Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивна дошка
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2020-10-27-002997-b 205973609fbc47839f526f7f897f932c
Відкриті торги    Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колонтаєвська Зінаїда Сергіївна

+380612260583 tvoz_dzo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний відділ освіти Олександрівського району департаменту освіти і науки Запорізької міської Ради
Код ЄДРПОУ: 37611422
Місцезнаходження: 69002, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вул. Поштова, 64
Контактна особа: Колонтаєвська Зінаїда Сергіївна
+380612260583
tvoz_dzo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020 16:43
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2020 16:48
Початок аукціону: 13 листопада 2020 13:37
Очікувана вартість: 25 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 125,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Інтерактивна дошка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Шкільна, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2020 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 16:45
Додаток_3_лист-згода.docx
27 жовтня 2020 16:45
Додаток_2_проект договору.docx
27 жовтня 2020 16:45
Додаток_1_кваліфікаційні вимоги.docx
27 жовтня 2020 16:45
1-ТД_інтерактивна дошка ЗГ 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Рекомендації
Дата подання: 30 жовтня 2020 10:46
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 11:24
Шановний Замовник! Висловлюємо Вам свою повагу! Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію та вимоги до Учасників виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів: 1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного дистриб'ютора на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на інтерактивну дошку та програмне забезпечення до інтерактивної дошки. Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Ва уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару. 2. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні дошки та базове програмне забезпечення. Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні дошки дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах. 3. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки). Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань. Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В пункті 6 розділу ІІІ «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація» тендерної документації вказані всі необхідні вимоги до технічних характеристик та необхідних документів.
В т.ч.: Учасники повинні надати авторизаційний лист від виробника або його офіційного представництва виробника в Україні товару, що становить предмет закупівлі, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, із зазначенням гарантійного терміну на товар, найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2020 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРЕМЕНКО ІННА АНАТОЛІЇВНА 10 900,00
UAH з ПДВ
9 370,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 15 949,99
UAH з ПДВ
9 372,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Воєділов Ігор Анатолійович 19 200,00
UAH з ПДВ
19 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2020 23:59
fop inna dfs 18.11.pdf
20 листопада 2020 23:59
fop inna dfs 18.11.p7s
20 листопада 2020 23:58
Dovidka_20288807530380073192(1).pdf
20 листопада 2020 23:58
Dovidka_20288807530380073192.pdf(1).p7s
20 листопада 2020 23:58
П. 12.pdf
20 листопада 2020 23:58
Ч. 2 ст.pdf
16 листопада 2020 15:46
Електронний підпис
16 листопада 2020 15:44
Пояснення низької ціни.pdf
12 листопада 2020 08:31
Електронний підпис
12 листопада 2020 00:55
Сертифікати завірені (8).pdf
12 листопада 2020 00:55
Сертифікати (33).pdf
12 листопада 2020 00:55
Порівняльна_таблиця.pdf
12 листопада 2020 00:55
Паспорт, ІПН Інна Яременко.pdf
12 листопада 2020 00:55
Лист-пояснення печатка.pdf
12 листопада 2020 00:55
Лист довкілля.pdf
12 листопада 2020 00:55
Додаток_3_лист-згода.pdf
12 листопада 2020 00:55
Додаток_2_проект договору.pdf
12 листопада 2020 00:55
Довідка сервісн центр.pdf
12 листопада 2020 00:55
Довідка с.17 заг.pdf
12 листопада 2020 00:55
довідка працівники.pdf
12 листопада 2020 00:55
Довідка не є ЮО.pdf
12 листопада 2020 00:55
Довідка МТБ.pdf
12 листопада 2020 00:55
довідка аналог дог.pdf
12 листопада 2020 00:55
гарантійний лист проект.pdf
12 листопада 2020 00:55
гарантійний лист монтаж.pdf
12 листопада 2020 00:55
Гарант лист.pdf
12 листопада 2020 00:55
Гарант лис погодж ТЗ.pdf
12 листопада 2020 00:55
Відгук.pdf
12 листопада 2020 00:55
Витяг Інна Яременко.pdf
12 листопада 2020 00:55
Виписка Інна Яременко.pdf
12 листопада 2020 00:55
анкета учасника.pdf
12 листопада 2020 00:55
Авторизаційний лист дошка.pdf

Публічні документи

11 листопада 2020 11:59
Електронний підпис
11 листопада 2020 11:58
Технічна частина.rar
11 листопада 2020 11:58
Кваліфікаційна частина.rar
11 листопада 2020 11:58
Інші документи.rar

Публічні документи

12 листопада 2020 14:15
технічна частина.rar
12 листопада 2020 14:14
інші документи.rar
12 листопада 2020 14:13
Кваліфікаційна частина.rar
12 листопада 2020 14:13
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРЕМЕНКО ІННА АНАТОЛІЇВНА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

ФОП Воєділов Ігор Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРЕМЕНКО ІННА АНАТОЛІЇВНА
#2672712965
Рішення скасоване
9 370,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2020 09:52
Обґрунтування аномально низької ціни
до 17 листопада 2020 00:00
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРЕМЕНКО ІННА АНАТОЛІЇВНА
#2672712965
Відхилено
9 370,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2020 16:45
Обґрунтування аномально низької ціни
до 10 грудня 2020 00:00
ФОП Воєділов Ігор Анатолійович
#3045018815
Очікує рішення 19 200,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2020 16:58
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Відхилено
9 372,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2020 16:58
Обґрунтування аномально низької ціни
до 12 грудня 2020 00:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи

10 грудня 2020 16:44
Електронний підпис
10 грудня 2020 16:32
лист-відмова
10 грудня 2020 16:32
протокол розгляду

Документи

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

16 грудня 2020 16:56
Електронний підпис
14 грудня 2020 16:18
протокол

Інформація про відміну

Скасовано
Дата скасування відміни: 11 вересня 2021 09:35
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відсутність подальшої потреби в закупівлі
Документи:
10 вересня 2021 09:35
протокол