Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання будівельних робіт по об’єкту «Технічне переоснащення РУ-0,4 кВ РП -283 каналізаційної насосної станції «Микільська Борщагівка №2» за адресою м.Київ, вул. Зодчих, 1 в Святошинському районі м. Києва», ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт ДК 021:2015)
Очікувана вартість
49 563 522,00 UAH
UA-2020-10-27-005275-a 6c876d17f7a947498771a822336c540b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Брюханов

+380442007308 bryukhanov.kvk.kapstroy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "АК "Київводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Місцезнаходження: 01015, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-а
Контактна особа: Андрій Брюханов
+380442007308
bryukhanov.kvk.kapstroy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020 13:04
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2020 14:00
Початок аукціону: 13 листопада 2020 12:22
Очікувана вартість: 49 563 522,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 247 817,61 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 245000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2;юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2: наявність спеціальних або ексклюзивних прав - прав, наданих у межах повноважень органом державної влади або органом місцевого самоврядування на підставі будь-якого нормативно-правового акта та/або акта індивідуальної дії, що обмежують провадження діяльності у сферах, визначених цим Законом, однією чи кількома особами, що істотно впливає на здатність інших осіб провадити діяльність у зазначених сферах
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання будівельних робіт по об’єкту «Технічне переоснащення РУ-0,4 кВ РП -283 каналізаційної насосної станції «Микільська Борщагівка №2» за адресою м.Київ, вул. Зодчих, 1 в Святошинському районі м. Києва», ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт ДК 021:2015)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03194, Україна, м. Київ, Київ, вул. Зодчих, 1 в Святошинському районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Умови оплати передбачені Розділом 2 «Вартість договору та порядок розрахунку» проєкту договору про закупівлю, що міститься у Додатку 2 до Тендерної документації 2.5. Оплата за виконані Роботи проводиться Замовником на підставі підписаних Сторонами Акту(ів) приймання виконаних будівельних робіт та Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт у розмірі не більше 90% від загальної вартості виконаних робіт по Договору з відстрочкою платежу не менше ніж на 45 (сорок п’ять) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту(ів) приймання виконаних будівельних робіт та Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт. Пiсляоплата 45 Календарні 90
Виконання робіт Умови оплати передбачені Розділом 2 «Вартість договору та порядок розрахунку» проєкту договору про закупівлю, що міститься у Додатку 2 до Тендерної документації 2.6. Оплата за виконані роботи у розмірі не більше 10% від загальної вартості виконаних робіт по Договору проводиться Замовником на підставі підписаних Сторонами Акту(ів) приймання виконаних будівельних робіт та Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт у двотижневий строк після введення Об’єкту в експлуатацію відповідно до чинного законодавства в Україні, та передачі Замовнику комплектної виконавчої документації у чотирьох примірниках 2.7. На підставі окремої заявки та відповідних обґрунтувань Генпідрядника, Замовник має право надавати Генпідряднику аванс. Пiсляоплата 14 Календарні 10

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2020 13:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 13:04
Форма_оголошення_відкриті_торги_Микильська.docx
27 жовтня 2020 13:04
ТД_Микильська_27_10.pdf
27 жовтня 2020 13:04
wУА.pdf
27 жовтня 2020 13:04
wПЗ.pdf
27 жовтня 2020 13:04
wЕТР.pdf
27 жовтня 2020 13:04
wАБР.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-23-000013 ● b2292da05a714e998a081a6ecbc50ade
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 листопада 2020 14:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

20.11.2020 № 225
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 20.11.2020 № 225

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-10-27-005275-a 27.10.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-12-22 14:28:01

