яка саме інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі подаються учасниками, а саме:
“Інформація щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (Тендерна специфікація)” зазначена у Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Ціна тендерної пропозиції Учасника означає суму, за яку Учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх видів робіт, передбачених в технічній специфікації (Додаток до ТД) Замовника.
Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до національного стандарту України ДСТУ БД.1.1-1:2013.
При розрахунку ціни робіт необхідно врахувати наступне: Порядок розрахунку Договірної ціни будівельних робіт визначається ДСТУ-НБД.1.1-262013, ДСТУ-НБД 1.1.-3:2013, ДСТУ-Н Б Д.1.1.-4:2013, ДСТУ – Н БД.1.1-5:2013.
Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно вимогам на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил, технічної експлуатації будівельної техніки, безпечних умов праці та додержання вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля.
З метою необґрунтованого заниження та/або завищення ціни тендерної пропозиції учасник надає лист в довільній формі за підписом та печаткою Учасника (за наявності) в якому інформується щодо формування цінової пропозиції за цінами на матеріальні ресурси, які відповідають поточним цінам в Дніпропетровській області (відповідно до п.п.6.3.1 п.6.3 розділу 6 ДСТУ – Н.Б.Д.1.1-2013 “Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва”), а також зазначається версія та програмний комплекс в якому учасником здійснено розрахунок договірної ціни”.
Так, на виконання п.6 Розділу 3 ТД, учасником ТОВ “Ресурс-Моноліт” було завантажено Договірну ціну з додатками в тому числі Локальний кошторис на будівельні роботи 2-1-1, де у розділі 3. Влаштування тимчасового водовідливу порядковий номер 26 “Насос відвідний” містяться дані - 81, 74 машино-годин та Локальний кошторис на будівельні роботи 2-2-1, де у Розділі 3. Влаштування тимчасового водовідливу порядковий номер 26 “Насос відвідний” вказано - 122,62 машино-годин.
В свою чергу у Додатку 2 до ТД Обсяги робіт для завершення робіт у Локальному кошторисі на будівельні роботи 2-1-1, в розділі 3. Влаштування тимчасового водовідливу порядковий номер 26 “Насос відвідний” містяться дані - 84,8 машино-годин та у та Локальний кошторис на будівельні роботи 2-2-1, де у Розділі 3. Влаштування тимчасового водовідливу порядковий номер
26 “Насос відвідний” вказано - 127,2 машино-годин.
Однак повідомляємо, що “Насос відвідний», який зазначений у Локальному кошторисі на будівельні роботи 2-1-1 та Локальному кошторисі на будівельні роботи 2-2-1 є обладнанням, а не є послугою яка надається. Звертаємо увагу, що умовами ТД не заборонено змінювати кількість машинно-годин обладнання, яке планується використовувати для виконання робіт. Крім того, умовами ТД чітко визначено, що учаснику при розрахунку ціни робіт необхідно враховувати Порядок розрахунку Договірної ціни будівельних робіт визначається ДСТУ-НБД.1.1-262013, ДСТУ-НБД 1.1.-3:2013, ДСТУ-Н Б Д.1.1.-4:2013, ДСТУ – Н БД.1.1-5:2013, а також з метою необґрунтованого заниження та/або завищення ціни тендерної пропозиції учасник надає лист в довільній формі за підписом та печаткою Учасника (за наявності) в якому інформується щодо формування цінової пропозиції за цінами на матеріальні ресурси, які відповідають поточним цінам в Дніпропетровській області (відповідно до п.п.6.3.1 п.6.3 розділу 6 ДСТУ – Н.Б.Д.1.1-2013 “Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва”), а також зазначається версія та програмний комплекс в якому учасником здійснено розрахунок договірної ціни.
Так, на виконання зазначених вимог ТД, учасником ТОВ “Ресурс-Моноліт” було завантажено Лист за вих. №01/11-20 від 06 листопада
2020 року, в якому зазначено, що цінова пропозиція ТОВ “Ресурс-Моноліт” сформована за цінами на матеріальні ресурси, які відповідають поточним цінам в Дніпропетровській області ( відповідно до п.п.6.3.1 п.6.3 розділу 6 ДСТУ – Н.Б.Д.1.1-2013 “Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва”), а також зазначено, що розрахунок договірної ціни здійснено в програмному комплексі АВК-5 (3.5.2).
Таким чином, подана тендерна пропозиція учасника ТОВ “Ресурс-Моноліт” (у тому числі Локальний кошторис на будівельні роботи 2-1-1 та Локальний кошторисі на будівельні роботи 2-2-1) відповідає вимогам Тендерної документації та не підлягала відхиленню.
Також зазначаємо, що Локальний кошторис на будівельні роботи 2-1-1 та Локальний кошторисі на будівельні роботи 2-2-1, наданий учасником ТОВ “Ресурс-Моноліт” не відноситься до документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та/або підтверджують право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. На підставі наведеного, у Замовника відсутні були правові підстави для розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідності зазначених вище.
Таким чином, вважаємо що в даній ситуації відсутні будь які порушення.
Крім того, необхідно зазначити, що учасник надав довідку щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, де пунктом 8 встановлено найменування обладнання – насос водовідливний марки ЕBARA Best 4. Експлуатаційні характеристики цього обладнання дозволяють зменшити показник машино-годин.
Наголошуємо, що кошторисною документацією, яка отримала позитивний експертний звіт експертної організації ТОВ “Експертиза ЗО” від 28.09.2020 №364-20Д встановлювались оптимальні машино – години для проведення робіт. Учасник розрахував кількість машино-годин з урахуванням властивості орендованого обладнання, тобто зменшив кількість машино-годин, згідно характеристик орендованого обладнання для вказаного виконання робіт за договором. Кошторисна частина у проєктній документації не встановлює марку обладнання, за допомогою якого буде виконання робіт за проєктом.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до пункту 8.1 Договору, Договір № 35 від 24.12.2020 року розірвано
2021-02-11 16:02:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 листопада 2020 15:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "АВТОБУДЦЕНТР" |
32 420 829,83
UAH з ПДВ
|
29 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ГЛОБАЛ ЛОГІСТІК СІСТЕМ” |
32 540 786,86
UAH з ПДВ
|
29 350 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СІГМА ГРУП |
32 916 216,00
UAH з ПДВ
|
29 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕСУРС-МОНОЛІТ" |
32 004 408,00
UAH з ПДВ
|
31 674 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДОРПРОЕКТ БУД" |
32 500 000,00
UAH з ПДВ
|
32 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «ГІДРОБУД ЛІМІТЕД» |
32 904 420,00
UAH з ПДВ
|
32 904 420,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "АВТОБУДЦЕНТР" #32634382 |
Відхилено |
29 100 000,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2020 15:05
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ГЛОБАЛ ЛОГІСТІК СІСТЕМ” #37200332 |
Відхилено |
29 350 000,00
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2020 17:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 листопада 2020 15:18
|
ТОВ СІГМА ГРУП #38545005 |
Відхилено |
29 400 000,00
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2020 15:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 грудня 2020 15:42
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕСУРС-МОНОЛІТ" #33262345 |
Переможець |
31 674 000,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2020 16:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 грудня 2020 15:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 лютого 2021 14:37
|
ДУ 2 до дог.35.PDF | укладений |
11 лютого 2021 14:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 лютого 2021 16:23
|
ДУ_1.pdf | зміни до договору |
01 лютого 2021 16:22
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 11:20
|
Договор Апостолово.pdf | укладений |
28 грудня 2020 11:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |