Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Календар НОК України
Очікувана вартість
196 000,00 UAH
UA-2020-10-27-005008-a 4cbc7a00f76b4f76bc7d6909846bef3a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зінченко Тетяна Іванівна

+380443791288 zinchenko@noc-ukr.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Громадська організація «Національний олімпійський комітет України»
Код ЄДРПОУ: 00013238
Вебсайт: http://noc-ukr.org/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вулиця Еспланадна, 42
Контактна особа: Зінченко Тетяна Іванівна
+380443791288
zinchenko@noc-ukr.org
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020 12:48
Звернення за роз’ясненнями: до 31 жовтня 2020 12:52
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2020 12:52
Початок аукціону: 12 листопада 2020 15:54
Очікувана вартість: 196 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,77%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22140000-3: Проспекти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 шт
Календар НОК України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Хорива, 39-41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 22140000-3 — Проспекти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Місцезнаходження матеріально технічної бази підприємства.
Дата подання: 28 жовтня 2020 10:46
Дата відповіді: 29 жовтня 2020 13:10
Добрий день. Уточніть будь ласка, чи може основа Виробництва знаходитись не в "Києві" а " під Києвом"? у такій самій доступності , як і будь який віддалений район Києва. Дякую.
Відповідь: Добрий день!
Враховуючи логістичні можливості, стислі строки для виробництва (друку) поліграфічної продукції та необхідність постійного оперативного авторського нагляду за виробництвом, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі було передбачено надання учасником підтвердження наявності у нього обладнання та матеріально-технічної бази для можливості авторського контролю за виробництвом (друком) поліграфічної продукції з боку замовника саме в м. Києві.
Дискримінаційні Вимоги
Дата подання: 29 жовтня 2020 16:10
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 15:57
Мені не зрозуміло, що Ви маєте на увазі під оперативним авторським наглядом за виробництвом. При виробництві Вашого календарю, дійсно автор може приїхати і подивитись та затвердити тираж, це один день і один раз. Що він збирається наглядати далі- незрозуміло. Також підкреслюю, що їхати з правого берегу на Троещину довше, ніж в Вишгород чи Бучу. Тому прошу зняти незрозумілі обмеження і якщо говорити про територіальну складову, то Додавати і область. Або вкажіть часовий інтервал , за яким можливо доїхати з точки а в точку Б. Це смішно! Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Під оперативним авторським наглядом за виробництвом ми розуміємо здійснення контролю за дотриманням постачальником технічних та якісних характеристик поліграфічної продукції на всіх етапах виробництва та в разі потреби оперативне втручання та надання вказівок чи зауважень постачальнику задля недопущення випуску неякісного тиражу. Набагато легше та швидше забезпечити виправлення помилок в процесі виробництва, ніж вже після виготовлення всього тиражу продукції.
В посадові обов’язки працівників замовника не входять відрядження в інші населені пункти для здійснення нагляду за виробництвом, що було б і досить безвідповідально, зважаючи на епідеміологічну ситуацію в країні, зокрема і на той факт, що низка населених пунктів Київської області віднесено до червоної зони карантину.
Наразі, враховуючи і Ваше звернення, замовником обговорюються можливі зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2020 16:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПАПЕРОВИЙ ЗМІЙ-ОПТ" 173 160,00
UAH з ПДВ
148 860,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "НЕСТЕРЕНКО АНАСТАСІЯ АНДРІЇВНА " 174 000,00
UAH з ПДВ
149 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРША ДРУКАРНЯ" 196 000,00
UAH з ПДВ
150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 листопада 2020 16:29
Електронний підпис
10 листопада 2020 16:16
11_Наказ на директора.PDF
10 листопада 2020 16:16
17_Технічне завдання.PDF
10 листопада 2020 16:16
9_Опис доступу до Статуту.PDF
10 листопада 2020 16:16
8_Копія Статут від 28.01.2020.PDF
10 листопада 2020 16:16
5.1_Договір оренди оригінал.PDF
10 листопада 2020 16:16
1_Лист з інфо про Учасника.PDF

Публічні документи

31 жовтня 2020 18:56
Матер-технічна база.pdf
31 жовтня 2020 18:56
Додаток1.pdf
31 жовтня 2020 18:56
Додаток 2.pdf
31 жовтня 2020 18:56
Відповідність.pdf
31 жовтня 2020 18:56
код.jpg
31 жовтня 2020 18:56
ПАСПОРТ.pdf
31 жовтня 2020 18:56
ВИТЯГ.pdf
31 жовтня 2020 18:56
ВИПИСКА.pdf

Публічні документи

11 листопада 2020 09:45
Довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПАПЕРОВИЙ ЗМІЙ-ОПТ"

ФОП "НЕСТЕРЕНКО АНАСТАСІЯ АНДРІЇВНА "

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРША ДРУКАРНЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПАПЕРОВИЙ ЗМІЙ-ОПТ"
#32982646
Переможець 148 860,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2020 14:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2020 14:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПАПЕРОВИЙ ЗМІЙ-ОПТ"
#32982646
148 860,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
2020 Звіт про виконання договору Календар НОК.docx укладений
28 грудня 2020 11:28
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 13:03
06 ДУ _ 1 до Договору 2020 - календар НОК України - ТОВ Паперовий Змій-ОПТ.PDF зміни до договору
26 листопада 2020 13:00
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 12:53
05 Договір 2020 - календар НОК України.pdf укладений
17 листопада 2020 12:29

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
24 грудня 2020 14:59
148 860,00 UAH UA808201720343230003000011587
НОК України
UA333209840000026007210386366
ТОВ Паперовий Змiй-Опт
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи строки перебігу процедури закупівлі та строки виготовлення і коригування оригінал-макета календаря НОК України, з метою дотримання всіх технологічних стандартів при виготовленні календаря НОК України та забезпечення найкращої якості продукції, Сторони домовилися подовжити строк поставки товарів до 07 грудня 2020 року включно
Номер договору про закупівлю: 2020/11/17-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 148 860,00
UAH (в тому числі ПДВ 24 810,00 UAH)