Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утримання мереж зовнішнього освітлення
Maintenance of outdoor lighting networks
Очікувана вартість
33 000 000,00 UAH
UA-2020-10-27-004817-c 1db7a4e8e3914831add8d40858356888
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Терещенко Ігор Валентинович

+380564930920 ugkxtender2013@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03364234
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська область обл., Кривий Ріг, площа Молодіжна, 1
Контактна особа: Терещенко Ігор Валентинович
+380564930920
ugkxtender2013@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Improvement and Housing Policy of Executive Committee of the Kryvyi Rih City Council
National ID: 03364234
Contact point: Tereshchenko Igor
+380564930920
ugkxtender2013@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2020 09:00
Початок аукціону: 22 грудня 2020 13:31
Очікувана вартість: 33 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 165 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 27 жовтня 2020 15:52
Enquiries until: 17 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 23 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 листопада 2020 09:00

Information

Estimated total value: 33 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 165 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
50230000-6 – послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (утримання мереж зовнішнього освітлення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, м. Кривий Ріг
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

50230000-6 Repair, maintenance and associated services related to roads and other equipment (maintenance of outdoor lighting networks)
CPV: 50230000-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Мова, якою повинна готуватися тендерна пропозиція - українська Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2020 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 15:52
Додаток 2.docx
27 жовтня 2020 15:52
Додаток 1.docx
27 жовтня 2020 15:52
ТД.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-05-13-000023 ● 02e8b88ad3124099be141524fd0e0c0b
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2021 16:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З

13.05.2021 № 317

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 07.05.2021 № 003100-18/5639-2021,



НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК

Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 13.05.2021 № 317.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-10-27-004817-c 27.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області


Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-05-17 13:44:39

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Утримання мереж зовнішнього освітлення», ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-10-27-004817-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до пункту 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Замовником зазначено, що у складі пропозиції Учаснику необхідно надати кошторис з розрахунком договірної ціни з обов’язковим дотриманням видів і обсягів послуг, зазначених в Додатку 1 тендерної документації.
Обґрунтуйте включення учасниками процедури закупівлі в тендерні пропозиції робіт визначених розцінкою Е33-111-1 «Додавати або віднімати при зміні кількості опор на 1км при підвішуванні проводів для ПЛ 0,38 кВ за допомогою механізмів» (Позиція 61 Кошторису з розрахунком договірної ціни учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «НВК Криворіжелектромонтаж» - Е33-111-1 «Додавати або віднімати при зміні кількості опор на 1км при підвішуванні проводів для ПЛ 0,38 кВ за допомогою механізмів» - 314 опор; позиція 61 Локального кошторису на правах договірної ціни учасника – ТОВ «МБК СІНЕРГІЯ» - Е33-111-1 «Додавати або віднімати при зміні кількості опор на 1км при підвішуванні проводів для ПЛ 0,38 кВ за допомогою механізмів» – 368 опор) при тому, що зазначені роботи (послуги) з утримання мереж зовнішнього освітлення не містяться в Технічному завданні Замовника (Додаток 1 тендерної документації).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-05-20 08:34:32