Надання аргументованих заперечень до висновку

У ПрАТ «АК «Київводоканал» (далі – Товариство, Замовник) розглянуто висновок Державної аудиторської служби України від 16.12.2020 (далі – висновок) про можливі порушення, виявлені за результатами проведення електронного моніторингу № UA-2020-10-27-005275-a за предметом закупівлі згідно з «ДК 021:2015- 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт», оголошення від 27.10.2020 № UA-2020-10-27-005275-а.
У висновку про результати моніторингу міститься інформація про порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: опубліковане Замовником оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції.
За результатами розгляду повідомляємо.
Відповідно до вимог частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити таку інформацію:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
4) очікувана вартість предмета закупівлі;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
7) умови оплати;
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції;
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону;
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях;
12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування).
Пунктом 2 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 07.04.2020 № 648 «Про веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель» Державне підприємство «Прозорро» визначене відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення вебпорталу Уповноваженого органу з питань закупівель.
Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» (далі – Порядок).
Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником / ЦЗО / учасником / постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника / ЦЗО / учасника / постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю.
З огляду на викладене, Замовник має можливість заповнювати в електронній системі закупівель інформацію в полях, що визначені адміністратором і реалізовані в електронній системі закупівель.
В електронній системі закупівель адміністратором (ДП «ПРОЗОРРО») не реалізовані поля для внесення інформації щодо мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Водночас пункт 3 Порядку передбачає, що інформація в електронну систему закупівель вноситься не лише через заповнення електронних полів, а також шляхом завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника.
Так, через автоматизоване робоче місце Замовника при проведенні відкритих торгів на закупівлю виконання будівельних робіт по об’єкту «Технічне переоснащення РУ-0,4 кВ РП - 283 каналізаційної насосної станції «Микільська Борщагівка № 2» за адресою м. Київ, вул. Зодчих, 1 в Святошинському районі
м. Києва», ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт ДК 021:2015) Замовником було оприлюднено тендерну документацію, пункт 7 Загальних положень якої містить інформацію щодо мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та всі документи до них.
Крім того, Замовником разом із тендерною документацією оприлюднено файл із формою оголошення про проведення відкритих торгів із заповненням усіх пунктів, що вимагаються частиною 2 статті 21 Закону.
Враховуючи викладене, Замовником не було порушено вимоги чинного законодавства щодо оприлюднення інформації щодо публічних закупівель, а невиконання з боку Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України як Уповноваженого органу з питань закупівель та адміністратором електронної системи закупівель (ДП «Прозорро») своїх управлінських функцій / владних повноважень не може свідчити про порушення чинного законодавства щодо публічних закупівель, що виникли з вини Замовника.
Водночас ПрАТ «АК «Київводоканал», ще до проведення моніторингу, під час оголошення процедури закупівлі виконання будівельних робіт по об’єкту «Технічне переоснащення РУ-0,4 кВ РП - 283 каналізаційної насосної станції «Микільська Борщагівка № 2» за адресою м. Київ, вул. Зодчих, 1 в Святошинському районі м. Києва», ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт ДК 021:2015), була врахована позиція Державної аудиторської служби України і опубліковано вимоги до мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та всі документи до них як у самій тендерній документації, так і у формі оголошення про проведення відкритих торгів, що повністю відповідає вимогам частини другої статті 21 Закону.
Зважаючи на викладене, вважаємо, що виявлені органом фінансового контролю можливі порушення ПрАТ «АК «Київводоканал» вимог законодавства у сфері публічних закупівель не знайшли своїх підтверджень. Під час проведення вказаної закупівлі Товариством були дотримані вимоги чинного законодавства України, в тому числі у сфері публічних закупівель, у повному обсязі.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку У ПрАТ «АК «Київводоканал» (далі – Товариство, Замовник) розглянуто висновок Державної аудиторської служби України від 16.12.2020 (далі – висновок) про можливі порушення, виявлені за результатами проведення електронного моніторингу № UA-2020-10-27-005275-a за предметом закупівлі згідно з «ДК 021:2015- 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт», оголошення від 27.10.2020 № UA-2020-10-27-005275-а. У висновку про результати моніторингу міститься інформація про порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: опубліковане Замовником оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. За результатами розгляду повідомляємо. Відповідно до вимог частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити таку інформацію: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 4) очікувана вартість предмета закупівлі; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій; 7) умови оплати; 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції; 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону; 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях; 12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Пунктом 2 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 07.04.2020 № 648 «Про веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель» Державне підприємство «Прозорро» визначене відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення вебпорталу Уповноваженого органу з питань закупівель. Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» (далі – Порядок). Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником / ЦЗО / учасником / постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника / ЦЗО / учасника / постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. З огляду на викладене, Замовник має можливість заповнювати в електронній системі закупівель інформацію в полях, що визначені адміністратором і реалізовані в електронній системі закупівель. В електронній системі закупівель адміністратором (ДП «ПРОЗОРРО») не реалізовані поля для внесення інформації щодо мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Водночас пункт 3 Порядку передбачає, що інформація в електронну систему закупівель вноситься не лише через заповнення електронних полів, а також шляхом завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Так, через автоматизоване робоче місце Замовника при проведенні відкритих торгів на закупівлю виконання будівельних робіт по об’єкту «Технічне переоснащення РУ-0,4 кВ РП - 283 каналізаційної насосної станції «Микільська Борщагівка № 2» за адресою м. Київ, вул. Зодчих, 1 в Святошинському районі м. Києва», ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт ДК 021:2015) Замовником було оприлюднено тендерну документацію, пункт 7 Загальних положень якої містить інформацію щодо мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та всі документи до них. Крім того, Замовником разом із тендерною документацією оприлюднено файл із формою оголошення про проведення відкритих торгів із заповненням усіх пунктів, що вимагаються частиною 2 статті 21 Закону. Враховуючи викладене, Замовником не було порушено вимоги чинного законодавства щодо оприлюднення інформації щодо публічних закупівель, а невиконання з боку Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України як Уповноваженого органу з питань закупівель та адміністратором електронної системи закупівель (ДП «Прозорро») своїх управлінських функцій / владних повноважень не може свідчити про порушення чинного законодавства щодо публічних закупівель, що виникли з вини Замовника. Водночас ПрАТ «АК «Київводоканал», ще до проведення моніторингу, під час оголошення процедури закупівлі виконання будівельних робіт по об’єкту «Технічне переоснащення РУ-0,4 кВ РП - 283 каналізаційної насосної станції «Микільська Борщагівка № 2» за адресою м. Київ, вул. Зодчих, 1 в Святошинському районі м. Києва», ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт ДК 021:2015), була врахована позиція Державної аудиторської служби України і опубліковано вимоги до мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та всі документи до них як у самій тендерній документації, так і у формі оголошення про проведення відкритих торгів, що повністю відповідає вимогам частини другої статті 21 Закону. Зважаючи на викладене, вважаємо, що виявлені органом фінансового контролю можливі порушення ПрАТ «АК «Київводоканал» вимог законодавства у сфері публічних закупівель не знайшли своїх підтверджень. Під час проведення вказаної закупівлі Товариством були дотримані вимоги чинного законодавства України, в тому числі у сфері публічних закупівель, у повному обсязі.

