Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015: 30210000-4 – «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Комплект ноутбуків для кабінету інформатики (15+1), портативні комп’ютери вчителя (ноутбуки), персональні комп’ютери у зборі, системні блоки)
Очікувана вартість
614 000,00 UAH
UA-2020-10-27-004441-a 4c0c68dd3a2a4afc966a692ddbda38c0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міщенко Нінель Костянтинівна

+380516721526 rvormk2007@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Новоодеський районний центр фінансово-господарського та навчально-методичного забезпечення закладів освіти"
Код ЄДРПОУ: 39698044
Місцезнаходження: 56602, Україна , Миколаївська обл., Нова Одеса, вул. Кухарєва, 42
Контактна особа: Міщенко Нінель Костянтинівна
+380516721526
rvormk2007@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020 12:12
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2020 12:17
Початок аукціону: 13 листопада 2020 11:48
Очікувана вартість: 614 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 070,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Комплект ноутбуків для кабінету інформатики (15+1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56602, Україна, Миколаївська область, м. Нова Одеса, вул. Центральна, 198
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
2 комплекти
Персональний комп’ютер у зборі (системний блок ,монітор, клавіатура, маніпулятор типу "миша", операційна система)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56602, Україна, Миколаївська область, м. Нова Одеса, вул. Спаська, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
2 комплекти
Персональний комп’ютер у зборі (системний блок ,монітор, клавіатура, маніпулятор типу "миша", операційна система)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56650, Україна, Миколаївська область, с.Новопетрівське, вул. Центральна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
3 шт
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56602, Україна, Миколаївська область, м. Нова Одеса, вул. Центральна, 220
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
5 шт
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56624, Україна, Миколаївська область, с. Озерне, вул. Миру, 70а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
5 шт
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56663, Україна, Миколаївська область, с. Костянтинівка, вул. Дмитра Куропятника, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
5 шт
Системний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56663, Україна, Миколаївська область, с. Костянтинівка, вул. Дмитра Куропятника, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
6 шт
Системний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56622, Україна, Миколаївська область, с. Димівське, вул. Шкільна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться Замовником після поставки товару та пред'явлення Постачальником видаткової накладної та рахунку на оплату за поставлений товар з відстрочкою платежу до 20 банківських днів Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 жовтня 2020 14:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 14:36
Проект договору ( зі змінами).doc
30 жовтня 2020 14:36
ТД Ноутбуки_комп.клас_2020 (зі змінами).doc
30 жовтня 2020 14:36
Зміни до ТД.pdf
27 жовтня 2020 12:13
ТД Ноутбуки_комп.клас_2020.doc
27 жовтня 2020 12:13
Проект договору.doc
30 жовтня 2020 14:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 12:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 14:36
Проект договору ( зі змінами).doc
30 жовтня 2020 14:36
ТД Ноутбуки_комп.клас_2020 (зі змінами).doc
30 жовтня 2020 14:36
Зміни до ТД.pdf
27 жовтня 2020 12:13
ТД Ноутбуки_комп.клас_2020.doc
27 жовтня 2020 12:13
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 29 жовтня 2020 15:32
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 08:56
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет розглянувши Ваше питання повідомляє наступне, що відповідно до Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі «Вимоги до предмету закупівлі» зазначені вимоги до системних блоків, а саме : «Системний блок: Процесор: не гірше ніж Intel лінійки CoreI5 , та не гірше 10 покоління, або AMD лінійки Ryzen , та не гірше 3xxx серії».
Тендер
Дата подання: 29 жовтня 2020 15:32
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 08:45
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Тендерний комітет розглянувши Ваше питання повідомляє наступне, що відповідно до п.5 Додатку 2 до тендерної документації та п.2.8 Договору:«Учасник – переможець самостійно, за власний рахунок здійснює поставку (передачу), монтаж, встановлення, введення в експлуатацію, підключення обладнання та проведення інструктажу».