Пояснення на запит

На Ваш запит повідомляємо наступне: Процедура закупівлі 50230000-6 – послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (утримання мереж зовнішнього освітлення) проведена департаментом відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 року № 114-ІХ) (далі – Закон), шляхом застосування процедури відкритих торгів з додатковим оприлюдненням на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, так як вартість закупівлі перевищувала суму, еквівалентну 133 тисячам євро (UA-2020-10-27-004817-c). Дана процедура закупівлі відбувалася у два етапи: прекваліфікація (початок - з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій) та розкриття тендерних пропозицій (аукціон). Після завершення кінцевого строку подання тендерних пропозицій системою автоматично було розкрито інформацію про двох учасників та їхні кваліфікаційні документи, які вони надали в складі тендерної пропозиції (за винятком інформації про ціну, кошторис з розрахунком договірної ціни). Відповідно до ст. 29 Закону Замовником розглянуті тендерні пропозиції двох учасників на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій. Після розгляду тендерних пропозицій було допущено до аукціону 2-х учасників. Системою автоматично було призначено дату і час проведення аукціону. За результатами аукціону найменша ціна була визначена у учасника ТОВ «НВК Криворіжелектромонтаж». Після аукціону відкрилася цінова пропозиція учасника.
Кошторис з розрахунком договірної ціни учасника ТОВ «МБК СІНЕРГІЯ» не розглядався, так як за результатом оцінки найбільш економічно вигідною є пропозиція Учасника ТОВ «НВК Криворіжелектромонтаж», якого визначено переможцем процедури закупівлі.
Щодо обґрунтування включення учасником робіт, визначених розцінкою Е33-111-1 «Додавати або віднімати при зміні кількості опор на 1 км при підвішуванні проводів для ПЛ 0,38 кВ за допомогою механізмів», повідомляємо, що норма Е33-108-1 «Підвішування проводів [1 провод при 20 опорах на 1 км лінії] для ПЛ 0,38 кВ за допомогою механізмів» є «застосовною» для робіт з відновлення повітряних ліній зовнішнього освітлення проводом СІП з автогідропідіймача. Трудовитрати враховані на прокладання 1-го км лінії з врахуванням його підвішування на 20 опорах, довжина одного прольоту 50 м. Фактично кількість опор на 1 км траси більше, ніж передбачено нормою, так як в середньому по місту довжина одного прольоту між опорами 33 м-37 м. Тому необхідно застосовувати норму Е33-111-1 «Додавати або віднімати при зміні кількості опор на 1 км при підвішуванні проводів для ПЛ 0,38 кВ за допомогою механізмів».
Учасником ТОВ «НВК Криворіжелектромонтаж» норму Е33-108-1 «Підвішування проводів [1 провод при 20 опорах на 1 км лінії] для ПЛ 0,38 кВ за допомогою механізмів» застосовано щодо робіт з «відновлення повітряних ліній зовнішнього освітлення проводом СІП з автогідропідіймача», якою враховано 20 опор на 1 км лінії. Так як, середньоарифметична відстань між опорами(довжина одного прольоту), по розрахункам учасника складає 36,62 м, а не 50 м, було застосовано норму Е33-111-1 «Додавати або віднімати при зміні кількості опор на 1 км при підвішуванні проводів для ПЛ 0,38 кВ за допомогою механізмів» у кількості – 314 опор.
Пояснення: на 43 км лінії при 20 опорах на 1 км, нормою Е33-108-1 передбачено 860 опор, а в перерахунку на 36,62 м відстані між опорами, необхідна кількість опор на 43 км лінії складає – 43 000 / 36,62 = 1174. Таким чином, нормою Е33-111-1 необхідно додавати 1174-860=314 опор.
Слід зазначити, відповідно до пункту 1 розділу 5 тендерної документації оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію-ціна тендерної пропозиції. Питома вага цінового критерію -100%. Документи, наведені у пункті 2 розділу 5 тендерної документації є складовою пропозиції (згідно тендерної документації) та одночасно надаються учасниками з тендерною пропозицією до проведення аукціону, а єдиним критерієм оцінки після проведення аукціону є ціна.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 травня 2021
Кінцевий строк оскарження: 02 червня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 грудня 2020
UA-2020-10-27-004817-c1db7a4e8e3914831add8d40858356888
Найменування: Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03364234
Місцезнаходження: 50101, Україна, Дніпропетровська область обл., Кривий Ріг, площа Молодіжна, 1
Учасник Документи Рішення Додатково
НВК Криворіжелектромонтаж Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "МБК СІНЕРГІЯ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 грудня 2020 14:11