2020-12-22 14:52:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2020 12:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛК ЕНЕРГОМИР" 49 516 391,79
UAH з ПДВ
49 020 756,57
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ К-ЕНЕРДЖИ УКРАЇНА 49 563 522,00
UAH з ПДВ
49 067 886,77
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Полтава-Паритет" 49 543 522,00
UAH з ПДВ
49 543 522,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 листопада 2020 13:02
Електронний підпис
23 листопада 2020 11:37
Електронний підпис
23 листопада 2020 11:35
15.imd
23 листопада 2020 11:35
Пропозиція.pdf
23 листопада 2020 11:35
Договірна ціна.pdf
23 листопада 2020 11:35
Довідка ст17.pdf
23 листопада 2020 11:35
Dovidka_20318536630150949631.pdf
12 листопада 2020 11:18
Електронний підпис
12 листопада 2020 11:16
Працівники.rar
12 листопада 2020 11:16
Підпис.rar
12 листопада 2020 11:16
Листи.rar
12 листопада 2020 11:16
Договірна_ціна.rar
12 листопада 2020 11:16
Гарантія.rar
12 листопада 2020 11:16
База.rar
12 листопада 2020 11:16
Аналогічний договір.rar

Публічні документи

12 листопада 2020 10:08
Електронний підпис
12 листопада 2020 10:05
21.1. Договір аренди техніки.pdf
12 листопада 2020 10:05
19.1. Довідка субпідряд.pdf
12 листопада 2020 10:05
18.1. Задолжность банк.jpg
12 листопада 2020 10:05
16.1. Погодження с помилками.pdf
12 листопада 2020 10:05
15.1. Задолжность налоговая.pdf
12 листопада 2020 10:05
13.1. Погодження.pdf
12 листопада 2020 10:05
5.1. Додаток 4.pdf
12 листопада 2020 10:05
10.1. Додаток 3.pdf
12 листопада 2020 10:05
2.1. Додаток 11.pdf
12 листопада 2020 10:05
8.1. Ответ на сертификат.jpg
12 листопада 2020 10:05
1.3. повноваженя.pdf
12 листопада 2020 10:05
7.1. Додаток 4.pdf
12 листопада 2020 10:05
1.1. Виписка.pdf
12 листопада 2020 10:05
1. Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛК ЕНЕРГОМИР"