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-27-004441-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 29 жовтня 2020 17:55
Умови
Відповідно до Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте наявна вимога: «Для спрощення сервісної підтримки, системний блок та монітор повинні бути від одного виробника.». Це значно обмежує вибір обладнання та ще більше звужує коло потенційних учасників, що є також вітчизняними виробниками. Оскільки якісні та економічно вигідні системні блоки виготовляє чимало українських виробників на відміну від моніторів, які дійсно самостійно виготовляє лише єдиний виробник, що відповідно впливає на відчутне здорожчення пропозиції в силу монополії та дискримінує вітчизняних виробників. Крім цього,саме постачальник бере на себе зобов'язання щодо централізованого сервісного обслуговування всіх складових персонального комп’ютера в конкретному сервісному центрі. Навіть у разі, якщо складові вироблені різними компаніями, обслуговування та ремонт відбуватиметься в тому самому сервісному центрі за рахунок постачальника. Тому незрозуміло, які незручності можуть виникнути у Замовника, у порівнянні із тим випадком, коли всі складові будуь від одного виробника? В даному випадку Замовник об’єктивно не довів та не підтвердив документально необхідність встановлення у тендерній документації такої вимоги. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників. У випадку відмови просимо Замовника обґрунтувати своє рішення аргументовано. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 жовтня 2020 15:01
Запропоновані зміни внесені до тендерної документації

Документи

30 жовтня 2020 15:01
зміни до ТД
30 жовтня 2020 15:01
Тендерна документація

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2020 12:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" 611 820,00
UAH з ПДВ
611 820,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" 613 056,00
UAH з ПДВ
613 056,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2020 15:36
ДФС.pdf
27 листопада 2020 15:36
Довідка.pdf.p7s
27 листопада 2020 15:36
Довідка.pdf
27 листопада 2020 15:36
Dovidka_20321584730740973033.pdf.p7s
27 листопада 2020 15:36
Dovidka_20321584730740973033.pdf
11 листопада 2020 17:25
Електронний підпис
11 листопада 2020 17:22
Фото товару.pdf
11 листопада 2020 17:22
Технічні паспорти.pdf
11 листопада 2020 17:22
Сертифікати Impression.pdf
11 листопада 2020 17:22
Сертифікати Acer TMP215-52.pdf
11 листопада 2020 17:22
Сертифікати 2E.pdf
11 листопада 2020 17:22
Новий штатний розпис.pdf
11 листопада 2020 17:22
Наказ (директор).pdf
11 листопада 2020 17:22
Лист-відгук (Тульчин).pdf
11 листопада 2020 17:22
Лист-відгук (Вороновиця).pdf
11 листопада 2020 17:22
Лист-вiдгук (Лугинська).pdf
11 листопада 2020 17:22
Лист вiдгук (Якушинцi).pdf
11 листопада 2020 17:22
Інструкція користувача Acer.pdf
11 листопада 2020 17:22
Інструкція ImView I2402VH.pdf
11 листопада 2020 17:22
Довідка (умови поставки).pdf
11 листопада 2020 17:22
Довідка (санкції).pdf
11 листопада 2020 17:22
Довідка (поставка товару).pdf
11 листопада 2020 17:22
Довідка (печатка).pdf
11 листопада 2020 17:22
Довідка (гарантійні талони).pdf
11 листопада 2020 17:22
Гарантійний лист (ч. 2 ст. 17).pdf
11 листопада 2020 17:22
Гарантійний лист (санкції).pdf
11 листопада 2020 17:22
Гарантійний лист (витрати).pdf
11 листопада 2020 17:22
Витяг (ПДВ) 2020 рік.pdf
11 листопада 2020 17:22
Авторизація NAVIGATOR.pdf
11 листопада 2020 17:22
Авторизація ERC Microsoft.pdf
11 листопада 2020 17:22
Авторизація ERC 2E.pdf
11 листопада 2020 17:22
Авторизація Acer.pdf

Публічні документи

12 листопада 2020 11:43
Електронний підпис
12 листопада 2020 11:32
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.pdf
12 листопада 2020 11:32
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
12 листопада 2020 11:32
кваліфікаційна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"

ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
#40098570
Переможець 611 820,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2020 11:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2020 11:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
#40098570
611 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 18:30
Повідомлення укладений
04 січня 2021 18:29
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 10:06
Договір укладений
01 грудня 2020 10:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 611 820,00
UAH (в тому числі ПДВ 101 970,00 UAH)