Документи

27 листопада 2020 09:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

29 грудня 2020 10:14
Електронний підпис
29 грудня 2020 10:14
Довідка ДПСУ від 21.12.pdf
29 грудня 2020 10:14
Довідка МВС від 17.12.2020.PDF
29 грудня 2020 10:14
Довідки ст.17 від 29.12.2020.PDF
29 грудня 2020 10:14
Кошторис.PDF
29 грудня 2020 10:14
ліцензії та дозволи.PDF
26 листопада 2020 11:41
Електронний підпис
26 листопада 2020 11:41
Електронний підпис
26 листопада 2020 11:40
довідка про субпідрядників.PDF
26 листопада 2020 11:40
проєкт договору.PDF
26 листопада 2020 11:40
Кошторис.PDF
26 листопада 2020 11:40
Довідка про працівників.PDF
26 листопада 2020 11:40
Трудові книжки 1 ч..rar
26 листопада 2020 11:40
Трудові книжки 2 ч..rar
26 листопада 2020 11:40
Статут.pdf
26 листопада 2020 11:40
Гарантійний лист.PDF

Вимога про усунення невідповідностей

Згідно з п.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-IX) у випадку виявлення Замовником невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником встановлено невідповідність в документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Відповідно до п.5 р.3 Тендерної документації: «Замовником, відповідно до статті 16 Закону, установлено кваліфікаційні критерії: - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасники подають, як частину пропозиції: Довідку в довільній формі, яка містить назву організації, підприємства, тощо (замовника), з якою було укладено договір, предмет договору (закупівлі), номер та дата укладання договору, сума договору. На підтвердження інформації, вказаної в довідці необхідно надати копію щонайменше одного аналогічного договору, який зазначено в довідці, а також документи, які підтверджують факт виконання договору». Учасником в складі тендерної пропозиції надано копію аналогічного договору не в повному обсязі (відсутній Додаток №3 – Розрахунок загальновиробничих витрат). Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати копію аналогічного договору в повному обсязі.

Документи

27 листопада 2020 09:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

10 грудня 2020 16:44
Електронний підпис
26 листопада 2020 16:08
Електронний підпис
26 листопада 2020 16:08
Електронний підпис
26 листопада 2020 16:04
7 Кошторисний розрахунок.rar.p7s
26 листопада 2020 16:04
7 Кошторисний розрахунок.rar
26 листопада 2020 16:04
7 Кошторисний розрахунок.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:04
7 Кошторисний розрахунок.pdf
26 листопада 2020 16:04
9 Довідка щодо статуту.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:04
9 Довідка щодо статуту.pdf
26 листопада 2020 16:04
6.7. СВІДОЦТВО ПЧ 06-2-392-2019.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:04
6.7. СВІДОЦТВО ПЧ 06-2-392-2019.pdf
26 листопада 2020 16:04
6.6. ДОЗВІЛ ЕТЛ 0962.18.12..pdf.p7s
26 листопада 2020 16:04
6.6. ДОЗВІЛ ЕТЛ 0962.18.12..pdf
26 листопада 2020 16:04
6.5.Дозвіл 750 кВ.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:04
6.5.Дозвіл 750 кВ.pdf
26 листопада 2020 16:04
6.4. Сертифікат ISO.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:04
6.4. Сертифікат ISO.pdf
26 листопада 2020 16:04
6.2. Декларация ОТ.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:04
6.2. Декларация ОТ.pdf
26 листопада 2020 16:04
6.10. Дозволи загальні.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:04
6.10. Дозволи загальні.pdf
26 листопада 2020 16:04
6.1. Ліцензія.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:04
6.1. Ліцензія.pdf
26 листопада 2020 16:04
5 Проект договору.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:04
5 Проект договору.pdf
26 листопада 2020 16:04
19 СУОП.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:04
19 СУОП.pdf
26 листопада 2020 16:04
17.3 переклад трудових.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:04
17.3 переклад трудових.pdf
26 листопада 2020 16:04
17.2. Згоди.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:04
17.2. Згоди.pdf
26 листопада 2020 16:04
17.1 Трудові скановані копії.pdf
26 листопада 2020 16:04
15 Довідка ч.2 ст 17.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:04
15 Довідка ч.2 ст 17.pdf
26 листопада 2020 16:04
14 Довідка п.13 ч.1 ст 17.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:04
14 Довідка п.13 ч.1 ст 17.pdf
26 листопада 2020 16:04
13 Довідка п.12 ч.1 ст 17.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:04
13 Довідка п.12 ч.1 ст 17.pdf
26 листопада 2020 16:04
12 Довідка п.10 ч.1 ст 17.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:04
12 Довідка п.10 ч.1 ст 17.pdf
26 листопада 2020 16:04
11 Довідка п.6 ч.1 ст 17.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:04
11 Довідка п.6 ч.1 ст 17.pdf
26 листопада 2020 16:04
10 Довідка п.5 ч.1 ст 17.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:04
10 Довідка п.5 ч.1 ст 17.pdf
26 листопада 2020 16:04
1.9. Виписка 11.11.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:04
1.9. Виписка 11.11.pdf
26 листопада 2020 16:04
1.8. Інн Азімов.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:04
1.8. Інн Азімов.pdf
26 листопада 2020 16:04
1.7. паспорт Азімов.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:04
1.7. паспорт Азімов.pdf
26 листопада 2020 16:04
1.6. ОПИС.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:04
1.6. ОПИС.pdf
26 листопада 2020 16:04
1.5. Статут № 16 від 09.11.2020.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:04
1.5. Статут № 16 від 09.11.2020.pdf
26 листопада 2020 16:04
1.4. ПРОТОКОЛ.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:04
1.4. ПРОТОКОЛ.pdf
26 листопада 2020 16:04
1.2. Приказ № 1 на директора.pdf
26 листопада 2020 16:04
1.10 витяг 13.11.20.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:04
1.10 витяг 13.11.20.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