ТОВ К-ЕНЕРДЖИ УКРАЇНА

ПП "Полтава-Паритет"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛК ЕНЕРГОМИР"
#34321228
Переможець 49 020 756,57
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 14:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 листопада 2020 14:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛК ЕНЕРГОМИР"
#34321228
49 020 756,57
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 серпня 2021 14:58
Звіт_виконання_договору_Микільська.docx укладений
04 серпня 2021 14:57
Електронний підпис зміни до договору
04 серпня 2021 14:52
Повідомлення_внесення змін_3.docx зміни до договору
04 серпня 2021 14:38
ДУ_3_від_04_08_2021.pdf зміни до договору
04 серпня 2021 14:38
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2021 15:26
Повідомлення_внесення змін_2.docx зміни до договору
04 березня 2021 15:25
ДУ2_від_01_03_2021.pdf.pdf зміни до договору
04 березня 2021 15:25
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 12:13
ДУ1_від30_11_2020.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 12:12
Повідомлення_внесення змін_1.docx зміни до договору
30 листопада 2020 12:12
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 12:04
Договір_27_11.pdf укладений
27 листопада 2020 12:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛК ЕНЕРГОМИР», в особі директора Кремінського Дмитра Олександровича, що діє на підставі Статуту, з однієї сторони, та Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» (далі – Замовник) в особі директора управління капітального будівництва ПрАТ «АК «Київводоканал» Буяра Антона Олександровича, що діє на підставі довіреності № 44 від 02.01.2020 року, з іншої сторони, уклали дану Додаткову угоду № 1 до Договору № 2711 від 27.11.2020 року (далі – Договір) на виконання будівельних робіт по об’єкту: «Технічне переоснащення РУ-0,4 кВ РП -283 каналізаційної насосної станції «Микільська Борщагівка №2» за адресою м. Київ, вул. Зодчих, 1 в Святошинському районі м. Києва», про наступне: 1. Відповідно до п. 2.7 Договору Замовник надає Генпідряднику аванс у сумі 12 500 000,00 грн. (дванадцять мільйонів п’ятсот тисяч гривень 00 копійок), в т. ч. ПДВ 20 % – 2 083 333,33 грн (два мільйони вісімдесят три тисячі триста тридцять три гривні 33 копійки), на який Генпідрядником мають бути виконані роботи відповідно до Договору. Генпідрядник зобов’язується надати Замовнику належно оформлені Акти приймання виконаних будівельних робіт та Довідки про вартість виконаних робіт на суму отриманого авансу до 19.02.2021. 2. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору . 3. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують щодо них зобов’язання. 4. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін і набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. 5. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА ІНШІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН Генпідрядник: Замовник: ТОВ «ЛК ЕНЕРГОМИР» Юридична адреса: Україна, 08138, Київська обл., Києво-Святошинський р-н, село Софіївська Борщагівка, вулиця Вишнева, 12; Поштова адреса: 65031, м. Одеса, а/с 46; IBAN: UA823805820000026008010315965 відділення «Одеська регіональна дирекція» ПАТ «МІЖНАРОДНИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК» МФО: 380582; Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 34321228; ІПН: 343212215522; Контактний телефон/факс: +380487972612; E-mail: lk-energomir@ukr.net; Тел.-факс: +380487972613. Директор ___________________ Д. О. Кремінський Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» 01015, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-А № UA393057490000002600030998102 в АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» Код банку 305749 ЄДРПОУ 03327664 Свідоцтво платника ПДВ № 100319654 Код платника ПДВ 033276626652 Тел./факс 200-73-07, 200-73-02 Директор управління капітального будівництва ПрАТ «АК «Київводоканал» _______________________ А. О. Буяр
Номер договору про закупівлю: №2711
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): опис змін, що внесені до істотних умов договору – визначено в додатковій угоді №2 від 01.03.2021 Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛК ЕНЕРГОМИР» (далі - Генпідрядник), в особі директора Кремінського Дмитра Олександровича, що діє на підставі Статуту, з однієї сторони, та Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» (далі – Замовник) в особі директора управління капітального будівництва ПрАТ «АК «Київводоканал» Буяра Антона Олександровича, що діє на підставі довіреності № 493 від 24.12.2020 року, з другої сторони, (далі – разом Сторони), уклали Додаткову угоду № 2 (далі – Додаткова угода) до Договору № 2711 від 27.11.2020 року (далі – Договір) на виконання будівельних робіт по об’єкту «Технічне переоснащення РУ-0,4 кВ РП -283 каналізаційної насосної станції «Микільська Борщагівка № 2» за адресою м. Київ, вул. Зодчих, 1 в Святошинському районі м. Києва», про наступне: 1. Сторони домовились викласти у новій редакції Графік виконання робіт (додаток № 2 до Договору) що додається. 2. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами і є невід’ємною частиною Договору. 