Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво автомобільної дороги Т-14-03 Грушів – Немирів на ділянці км 0+000 – км 3+000 (Будівництво автомобільної дороги Грушів – Добросин на ділянці км 0+000 – км 3+000 (обхід с.Грушів), Львівської області (ДК 021:2015: 45233000-9 – Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Очікувана вартість
36 018 268,00 UAH
UA-2020-10-27-003227-b 2341bcaf75434898b30e2d3a04e0805a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Познанський Роман Орестович

+380322457832 SADLO-TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25253009
Місцезнаходження: 79053, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 54
Контактна особа: Познанський Роман Орестович
+380322457832
SADLO-TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020 17:52
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2020 21:00
Початок аукціону: 16 листопада 2020 11:21
Очікувана вартість: 36 018 268,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 180 091,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 180091 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Львівській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії (далі — банківська гарантія) з накладеним електронним цифровим підписом / кваліфікованим електронним підписом гаранта (далі — Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис / кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП / КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково повинен надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП / КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, повинна бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП/КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Львівській області, IBAN UA968201720355179011088001058 у ГУДКСУ у Львівській області, МФО – 820172, ЄДРПОУ – 25253009. Дата та час розкриття тендерних пропозицій: 13.11.2020, 21:00. (У разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну тендерної пропозиції. В такому випадку розкриття інформації про ціну тендерної пропозиції учасника на цьому етапі є порушенням законодавства з питань публічних закупівель. Розкриття інформації про ціну здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону.)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Будівництво автомобільної дороги Т-14-03 Грушів – Немирів на ділянці км 0+000 – км 3+000 (Будівництво автомобільної дороги Грушів – Добросин на ділянці км 0+000 – км 3+000 (обхід с.Грушів), Львівської області (ДК 021:2015: 45233000-9 – Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює оплату за виконані роботи в межах виділених бюджетних асигнувань та фактичного надходження бюджетних коштів на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ № 3), підписаних Сторонами, а також після пред’явлення Підрядником висновку (звіту) за результатами проведеного незалежним сертифікованим експертом моніторингу якості та об’ємів виконаних робіт та висновку(висновків) атестованої лабораторії, щодо підтвердження якості виконаних робіт, а також після надання калькуляції вартості асфальтобетонних сумішей, в тому числі, у разі здійснення її закупівлі у третіх осіб. Здача до оплати виконаних робіт може проводитись подекадно. Неподання Підрядником хоча б однієї з форм актів: актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) чи довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ № 3) є підставою для їх повернення Підряднику. Замовник може провести з дозволу Головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату (аванс) в розмірі до 30 відсотків річної вартості робіт на строк не більше як три місяці. Замовник подає на оплату в органи Державного казначейства виконані роботи протягом 5-ти банківських днів з моменту надходження бюджетних коштів. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2020 17:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 17:49
Відомість обсягів робіт.pdf
27 жовтня 2020 17:49
Тендерна документація Будівництво Т-14-0.doc
27 жовтня 2020 17:49
ТЗ_Т-14-03.pdf
27 жовтня 2020 17:49
Проект договору.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2020 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 35 515 800,00
UAH з ПДВ
34 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДРОГ-БУД" в особі ПРЕДСТАВНИЦТВА "DROG-BUD" Sp.z o.o.", РЕСПУБЛІКА ПОЛЬЩА 34 037 240,00
UAH з ПДВ
34 037 240,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ" 35 720 000,00
UAH з ПДВ
35 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2020 14:02
Електронний підпис
26 листопада 2020 14:00
Електронний підпис
26 листопада 2020 13:41
21787 ОНУР К.І. p7s.zip
24 листопада 2020 14:12
Електронний підпис
24 листопада 2020 14:11
Електронний підпис
24 листопада 2020 14:10
Електронний підпис
24 листопада 2020 14:09
Електронний підпис
24 листопада 2020 14:09
Електронний підпис
24 листопада 2020 14:07
138_повноваження.pdf
24 листопада 2020 14:07
Ліцензія від 27.12.2019.pdf
24 листопада 2020 14:07
138_dpi.rar
24 листопада 2020 14:07
138_st17.pdf
21 листопада 2020 14:11
Їлдиз Бірол.pdf
21 листопада 2020 14:11
Ібас Ільхамі Туфан.pdf
21 листопада 2020 14:11
Тишкун Н.В_.pdf
19 листопада 2020 14:57
Електронний підпис
19 листопада 2020 14:56
Електронний підпис
19 листопада 2020 14:56
Електронний підпис
13 листопада 2020 18:58
Електронний підпис
13 листопада 2020 18:55
138_дод 1.1.1.pdf
13 листопада 2020 18:54
138_технічні паспорти ч.2.pdf
13 листопада 2020 18:47
138_технічні паспорти ч.2.pdf
13 листопада 2020 18:30
Електронний підпис
13 листопада 2020 18:29
Електронний підпис
13 листопада 2020 18:29
Електронний підпис
13 листопада 2020 18:21
138_дод 2_3_4_6.pdf
13 листопада 2020 16:55
138_дод 7.pdf
13 листопада 2020 16:55
138_51-06_18_ch2.pdf
13 листопада 2020 16:55
138_технічні паспорти.pdf
13 листопада 2020 16:54
138.13 Кая Ібрахім Халіл.pdf
13 листопада 2020 16:54
138_дод 1.1.1.pdf
13 листопада 2020 16:54
138_51-06_18_ch1.pdf
13 листопада 2020 16:54
138.82 Сало Роман Андрійович.pdf
13 листопада 2020 16:54
138.17 Демірер Айдин.pdf
13 листопада 2020 16:54
138.14 Фідан Хакан.pdf
13 листопада 2020 16:53
138.29 Гюндогду Керім.pdf
13 листопада 2020 16:53
138.28 Гьочер Алі.pdf
13 листопада 2020 16:53
138.23 Даян Абдуррахман.pdf
13 листопада 2020 16:53
138.64 Джафаров Алі.pdf
13 листопада 2020 16:53
138.26 Іратчи Джеват.pdf
13 листопада 2020 16:53
138.31 Аккир Алі.pdf
13 листопада 2020 16:53
138.71 Кришевскі Павло Янович.pdf
13 листопада 2020 16:53
138.33 Бекташ Салман.pdf
13 листопада 2020 16:53
138.35 Фират Супхі.pdf
13 листопада 2020 16:53
138.40 Ергюн Гаріп.pdf
13 листопада 2020 16:53
138.19 Гюдай Омер.pdf
13 листопада 2020 16:53
138_повноваження.pdf
13 листопада 2020 16:53
фінансова звітність.rar
13 листопада 2020 16:53
138.30 Четін Ібрагім.pdf
13 листопада 2020 16:53
138.3 Ібас Ільхамі Туфан.pdf
13 листопада 2020 16:52
138_дод 1.3.pdf
13 листопада 2020 16:52
138.10 Дікфідан Онур.pdf
13 листопада 2020 16:52
138_дод 1.2.pdf
13 листопада 2020 16:52
138.44 Алтинташ Метін.pdf
13 листопада 2020 16:52
138.21 Деміркапу Ферхат.pdf
13 листопада 2020 16:52
138.27 Акбаш Хюсейн.pdf
13 листопада 2020 16:52
138.18 Таринч Хасан.pdf
13 листопада 2020 16:52
Виписка 180 091,00 грн.pdf
13 листопада 2020 16:52
138.48 Арендач Ігор Петрович.pdf
13 листопада 2020 16:52
138.24 Сатилмиш Сердал.pdf
13 листопада 2020 16:52
138.6 Чиж Андрій Михайлович.PDF
13 листопада 2020 16:52
138.32 Кулу Махмут.pdf
13 листопада 2020 16:52
138.34 Атак Доган.pdf
13 листопада 2020 16:52
138.50 Арендач Роман Петрович.pdf
13 листопада 2020 16:52
138.36 Арнамухаммедов Гуванч.pdf
13 листопада 2020 16:52
138.37 Арнамухаммедов Тойли.pdf
13 листопада 2020 16:51
витяг 11.11.pdf
13 листопада 2020 16:51
138.20 Мермер Ісмаїл.pdf
13 листопада 2020 16:51
138.1. Їлдиз Бірол.pdf
13 листопада 2020 16:51
138.16 Сойоз Ісмаїл.pdf
13 листопада 2020 16:51
138.9 Макар Остап Романович.PDF
13 листопада 2020 16:51
138_дод 1.1.4.pdf
13 листопада 2020 16:51
138_51-06_18 відгук.pdf
13 листопада 2020 16:51
138.39 Гарягдиєв Рахман.pdf
13 листопада 2020 16:51
138.25 Екінджі Зекі.pdf
13 листопада 2020 16:51
Антикорупційна програма.pdf
13 листопада 2020 16:51
138_дод 1.1.3.pdf
13 листопада 2020 16:51
138_дод 2_3_4_6.pdf
13 листопада 2020 16:51
138_дод 1.1.2.pdf
13 листопада 2020 16:51
138.22 Календер Хасан.pdf
13 листопада 2020 16:51
138.15 Караджа Джеліл.pdf