НВК Криворіжелектромонтаж

ТОВ "МБК СІНЕРГІЯ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 грудня 2020 13:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "НВК Криворіжелектромонтаж" 31 725 057,60
UAH з ПДВ
31 559 020,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МБК СІНЕРГІЯ" 32 506 868,40
UAH з ПДВ
31 573 057,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 грудня 2020 10:14
Електронний підпис
29 грудня 2020 10:14
Довідка ДПСУ від 21.12.pdf
29 грудня 2020 10:14
Довідка МВС від 17.12.2020.PDF
29 грудня 2020 10:14
Довідки ст.17 від 29.12.2020.PDF
29 грудня 2020 10:14
Кошторис.PDF
29 грудня 2020 10:14
ліцензії та дозволи.PDF
26 листопада 2020 11:41
Електронний підпис
26 листопада 2020 11:41
Електронний підпис
26 листопада 2020 11:40
довідка про субпідрядників.PDF
26 листопада 2020 11:40
проєкт договору.PDF
26 листопада 2020 11:40
Кошторис.PDF
26 листопада 2020 11:40
Довідка про працівників.PDF
26 листопада 2020 11:40
Трудові книжки 1 ч..rar
26 листопада 2020 11:40
Трудові книжки 2 ч..rar
26 листопада 2020 11:40
Статут.pdf
26 листопада 2020 11:40
Гарантійний лист.PDF

