Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

автомобіль бортовий, автомобілі самоскидні
the car onboard, car dump trucks
Очікувана вартість
7 500 000,00 UAH
UA-2020-10-27-002962-c c2095defdfa54f158f6d5ee6e797917c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кубишкіна Тетяна Іванівна

380612222266 concern.pti@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОНЦЕРН “МІСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ”
Код ЄДРПОУ: 32121458
Вебсайт: http://teploseti.zp.ua
Місцезнаходження: 69091, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Україна, м. Запоріжжя, бульвар Гвардійський, 137
Контактна особа: Кубишкіна Тетяна Іванівна
380612222266
concern.pti@i.ua
Додаткові контактні особи: Москаленко Андрій Анатолійович
+38 (061)222-22-25
moskalenko.aa@teploseti.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Concern "Miski Teplovi Merezhi"
National ID: 32121458
Contact point: Kubyshkina Tetyana Ivanivna
380612222266
concern.pti@i.ua
Additional contacts: Moskalenko Andrey Anatolyevich
+38 (061)222-22-25
moskalenko.aa@teploseti.zp.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020 13:23
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2020 09:00
Початок аукціону: 17 грудня 2020 15:32
Очікувана вартість: 7 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 220000 UAH
Publication date: 27 жовтня 2020 13:23
Enquiries until: 17 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 23 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 листопада 2020 09:00

Information

Estimated total value: 7 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 150 000 UAH
Minimal lowering step, %: 2,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
автомобіль бортовий вантажопідйомністю не менше 3.5т з монтованим спеціальним обладнанням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69121, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Товариська, 47
ДК 021:2015: 34144750-0 — Вантажоперевізні транспортні засоби

the car onboard with a capacity not less than 3.5 t with the mounted special equipment
CPV: 34144750-0
Період постачання: по 01 травня 2021
1 шт.
автомобіль самоскидний вантажопідйомністю не менше 10т з монтованим спеціальним обладнанням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69121, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Товариська, 47
ДК 021:2015: 34142300-7 — Вантажні автомобілі-самоскиди

the car dump truck with a capacity of at least 10 tons with mounted special equipment
CPV: 34142300-7
Період постачання: по 01 травня 2021
1 шт.
автомобіль самоскидний вантажопідйомністю не менше 3.2т з монтованим спеціальним обладнанням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69121, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Товариська, 47
ДК 021:2015: 34142300-7 — Вантажні автомобілі-самоскиди

the car dump truck with a capacity of at least 3,2 tons with mounted special equipment
CPV: 34142300-7
Період постачання: по 01 травня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 220 000.00 грн., електронна банківська гарантія, умови надання забезпечення тендерних пропозицій відповідно до пункту 2 розділу 3 тендерної документації. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2020 14:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 13:20
Тендерна документація.doc
27 жовтня 2020 13:20
Додаток 3 проєкт договору.doc
27 жовтня 2020 13:20
Додаток 1 кваліфікаційні критерії.doc
27 жовтня 2020 13:20
Додаток 2 технічна специфікація.doc
27 жовтня 2020 13:20
ANNOUNCEMENT OF OPEN BIDDING.docx
27 жовтня 2020 14:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 13:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 13:20
Тендерна документація.doc
27 жовтня 2020 13:20
Додаток 3 проєкт договору.doc
27 жовтня 2020 13:20
Додаток 1 кваліфікаційні критерії.doc
27 жовтня 2020 13:20
Додаток 2 технічна специфікація.doc
27 жовтня 2020 13:20
ANNOUNCEMENT OF OPEN BIDDING.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 11 грудня 2020
UA-2020-10-27-002962-cc2095defdfa54f158f6d5ee6e797917c
Найменування: КОНЦЕРН “МІСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ”
Код ЄДРПОУ: 32121458
Місцезнаходження: 69091, Україна, Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Україна, м. Запоріжжя, бульвар Гвардійський, 137
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "СПЕЦТРАНСЗАПЧАСТЬ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 грудня 2020 12:52
ТОВ "Укравтокомплект лтд" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції: а) на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі тендерної пропозиції надав: довідку за формою з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору; договір від 30.03.2020 р. №3003/Л1 та відгук до вказаного договору на краноманіпуляторну установку РК 13.501 SLD1 з монтажем на давальницький автомобіль КАМАЗ-53212, що не є аналогічним за предметом закупівлі договором. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: а) п.п. 1.1, 1.2, 1.3 пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: а) 1.1. Довідку за формою з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). 1.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати не менше одного договору, зазначеного у довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). 1.3. Лист-відгук (рекомендаційний лист тощо) від контрагента про підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці та наданого на підтвердження вимог п.п. 1.2 пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. Інформація може надаватися про договір (договори), який (які) виконується (виконуються).