Публічні документи

13 листопада 2020 18:34
Електронний підпис
13 листопада 2020 18:28
Додаток до довідки досвід.pdf
13 листопада 2020 18:28
Довідка асфальтобетон.pdf
13 листопада 2020 18:28
Сертифікат СУЯ..pdf
13 листопада 2020 18:28
Додаток до довідки техніка.pdf
13 листопада 2020 18:28
Статут.pdf
13 листопада 2020 18:27
Фінансова спроможність.pdf
13 листопада 2020 18:27
Стаття 17 .pdf
13 листопада 2020 18:27
Відомості про учасника.pdf
13 листопада 2020 18:27
Довідка про підписанта.pdf
13 листопада 2020 18:27
Довідка техніка.pdf
13 листопада 2020 18:27
Листи.pdf
13 листопада 2020 18:27
Додаток до довідки МТБ.pdf
13 листопада 2020 18:27
Довідка досвід.pdf
13 листопада 2020 18:27
Лабораторія.pdf
13 листопада 2020 18:27
Довідка покриття.pdf
13 листопада 2020 18:27
Виписка по рахунку.pdf
13 листопада 2020 18:27
Довідка МТБ субпідрядника.PDF
13 листопада 2020 18:27
Довідка про субпідрядника.pdf
13 листопада 2020 18:27
Стаття 17 субпідрядника.pdf
13 листопада 2020 18:27
Погодження з пд (2).pdf
13 листопада 2020 18:27
Довідка працівники.pdf
13 листопада 2020 18:27
Довідка МТБ.pdf
13 листопада 2020 18:27
Листи-гарантія.pdf