Публічні документи

10 грудня 2020 16:44
Електронний підпис
26 листопада 2020 16:08
Електронний підпис
26 листопада 2020 16:08
Електронний підпис
26 листопада 2020 16:04
7 Кошторисний розрахунок.rar.p7s
26 листопада 2020 16:04
7 Кошторисний розрахунок.rar
26 листопада 2020 16:04
7 Кошторисний розрахунок.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:04
7 Кошторисний розрахунок.pdf
26 листопада 2020 16:04
9 Довідка щодо статуту.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:04
9 Довідка щодо статуту.pdf
26 листопада 2020 16:04
6.7. СВІДОЦТВО ПЧ 06-2-392-2019.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:04
6.7. СВІДОЦТВО ПЧ 06-2-392-2019.pdf
26 листопада 2020 16:04
6.6. ДОЗВІЛ ЕТЛ 0962.18.12..pdf.p7s
26 листопада 2020 16:04
6.6. ДОЗВІЛ ЕТЛ 0962.18.12..pdf
26 листопада 2020 16:04
6.5.Дозвіл 750 кВ.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:04
6.5.Дозвіл 750 кВ.pdf
26 листопада 2020 16:04
6.4. Сертифікат ISO.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:04
6.4. Сертифікат ISO.pdf
26 листопада 2020 16:04
6.2. Декларация ОТ.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:04
6.2. Декларация ОТ.pdf
26 листопада 2020 16:04
6.10. Дозволи загальні.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:04
6.10. Дозволи загальні.pdf
26 листопада 2020 16:04
6.1. Ліцензія.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:04
6.1. Ліцензія.pdf
26 листопада 2020 16:04
5 Проект договору.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:04
5 Проект договору.pdf
26 листопада 2020 16:04
19 СУОП.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:04
19 СУОП.pdf
26 листопада 2020 16:04
17.3 переклад трудових.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:04
17.3 переклад трудових.pdf
26 листопада 2020 16:04
17.2. Згоди.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:04
17.2. Згоди.pdf
26 листопада 2020 16:04
17.1 Трудові скановані копії.pdf
26 листопада 2020 16:04
15 Довідка ч.2 ст 17.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:04
15 Довідка ч.2 ст 17.pdf
26 листопада 2020 16:04
14 Довідка п.13 ч.1 ст 17.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:04
14 Довідка п.13 ч.1 ст 17.pdf
26 листопада 2020 16:04
13 Довідка п.12 ч.1 ст 17.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:04
13 Довідка п.12 ч.1 ст 17.pdf
26 листопада 2020 16:04
12 Довідка п.10 ч.1 ст 17.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:04
12 Довідка п.10 ч.1 ст 17.pdf
26 листопада 2020 16:04
11 Довідка п.6 ч.1 ст 17.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:04
11 Довідка п.6 ч.1 ст 17.pdf
26 листопада 2020 16:04
10 Довідка п.5 ч.1 ст 17.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:04
10 Довідка п.5 ч.1 ст 17.pdf
26 листопада 2020 16:04
1.9. Виписка 11.11.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:04
1.9. Виписка 11.11.pdf
26 листопада 2020 16:04
1.8. Інн Азімов.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:04
1.8. Інн Азімов.pdf
26 листопада 2020 16:04
1.7. паспорт Азімов.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:04
1.7. паспорт Азімов.pdf
26 листопада 2020 16:04
1.6. ОПИС.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:04
1.6. ОПИС.pdf
26 листопада 2020 16:04
1.5. Статут № 16 від 09.11.2020.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:04
1.5. Статут № 16 від 09.11.2020.pdf
26 листопада 2020 16:04
1.4. ПРОТОКОЛ.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:04
1.4. ПРОТОКОЛ.pdf
26 листопада 2020 16:04
1.2. Приказ № 1 на директора.pdf
26 листопада 2020 16:04
1.10 витяг 13.11.20.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:04
1.10 витяг 13.11.20.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

НВК Криворіжелектромонтаж

ТОВ "МБК СІНЕРГІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "НВК Криворіжелектромонтаж"
#39472860
Переможець 31 559 020,80
UAH з ПДВ
28 грудня 2020 11:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2020 11:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "НВК Криворіжелектромонтаж"
#39472860
31 559 020,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 08:24
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 14:57
ДУ 4 до Д 5-Т від 14.01.2021.PDF зміни до договору
25 січня 2022 14:55
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 15:40
ДУ 3 до дог 5-Т від 14.01.2021.pdf зміни до договору
04 січня 2022 15:17
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 09:32
ДУ 2 до Д 5Т від 14.01.2021.PDF зміни до договору
29 грудня 2021 09:30
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 13:41
Д.У. 1 до д. 5-Т від 14.01.2021.pdf зміни до договору
15 січня 2021 12:17
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 11:57
5-Т укладений
15 січня 2021 11:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 5-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі;Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 5-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 5-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі;Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 5-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 січня 2021 — 01 березня 2022
Сума оплати за договором: 31 104 802,80
UAH (в тому числі ПДВ 5 184 133,80 UAH)