Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
SHGV20Р-046 50530000-9 Repair and maintenance services of machinery (Repair and maintenance services of mobile compressor stations)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Укргазвидобування" в особі філії "Шебелинкагазвидобування" |
Код ЄДРПОУ: | 00153146 |
Місцезнаходження: | 64250, Україна , Харківська область обл., смт. Донець, вул. Стадіонна, 9 |
Контактна особа: |
Юлія Кривошей +380675775883 yuliia.kryvoshei@shgpu.com.ua |
Додаткові контактні особи: |
Бабич Максим Аркадійович +380574992486 maksym.babich@shgpu.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | PJSC Ukrgasvydobuvannya |
National ID: | 00153146 |
Contact point: |
Julia Krivoshey +380675775883 yuliia.kryvoshei@shgpu.com.ua |
Additional contacts: |
Бабич Максим Аркадійович +380574992486 maksym.babich@shgpu.com.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 жовтня 2020 12:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 15 грудня 2020 14:55 |
Очікувана вартість: | 1 473 363,64 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,22% |
Publication date: | 27 жовтня 2020 12:32 |
Enquiries until: | 17 листопада 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 23 листопада 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 листопада 2020 17:00 |
Information
Estimated total value: | 1 473 364 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 18 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,22 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 жовтня 2020 12:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 жовтня 2020 12:32 |
Додаток 8 Розрахунок приведеної вартості_послуги 22.09.xlsx | |
27 жовтня 2020 12:32 |
Додаток 7 Опитувальник (фіз. особи) 18.05.xlsx | |
27 жовтня 2020 12:32 |
Додаток 6 Опитувальник (юридичної особи) 18.05.xls | |
27 жовтня 2020 12:32 |
ШГВ20П-046 Документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-28-000071 ● 4cece9120f1740f388dbbca6ed4d271c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 грудня 2021 19:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.12.2021 568
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 28.12.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 28.12.2021 № 568
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
38 UA-2020-10-27-004768-a 27.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-29 19:50:25
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «ШГВ20П-046 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з ремонту і технічного обслуговування станцій компресорних пересувних) SHGV20Р-046 50530000-9 Repair and maintenance services of machinery (Repair and maintenance services of mobile compressor stations)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2020-10-27-004768-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок Державної аудиторської служби України в рамках моніторингу процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини третьої статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) по предмету закупівлі ШГВ20П-046 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з ремонту і технічного обслуговування станцій компресорних пересувних), ідентифікатор закупівлі № UA-2020-10-27-004768-a, повідомляємо наступне: Моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СЕНСІ» встановлено, що відповідно до вимог підпункту 1.5 пункту 1 розділу III тендерної документації від учасника вимагався Опитувальник щодо екологічно-соціальної політики учасників відповідно до додатку №5 цієї тендерної документації. Так, на виконання зазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ «СЕНСІ» надано файл «Опитувальник щодо екологічнно- соціальної політики.pdf». Проте, в зазначеному Опитувальнику щодо екологічно-соціальної політики учасників не зазначено інформацію визначену пунктами 2.2, 3.3, 3.6, 3.12 та 4.2 додатку № 5 тендерної документації. Вважаємо, що завантажений Опитувальник щодо екологічно-соціальної політики учасників ТОВ «СЕНСІ» містить повну інформацію та відповідає вимогам підпункту 1.5 пункту 1 розділу III тендерної документації. Відповідно до вимог підпункту 1.5 пункту 1 розділу III тендерної документації учасники завантажують: «Опитувальник щодо екологічно-соціальної політики учасників відповідно до додатку №5 цієї тендерної документації». Тендерною документацією не вимагалося заповненого в повному обсязі із обов’язковим зазначенням інформації в усіх пунктах Опитувальника щодо екологічно-соціальної політики учасників відповідно до додатку №5. Моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «НІКМАС» встановлено, що відповідно до вимог підпункту 1.5 пункту 1 розділу III тендерної документації від учасника вимагався Опитувальник щодо екологічно-соціальної політики учасників відповідно до додатку №5 цієї тендерної документації. Так, на виконання зазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «НІКМАС» надано файл «опитувальник Додаток №5.pdf». Проте, в зазначеному Опитувальнику щодо екологічно-соціальної політики учасників не зазначено інформацію визначену пунктами 2.2 та 3.13 додатку № 5 тендерної документації. Вважаємо, що завантажений Опитувальник щодо екологічно-соціальної політики учасників ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «НІКМАС» містить повну інформацію та відповідає вимогам підпункту 1.5 пункту 1 розділу III тендерної документації. Відповідно до вимог підпункту 1.5 пункту 1 розділу III тендерної документації учасники завантажують: «Опитувальник щодо екологічно-соціальної політики учасників відповідно до додатку №5 цієї тендерної документації». Тендерною документацією не вимагалося заповненого в повному обсязі із обов’язковим зазначенням інформації в усіх пунктах Опитувальника щодо екологічно-соціальної політики учасників відповідно до додатку №5. Моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ РІШЕНЬ» встановлено, що відповідно до вимог підпункту 1.5 пункту 1 розділу III тендерної документації від учасника вимагався Опитувальник щодо екологічно-соціальної політики учасників відповідно до додатку №5 цієї тендерної документації. Так, на виконання зазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ РІШЕНЬ» надано файл «Додаток 5 - Опитувальник щодо екологічно-соціальної політики.pdf». Проте, в зазначеному Опитувальнику щодо екологічно-соціальної політики учасників не зазначено інформацію визначену пунктом 3.10 додатку № 5 тендерної документації. Вважаємо, що завантажений Опитувальник щодо екологічно-соціальної політики учасників ТОВ «ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ РІШЕНЬ» містить повну інформацію та відповідає вимогам підпункту 1.5 пункту 1 розділу III тендерної документації. Відповідно до вимог підпункту 1.5 пункту 1 розділу III тендерної документації учасники завантажують: «Опитувальник щодо екологічно-соціальної політики учасників відповідно до додатку №5 цієї тендерної документації». Тендерною документацією не вимагалося заповненого в повному обсязі із обов’язковим зазначенням інформації в усіх пунктах Опитувальника щодо екологічно-соціальної політики учасників відповідно до додатку №5. Відповідно до вимог підпункту 1.5 пункту 1 розділу III тендерної документації учасники завантажують: «Опитувальник щодо екологічно-соціальної політики учасників відповідно до додатку №5 цієї тендерної документації». Тендерною документацією не вимагалося заповненого в повному обсязі із обов’язковим зазначенням інформації в усіх пунктах Опитувальника щодо екологічно-соціальної політики учасників відповідно до додатку №5. Крім того, зазначена в Опитувальнику щодо екологічно-соціальної політики учасників інформація не підтверджує технічних характеристик предмета закупівлі та інші вимоги до предмета закупівлі, та включена до тендерної документації виключно з інформативною метою згідно внутрішніх нормативних документів Товариства. Згідно з п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) у тендерній документації зазначаються такі відомості, як опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Відповідно до тендерної документації цієї процедури закупівлі передбачено, що наявність у тендерній пропозиції учасника формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення його тендерної пропозиції. Отже, вважаємо що зазначені в висновку Північно-Східного офісу Держаудитслужби невідповідності в Опитувальниках щодо екологічно-соціальної політики учасників відповідно до додатку № 5 тендерної документації ТОВ «СЕНСІ», ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «НІКМАС» та ТОВ «ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ РІШЕНЬ» є несуттєвими, такими що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції і не впливають на її зміст. Окремо зазначаємо, що відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому, вимога про наявність Опитувальника щодо екологічно-соціальної політики учасників законодавством не передбачена. Звертаємо увагу, що згідно абзацу другого пункту 1 частини першої статті 33 Закону відхиленню підлягає пропозиція, яка не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Оскільки наявність Опитувальника щодо екологічно-соціальної політики учасників не передбачена законодавством підстави для відхилення пропозиції учасника відсутні. На підставі вищевикладеного, у Замовника були відсутні підстави для відхилення пропозицій ТОВ «СЕНСІ», ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «НІКМАС» та ТОВ «ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ РІШЕНЬ» з підстав встановлених абзацом третім пункту 1 частини першої статті 31 Закону. З урахуванням викладеного, в діях Замовника відсутні порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, у зв’язку із чим відсутні підстави для вжиття заходів щодо розірвання укладеного договору з ТОВ "ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ РІШЕНЬ" №38-СДА/22 від 11.01.2021 року.
2022-01-11 15:19:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Інформація стосовно подання до суду оскарження висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ за результатами проведеного моніторингу закупівлі |
Дата публікації: | 18 січня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 520/1065/22 |
Дата відкриття провадження: | 24 січня 2022 |
Документи:
27 січня 2022 15:41
|
Електронний підпис |
18 січня 2022 10:04
|
Інформація про подачу документів в суд ШГВ20П-046.docx |
27 січня 2022 15:41
|
Електронний підпис |
18 січня 2022 10:05
|
Електронний підпис |
18 січня 2022 10:04
|
Інформація про подачу документів в суд ШГВ20П-046.docx |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | АТ "Укргазвидобування" в особі філії "Шебелинкагазвидобування" |
Код ЄДРПОУ: | 00153146 |
Місцезнаходження: | 64250, Україна, Харківська область обл., смт. Донець, вул. Стадіонна, 9 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "СЕНСІ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ РІШЕНЬ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "НІКМАС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 грудня 2020 15:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ РІШЕНЬ" |
1 193 424,90
UAH з ПДВ
|
1 149 240,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЕНСІ" |
1 326 208,80
UAH з ПДВ
|
1 149 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "НІКМАС" |
1 348 800,00
UAH з ПДВ
|
1 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ РІШЕНЬ" #41977762 |
Переможець |
1 149 240,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2020 16:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2022 15:04
|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2021 16:21
|
Договір ТОВ ЦПР №38-СДА.pdf | укладений |
12 січня 2021 16:13
|