Документи

27 листопада 2020 09:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

09 грудня 2020 10:33
Електронний підпис
09 грудня 2020 10:32
Аналогічний договір.pdf
26 листопада 2020 15:24
Електронний підпис
26 листопада 2020 15:24
Електронний підпис
26 листопада 2020 15:22
Характеристика 3.pdf
26 листопада 2020 15:22
Характеристика 2.pdf
26 листопада 2020 15:22
Характеристика 1.pdf
26 листопада 2020 15:22
Фін. звіт 9 мес. 2020.pdf
26 листопада 2020 15:22
Товар новий.pdf
26 листопада 2020 15:22
Статут 2020.pdf
26 листопада 2020 15:22
Свідоцтво ПДВ.pdf
26 листопада 2020 15:22
Протокол зборів.pdf
26 листопада 2020 15:22
Проект договору.pdf
26 листопада 2020 15:22
Паспорт 3.pdf
26 листопада 2020 15:22
Паспорт 2.pdf
26 листопада 2020 15:22
Паспорт 1.pdf
26 листопада 2020 15:22
Наказ на директора.pdf
26 листопада 2020 15:22
Лист про рік випуску.pdf
26 листопада 2020 15:22
Лист зобовязання.pdf
26 листопада 2020 15:22
Квитанція.pdf
26 листопада 2020 15:22
Договір.pdf
26 листопада 2020 15:22
Довідка-ст.17.pdf
26 листопада 2020 15:22
Довідка про обладнання.pdf
26 листопада 2020 15:22
Довідка про відповідність.pdf
26 листопада 2020 15:22
Довідка п.13.pdf
26 листопада 2020 15:22
Довідка п.12.pdf
26 листопада 2020 15:22
Довідка п.6.pdf
26 листопада 2020 15:22
Довідка п.5.pdf
26 листопада 2020 15:22
Гарантійний лист- зміст.pdf
26 листопада 2020 15:22
Відгук.pdf

Документи

27 листопада 2020 09:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СПЕЦТРАНСЗАПЧАСТЬ"

ТОВ "Укравтокомплект лтд"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2020 15:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Укравтокомплект лтд" 7 200 000,00
UAH з ПДВ
7 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПЕЦТРАНСЗАПЧАСТЬ" 7 500 000,00
UAH з ПДВ
7 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2020 10:33
Електронний підпис
09 грудня 2020 10:32
Аналогічний договір.pdf
26 листопада 2020 15:24
Електронний підпис
26 листопада 2020 15:24
Електронний підпис
26 листопада 2020 15:22
Характеристика 3.pdf
26 листопада 2020 15:22
Характеристика 2.pdf
26 листопада 2020 15:22
Характеристика 1.pdf
26 листопада 2020 15:22
Фін. звіт 9 мес. 2020.pdf
26 листопада 2020 15:22
Товар новий.pdf
26 листопада 2020 15:22
Статут 2020.pdf
26 листопада 2020 15:22
Свідоцтво ПДВ.pdf
26 листопада 2020 15:22
Протокол зборів.pdf
26 листопада 2020 15:22
Проект договору.pdf
26 листопада 2020 15:22
Паспорт 3.pdf
26 листопада 2020 15:22
Паспорт 2.pdf
26 листопада 2020 15:22
Паспорт 1.pdf
26 листопада 2020 15:22
Наказ на директора.pdf
26 листопада 2020 15:22
Лист про рік випуску.pdf
26 листопада 2020 15:22
Лист зобовязання.pdf
26 листопада 2020 15:22
Квитанція.pdf
26 листопада 2020 15:22
Договір.pdf
26 листопада 2020 15:22
Довідка-ст.17.pdf
26 листопада 2020 15:22
Довідка про обладнання.pdf
26 листопада 2020 15:22
Довідка про відповідність.pdf
26 листопада 2020 15:22
Довідка п.13.pdf
26 листопада 2020 15:22
Довідка п.12.pdf
26 листопада 2020 15:22
Довідка п.6.pdf
26 листопада 2020 15:22
Довідка п.5.pdf
26 листопада 2020 15:22
Гарантійний лист- зміст.pdf
26 листопада 2020 15:22
Відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Укравтокомплект лтд"

ТОВ "СПЕЦТРАНСЗАПЧАСТЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Укравтокомплект лтд"
#23521635
Переможець 7 200 000,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 15:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2020 15:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Укравтокомплект лтд"
#23521635
7 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 11:42
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2021 15:27
ДУ №1 від 30.04.2021 (1).pdf зміни до договору
07 травня 2021 15:26
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 13:45
Договір від 06.01.2021 № 4 2021 ІН.Т.pdf укладений
06 січня 2021 13:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.п. 10.2.4 п.10.2 розділу 10 Договору про закупівлю №4/2021/ІН.Т від 06.01.2021р., пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, та на підставі висновку ЧЕРНІГІВСЬКОЇ РЕГІОНАЛЬНОЇ ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВОЇ ПАЛАТИ від 30.04.2021р. № ЧК-211 про виникнення і існування документально підтверджених об’єктивних обставин, які унеможливлюють виконання зобов'язань згідно з п.5.1 розділу 5 та п.9.1 розділу 9 Договору про закупівлю №4/2021/ІН.Т від 06.01.2021р., Сторони уклали дану Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони дійшли згоди подовжити Строк (термін) поставки Товару та Строк дії договору, згідно п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.п. 10.2.4 п.10.2 розділу 10 Договору про закупівлю, у зв'язку з чим змінити п.5.1 розділу 5 та п.9.1 розділу 9 Договору про закупівлю №4/2021/ІН.Т від 06.01.2021, та викласти їх в наступній редакції: «5.1. Строк (термін) поставки Товару – по 25 травня 2021 року.» «9.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання обома Сторонами та скріплення печатками і діє по 25 травня 2021 року, в частині оплати – до повного розрахунку, а в частині гарантійних зобов’язань – до закінчення гарантійного строку на Товар.» 2. Інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 3. Дана Додаткова угода набуває чинності з моменту її підписання Сторонами та є невід‘ємною частиною Договору про закупівлю №4/2021/ІН.Т від 06.01.2021. 4. Дану Додаткову угоду складено у двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 4/2021/ІН.Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 січня 2021 — 25 травня 2021
Сума оплати за договором: 7 200 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 200 000,00 UAH)