Публічні документи

13 листопада 2020 17:27
Електронний підпис
13 листопада 2020 17:26
1.2.5. Водії.pdf
13 листопада 2020 17:26
1.2.3. Машиністи екскаватора.pdf
13 листопада 2020 17:26
1.2.7. Машиністи крана.pdf
13 листопада 2020 17:26
1.2.11.3. Дорожні робітники.pdf
13 листопада 2020 17:25
1.2.11.2. Дорожні робітники.pdf
13 листопада 2020 17:25
1.2.11.1. Дорожні робітники.pdf
13 листопада 2020 17:25
1.2.4. Машиністи автогрейдера.pdf
13 листопада 2020 17:25
1.2.6. Машиністи котка.pdf
13 листопада 2020 17:25
1.2.2. Машиністи бульдозера.pdf
13 листопада 2020 17:25
1.2.1. ІТР.pdf
13 листопада 2020 17:25
1.3 Наявність досвіду.pdf
13 листопада 2020 17:25
6. Інші документи.pdf
13 листопада 2020 17:25
1.2.10. Електрогазозварник.pdf
13 листопада 2020 17:24
1.4. Фінансова звітність.7z
13 листопада 2020 17:24
5. Лист погодження.pdf
13 листопада 2020 17:24
4. Банківська гарантія.7z
13 листопада 2020 17:24
1.2. Наявність працівників.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ДРОГ-БУД" в особі ПРЕДСТАВНИЦТВА "DROG-BUD" Sp.z o.o.", РЕСПУБЛІКА ПОЛЬЩА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
Переможець 34 000 000,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2020 15:36
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 листопада 2020 13:51

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ», поданій на торги «Будівництво автомобільної дороги Т-14-03 Грушів – Немирів на ділянці км 0+000 – км 3+000 (Будівництво автомобільної дороги Грушів – Добросин на ділянці км 0+000 – км 3+000 (обхід с.Грушів), Львівської області (ДК 021:2015: 45233000-9 – Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)» ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) У складі поданої тендерної пропозиції, у якості документального підтвердження наявності фінансової спроможності, учасником ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» надано сканкопію фінансової звітності, а саме: сканкопію Балансу та сканкопію Звіту про фінансові результати за 2019 рік, за I квартал 2020 року та за I півріччя 2020 року. Проте, учасником не надано сканкопію фінансової звітності (сканкопію Балансу та сканкопію Звіту про фінансові результати) за III квартал 2020 року. Таким чином, учасник не виконав вимогу п.4 Додатку 1 до тендерної документації в частині надання сканкопії фінансової звітності (сканкопії Балансу та сканкопії Звіту про фінансові результати) за останній завершений звітний період, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату оголошення цієї закупівлі вже минув. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність фінансової спроможності сканкопією фінансової звітності за останній завершений звітний період, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату оголошення цієї закупівлі вже минув, в обсязі річного доходу (виручки) не менше, ніж 90% суми очікуваної вартості цієї закупівлі а саме: - сканкопією Балансу (форма №1), з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий; - сканкопію Звіту про фінансові результати (форма №2) з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий. ПРИМІТКА! учасники, які почали свою діяльність після останнього завершеного звітного періоду для складання фінансової звітності та складають проміжну фінансову звітність, яка охоплює відповідний період (І квартал, перше півріччя, дев’ять місяців), мають надати передбачену вище фінансову звітність за кожний завершений звітний період, встановлений для подання такої проміжної фінансової звітності, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату оголошення цієї закупівлі вже минув. - У випадку, якщо для учасника законодавством не передбачено складання фінансової звітності, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) На виконання вимог п.4 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю привести у відповідність документальне підтвердження наявності фінансової спроможності, шляхом надання сканкопії фінансової звітності (сканкопії Балансу та сканкопії Звіту про фінансові результати) за останній завершений звітний період, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату оголошення цієї закупівлі вже минув.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2020 15:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
34 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2021 17:36
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2021 16:57
Локальні кошториси №1.pdf зміни до договору
05 жовтня 2021 16:57
Локальні кошториси №2.pdf зміни до договору
05 жовтня 2021 16:57
Додаткова угода №3 від 05.10.2021 до Договору 165-12-20.pdf зміни до договору
05 жовтня 2021 16:57
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 17:00
Кошторис_165-12-20.pdf укладений
11 грудня 2020 16:59
Договір 165-12-20 від 09.12.20.pdf укладений
11 грудня 2020 16:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 165-12/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 30 465 841,94
UAH (в тому числі ПДВ 5 077 640,32 UAH)