Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Maintenance of outdoor lighting networks
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03364234 |
Місцезнаходження: | 50101, Україна , Дніпропетровська область обл., Кривий Ріг, площа Молодіжна, 1 |
Контактна особа: |
Терещенко Ігор Валентинович +380564930920 ugkxtender2013@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Improvement and Housing Policy of Executive Committee of the Kryvyi Rih City Council |
National ID: | 03364234 |
Contact point: |
Tereshchenko Igor +380564930920 ugkxtender2013@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 жовтня 2020 15:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 22 грудня 2020 13:31 |
Очікувана вартість: | 33 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 165 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 27 жовтня 2020 15:52 |
Enquiries until: | 17 листопада 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 23 листопада 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 листопада 2020 09:00 |
Information
Estimated total value: | 33 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 165 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Мова, якою повинна готуватися тендерна пропозиція - українська | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 жовтня 2020 16:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 жовтня 2020 15:52 |
Додаток 2.docx | |
27 жовтня 2020 15:52 |
Додаток 1.docx | |
27 жовтня 2020 15:52 |
ТД.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-13-000023 ● 02e8b88ad3124099be141524fd0e0c0b
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2021 16:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
13.05.2021 № 317
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 07.05.2021 № 003100-18/5639-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 13.05.2021 № 317.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-10-27-004817-c 27.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-17 13:44:39
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Утримання мереж зовнішнього освітлення», ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-10-27-004817-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до пункту 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Замовником зазначено, що у складі пропозиції Учаснику необхідно надати кошторис з розрахунком договірної ціни з обов’язковим дотриманням видів і обсягів послуг, зазначених в Додатку 1 тендерної документації.
Обґрунтуйте включення учасниками процедури закупівлі в тендерні пропозиції робіт визначених розцінкою Е33-111-1 «Додавати або віднімати при зміні кількості опор на 1км при підвішуванні проводів для ПЛ 0,38 кВ за допомогою механізмів» (Позиція 61 Кошторису з розрахунком договірної ціни учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «НВК Криворіжелектромонтаж» - Е33-111-1 «Додавати або віднімати при зміні кількості опор на 1км при підвішуванні проводів для ПЛ 0,38 кВ за допомогою механізмів» - 314 опор; позиція 61 Локального кошторису на правах договірної ціни учасника – ТОВ «МБК СІНЕРГІЯ» - Е33-111-1 «Додавати або віднімати при зміні кількості опор на 1км при підвішуванні проводів для ПЛ 0,38 кВ за допомогою механізмів» – 368 опор) при тому, що зазначені роботи (послуги) з утримання мереж зовнішнього освітлення не містяться в Технічному завданні Замовника (Додаток 1 тендерної документації).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-20 08:34:32
Пояснення на запит
На Ваш запит повідомляємо наступне: Процедура закупівлі 50230000-6 – послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (утримання мереж зовнішнього освітлення) проведена департаментом відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 року № 114-ІХ) (далі – Закон), шляхом застосування процедури відкритих торгів з додатковим оприлюдненням на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, так як вартість закупівлі перевищувала суму, еквівалентну 133 тисячам євро (UA-2020-10-27-004817-c). Дана процедура закупівлі відбувалася у два етапи: прекваліфікація (початок - з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій) та розкриття тендерних пропозицій (аукціон). Після завершення кінцевого строку подання тендерних пропозицій системою автоматично було розкрито інформацію про двох учасників та їхні кваліфікаційні документи, які вони надали в складі тендерної пропозиції (за винятком інформації про ціну, кошторис з розрахунком договірної ціни). Відповідно до ст. 29 Закону Замовником розглянуті тендерні пропозиції двох учасників на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій. Після розгляду тендерних пропозицій було допущено до аукціону 2-х учасників. Системою автоматично було призначено дату і час проведення аукціону. За результатами аукціону найменша ціна була визначена у учасника ТОВ «НВК Криворіжелектромонтаж». Після аукціону відкрилася цінова пропозиція учасника.
