Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інтерактивна дошка
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2020-10-27-002997-b ● 205973609fbc47839f526f7f897f932c
Відкриті торги
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальний відділ освіти Олександрівського району департаменту освіти і науки Запорізької міської Ради |
Код ЄДРПОУ: | 37611422 |
Місцезнаходження: | 69002, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вул. Поштова, 64 |
Контактна особа: |
Колонтаєвська Зінаїда Сергіївна +380612260583 tvoz_dzo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 жовтня 2020 16:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 листопада 2020 16:48 |
Початок аукціону: | 13 листопада 2020 13:37 |
Очікувана вартість: | 25 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 125,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Інтерактивна дошка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Шкільна, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 жовтня 2020 16:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 жовтня 2020 16:45 |
Додаток_3_лист-згода.docx | |
27 жовтня 2020 16:45 |
Додаток_2_проект договору.docx | |
27 жовтня 2020 16:45 |
Додаток_1_кваліфікаційні вимоги.docx | |
27 жовтня 2020 16:45 |
1-ТД_інтерактивна дошка ЗГ 1.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Рекомендації
Дата подання: 30 жовтня 2020 10:46
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 11:24
Шановний Замовник!
Висловлюємо Вам свою повагу!
Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію та вимоги до Учасників виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів:
1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного дистриб'ютора на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на інтерактивну дошку та програмне забезпечення до інтерактивної дошки.
Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Ва уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару.
2. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні дошки та базове програмне забезпечення.
Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні дошки дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах.
3. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки).
Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань.
Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В пункті 6 розділу ІІІ «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація» тендерної документації вказані всі необхідні вимоги до технічних характеристик та необхідних документів.
В т.ч.: Учасники повинні надати авторизаційний лист від виробника або його офіційного представництва виробника в Україні товару, що становить предмет закупівлі, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, із зазначенням гарантійного терміну на товар, найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника.
В т.ч.: Учасники повинні надати авторизаційний лист від виробника або його офіційного представництва виробника в Україні товару, що становить предмет закупівлі, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, із зазначенням гарантійного терміну на товар, найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 листопада 2020 14:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРЕМЕНКО ІННА АНАТОЛІЇВНА |
10 900,00
UAH з ПДВ
|
9 370,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" |
15 949,99
UAH з ПДВ
|
9 372,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Воєділов Ігор Анатолійович |
19 200,00
UAH з ПДВ
|
19 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРЕМЕНКО ІННА АНАТОЛІЇВНА #2672712965 |
Рішення скасоване |
9 370,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2020 09:52
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 17 листопада 2020 00:00
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРЕМЕНКО ІННА АНАТОЛІЇВНА #2672712965 |
Відхилено |
9 370,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2020 16:45
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 10 грудня 2020 00:00
|
ФОП Воєділов Ігор Анатолійович #3045018815 |
Очікує рішення |
19 200,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2020 16:58
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" #37653216 |
Відхилено |
9 372,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2020 16:58
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 12 грудня 2020 00:00
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата скасування відміни: | 11 вересня 2021 09:35 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відсутність подальшої потреби в закупівлі |
Документи:
10 вересня 2021 09:35
|
протокол |