3. Всі інші умови Договору не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують свої зобов’язання щодо них. 4. До Додаткової угоди додаються наступні документи: 1. Графік виконання робіт (додаток № 2) 5. Всі додатки до цієї Додаткової угоди є її невід’ємною частиною, якщо вони підписані уповноваженими представниками Сторін. 6. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін. Обидва екземпляри мають однакову юридичну силу. 7. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА ІНШІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН Генпідрядник Замовник ТОВ «ЛК ЕНЕРГОМИР» Юридична адреса: Україна, 08138, Київська обл., Києво-Святошинський р-н, село Софіївська Борщагівка, вулиця Вишнева, 12; Поштова адреса: 65031, м. Одеса, а/с 46; IBAN: UA823805820000026008010315965 відділення «Одеська регіональна дирекція» ПАТ «МІЖНАРОДНИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК» МФО: 380582; Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 34321228; ІПН: 343212215522; Контактний телефон/факс: +380487972612; E-mail: lk-energomir@ukr.net; Тел.-факс: +380487972613. Директор ___________________ Д. О. Кремінський Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» 01015, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-А № UA393057490000002600030998102 в АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» Код банку 305749 ЄДРПОУ 03327664 Свідоцтво платника ПДВ № 100319654 Код платника ПДВ 033276626652 Тел./факс 200-73-07, 200-73-02 Директор управління капітального будівництва ПрАТ «АК «Київводоканал» _______________________ А. О. Буяр
Номер договору про закупівлю: №2711
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛК ЕНЕРГОМИР» (далі - Генпідрядник), в особі директора Кремінського Дмитра Олександровича, що діє на підставі Статуту, з однієї сторони, та Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» (далі – Замовник) в особі директора управління капітального будівництва ПрАТ «АК «Київводоканал» Буяра Антона Олександровича, що діє на підставі довіреності № 493 від 24.12.2020 року, з другої сторони, (далі – разом Сторони), уклали Додаткову угоду № 3 (далі – Додаткова угода) до Договору № 2711 від 27.11.2020 року (далі – Договір) на виконання будівельних робіт по об’єкту «Технічне переоснащення РУ-0,4 кВ РП -283 каналізаційної насосної станції «Микільська Борщагівка № 2» за адресою м. Київ, вул. Зодчих, 1 в Святошинському районі м. Києва», про наступне: 1. Керуючись п. 2.3. Договору Сторони дійшли згоди зменшити загальну вартість по Договору на 2 403 667,67 грн. (два мільйони чотириста три тисячі шістсот шістдесят сім гривень 67 копійок), у т.ч. ПДВ 20% - 400 611,28 грн. (чотириста тисяч шістсот одинадцять гривень 28 копійок), у зв’язку з чим викласти п. 2.1. Договору у наступній редакції: «2.1.Загальна вартість Договору згідно з Договірною ціною (додаток № 1 до Договору ), яка є невід’ємною частиною даного Договору, визначається динамічною ціною та становить 46 617 088, 90 грн (сорок шість мільйонів шістсот сімнадцять тисяч вісімдесят вісім гривень 90 копійок), в тому числі ПДВ 20% – 7 769 514,82 грн (сім мільйонів сімсот шістдесят дев’ять тисяч п’ятсот чотирнадцять гривень 82 копійки)». 2. Сторони домовились викласти Договірну ціну (додаток № 1 до Договору) у новій редакції що додається до Додаткової угоди. 3. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін та є невід’ємною частиною Договору. 4. Всі інші умови Договору не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують свої зобов’язання щодо них. 5. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін. Обидва екземпляри мають однакову юридичну силу. 6. Додатки до даної Додаткової угоди: 1. Договірна ціна (додаток № 1 до Договору). 7. Всі додатки до даної Додаткової угоди є її невід’ємною частиною, якщо вони підписані уповноваженими представниками Сторін. 8 Місцезнаходження та інші реквізити Сторін: Замовник Генпідрядник Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» 01015, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-А № UA393057490000002600030998102 в АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» код банку 305749 ЄДРПОУ 03327664 Свідоцтво платника ПДВ № 100319654 Код платника ПДВ 033276626652 Тел./Факс 200-73-02, 200-73-07 ТОВ «ЛК ЕНЕРГОМИР» Юридична адреса: Україна, 08138, Київська обл., Києво-Святошинський р-н, село Софіївська Борщагівка, вулиця Вишнева, 12; Поштова адреса: 65031, м. Одеса, а/с 46; IBAN: UA823805820000026008010315965 відділення «Одеська регіональна дирекція» ПАТ «МІЖНАРОДНИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК» МФО: 380582; Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 34321228; ІПН: 343212215522; Контактний телефон/факс: +380487972612; E-mail: lk-energomir@ukr.net; Тел.-факс: +380487972613. Директор управління капітального будівництва ПрАТ «АК «Київводоканал» _______________________А. О. Буяр Директор ТОВ «ЛК ЕНЕРГОМИР» _______________________ Д. О. Кремінський
Номер договору про закупівлю: №2711
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 46 617 088,90
UAH (в тому числі ПДВ 7 769 514,82 UAH)