Кошторис з розрахунком договірної ціни учасника ТОВ «МБК СІНЕРГІЯ» не розглядався, так як за результатом оцінки найбільш економічно вигідною є пропозиція Учасника ТОВ «НВК Криворіжелектромонтаж», якого визначено переможцем процедури закупівлі.
Щодо обґрунтування включення учасником робіт, визначених розцінкою Е33-111-1 «Додавати або віднімати при зміні кількості опор на 1 км при підвішуванні проводів для ПЛ 0,38 кВ за допомогою механізмів», повідомляємо, що норма Е33-108-1 «Підвішування проводів [1 провод при 20 опорах на 1 км лінії] для ПЛ 0,38 кВ за допомогою механізмів» є «застосовною» для робіт з відновлення повітряних ліній зовнішнього освітлення проводом СІП з автогідропідіймача. Трудовитрати враховані на прокладання 1-го км лінії з врахуванням його підвішування на 20 опорах, довжина одного прольоту 50 м. Фактично кількість опор на 1 км траси більше, ніж передбачено нормою, так як в середньому по місту довжина одного прольоту між опорами 33 м-37 м. Тому необхідно застосовувати норму Е33-111-1 «Додавати або віднімати при зміні кількості опор на 1 км при підвішуванні проводів для ПЛ 0,38 кВ за допомогою механізмів».
Учасником ТОВ «НВК Криворіжелектромонтаж» норму Е33-108-1 «Підвішування проводів [1 провод при 20 опорах на 1 км лінії] для ПЛ 0,38 кВ за допомогою механізмів» застосовано щодо робіт з «відновлення повітряних ліній зовнішнього освітлення проводом СІП з автогідропідіймача», якою враховано 20 опор на 1 км лінії. Так як, середньоарифметична відстань між опорами(довжина одного прольоту), по розрахункам учасника складає 36,62 м, а не 50 м, було застосовано норму Е33-111-1 «Додавати або віднімати при зміні кількості опор на 1 км при підвішуванні проводів для ПЛ 0,38 кВ за допомогою механізмів» у кількості – 314 опор.
Пояснення: на 43 км лінії при 20 опорах на 1 км, нормою Е33-108-1 передбачено 860 опор, а в перерахунку на 36,62 м відстані між опорами, необхідна кількість опор на 43 км лінії складає – 43 000 / 36,62 = 1174. Таким чином, нормою Е33-111-1 необхідно додавати 1174-860=314 опор.
Слід зазначити, відповідно до пункту 1 розділу 5 тендерної документації оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію-ціна тендерної пропозиції. Питома вага цінового критерію -100%. Документи, наведені у пункті 2 розділу 5 тендерної документації є складовою пропозиції (згідно тендерної документації) та одночасно надаються учасниками з тендерною пропозицією до проведення аукціону, а єдиним критерієм оцінки після проведення аукціону є ціна.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 червня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03364234 |
Місцезнаходження: | 50101, Україна, Дніпропетровська область обл., Кривий Ріг, площа Молодіжна, 1 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
НВК Криворіжелектромонтаж | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "МБК СІНЕРГІЯ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 грудня 2020 14:11
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 грудня 2020 13:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "НВК Криворіжелектромонтаж" |
31 725 057,60
UAH з ПДВ
|
31 559 020,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МБК СІНЕРГІЯ" |
32 506 868,40
UAH з ПДВ
|
31 573 057,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "НВК Криворіжелектромонтаж" #39472860 |
Переможець |
31 559 020,80
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2020 11:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 08:24
|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2022 14:57
|
ДУ 4 до Д 5-Т від 14.01.2021.PDF | зміни до договору |
25 січня 2022 14:55
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 15:40
|
ДУ 3 до дог 5-Т від 14.01.2021.pdf | зміни до договору |
04 січня 2022 15:17
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 09:32
|
ДУ 2 до Д 5Т від 14.01.2021.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2021 09:30
|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2021 13:41
|
Д.У. 1 до д. 5-Т від 14.01.2021.pdf | зміни до договору |
15 січня 2021 12:17
|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2021 11:57
|
5-Т | укладений |
15 січня 2021 11:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 5-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі;Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 5-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 5-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі;Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 5-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |